Ik verveel me...
donderdag 3 januari 2019 om 21:49
...en tegelijkertijd heb ik nergens zin in.
Heb net op televisie gekeken of er wat te doen is en ik heb nog drie films en een docu staan. Ook volg ik een serie op Netflix, maar geen zin.
Ik ben de hele dag al zo, heb al twee lange dutjes gedaan en daarbij lekker gedroomd, dan heb ik het wel naar mijn zin, maar ik kan moeilijk slapend door het leven gaan.
Ik denk dat ik een feestdagendip heb, het is ook elk jaar weer vreselijk veel.
Hebben jullie dat ook weleens en wat doen jullie als je je verveelt en nergens zin in hebt?
Heb net op televisie gekeken of er wat te doen is en ik heb nog drie films en een docu staan. Ook volg ik een serie op Netflix, maar geen zin.
Ik ben de hele dag al zo, heb al twee lange dutjes gedaan en daarbij lekker gedroomd, dan heb ik het wel naar mijn zin, maar ik kan moeilijk slapend door het leven gaan.
Ik denk dat ik een feestdagendip heb, het is ook elk jaar weer vreselijk veel.
Hebben jullie dat ook weleens en wat doen jullie als je je verveelt en nergens zin in hebt?
donderdag 3 januari 2019 om 21:55
Ga een klusje doen (ijskast schoonmaken, strijken, enz.), ik bedoel, als je je toch al verveelt, kan je net zo goed je vervelen terwijl er nog iets nuttigs uit voortkomt. Of kleed je leuk aan, en ga de stad in, al loop je alleen maar wat rond, mensen kijken, trakteer jezelf op een glas wijn met bittergarnituur in een leuke tent, en koop van tevoren een leuk tijdschrift dat je ondertussen door kunt bladeren, onderwijl af en toe om je heen kijkend, misschien heb je zomaar nog een praatje met een andere gast, enz. Op de bank gaan liggen en alleen maar lamlendig zijn, daar word je alleen maar nóg lamlendiger van.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
donderdag 3 januari 2019 om 21:59
Ik wilde gaan wassen, maar heb geen was en de rest van het huis is gedaan, dus geen klusjes die op mem wachten.pejeka schreef: ↑03-01-2019 21:55Ga een klusje doen (ijskast schoonmaken, strijken, enz.), ik bedoel, als je je toch al verveelt, kan je net zo goed je vervelen terwijl er nog iets nuttigs uit voortkomt. Of kleed je leuk aan, en ga de stad in, al loop je alleen maar wat rond, mensen kijken, trakteer jezelf op een glas wijn met bittergarnituur in een leuke tent, en koop van tevoren een leuk tijdschrift dat je ondertussen door kunt bladeren, onderwijl af en toe om je heen kijkend, misschien heb je zomaar nog een praatje met een andere gast, enz. Op de bank gaan liggen en alleen maar lamlendig zijn, daar word je alleen maar nóg lamlendiger van.
Naar buiten ga ik niet meer, daar vind ik het te laat voor, het is al tien uur hoor.
Lamlendig is het juiste woord.
donderdag 3 januari 2019 om 22:00
Maar toen je aan je eerste lamlendige dutje van vandaag begon, was het toch nog geen tien uur?
donderdag 3 januari 2019 om 22:06
donderdag 3 januari 2019 om 22:07
IK zag gister een oude vriend op tv en vanmiddag droomde ik dat ik een onverwoestbare telefoon van hem kreeg, dus dat is een beginnetje.
donderdag 3 januari 2019 om 22:09
Maar wellicht een idee voor de volgende lamlendige dag?
Nu is het tien uur, en als je echt, echt, echt nergens zin meer in hebt, geen film, geen TV, geen spelletje op de computer, helemaal niks, dan zou ik zeggen: pak een lekker boek en ga naar bed, en slaap je in dan slaap je in. En ben je morgen vroeg wakker, who cares, dan neem je lekker de tijd om koffie te drinken, je leuk aan te kleden en ga je alsnog de stad in om jezelf te trakteren op een lekkere brunch, en dan slaap je straks lekker in terwijl je nadenkt waar je dan zou willen gaan brunchen en wat je aan wilt trekken en of je nog naar een bepaalde winkel wilt, enz.
donderdag 3 januari 2019 om 22:15
Ik word in dit seizoen elke dag in het stikdonker wakker, sterker nog, het is nog stikdonker als ik op mijn werk aankom en alweer stikdonker tegen de tijd dat ik naar huis kan. En heb er geen vervelende dagen door, integendeel...
donderdag 3 januari 2019 om 22:19
Ik kon daar ook nooit tegen. Nu blijf ik lekker met de gordijnen dicht in bed wat forummen als ik voor t licht wakker wordt. Kan me niet snel genoeg voorjaar worden!
donderdag 3 januari 2019 om 22:21
Ik heb een kat, maar in mijn hart ben ik een echt hondenmens.
Mocht ik me ooit beter gaan voelen dan komt er ook weer een hond in huis, maar voor nu kan ik niet vier tot vijf keer per dag aan de wandel.
donderdag 3 januari 2019 om 22:22
My sentiments exactlyredbulletje schreef: ↑03-01-2019 22:19Ik kon daar ook nooit tegen. Nu blijf ik lekker met de gordijnen dicht in bed wat forummen als ik voor t licht wakker wordt. Kan me niet snel genoeg voorjaar worden!
donderdag 3 januari 2019 om 22:23
Ten eerste heb ik die luxe niet door de week, en ten tweede zou het mij niet lukken. Wakker is wakker bij mij, en dan moet ik mijn bed uit. Kan gerust dan languit op de bank met een kop koffie nog een TV-programma kijken ofzo, maar in bed blijven? Dan moet ik echt op sterven liggen, bij wijze van spreken, wil ik overdag in bed liggen.redbulletje schreef: ↑03-01-2019 22:19Ik kon daar ook nooit tegen. Nu blijf ik lekker met de gordijnen dicht in bed wat forummen als ik voor t licht wakker wordt. Kan me niet snel genoeg voorjaar worden!
donderdag 3 januari 2019 om 23:00
Breien is leuk, maar daar heb ik niets voor in huis. Haken hou ik ook wel van.
Maakt niet uit dat je alleen sjaals kunt breien, als je er maar een leuke aan overhoudt, kan je nog eens switchen.