NIET-groepje

vrijdag 20 maart 2009 om 18:56

vrijdag 20 maart 2009 om 19:35
Savonds!
Ik heb nog niks gegeten. Gaat ook niet meer gebeuren vandaag gok ik...
Ik heb vanmiddag patat gegeten en een broodje bal met satesaus en mijn hemel wat valt dat verkeerd....nog steeds!!
Ik kan dr bijna in roeren met een lepel zo hoog zit t nog. En het is nu zes uur geleden dat ik dat heb gegeten. Verschrikkelijk.
Is kaas op pizza echt geen mozzarellakaas?
Ik heb nog niks gegeten. Gaat ook niet meer gebeuren vandaag gok ik...
Ik heb vanmiddag patat gegeten en een broodje bal met satesaus en mijn hemel wat valt dat verkeerd....nog steeds!!
Ik kan dr bijna in roeren met een lepel zo hoog zit t nog. En het is nu zes uur geleden dat ik dat heb gegeten. Verschrikkelijk.
Is kaas op pizza echt geen mozzarellakaas?
vrijdag 20 maart 2009 om 19:47
Denk t haast wel Pilous.... Dit doe ik echt niet meer. Ik heb dus echt maar een half patatje gegeten en wel een hele grote italiaanse bol met bal en satesaus, dat wel. Maar die bol komt niet meer terug, t is echt die patat. Bwuh. Ben wel weer genezen voor de komende tijd, ff geen vette bende meer.
Die pizzabaguetes zijn trouwens wel altijd lekker. Ik maak ze zelf ook wel eens, met kip of met ham en kaas als ik niks anders is huis heb of gewoon geen zin heb om te koken, lekker hoor.
(mot r nou niet aan denken :puke: )
Die pizzabaguetes zijn trouwens wel altijd lekker. Ik maak ze zelf ook wel eens, met kip of met ham en kaas als ik niks anders is huis heb of gewoon geen zin heb om te koken, lekker hoor.
(mot r nou niet aan denken :puke: )

vrijdag 20 maart 2009 om 19:53