Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

zondag 13 januari 2019 om 09:49
Wat ik dan weer bizar vind : het management van Nicolette heeft naar buiten gebracht dat het huwelijk inderdaad in 'zwaar weer' verkeert. Maar dat ze de rust en ruimte vragen om er samen uit te komen. Sorry, maar What a load of crap! Als ze zelf niet die Instagram post had geplaatst had toch ook niemand dat geweten? Wat een rust en ruimte had dát gegeven. Maar dat zal wel te weinig aandacht hebben gegenereerd of zo.
Als je er samen uit wil komen zonder de buitenwereld, slinger je niet zelf suggestieve posts de wereld in!
Als je er samen uit wil komen zonder de buitenwereld, slinger je niet zelf suggestieve posts de wereld in!
zondag 13 januari 2019 om 09:51
Jufjoke schreef: ↑13-01-2019 09:49Wat ik dan weer bizar vind : het management van Nicolette heeft naar buiten gebracht dat het huwelijk inderdaad in 'zwaar weer' verkeert. Maar dat ze de rust en ruimte vragen om er samen uit te komen. Sorry, maar What a load of crap! Als ze zelf niet die Instagram post had geplaatst had toch ook niemand dat geweten? Wat een rust en ruimte had dát gegeven. Maar dat zal wel te weinig aandacht hebben gegenereerd of zo.
Nou idd zeg.
Such fun!1

zondag 13 januari 2019 om 09:53
Ja joh. Ze heeft 2 nanny's in huis.ADM schreef: ↑12-01-2019 19:57Het viel mij al zo op dat ze alleen met de kids naar Euro Disney ging, leek mij een hele uitdaging (ze ging met de trein). Maar goed wellicht waren er andere mee maar dat kon ik zo niet zien.
Verder valt het mij op dat veel BNN zo vlak na de kerstvakantie op vakantie zijn (Nicolette zelf, en Nicolette van Dam ook al).

zondag 13 januari 2019 om 10:05
Ik snap wel wat ze bedoelt. Ik heb gezien dat Chantal daar bleef slapen in "Chantal blijft slapen" en vond het vies en rommelig in huis. En inderdaad de kinderen zagen er viezig en onverzorgd uit.SweetFirefly schreef: ↑12-01-2019 20:16Haar kinderen zien er "viezig" uit. Wat bedoel je daar nou weer mee? Wat een nare opmerking om over een paar kleuters te maken.
zondag 13 januari 2019 om 10:17
Enschede. Met ‘randjes’ noemen we dat toch? En idd waarom post je zo n bericht als je rust wilt.watdachtjehiervan schreef: ↑13-01-2019 10:05Ik snap wel wat ze bedoelt. Ik heb gezien dat Chantal daar bleef slapen in "Chantal blijft slapen" en vond het vies en rommelig in huis. En inderdaad de kinderen zagen er viezig en onverzorgd uit.
zondag 13 januari 2019 om 10:40
De kinderen van Nicolette zien er gewoon niet gestyled uit . Ik vind het wel grappig maar is ook wel een beetje ''oud'' zuid. Als je bij de geitenboerderij in het Amsterdamse bos bent zie je er heel veel van, ouders tip top netjes gekleed en kinderen zoals die van Nicolette. Is hip ofzo...
Karma, en alles komt goed

zondag 13 januari 2019 om 12:46
Ook goedemorgen !
Ik dacht dat je net als ik het verkeerd gezien had maar begrijp dat het niet het geval is .

zondag 13 januari 2019 om 13:15
Ja maar dat is natuurlijk weer een typisch gevalletje "kijk ons toch eens het gelukkige en perfecte gezinnetje zijn ". Als je op vakantie bent op een tropische en zonnige locatie is het niet zo moeilijk om een gelukkige en stralend gezinnetje te zijn. Terug in Nederland met een man die altijd onderweg is naar optredens en middenin de nacht thuis komt en zijn wilde haren nog niet kwijt is terwijl jij thuis zit met een peuter, dan is het toch een hele andere werkelijkheid. Ik heb het gevoel dat Andre en Monique tegen de verdrukking in krampachtig proberen te laten zien hoe gelukkig ze wel niet zijn.

zondag 13 januari 2019 om 15:07
Persoonlijk zie ik liever kindjes die lekker aanrommelen met de dieren (ze hebben kippen en geitjes en zo) dan de tiptop gestylde kindjes va BNers die voor de meerdere glorie van hun beroemde ouders even op de foto moeten. Mijn kinderen hadden ook modderige laarsjes en broeken met hier en daar een veeg of scheur als ze hadden liggen spelen in de tuin, niks mis mee. Ik vind het een realistischer beeld geven dan een huis wat er uit ziet als een toonzaal en waar het lijkt of er geen gezin leeft. Hier en daar speelgoed heeft ieder gezin met kleine kinderen wel. Of was het huis soms vervuild? Dat vind ik een ander verhaal, maar lijkt me sterk.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.

zondag 13 januari 2019 om 15:26
Klopt hoor. Dit typeert ook wel haar tomboy kant en dat is best verfrissend. Kids mogen kliederen en smeren en het zoontje loopt continu in z'n spiderman pak. Ook knutselen en veel leuke dingen buitenshuis doen. Van jongsafaan met de kinderen ver en avontuurlijk reizen. De dieren lopen in en uit het huis; kortom een gezellig 'Pipi Langkous' huishouden. Haar glamourkant kan ze kwijt als presentatrice. Knap dat ze alle ballen in de lucht kan houden in de tropenjaren met jonge kinderen.
zondag 13 januari 2019 om 15:28
Ik ook, maar dat is wsch een vooroordeel
Frankly my dear, I don"t give a damn
zondag 13 januari 2019 om 15:31
En die vriend van haar met zijn vreselijke instagramaccount.
zondag 13 januari 2019 om 15:44
Daar vind ik dan weer niets mis mee.watdachtjehiervan schreef: ↑13-01-2019 10:05Ik snap wel wat ze bedoelt. Ik heb gezien dat Chantal daar bleef slapen in "Chantal blijft slapen" en vond het vies en rommelig in huis. En inderdaad de kinderen zagen er viezig en onverzorgd uit.
Ons huis is ook rommelig en de kinderen niet perfect schoon. Mag van mij, kunnen ze lekker spelen en kind zijn.

zondag 13 januari 2019 om 15:46
Hij lijkt me wel tof als goeie vriend. Maar ik denk dat hij te vroeg Monique is tegen gekomen. Misschien 10 jaar later was beter geweest
Nu is hij nog veel te jong voor al die vastigheid.
Tenminste dat vermoed ik, maar wellicht heb ik het mis.

zondag 13 januari 2019 om 15:59
Kinderen moeten inderdaad kunnen spelen en hoeven er niet spik en span uit te zien. Maar ik vond ze er echt onverzorgd uit zien. En het huis ook. Er waren nog meer dingen waar ik me over verbaasde maar die weet ik zo niet meer.
Nicolette was tijdens "Chantal blijft slapen" inderdaad wel zichzelf. En ze was niet perfect omdat er camera's in de buurt waren. Daar hou ik dan wel weer van!
Nicolette was tijdens "Chantal blijft slapen" inderdaad wel zichzelf. En ze was niet perfect omdat er camera's in de buurt waren. Daar hou ik dan wel weer van!
zondag 13 januari 2019 om 16:09
Die vrouw zit al in een andere fase, hij is in nog in zijn jonge jaren. Ze had geen relatie met hem aan moeten gaan, ik vind haar maar een goldigger, ze lijkt zijn moeder wel.