Entertainment alle pijlers

Meest overrated boek

12-01-2019 13:08 456 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi, in navolging van het draadje hier over favoriete boeken ben ik wel eens benieuwd; welk boek, dat alom bejubeld wordt, vond jij nu echt zwaar overrated?

TO trapt af: Wuthering Heights van Emily Brönte. Vreselijk en niet om door te komen!
-Darkside- schreef:
12-01-2019 19:19
Aah neeeee, zo mooi.
Ik heb hem uitgelezen en het écht geprobeerd :mrgreen:
Ms_Jingles schreef:
12-01-2019 19:46
Ik heb hem uitgelezen en het écht geprobeerd :mrgreen:
Haha, snap ik. Ik zie hier sws veel boeken langskomen die ik geweldig vind. Over smaak valt niet te twisten he.
Alles van Michel Houellebecq, en met ieder boek meer.
Kader Abdolah.
don't watch the movie, read the book
Het smelt, Lize Spit. Gatver. Snap niet waarom iedereen daar zo lyrisch over is.
Kom hier dat ik u kus, Griet op de Beeck. Ik heb het geloof ik niet zo op Belgische dames.
Lord of the ring

Ik kwam er niet doorheen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik zie hier veel boeken langskomen die ik best fijn leesvoer vond.
Ik sluit me aan bij die literaire thriller waarin kinderen doodgingen van de slechte cola. Waardeloos boek..
Ook 50 tinten overstijgt nergens bouquetreeks roman.

Welke ik nog niet heb gehoord en waarvan ik echt bang ben dat het aan mij ligt en ik het gewoon niet snap is 'de eenzaamheid van de priemgetallen'. Ik verwachtte echt een schitterend boek te gaan lezen. Maar toen het uit was, was ik alleen maar teleurgesteld..
Lavenderblue schreef:
12-01-2019 20:07
Het smelt, Lize Spit. Gatver. Snap niet waarom iedereen daar zo lyrisch over is.
Ja, vond ik ook een heel naar boek. Sowieso de trend om maar zoveel mogelijk schokkende narigheid en goorheid in een boek te stoppen, dat dat dan opeens geweldig is.
juliet64 wijzigde dit bericht op 12-01-2019 20:42
0.62% gewijzigd
Nothing happens for a reason
dubbel
Nothing happens for a reason
Lavenderblue schreef:
12-01-2019 20:09
Kom hier dat ik u kus, Griet op de Beeck. Ik heb het geloof ik niet zo op Belgische dames.
Ik vond dat qua verhaal niet eens heel slecht maar ik vond het Vlaams lezen gewoon super vermoeiend. (Komt misschien ook omdat ik het in mijn hoofd Vlaams uitspreek)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
En ik ben toch zo blij dat het boek dat ik geschreven heb hier nog niet voorbij is gekomen 😂.
Niet dat het een bestseller is of dat ik een bekend schrijver ben, maar ik had toch wel zo’n 300% meer verkocht dan verwacht 😂😂😬
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Stoner. Schijnt geniaal te zijn. Ik vond het vooral slaapverwekkend saai, niet doorheen te komen.
biol schreef:
12-01-2019 20:53
En ik ben toch zo blij dat het boek dat ik geschreven heb hier nog niet voorbij is gekomen 😂.
Niet dat het een bestseller is of dat ik een bekend schrijver ben, maar ik had toch wel zo’n 300% meer verkocht dan verwacht 😂😂😬
De titel van je boek wil je vast niet zeggen hier :biggrin: ?
Voor iedereen een groene tuin
GroenTuintje schreef:
12-01-2019 20:55
De titel van je boek wil je vast niet zeggen hier :biggrin: ?
Hahaha nee! Niet zo openbaar nee! Mijn naam staat er natuurlijk ook op. (Had misschien toch onder een pseudoniem moeten schrijven)
biol schreef:
12-01-2019 20:56
Hahaha nee! Niet zo openbaar nee! Mijn naam staat er natuurlijk ook op. (Had misschien toch onder een pseudoniem moeten schrijven)
Biol als pseudoniem klinkt best leuk ;-)
GroenTuintje schreef:
12-01-2019 21:00
Biol als pseudoniem klinkt best leuk ;-)
Even de uitgever bellen of ze hem opnieuw willen uitgeven.. onder een andere titel en onder Biol! Ga ik gewoon regelen 😂
biol schreef:
12-01-2019 20:53
Nu word ik wel heel nieuwsgierig!
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Zo ongeveer al mijn favorieten worden genoemd :-o
biol schreef:
12-01-2019 21:02
Even de uitgever bellen of ze hem opnieuw willen uitgeven.. onder een andere titel en onder Biol! Ga ik gewoon regelen 😂
En dan wel die gekke poezen avatar erbij nemen he :HA:
GroenTuintje schreef:
12-01-2019 21:04
En dan wel die gekke poezen avatar erbij nemen he :HA:
Hahhahahahaha die avatar heb ik echt al sinds de invoering van de avatars. Ooit 1 keer aangepast maar onder luid commentaar van overige forummers weer terug aangepast!
RoseHip schreef:
12-01-2019 13:17
Extremely loud and incredibly close van Jonathan Safran Foer
De kleine vriend van Donna Tartt

Beide niet door te komen.
Saffran Fier, één van mijn lievelingsboeken.

Kleine vriend, niet door te komen, heeft me 4 maanden gekost.

Wel allebei in 't Engels gelezen.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
tonkje schreef:
12-01-2019 21:03
Zo blij dat ik biols echte naam weet, vanuit een ver verleden in een gezamenlijk achterkamertje.
Kon ik iig mijn nieuwsgierigheid bevredigen.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
biol schreef:
12-01-2019 21:05
Hahhahahahaha die avatar heb ik echt al sinds de invoering van de avatars. Ooit 1 keer aangepast maar onder luid commentaar van overige forummers weer terug aangepast!
Hij is in ieder geval origineel en herkenbaar :rofl:
tonkje schreef:
12-01-2019 21:03
Sorry! Ik heb bij de lancering van t boek nog geprobeerd om een like & win actie te starten op Viva.nl. Dit lukte helaas niet omdat dat alleen kon als ik zelf de boeken zou betalen (25 stuks) en dat kon ik niet opbrengen.
RoseHip schreef:
12-01-2019 13:21
De verborgen geschiedenis vond ik zo goed dat ik ´m meerdere keren heb gelezen.
Alles daarna was een teleurstelling.

Voor mij ook. De verborgen geschiedenis vond ik prachtig.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven