Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

zondag 13 januari 2019 om 16:12
Ja duh, lekker makkelijk allemaal met betaalde hulp. Even verven, fotootje op instagram, huishoudster ruimt het vervolgens op terwijl nanny de kinderen schoonmaakt.fruityjuice schreef: ↑13-01-2019 15:26Klopt hoor. Dit typeert ook wel haar tomboy kant en dat is best verfrissend. Kids mogen kliederen en smeren en het zoontje loopt continu in z'n spiderman pak. Ook knutselen en veel leuke dingen buitenshuis doen. Van jongsafaan met de kinderen ver en avontuurlijk reizen. De dieren lopen in en uit het huis; kortom een gezellig 'Pipi Langkous' huishouden. Haar glamourkant kan ze kwijt als presentatrice. Knap dat ze alle ballen in de lucht kan houden in de tropenjaren met jonge kinderen.
zondag 13 januari 2019 om 16:16
Dit. En ze geeft altijd zo op over haar “Pippi Langkous” huishouden , als een soort image , maar het was er gewoon ranzig. Las later ook nog ergens dat ze pissig was omdat Chantal die nannies had gefilmd , want het moest natuurlijk allemaal wel Pippi Langkous moederig lijken. Was er niet ooit ook een klacht door buurtbewoners ingediend omdat die vonden dat ze haar dieren niet goed verzorgde ? Dat ontkende Nicolette toen in alle toonaarden maar waar rook is is vuur.watdachtjehiervan schreef: ↑13-01-2019 15:59Kinderen moeten inderdaad kunnen spelen en hoeven er niet spik en span uit te zien. Maar ik vond ze er echt onverzorgd uit zien. En het huis ook. Er waren nog meer dingen waar ik me over verbaasde maar die weet ik zo niet meer.
Nicolette was tijdens "Chantal blijft slapen" inderdaad wel zichzelf. En ze was niet perfect omdat er camera's in de buurt waren. Daar hou ik dan wel weer van!
zondag 13 januari 2019 om 16:20
Ik denk dat ze gaan scheiden, en dit berichtje gewoon klaar had staan. Even te vroeg op send gedrukt. Over een paar dagen/weken gooien ze er een statement uit dat ze elkaar in liefde loslaten. Net zoals Erland en Wendy. Het publiek word gewoon 'opgewarmd' voor wat er komen gaat.
Always look on the bright side of life
zondag 13 januari 2019 om 16:25
Dit dus of ze doet een Beyoncé & Jay-z actieJufjoke schreef: ↑13-01-2019 09:49Wat ik dan weer bizar vind : het management van Nicolette heeft naar buiten gebracht dat het huwelijk inderdaad in 'zwaar weer' verkeert. Maar dat ze de rust en ruimte vragen om er samen uit te komen. Sorry, maar What a load of crap! Als ze zelf niet die Instagram post had geplaatst had toch ook niemand dat geweten? Wat een rust en ruimte had dát gegeven. Maar dat zal wel te weinig aandacht hebben gegenereerd of zo.
Als je er samen uit wil komen zonder de buitenwereld, slinger je niet zelf suggestieve posts de wereld in!
Relax we're all crazy, it's not a competition

zondag 13 januari 2019 om 17:51
Dit dus. De enige bekende Nederlanders waarvan ik dat zou verwachten, zijn Willem-Alexander en Máxima, stel dat die uit elkaar gaan, dan kan ik me voorstellen dat dat nieuws is vanwege hun functie van staatshoofd. Van ieder ander hoef ik dat niet te weten.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!

zondag 13 januari 2019 om 18:28
Maar toch lees en schrijf je hier mee..
zondag 13 januari 2019 om 18:41
Klopt. Maar dat is gewoon uit verbazing dat zo veel mensen het belángrijk lijken te vinden alle ins en outs van het privéleven van (semi)BN'ers e.d. te weten en zich daar ook serieus mee bezig kunnen houden. En ik ben gewoon nieuwsgierig waaróm. Want ik heb zoiets van: wat kan het MIJ nou jeuken wat een Johnny de Mol, of een Gerard Joling, of weet ik wie, in zijn privéleven uitspookt? Net zo min als dat ik wakker lig van het privéleven van de achterbuurvrouw of van de groenteboer. Dus ik ben gewoon benieuwd wat mensen ertoe drijft daarmee bezig te zijn.

zondag 13 januari 2019 om 19:26
Ik ben niet persé benieuwd naar de Viva-mens, ik ben benieuwd naar wat mensen ertoe drijft alle ins en outs te willen weten van het privéleven van een Gerard Joling of een Roxanne Hazes, wat dat hen brengt en waarom dat interessant is. Ik ben gewoon benieuwd naar de beweegredenen van mensen om wekelijks de Story en de Privé en de Weekend te lezen (gezien de oplage van die bladen worden ze grif verkocht) om zich te verlekkeren aan het privéleven van mensen die ze helemaal niet kennen, halve waarheden daarover te lezen, suggestieve foto's voor waar aan te nemen, enz. Oprecht benieuwd.

zondag 13 januari 2019 om 19:53
Werkt zij wel dan? Volgens mij niet. Dan geniet ze inderdaad wel lekker mee van Andre z'n centjes. Ze is om de haverklap op vakantie als ik afga op de zwembad foto's die ik steeds voorbij zie komen......DuchessMeganMarkle schreef: ↑13-01-2019 16:09Die vrouw zit al in een andere fase, hij is in nog in zijn jonge jaren. Ze had geen relatie met hem aan moeten gaan, ik vind haar maar een goldigger, ze lijkt zijn moeder wel.
zondag 13 januari 2019 om 19:59
Ze schijnt zijn management te doen.ohohwatnuweer schreef: ↑13-01-2019 19:53Werkt zij wel dan? Volgens mij niet. Dan geniet ze inderdaad wel lekker mee van Andre z'n centjes. Ze is om de haverklap op vakantie als ik afga op de zwembad foto's die ik steeds voorbij zie komen......
De cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond wederom niet door.
zondag 13 januari 2019 om 20:12
Ja , ik las laatst ook ergens dat zij vooral in het begin veel voor zijn carrière heeft betekend . Ze was toen idd ook zijn manager maar geen idee of ze dat nogsteeds is. Maar desalniettemin is ze natuurlijk wel in een luxe leventje terecht gekomen.
zondag 13 januari 2019 om 20:15
Ik vind het typisch dat er vrijwel altijd op Monique wordt gezeurd en dat André altijd een aai over zijn bol krijgt zo van "Ach wat een puppy die nog moet uitrazen, hij is nog zo jong". Een beetje dat boys will be boys wat als argument wordt ingezet. Alsof zij hem met haar klauwen in haar net heeft gevangen ofzo.
Het is gewoon een volwassen man die volwassen genoeg was een serieuze relatie aan te gaan en samen een kind te maken.
Het is gewoon een volwassen man die volwassen genoeg was een serieuze relatie aan te gaan en samen een kind te maken.
zondag 13 januari 2019 om 20:21
Vind ik ook. Ik vind haar ook een leuke meid. Wat ik alleen zo typisch vind , elke scheet van hun zoon staat op instagram. De hele wereld kan werkelijk alles van dat kereltje zien. Waarom wil je dat ? ( beetje OT , sorry)Timetraveler schreef: ↑13-01-2019 20:15Ik vind het typisch dat er vrijwel altijd op Monique wordt gezeurd en dat André altijd een aai over zijn bol krijgt zo van "Ach wat een puppy die nog moet uitrazen, hij is nog zo jong". Een beetje dat boys will be boys wat als argument wordt ingezet. Alsof zij hem met haar klauwen in haar net heeft gevangen ofzo.
zondag 13 januari 2019 om 21:47
Eens.Timetraveler schreef: ↑13-01-2019 20:15Ik vind het typisch dat er vrijwel altijd op Monique wordt gezeurd en dat André altijd een aai over zijn bol krijgt zo van "Ach wat een puppy die nog moet uitrazen, hij is nog zo jong". Een beetje dat boys will be boys wat als argument wordt ingezet. Alsof zij hem met haar klauwen in haar net heeft gevangen ofzo.
Monique komt op mij over als een leuk mens en zeker niet als een golddigger.
Ik neem aan dat zij ook gewoon een baan had voordat ze een relatie met hem begon, aangezien ze toen al lang en breed volwassen was en ze ergens van rond moest komen.
Ik gun ze het beste, maar ik zou er niet van staan te kijken als deze relatie niet voor het leven is.
zondag 13 januari 2019 om 21:49
Of gepost in een emotionele bui ofzo.Flowerspowers schreef: ↑13-01-2019 16:20Ik denk dat ze gaan scheiden, en dit berichtje gewoon klaar had staan. Even te vroeg op send gedrukt. Over een paar dagen/weken gooien ze er een statement uit dat ze elkaar in liefde loslaten. Net zoals Erland en Wendy. Het publiek word gewoon 'opgewarmd' voor wat er komen gaat.
Van Wendy en Erland zal binnenkort wel officieel de scheiding bekend gemaakt worden inderdaad.
zondag 13 januari 2019 om 21:51
En die verschrikkelijke lach van hem, brrrr.Timetraveler schreef: ↑13-01-2019 15:31En die vriend van haar met zijn vreselijke instagramaccount.
Hij en Nicolette doen net alsof ze het perfecte gezin hebben waar nooit eens iets is.
zondag 13 januari 2019 om 22:07
Die functie is zo inhoudsloos, dat het voor de samenleving niets uitmaakt.
zondag 13 januari 2019 om 23:25
Dit ja! Ik denk altijd bij foto's van hem, doe je muil eens dicht man!minnimouse schreef: ↑13-01-2019 21:51En die verschrikkelijke lach van hem, brrrr.
Hij en Nicolette doen net alsof ze het perfecte gezin hebben waar nooit eens iets is.
Het is wel een beetje heel erg over de top leuk gezellig en wat hebben we het super. Maar misschien is het wel echt zo

Always look on the bright side of life
zondag 13 januari 2019 om 23:38
Nou inderdaad....
Ik denk ook dat ze uiteindelijk uit elkaar gaan. Ze zullen elkaar wel weer uit liefde laten gaan of zo. Het leeftijdsverschil is ook wel erg groot. Zij is 41 en hij nog geen 25 volgens mij.
zondag 13 januari 2019 om 23:56
Volgens mij is hij 23 en zij 40. Groot leeftijdsverschil idd.
Hij is vaak de hort op met mensen die hem helemaal geweldig vinden. Je zou er van naast je schoenen gaan lopen. En dan thuis zit Monique, volgens mij een type ‘niet lullen maar poetsen’.
maandag 14 januari 2019 om 00:36
Jaaa afgrijselijk!minnimouse schreef: ↑13-01-2019 21:51En die verschrikkelijke lach van hem, brrrr.