Teleurgesteld in partner

04-01-2019 21:55 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
bvd
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-01-2019 23:51
Reden: OP verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
99.55% gewijzigd
Ok en wat zegt hij als je hem confronteert hiermee?
Hoezo weet je dat dochter dat bevestigt? Mag toch hopen dat jullie dit niet met haar bespreken.

Meestal ligt dit soort situaties wel iets genuanceerder. Ik zou de mensen die naar jou toe rennen om te vertellen wat zij allemaal over jou zou zeggen eens vragen waarom ze het nodig vinden dat met jou te delen. Stelletje stokers.

En dat je vriend niet voor je opkomt, kan ook goed te maken hebben met dat hij het met een dikke korrel zout neemt. Daarnaast heeft hij nog andere belangen. Hij gaat de verhouding met zijn ex waarschijnlijk niet graag (verder) op scherp zetten vanwege de kinderen.

Hoe lang hebben jullie al een relatie?
Wij hebben nu 2,5 jaar een relatie.
En als zijn dochter tien bij ons is zegt ze mama zegt dit en dit en dit over jou.
Dat heeft ze van die en die gehoord. Die zegt dat je vroeger al een apart wijf was.
Dat soort dingen.
Ze mag van haar moeder thuis niet over mij praten en niet naar me appen. Als ze me bij mij partner appt dan moet ze voor dat ze naar haar moeder gaat alles stiekem wissen.
Bloody_Mary schreef:
04-01-2019 22:00
Ok en wat zegt hij als je hem confronteert hiermee?
Wat is dat toch met dat confronteren tegenwoordig. Ga gewoon met hem in gesprek, vertel dat je het moeilijk vindt en zij hulp hierbij nodig hebt.
Het is niet aan je partner om zijn ex op het matje te roepen. Hij negeert het gebeuren. Dat is beter dan er op in te gaan.
Pick your battles and bloom
Nemaìn’ schreef:
04-01-2019 22:09
Wat is dat toch met dat confronteren tegenwoordig. Ga gewoon met hem in gesprek, vertel dat je het moeilijk vindt en zij hulp hierbij nodig hebt.
Dat is ook zo vervelend hij reageert altijd ze gelaten. Ik zou het zo fijn vinden als mijn partner voor me opkomt.
Of is dat een heel vreemde gedachten?
Je mag toch wel wat steun verwachten van je geliefde?
Sowieso, als je partner op basis van wat zijn dochter vertelt op hoge poten naar zijn ex gaat dan heb je alleen maar kans dat zijn dochter op haar donder krijgt, ik neem tenminste aan dat het niet de bedoeling van ex is dat zij dat allemaal doorbrieft. Ik kan me dus wel voorstellen dat hij niks met die informatie doet. Ik zou het gewoon van me af laten glijden.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sowieso, als je partner op basis van wat zijn dochter vertelt op hoge poten naar zijn ex gaat dan heb je alleen maar kans dat zijn dochter op haar donder krijgt, ik neem tenminste aan dat het niet de bedoeling van ex is dat zij dat allemaal doorbrieft. Ik kan me dus wel voorstellen dat hij niks met die informatie doet. Ik zou het gewoon van me af laten glijden.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Ik zou me er helemaal niks van aantrekken. En ook heel snel zorgen dat zn dochter uit de vuurlinie gaat.

Heb je je vriend wel eens gevraagd wat hij er van vindt?
Battlebloem schreef:
04-01-2019 22:10
Het is niet aan je partner om zijn ex op het matje te roepen. Hij negeert het gebeuren. Dat is beter dan er op in te gaan.
Maar dan likt die die lui nog de reet ook en dat irriteert me zo. Ook als ze bellen voor iets zo aardig.
Terwijl ze hebben hem beflikkerd, bestolen geslagen. Van het erf getrapt ze schofferen zijn partner.
Nemaìn’ schreef:
04-01-2019 22:09
Confronteren is niet hetzelfde als ruzie maken.
Ik weet niet ik denk dat alle stress van de afgelopen tijd zorgt dat ik het me allemaal extra aantrek ofzo.
Ik zorg alleen voor onze dochter zit middenin een verhuizing. Slaap twee uur per nacht of niet.
Wat denk je dat er gebeurd als hij jouw gevecht gaat voeren? Kind zal als munitie gebruikt worden. Sta er boven.
Diamond1983 schreef:
04-01-2019 22:14
Maar dan likt die die lui nog de reet ook en dat irriteert me zo. Ook als ze bellen voor iets zo aardig.
Terwijl ze hebben hem beflikkerd, bestolen geslagen. Van het erf getrapt ze schofferen zijn partner.
Je partner is een deurmat. Dat was hij al en dat is hij blijkbaar nog. Als hij al niet voor zichzelf opkwam en komt dan gaat hij het voor jou ook niet doen.

De enige die hier de dupe is is die dochter die tussen al die volwassenen zit die er een teringzooi van maken.
Gatekeeper* schreef:
04-01-2019 22:22
Wat denk je dat er gebeurd als hij jouw gevecht gaat voeren? Kind zal als munitie gebruikt worden. Sta er boven.
Ik wil er gewoon niks meer over horen heb even een break in gelast om tot rust te komen. Want ben 1 brok spanning. En weet niet of ik nog wel verder wil met deze relatie.
Diamond1983 schreef:
04-01-2019 22:20
Ik weet niet ik denk dat alle stress van de afgelopen tijd zorgt dat ik het me allemaal extra aantrek ofzo.
Ik zorg alleen voor onze dochter zit middenin een verhuizing. Slaap twee uur per nacht of niet.
Waarom zorg je alleen voor jullie dochter?
Even loepen leert me dat de relatie al ruk was voor jij zwanger was en je nu zelf ook een kind hebt van hem. Maar zijn ex is het probleem.....

Het klinkt allemaal vrij aso, nieuwe baby’s direct na de scheiding, schelden en elkaar zwart maken, de kinderen uithoren en inzetten. Lekker!
Thordis* schreef:
04-01-2019 22:25
Je partner is een deurmat. Dat was hij al en dat is hij blijkbaar nog. Als hij al niet voor zichzelf opkwam en komt dan gaat hij het voor jou ook niet doen.

De enige die hier de dupe is is die dochter die tussen al die volwassenen zit die er een teringzooi van maken.
Ja klopt hij heeft zich tijdens de relatie al flink laten naaien door haar.
Hij weet niet eens zeker of de kinderen van hem zijn zo vaak ging ze vreemd.
Laatst heeft ze naar hem geschreeuwd waar de kinderen bij waren dat ze blij was dat ze hem al die jaren besodemieterd heeft. En nog kan ze het niet hebben dat hij nu gelukkig is met een ander.
Diamond1983 schreef:
04-01-2019 22:06
Wij hebben nu 2,5 jaar een relatie.
En als zijn dochter tien bij ons is zegt ze mama zegt dit en dit en dit over jou.
Dat heeft ze van die en die gehoord. Die zegt dat je vroeger al een apart wijf was.
Dat soort dingen.
Ze mag van haar moeder thuis niet over mij praten en niet naar me appen. Als ze me bij mij partner appt dan moet ze voor dat ze naar haar moeder gaat alles stiekem wissen.
Denk je niet dat het kind van je man een beetje zit te stoken?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
En jij dacht ‘deze genen, dáár moet ik me mee voortplanten!’
Je woont hopelijk nog steeds niet samen? Aangezien je het een paar maanden geleden wilde uitmaken?
Diamond1983 schreef:
04-01-2019 22:26
En weet niet of ik nog wel verder wil met deze relatie.
Had je dat niet kunnen bedenken voordat je een kind op de wereld zette?
Ik zit hier vol verbazing te lezen. Wat een enorme bende hebben jullie ervan gemaakt.

Ik zou de kinderen eens voorop gaan zetten. Van je man kan je weinig verwachten zo te horen dus je zal het zelf op moeten lossen.
Wat een hoog tokkiegehalte zeg O_O
Wat een tokkie-gedrag, arme kinderen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven