Wie heeft haar partner versierd?

12-01-2019 16:29 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maakt het een man echt uit of hij jou uitvraagt of jij hem? Ik lees zoveel over dat je hem moet laten 'jagen', en dat je als vrouw dus niet op de man moet afstappen. Is dit niet heel ouderwets of zit er een psychologisch aspect van waarheid in?

Ik vraag het overigens voor mezelf. Ik zit momenteel in dubio: Ik heb iemand uit mijn verleden weer eens gezien. Per toeval ergens met een groep beland en veel gesproken en er leek wederzijdse interesse te zijn. Hij gaf aan het eind aan de stad eens te komen bezoeken waar ik woon. Ga ik nu wachten tot hij contact opneemt? Of maakt het niks uit als ik dat zelf doe?

Wie versiert wie in heteroseksuele relaties?

Totaal aantal stemmen: 90

de man de vrouw (9%)
de vrouw de man (11%)
dat is tweerichtingsverkeer (80%)
Lucifer2018 schreef:
12-01-2019 17:28
Als een man inderdaad afknapt omdat zijn ego het niet aan kan om benaderd te worden door een vrouw... waarom zou je daar uberhaupt een date mee willen?

Of als je trucjes moet toepassen zdat zijn ego lekker dik en groot blijft bij het idee dat hij je gevraagd heeft? Serieus? o_o :roll:

Eens!
Dubbel
anoniem_22918 wijzigde dit bericht op 12-01-2019 18:20
95.41% gewijzigd
Ksenija schreef:
12-01-2019 17:42
[/b]

Maar als je in het begin alles doet heb je wel kans dat hij lekker achterover gaat leunen.

Nou, dan gaat ie achterover leunen, next dus!
Bijnasoms schreef:
12-01-2019 17:28
heel leuk om te horen dat vrouwen hier uit eigen ervaring kunnen stellen dat het niet uitmaakt.

In mijn eigen verleden ben ik meestal wel degene die contact maakt. Ik heb dan wel eens de indruk dat deze mannen nooit initiatief nemen omdat dit niet in hun karakter zit... en dat stoort me dan weer.
Tja, dat is dan niet de juiste partner voor jou. En dat het je stoort ligt niet aan hen. Next!
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
AeonOfWinter schreef:
12-01-2019 18:20
Tja, dat is dan niet de juiste partner voor jou. En dat het je stoort ligt niet aan hen. Next!
Volledig mee eens! Misschien moet ik er in die zin lichter over nadenken. Thanks!
In de vorige eeuw: huidige parner en ik waren elkaar al paar keer tegengekomen. Vonden elkaar duidelijk leuk. Maar of hij in relatie of ik. Toen we beiden vrijgezel waren, hebik via zijn beste vriend (mijn studiegenoot) laten doorspelen dat ik over hem gedroomd had (lulverhaal) en als hij meer wilde wten, moest hij langskomen. (Van voor dmobiele telefoons), ik liet doorscheremeren dat de droom spannend was.
Hij kwam langs en ging niet meer weg
MinkeDeWit schreef:
12-01-2019 17:34
Ik heb een klein voorzetje gegeven, en daar werd heel enthousiast op ingegaan. Was wel na een jaar of drie om elkaar heen draaien, dus ik wist bijna 100% zeker dat ik beet had :-)
Wat romantisch. Hoe lang zijn jullie nu samen?
zeeuwsmeisje1981 schreef:
12-01-2019 17:16
De truc met versieren is dat jij de voorzet geeft zodat hij kan scoren.
Hoe gaat het met je
De mannen waar ik achteraan ben gegaan waren uiteindelijk mannen die eh... onderdanig wilden zijn in een soort SM-relatie of ze hadden een of andere fetish voor sterke, grote vrouwen. Getverdegetverdegetver. Ik bedoel: fijn voor hen, maar het feit dat ik een man versier betekent niet dat ik hem graag vastbind. Oh ja, of het waren twijfelaars die na mijn overredingskracht natuurlijk ja zeiden, maar uiteindelijk niet wisten of ze wel wat wilden. Blijkbaar kom ik vrij overtuigend en sterk over als ik iemand versier. Bijzonder. Maar geen goede ervaringen mee dus. Volgens mij is het ideaal tweerichtingsverkeer.
zephora wijzigde dit bericht op 14-01-2019 03:32
38.15% gewijzigd
Bij nagenoeg alle mannen in mijn omgeving die ik ken en die een relatie zitten, heeft de vrouw het initiatief genomen. De relaties zijn van de man uit ook vaak wat gezapig.
Ik weet eigenlijk niet wie wie heeft versierd. Mijn ex en ik hebben elkaar op een gemaskerd feest leren kennen. Ik vond hem grappig en hij vond mij schattig. We wisten niet van elkaar hoe we eruit zagen. We hebben de hele avond gepraat en gedanst. Aan het eind was ik wel nieuwsgierig dus vroeg ik wil je je masker afdoen en hij zo van nee haha want dan krijg ik je niet meer kwijt. Dus ik speelde het met hem mee en moest zogenaamd lachen en toen ik mijn kans schoon zag trok ik het masker van zijn gezicht af. Nou dat was even schrikken. Het was mijn pestkop van de middelbaar o_o ik ben toen weggeronnen want wilde niet dat hij wist wie ik was.
.
-vanille- schreef:
12-01-2019 19:49
Ik weet eigenlijk niet wie wie heeft versierd. Mijn ex en ik hebben elkaar op een gemaskerd feest leren kennen. Ik vond hem grappig en hij vond mij schattig. We wisten niet van elkaar hoe we eruit zagen. We hebben de hele avond gepraat en gedanst. Aan het eind was ik wel nieuwsgierig dus vroeg ik wil je je masker afdoen en hij zo van nee haha want dan krijg ik je niet meer kwijt. Dus ik speelde het met hem mee en moest zogenaamd lachen en toen ik mijn kans schoon zag trok ik het masker van zijn gezicht af. Nou dat was even schrikken. Het was mijn pestkop van de middelbaar o_o ik ben toen weggeronnen want wilde niet dat hij wist wie ik was.
Tjongejone, jij maakt toch wat mee he
-vanille- schreef:
12-01-2019 19:49
Wat?? :O
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
12-01-2019 19:55
Wat?? :O
Zo gewonnen, zo (weg)geronnen
Ik heb gekozen voor "man doet vrouw" maar zie dat het leeuwendeel op tweezijdig uitkomt. Is voor mij trouwens ook niet zwart op wit, hoor. Ik bedoel de meeste gevallen. Want:

Bijvoorbeeld mijn huidige vrouw (vriendin officieel, we zijn niet getrouwd) heeft mij destijds duidelijk versierd. Ik vond haar wel aardig, maar was niet verliefd of zo. En was niet gecharmeerd van haar kledingstijl. Veel slobbertruien en zo, beetje alt. Had wel al gezien dat er 'veel in zat' in die truien. Ja, daar kijken mannen ook naar.

Zij stelde telkens vervolgafspraakjes voor, belde me op, initieerde 'n dagje op pad enz. pas na 'n half jaar begon ik haar zo aardig te vinden en voelde ik me zo op m'n gemak bij haar, dat ik uiteindelijk ja heb gezegd op telkens de vraag "Hebben we nu eigenlijk wat?" Sex was ook direct fijn. Dat ging toen uiteindelijk wel van mij uit, want was vreselijk nieuwsgierig geworden naar haar lijf, na al die maanden.

Nog steeds samen, 3 dochters rijker, maar ging niet zonder slag of stoot. Ook wel kort apart geweest, soort van standby.
.
Fok-it schreef:
12-01-2019 20:01
:rofl:
Fok-it schreef:
12-01-2019 20:01
:proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Man doet vrouw. Als de man geen initiatief neemt vindt hij je gewoon niet leuk genoeg zei mijn oudste broer altijd.
Een partner vinden is toch vooral iets van mens tot mens. Je moet bij elkaar passen en in hoeverre dat het geval is merk al wel bij de eerste stapjes. Als je allebei van 'hoe het hoort' bent zal dat wel goed werken. Als je dat beide niet bent vind je ook wel een weg lijkt me.
Ik heb man versierd....in de vorige eeuw....Man kan heel dominant zijn, maar in versieren is het niet zo snel....
Na 6 weken woonden we samen, en al heel snel kwam er een kind. En nooit spijt gehad....

Maak wel eens een grapje; ik was nu nog aan het wachten op hem.....
Herkenbaar hierboven. Sweet :-)
.
Als ik mijn meneer niet mee uit had gevraagd en hem vervolgens bij het vervolg niet gezoend had dan waren we nu niet samen geweest.

Bij mijn exen is het ook een beetje afwisselend geweest. Zou niet weten waarom je als vrouw zou moeten 'wachten' en met hints moet laten weten dat je wel eens af wil spreken. We leven toch niet meer in de middeleeuwen.
Valhalla! Where the brave may live Forever!
Als ik een man leuk vind dan laat ik hem merken dat ie me me mag versieren. Ik laat hem merken dat ik hem leuk vind maar laat het initiatief wel bij hem.
loisnvt schreef:
12-01-2019 16:43
Ik vind het dus ontzettend ouderwets om het van een man af te laten hangen, ik leef in 2019, niet in de middeleeuwen!

Als ik een man interessant genoeg vind, dan stap ik er zelf op af!
Mijn man dacht, na een paar keer in de friendzone te hebben gezeten, dat hij bij mij ook in de friendzone zat. Dus uiteindelijk heb ik de move gemaakt en gevraagd of we ook eens een keer konden afspreken en dat het dan gewoon wel een echte date zou zijn.

Ik heb ook een hele leuke af-en-aan-scharrelrelatie gehad, waarbij ik ook het initiatief nam.

Ik heb er niet zoveel moeite mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven