Weet het niet meer.
maandag 7 januari 2019 om 20:00
Hallo mensen,
Ben benieuwd hoe mensen het vinden je met je ex-partner samen
een kind hebt weer bijelkaar komt zonder een man vrouw relatie.??
Samen wonen omdat dit gezond is voor je kind en je een lange relatie samen hebt gehad
en dit relatie wilt redden.
Mijn situatie:
Ik wil bijvoorbeeld wel dat hij langs komt met onze kind speelt maar ik wil geen man vrouw relatie.
Dan zegt hij ik kom de kinderen ophalen en terug brengen waarom zou ik bij je blijven zitten.
Ik vind dat hij wel kan blijven omdat hij ook alleen
is en samen gezellig kunnen zitten met onze kind.
Maar dan een beetje raar misschien, wilt hij dus meer...
Hij wilt een man vrouw relatie en
ik niet omdat het niet klikt we vaak ruzie maken en hij anders denkt hoe ik denk en veel klaagt.
Daarom heb ik geen interesse in hem. Daarom zijn we eigenlijk ook uit elkaar omdat we
veel discusseerden. Hij vindt het dus wel kunnen....
Ik kan wel lachen met hem maar soms kan je hem wel wurgen om zijn gedrag?
Hij is vaak negatief. Neemt alles serieus kan niet tegen een grapje.
Hij vindt jou gedrag storend omdat je socialer bent en dat je dit moet veranderen.
Hij laat jou onzeker voelen met woorden. Bewust of onbewust?
Hij meent dat hij dit onbewust doet en het niet zo bedoeld.
Er is dus een communicatie probleem... (maar ik ben het beu)
Het probleem is dat ik geen interesse heb in hem maar wel samen wil wonen.
Of wat het ook is.
Pfff ik word er moe van.
Ps. Niet dat ik bang ben ik alleen te blijven zonder een man
Ik vind het beter dat papa en kind samen zijn.
Groetjes
Ben benieuwd hoe mensen het vinden je met je ex-partner samen
een kind hebt weer bijelkaar komt zonder een man vrouw relatie.??
Samen wonen omdat dit gezond is voor je kind en je een lange relatie samen hebt gehad
en dit relatie wilt redden.
Mijn situatie:
Ik wil bijvoorbeeld wel dat hij langs komt met onze kind speelt maar ik wil geen man vrouw relatie.
Dan zegt hij ik kom de kinderen ophalen en terug brengen waarom zou ik bij je blijven zitten.
Ik vind dat hij wel kan blijven omdat hij ook alleen
Maar dan een beetje raar misschien, wilt hij dus meer...
Hij wilt een man vrouw relatie en
ik niet omdat het niet klikt we vaak ruzie maken en hij anders denkt hoe ik denk en veel klaagt.
Daarom heb ik geen interesse in hem. Daarom zijn we eigenlijk ook uit elkaar omdat we
veel discusseerden. Hij vindt het dus wel kunnen....
Ik kan wel lachen met hem maar soms kan je hem wel wurgen om zijn gedrag?
Hij is vaak negatief. Neemt alles serieus kan niet tegen een grapje.
Hij vindt jou gedrag storend omdat je socialer bent en dat je dit moet veranderen.
Hij laat jou onzeker voelen met woorden. Bewust of onbewust?
Hij meent dat hij dit onbewust doet en het niet zo bedoeld.
Er is dus een communicatie probleem... (maar ik ben het beu)
Het probleem is dat ik geen interesse heb in hem maar wel samen wil wonen.
Of wat het ook is.
Pfff ik word er moe van.
Ps. Niet dat ik bang ben ik alleen te blijven zonder een man
Ik vind het beter dat papa en kind samen zijn.
Groetjes
maandag 7 januari 2019 om 20:17
Nee natuurlijk ga je niet samenwonen zoals jullie met elkaar omgaan of denk je dat er dan geen discussies zullen zijn die kind meekrijgt? En wat als jij of ex een nieuwe partner krijgen? Wat een absurd idee zeg.
Daarnaast begrijp ik ook wel dat hij jullie kind komt halen en terugbrengen. Jullie zijn gescheiden, dus voor kind ook leuk om soms alleen tijd met papa door te brengen.
Daarnaast begrijp ik ook wel dat hij jullie kind komt halen en terugbrengen. Jullie zijn gescheiden, dus voor kind ook leuk om soms alleen tijd met papa door te brengen.
maandag 7 januari 2019 om 20:20
maandag 7 januari 2019 om 21:57
als ik het goed begrijp wil je als huisgenoten een huis delen met jullie kind. Lijkt me in dit geval niet werkbaar omdat hij meer wil en jij niet.
Ik weet van een ouder stel van wie de man homo bleek te zijn. Hij en zijn vrouw zijn na jaren huwelijk gescheiden toen hij uit de kast kwam maar zijn na paar jaar weer gaan samenwonen, dit keer als vrienden. Het kan dus wel
Aanvulling: maar alleen als beiden genoeg hebben aan vriendschap. Bij jullie niet het geval dus kansloos
Ik weet van een ouder stel van wie de man homo bleek te zijn. Hij en zijn vrouw zijn na jaren huwelijk gescheiden toen hij uit de kast kwam maar zijn na paar jaar weer gaan samenwonen, dit keer als vrienden. Het kan dus wel
Aanvulling: maar alleen als beiden genoeg hebben aan vriendschap. Bij jullie niet het geval dus kansloos
vivavivi wijzigde dit bericht op 07-01-2019 22:17
12.50% gewijzigd
maandag 7 januari 2019 om 22:26
Als iemand een nieuwe partner krijgt dan ga je niet meer samen wonen.loisnvt schreef: ↑07-01-2019 20:17Nee natuurlijk ga je niet samenwonen zoals jullie met elkaar omgaan of denk je dat er dan geen discussies zullen zijn die kind meekrijgt? En wat als jij of ex een nieuwe partner krijgen? Wat een absurd idee zeg.
Komt eigenlijk op het zelfde. Waarom zou je dan samenwonen? Helemaal mee eens
Betreft papa tijd... Ik wil niet dat hij ons kind veel gaat verwennen. Zoals alles mag, geen regels.
Iig zo gaat het als hij bij mij is. ik corrigeer hem iedere keer...
Maar moet wel kunnen ik ben te beschermend denk ik of hoe ze het ook noemen.
Hij is tenslotte de vader.
maandag 7 januari 2019 om 22:36
Samenwonen en geen serieuze gesprekken voeren denk ik.drominique schreef: ↑07-01-2019 21:33Hoe zie je het voor je om samen te wonen met een huisgenoot waarmee je niet kan communiceren?
En waarom moet hij met de kinderen bij jou spelen?
Waarom ben je van hem gescheiden?
Bij mij spelen omdat ik vind dat hij ons kind te veel verwent.
Ik weet het dit is overdreven maar zo denk ik erover.
Ik wil dat mijn kind respect geeft aan mensen.
Ik ben gescheiden omdat we niet meer samen door 1 deur konden.
Veel irritatie naar elkaar toe. Etc. Etc.
Alles hoopt zich op en dan trek je elkaar gewoon niet meer.
Groetjes
maandag 7 januari 2019 om 22:39
Daarom heet het topic ingewikkeld.Shine_bright101 schreef: ↑07-01-2019 22:14Ik snap je verhaal niet. Nu 3 x gelezen en gewoon erg verwarrend..
Het is niet belangrijk dat je het niet snapt.
Er zijn mensen die het wel begrijpen.
Groetjes
maandag 7 januari 2019 om 22:43
Was je in je relatie ook zo vriendelijk en communiceerde je daarin ook zo onduidelijk?ingewikkeldd schreef: ↑07-01-2019 22:39Daarom heet het topic ingewikkeld.
Het is niet belangrijk dat je het niet snapt.
Er zijn mensen die het wel begrijpen.
Groetjes
maandag 7 januari 2019 om 22:43
Deze post bijv, wat bedoel je daarmee en wat heeft het te maken met jouw situatie??ingewikkeldd schreef: ↑07-01-2019 22:08maar de ex man is een homo. hij heeft geen interesse. dan zou het
100% kunnen. geen twijfel mogelijk.
maandag 7 januari 2019 om 22:44
Hoe rijm je dit met elkaar?ingewikkeldd schreef: ↑07-01-2019 22:36Samenwonen en geen serieuze gesprekken voeren denk ik.
Bij mij spelen omdat ik vind dat hij ons kind te veel verwent.
Ik weet het dit is overdreven maar zo denk ik erover.
Ik wil dat mijn kind respect geeft aan mensen.
Ik ben gescheiden omdat we niet meer samen door 1 deur konden.
Veel irritatie naar elkaar toe. Etc. Etc.
Alles hoopt zich op en dan trek je elkaar gewoon niet meer.
Groetjes
Dat kan toch niet? Je kunt niet samenwonen zonder elkaar tegen te komen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 7 januari 2019 om 22:45
Is Nederlands soms niet jouw moedertaal?
maandag 7 januari 2019 om 22:47
Que? Zoek het uit zeg. Eet ze.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 7 januari 2019 om 23:21