Seven Year Switch: blijven of scheiden

maandag 7 januari 2019 om 21:51
Dus ze voelen zich genaaid zoals ze net aangaven. Zou ik ook hebben. Maar goed ik zou echt nooit mee doen met iets op tv en al helemaal niet zoiets.
Vond ook de therapeuten ongelovelijk irritant. Gok dat ik dit programma vanaf nu aan me voorbij laat gaan, niet mijn soort entertainment.

maandag 7 januari 2019 om 21:55
Lijkt mij inderdaad ook niet. En anders bed uit elkaar schuiven als je niet op de bank wilt liggen zou ik denken. Maar dit zal vast niet de enige onverwachte situatie zijn in het programma. Ben benieuwd naar de rest.atjuuh schreef: ↑07-01-2019 21:50Dat blijkt me toch geen onoverkomelijk probleem??
De andere 3 koppels deden er ook niet zo spastisch over.
Gewoon zeggen: we slapen niet samen (logisch) , wie slaapt waar. Klaar!
Die Jeroen laat in de eerste minuten al zien waar z'n vrouw steeds tegenaan loopt bij hem.
Dominant, arrogant voorkomen. Maar waarschijnlijk super onzeker en stiekem misschien wel jaloers.

maandag 7 januari 2019 om 21:57
Nee het lijkt me toch dat als je je hiervoor opgeeft, je je wel beseft dat je geprikkeld gaat worden om te kijken wat je goede en minder goede punten zijn. De deelnemers zullen dit niet ingegaan zijn met het idee dat ze op een vakantie gingen....
maandag 7 januari 2019 om 22:16
Dit is niet een continu uitzending en zo gemonteerd om de kijker te entertainen en zolang mogelijk vast te houden.
Vreselijk als je partner zo neergezet wordt als Jeroen. Ruzies zullen idd niet leuk zijn met hem, maar met wie wel?
Hij als hufter, maar zijn partner (ben even haar naam kwijt) als hulpbehoevend en in paniek zonder Grote Leider in de buurt. De opluchting toen haar "tegenpartij" er was....Compliment voor de montage, neergezet als zacht ei.
Deze mensen moeten wanhopig zijn als zij zichzelf zo willen blootgeven voor heel de wereld om te zien.
De therapeuten mogen wel eens een cursus leren uit laten praten van een ander volgen. Ga of alleen, of laat iig je collega haar woordje doen.
Maar misschien worden we allemaal genept en zijn dit 10 acteurs
Vreselijk als je partner zo neergezet wordt als Jeroen. Ruzies zullen idd niet leuk zijn met hem, maar met wie wel?
Hij als hufter, maar zijn partner (ben even haar naam kwijt) als hulpbehoevend en in paniek zonder Grote Leider in de buurt. De opluchting toen haar "tegenpartij" er was....Compliment voor de montage, neergezet als zacht ei.
Deze mensen moeten wanhopig zijn als zij zichzelf zo willen blootgeven voor heel de wereld om te zien.
De therapeuten mogen wel eens een cursus leren uit laten praten van een ander volgen. Ga of alleen, of laat iig je collega haar woordje doen.
Maar misschien worden we allemaal genept en zijn dit 10 acteurs

Nope
maandag 7 januari 2019 om 22:23
Ik was toch wel nieuwsgierig naar dit programma, maar no way dat ik zou meedoen. Overigens lijkt het me moeilijk om een vertrouwd gevoel te ontwikkelen bij 2 therapeuten die samen, dus als front, met je spreken. Jeroen was misschien wel erg weinig voor rede vatbaar, maar zo'n blok verbetert dat niet natuurlijk.
Ik ben toch wel benieuwd naar het vervolg, want de problematiek waar de stellen tegenaan lopen is natuurlijk best wel eens herkenbaar
Ik ben toch wel benieuwd naar het vervolg, want de problematiek waar de stellen tegenaan lopen is natuurlijk best wel eens herkenbaar

maandag 7 januari 2019 om 22:38
Ze was niet in paniek maar ze had ook geen flauw idee wat ze moest doen. Ze zei het zelfs letterlijk ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Ze kwam totaal hulpeloos over en was zichtbaar opgelucht toen de nieuwe man met de oplossing kwam.

maandag 7 januari 2019 om 22:40
Dat is het juist wel. Sensatie onder mom van therapie.Machutookunbietjemeerzijn schreef: ↑07-01-2019 22:16Dit is niet een continu uitzending en zo gemonteerd om de kijker te entertainen en zolang mogelijk vast te houden.
Maar misschien worden we allemaal genept en zijn dit 10 acteurs![]()
![]()
maandag 7 januari 2019 om 22:44
Dat zeg ik toch ook? en zo gemonteerd om de kijker te entertainen en zolang mogelijk vast te houden.
Nope
maandag 7 januari 2019 om 22:54
Die Jeroen lijkt mij een nare irritante man maar hij had wel gelijk met die bedden.
Leuk dat ze het brengen als een soort test hoe je problemen op lost. Maar uiteindelijk moet er toch iemand op de bank of een matras op de grond slapen.
Als je meedoet aan zo'n programma dan mag je toch op zijn minst een goede slaapplaats verwachten. Een echt bed dus in een kamer voor je alleen.
Hoe luxe is zo'n villa nog als je 's avonds de woonkamer wordt uitgejaagd of er 's morgens nog niet in kan omdat er iemand op de bank ligt te slapen.
Jammer dat hij de volgende dag in bond en niet echt weg ging. Maar ja ze zullen wel een contract moeten hebben tekenen dat ze een boete moeten betalen als ze voortijdig stoppen.
Ik vind dat de rest zich maar als makke schapen voegde.
En die therapeut vond ik maar irritant met haar ik weet wat goed voor jou is en dat weet jij zelf niet houding.
Leuk dat ze het brengen als een soort test hoe je problemen op lost. Maar uiteindelijk moet er toch iemand op de bank of een matras op de grond slapen.
Als je meedoet aan zo'n programma dan mag je toch op zijn minst een goede slaapplaats verwachten. Een echt bed dus in een kamer voor je alleen.
Hoe luxe is zo'n villa nog als je 's avonds de woonkamer wordt uitgejaagd of er 's morgens nog niet in kan omdat er iemand op de bank ligt te slapen.
Jammer dat hij de volgende dag in bond en niet echt weg ging. Maar ja ze zullen wel een contract moeten hebben tekenen dat ze een boete moeten betalen als ze voortijdig stoppen.
Ik vind dat de rest zich maar als makke schapen voegde.
En die therapeut vond ik maar irritant met haar ik weet wat goed voor jou is en dat weet jij zelf niet houding.
dinsdag 8 januari 2019 om 02:34
Die Jeroen vind ik eng, en van z'n vrouw is niet veel meer over. Lijkt me veel beter hoor haar en de kinderen dat ze uit elkaar gaan. Dit is niet gemonteerd hoor, je ziet het aan alles bij hem dat hij ze niet op een rijtje heeft. En dat hij de dag erop zo van mening was veranderd... Hij was natuurlijk enorm door de mand gevallen en moest dit recht zetten op tv.
Ik moet zeggen dat die vrouw waar hij nu mee moet wonen ook niet de meest warme persoon is. Ik vind haar ook totaal niet bij haar man passen. Aan haar irriteer ik me ook.
De rest vind ik heel ok. Ja Monique heeft lekker veel temperament, maar dat mag ik wel.
Ik moet zeggen dat die vrouw waar hij nu mee moet wonen ook niet de meest warme persoon is. Ik vind haar ook totaal niet bij haar man passen. Aan haar irriteer ik me ook.
De rest vind ik heel ok. Ja Monique heeft lekker veel temperament, maar dat mag ik wel.

dinsdag 8 januari 2019 om 07:54
Nou inderdaad wat een walgelijke vent zeg. Wat zette die zichzelf enorm te kak....juliadenders schreef: ↑08-01-2019 02:34Die Jeroen vind ik eng, en van z'n vrouw is niet veel meer over. Lijkt me veel beter hoor haar en de kinderen dat ze uit elkaar gaan. Dit is niet gemonteerd hoor, je ziet het aan alles bij hem dat hij ze niet op een rijtje heeft.
dinsdag 8 januari 2019 om 10:46
Logisch toch ook? Als het alleen maar goed gaat haken de kijkers af. RTL wil goeie tv maken, dat weten de deelnemers ook dus ze moeten niet piepen als ze niet goed in beeld worden gezet. Dat is de keus als je aan zo'n programma meedoet.watdachtjehiervan schreef: ↑08-01-2019 07:50Dat er maar 1 bed is heeft niks met de therapie te maken. Dat is puur voor de sensatie voor de kijker.

woensdag 9 januari 2019 om 17:12
Ik vond hem zo zo zo verschrikkelijk kinderachtig. En het was voor mij meteen duidelijk waarom zijn partner in het andere huisje zo gespannen was over de hele situatie toen die Jeroen zo over de fles ging.
In alle andere huisjes werd het opgelost door een matras op te tillen of op de bank te slapen. Die programma makers hadden echt niet het idee dat die mensen bij elkaar in bed zouden duiken.

Kun je de Britse variant terug kijken ergens?AnAppleADay schreef: ↑09-01-2019 17:09Oh ik heb hier de Britse variant van gezien! Ik ga eens kijken of ik het terug kan kijken.

woensdag 9 januari 2019 om 17:15
Lol, ben jij een man of een vrouw?

Ik vind het zo’n fascinerende gedachtegang. Ik heb zelf ptss. En mijn ex had er ook zo’n handje van om te zeggen “ik weet niet wanneer je gewoon drama schopt of dat je ptss opspeelt”. Anders gebruik je je hersenpan even. Ik ga echt niet voor mijn lol over de kop dus dat is mijn ptss hoor. Blij dat het mijn ex is.

Ik had hem graag voor haar een stomp verkocht voor die opmerking.
woensdag 9 januari 2019 om 17:16
Was dat niet ook die Jeroen?
Hij is wel heel gefrustreerd, maar dominant?
Blijf altijd jezelf. Het origineel is zoveel meer waard dan een kopie.
woensdag 9 januari 2019 om 17:17
Ik snap geen hol van deze reactie.YellowLemon schreef: ↑09-01-2019 17:15Lol, ben jij een man of een vrouw?![]()
Ik vind het zo’n fascinerende gedachtegang. Ik heb zelf ptss. En mijn ex had er ook zo’n handje van om te zeggen “ik weet niet wanneer je gewoon drama schopt of dat je ptss opspeelt”. Anders gebruik je je hersenpan even. Ik ga echt niet voor mijn lol over de kop dus dat is mijn ptss hoor. Blij dat het mijn ex is.![]()
Ik had hem graag voor haar een stomp verkocht voor die opmerking.
Blijf altijd jezelf. Het origineel is zoveel meer waard dan een kopie.

woensdag 9 januari 2019 om 17:20
Zoiets zeg je toch niet over je partner. Welke volwassenen gaat nou een slechte B film zitten SPELEN! Dat is mijn punt. Ik vond er dan ook niks lachwekkends aan op dat moment. Eerder gewoon diep triest dat je zo weinig vertrouwen in je partner hebt dat je twijfelt of iemands reactie oprecht is.