Die lekkere collega......

19-03-2009 19:09 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een ontzettend lekkere en leuke collega, die ook duidelijk onder de indruk van mij is.

Wat vinden jullie, moet ik hem verleiden?

Ik werk er pas 7 maanden en ik heb nog geen vast contract.

Zou jij een lekkere collega verleiden?

Totaal aantal stemmen: 60

Natuurlijk, waarom niet.. (52%)
Hangt er van af, alleen als het een gelijke is (23%)
Nee, joh! Not done zoiets. (25%)
Wat lekker om nu al zin in maandag te hebben!

Nou Zwieb?
Shit weer te laat, Zwieber is er al.
Ik wilde net zeggen Milo....
Kun je voor volgende week geen vrijdagmiddagborrel regelen?
Antwoorden op Zwieber:

1. Nee, we werken in het onderwijs.

2.Ja.

3.Nee, helaas niet.

4. Nee, gelukkig niet.

5. Hij ziet er leuk uit, en kan heel erg lekker koken, hoor ik van collega's...

6. voor alleen sex zou ik mijn nek niet uitsteken op mijn werk...

Nou, wat denken jullie er van?
quote:yoyo2 schreef op 20 maart 2009 @ 18:15:

Kun je voor volgende week geen vrijdagmiddagborrel regelen?Er komt binnenkort wel een borrel aan, geloof ik...
Geven jullie hetzelfde vak of hebben jullie dezelfde klas? Waar komen jullie elkaar tegen? De gang, de lerarenkamer, bij de auto? Is het een vakmaniac?
quote:Zamirah schreef op 20 maart 2009 @ 18:25:

Er komt binnenkort wel een borrel aan, geloof ik...En dan ff bij hem langs lopen: "Hé, je komt vrijdag toch wel borrelen he?!"
Let op, Zwieber is er! Maarre, misschien kun je hem een reservesleutel geven van een lokaal? hihihi
Is hij het humoristisch sarcastische type? Of een beetje verlegen type?
Of langzaam langs hem lopen en zeggen: hoi collega
Nee, nee, nee, dit is een hele andere setting. Dus de adviezen voor de buurman gelden hier echt niet hoor.
quote:Isabelinlove schreef op 20 maart 2009 @ 18:31:

Of langzaam langs hem lopen en zeggen: hoi collegahahaha, jij leert snel!
Hihi, ik laat het aan Zwieber over, in ieder geval: zamirah, succes meid!
Ik zou gaan voor de optie:

"Zeg, jij schijnt een man te zijn he. Zou jij nou eerder op mij vallen met lang of met kort haar?" Is een enorm goede reactie peiler. Als hij stottert, bloost, ondeugende opmerkingen maakt etc is dit een mooie kans voor meer. Als hij je adviseert dit toch maar met je kapper te bespreken kan je het vergeten.
Zwieber hoe kom je erop! Briljant
Haha...ik zit hier gewoon te grinnikken achter mijn PC.

Antwoorden op Zwieb:

1. Nee, niet hetzelfde vak, wel overlappen de klassen.

2. Overal!

3. ja, volgens mij wel, maar vanwege evt herkenning durf ik dat niet heel gedetailleerd te beschrijven, ach hij zal hier wel niet lezen, wel? Maar misschien wat collega's...

4. Hij is naar mij toe nu verlegen, ik heb door dat ie mij ook wel leuk vindt, en komt nu timide over....jammer.

Yoyo; in dat stadium verkeren we nog niet...van de weeromstuit word ik ook verlegen naar hem toe...... AAAAH! #$%
quote:Zwieber schreef op 20 maart 2009 @ 18:35:

Ik zou gaan voor de optie:

"Zeg, jij schijnt een man te zijn he. Zou jij nou eerder op mij vallen met lang of met kort haar?" Is een enorm goede reactie peiler. Als hij stottert, bloost, ondeugende opmerkingen maakt etc is dit een mooie kans voor meer. Als hij je adviseert dit toch maar met je kapper te bespreken kan je het vergeten.Oei...durf ik dit wel?
Gewoon zeggen alsof het echt over je haar gaat. Op zo'n toon van: ik twijfel of ik het lang moet laten(groeien) of kort moet knippen (houden). Alsof je echt wil weten wat hij van je haar vindt.
Ik zou er alleen werk van maken als je sterk genoeg in je schoenen staat om er tegen te kunnen als het mis loopt en je hem wel elke dag tegen moet komen.

Maar als 't goed gaat, dan is het natuurlijk juist leuk als je elkaar tussen de bedrijven door af en toe ziet.
Wel de tekst letterlijk zo overnemen. Hij kan nu inhaken op de "is hij al dan niet een man en krijg je de kans dit te controleren opmerking", op de haar vraag en op de "kan jij wel voor me vallen vraag". Het is drie in een zo.
quote:Zwieber schreef op 20 maart 2009 @ 18:44:

Wel de tekst letterlijk zo overnemen. Hij kan nu inhaken op de "is hij al dan niet een man en krijg je de kans dit te controleren opmerking", op de haar vraag en op de "kan jij wel voor me vallen vraag". Het is drie in een zo.
Pcies, Elninjoo, dabedoellik.
Ik heb precies hetzelfde, werk ook in het onderwijs... En we zijn errug goede collega's Maar ik durf het nog niet aan. Want idd wat als het fout loopt?
Precies, daarom....maar ik denk dat ik vanaf maandag de koe eens bij de horens ga vatten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven