Naar

09-01-2019 13:12 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil even van me afschrijven, weet niet zo goed wat het beste is.
Een aantal jaar geleden is het uit gegaan met mijn toenmalige vriend, hier heb ik echt ontzettend veel verdriet van gehad.
Ik haalde steun uit bepaalde muziek, dit was erg fijn.

Nu 3 jaar later, het is te bizar voor woorden, maar ik heb een aantal maanden contact gehad met de zanger van de band.
We hebben elkaar een paar keer gezien, ik was echt op slag verliefd. Vond hem helemaal geweldig.

Afgelopen maandag hadden we een serieus telefoongesprek, hij vertelde dat er geen vonk was van zijn kant.
Hij vond me leuk maar daar bleef het bij. We waren te verschillend, hij reist veel, is elke avond druk. Ik had rust.. tot dat ik er gisteren over na ging denken.

Ik mis hem nu alleen ontzettend, heb hem van alle social media verwijderd, ik las dat dit het beste was.
Ik heb geen zin om te sporten, werken gaat lastig, eet ongezond. Ik voel me gewoon even ellendig omdat ik zo dol op hem was.
Stiekem weet ik dat hij gewoon door gaat met zijn leven, ik denk dat ik niet eens ''speciaal'' voor hem ben geweest, gezien hij zo populair is.

Ik wil hem graag dit weekend nog een berichtje sturen, maar ik weet niet of ik dit moet doen.
Dat heet liefdesverdriet, en weet je, dat gaat bij iedereen ook vanzelf weer over
Als je geen zin hebt om te sporten ga je niet
Ik vind een weekje zwelgen in liefdesverdriet medelijden met jezelf best lekker (tenminste dat vond ik zelf altijd wel)
Daarna gewoon de draad weer oppakken

En nee, geen berichtjes sturen
Heeft net geen zin
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
liefznoepie schreef:
09-01-2019 13:12

Ik wil hem graag dit weekend nog een berichtje sturen, maar ik weet niet of ik dit moet doen.

Doe maar niet.

Het is rot voor je maar hij was eerlijk en ik denk dat je dat beter kunt accepteren.
Nee, niet doen. Hoe rot ook, vergeet hem, hij voelt niks voor je.
Je moet t even verwerken.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ik zou geen berichtje sturen en tja je zult toch door die liefdesverdriet heen moeten. Ga lekker ff uitwaaien tijdens een wandeling, kruip in bed met een reep choco en Netflix en besef, dit is kut nu maar gaat ook weer over.
chocolol schreef:
09-01-2019 13:30
Ik zou geen berichtje sturen en tja je zult toch door die liefdesverdriet heen moeten. Ga lekker ff uitwaaien tijdens een wandeling, kruip in bed met een reep choco en Netflix en besef, dit is kut nu maar gaat ook weer over.
Gisteren om 23:00 een enorme pizza naar binnen zitten werken.
Ik vind het gewoon moeilijk, vond hem echt oprecht leuk. Stiekem wist ik ook wel dat 20 jaar leeftijdsverschil echt enorm veel is.
Hij heeft hele andere interesses, maar toch ik mis alles aan hem. En ik hoef de radio/ tv niet aan te zetten, want dan ben ik bang dat ik hem hoor en zie. Pffff. Was ik maar eerder tot deze conclusie gekomen.

*geef mezelf een schop onder m'n kont*
geen berichtje sturen, andere muziek opzetten en gewoon nog een pizza erin schuiven
Lorem Ipsum
Nu moeten we raden zeker?
BZN?
Je hebt gelukkig nog z’n muziek.
Een relatie met een zanger is toch een moeilijk verhaal.
Dus geen berichtje, en misschien ook maar eerst even wat andere muziek.
Thordis* schreef:
09-01-2019 13:44
BZN?
haha.. grapjas.
.
anoniem_373619 wijzigde dit bericht op 09-01-2019 14:19
93.55% gewijzigd
Thordis* schreef:
09-01-2019 13:44
BZN?

Als ze erg bang is om hem te horen of te zien is het vast die gast van Blof. Of Marreko.
Zo zijn alle groupies. Geen zorgen, dat is heel normaal...
Blijf altijd jezelf. Het origineel is zoveel meer waard dan een kopie.
Star² schreef:
09-01-2019 13:42
Nu moeten we raden zeker?
Het eerste wat ik dacht ja... Maar wilde niet flauw doen....
Star² schreef:
09-01-2019 13:55
Als ze erg bang is om hem te horen of te zien is het vast die gast van Blof. Of Marreko.
Of Kensington :-[
Takkie1 schreef:
09-01-2019 14:06
Of Kensington :-[
Dan had ik het nog erger gevonden denk ik :p
Vertelllllllllll nou.
Dotan?
Alexsportief schreef:
09-01-2019 14:17
Dotan?
Hij lijkt er wel op.
Alexsportief schreef:
09-01-2019 14:17
Dotan?
:rofl:
liefznoepie schreef:
09-01-2019 14:18
Hij lijkt er wel op.
Roel van Velzen!
Lucifer2018 schreef:
09-01-2019 14:19
Roel van Velzen!
Ja hoor.. ik met mijn 1,82
Dotan?

:proud:
Ja en?
Hoe dan ook géén bericht meer sturen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven