Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!
zaterdag 12 januari 2019 om 12:33
In het geval van Nicolette, ik vind het heel leuk om te zien hoe ze met haar kinderen (en hun hele beestenbende) omgaat.
Ik hoop dat het meevalt allemaal voor haar.
-nienke- wijzigde dit bericht op 12-01-2019 14:17
Reden: stomme typo
Reden: stomme typo
0.72% gewijzigd

zaterdag 12 januari 2019 om 13:43
Aan de ene kant vind ik Nicolette een 'down to earth' type met haar landbouwtuinschool opleiding en d'r mini kinderboerderij-aan- huis.
Aan de andere kant is ze mede door haar man die plastisch chirurg en cosmetisch arts is zo verbouwd als maar zijn kan met d'r plastic voorgevel, gebitsrenovatie, botox- en fillerhoofd en d'r vergrote lippen. Wel subtiel gedaan bij haar, maar ze heeft net een iets te strakgetrokken hoofd. Apart dat constrast met het tomboy type dat ze speelt of is.
Aan de andere kant is ze mede door haar man die plastisch chirurg en cosmetisch arts is zo verbouwd als maar zijn kan met d'r plastic voorgevel, gebitsrenovatie, botox- en fillerhoofd en d'r vergrote lippen. Wel subtiel gedaan bij haar, maar ze heeft net een iets te strakgetrokken hoofd. Apart dat constrast met het tomboy type dat ze speelt of is.

zaterdag 12 januari 2019 om 15:43
Ik las ook zoiets ja. Volgens mij hebben ze nooit een stabiele relatie gehad..Billy_Mean schreef: ↑12-01-2019 15:37Ik heb geen linkje omdat ik niet meer weet waar ik het gisteren las maar de relatie van Andre jr en Monique schijnt ook weer op knappen te staan.

zaterdag 12 januari 2019 om 15:55
Ik denk dat hij nog te veel wilde haren heeft en nog helemaal niet toe is aan huisje boompje beestje.Kwebbeltje91 schreef: ↑12-01-2019 15:43Ik las ook zoiets ja. Volgens mij hebben ze nooit een stabiele relatie gehad..
zaterdag 12 januari 2019 om 15:57
Tuurlijk is dit het, hij is nog veel te jong.Billy_Mean schreef: ↑12-01-2019 15:55Ik denk dat hij nog te veel wilde haren heeft en nog helemaal niet toe is aan huisje boompje beestje.
Kun je hem niet eens kwalijk nemen.

zaterdag 12 januari 2019 om 16:09
Denk ik inderdaad ook.Billy_Mean schreef: ↑12-01-2019 15:55Ik denk dat hij nog te veel wilde haren heeft en nog helemaal niet toe is aan huisje boompje beestje.
zaterdag 12 januari 2019 om 16:13
Ik vind haar echt ontzettend lelijk. En ook viezig. Net een junk. Ik vind haar kinderen er op foto’s ook altijd heel viezig uit zien .fruityjuice schreef: ↑12-01-2019 13:43Aan de ene kant vind ik Nicolette een 'down to earth' type met haar landbouwtuinschool opleiding en d'r mini kinderboerderij-aan- huis.
rascalles wijzigde dit bericht op 12-01-2019 16:15
5.33% gewijzigd
zaterdag 12 januari 2019 om 16:14
Oh echt ? Ik zag net heel gelukkige foto’s van hun vakantie in Florida op haar instagram. Van afgelopen week.Billy_Mean schreef: ↑12-01-2019 15:37Ik heb geen linkje omdat ik niet meer weet waar ik het gisteren las maar de relatie van Andre jr en Monique schijnt ook weer op knappen te staan.

zaterdag 12 januari 2019 om 16:16
Ze waren er nu weer. Een paar weken geleden en vorige week ook.
rascalles wijzigde dit bericht op 12-01-2019 16:19
15.34% gewijzigd

zaterdag 12 januari 2019 om 16:36
Wat ik opvallend vind aan hun Instagram posts is dat ze alle vakanties met anderen zijn. Ze gaan nooit met z'n tweetjes of drieën op vakantie. Dat is toch lastig aan je relatie werken lijkt me.Kwebbeltje91 schreef: ↑12-01-2019 16:18Ik had laatst een interview met Monique gelezen en daarin zei ze, dat zodra ze op vakantie waren het prima ging, maar als ze weer thuiskwamen, André weer helemaal opgaat in zijn carriere en niet zoveel aandacht meer heeft voor zijn gezin.
Always look on the bright side of life

zaterdag 12 januari 2019 om 16:38
Ja inderdaad..Flowerspowers schreef: ↑12-01-2019 16:36Wat ik opvallend vind aan hun Instagram posts is dat ze alle vakanties met anderen zijn. Ze gaan nooit met z'n tweetjes of drieën op vakantie. Dat is toch lastig aan je relatie werken lijkt me.

zaterdag 12 januari 2019 om 16:48
Beetje offtopic maar toen ik laatst een paar dagen ziek was, heb ik heel veel films gekeken, ook veel jaren 80 films. Op een gegeven moment viel het me op dat vrouwen toen nog puur natuur waren, dus geen siliconen en zo. Eigenlijk veel mooier dan nu.fruityjuice schreef: ↑12-01-2019 13:43Aan de ene kant vind ik Nicolette een 'down to earth' type met haar landbouwtuinschool opleiding en d'r mini kinderboerderij-aan- huis.

zaterdag 12 januari 2019 om 16:49
Hier trouwens het linkje van Andre en Monique.
https://www.nu.nl/achterklap/5677487/ro ... andre.html
https://www.nu.nl/achterklap/5677487/ro ... andre.html
zaterdag 12 januari 2019 om 17:08
het eerste ben ik enigszins mee eens.apestaartje30 schreef: ↑11-01-2019 18:41Het idee van een klassiek gezin (Man, vrouw en kinderen) is mijns inziens achterhaald.
En dat vergelijken met criminelen praktijken niet eerlijk.
Wij mensen zijn één van de weinigen diersoorten die krampachtig het gezinsideaal vast probeert te houden.
Het tweede: het gaat mij niet om die twee zaken te vergelijken, maar om iets normaal vinden omdat het vaak gebeurt..
En ik heb wel degelijk medelijden met een heleboel kinderen. Die zijn namelijk ALTIJD de dupe. En dat zie ik in de dagelijkse praktijk veel vaker dan het krampachtig vasthouden aan een ideaal.
zaterdag 12 januari 2019 om 18:12
Klopt. Jammer dat hetBilly_Mean schreef: ↑12-01-2019 16:48Beetje offtopic maar toen ik laatst een paar dagen ziek was, heb ik heel veel films gekeken, ook veel jaren 80 films. Op een gegeven moment viel het me op dat vrouwen toen nog puur natuur waren, dus geen siliconen en zo. Eigenlijk veel mooier dan nu.
modebeeld in de loop der jaren duidelijk is veranderd naar geplastificeerd. Valt mij op dat het tegenwoordig ook geen taboe meer is om als BN-er ervoor uit te komen botox, fillers te gebruiken of siliconen borsten te hebben.
Als BN-er is het misschien wel noodzakelijk om je te laten behandelen om relevant te blijven. Er is zoveel concurrentie. In het geval van Nicolette zat ze er handig bovenop met een man die 'gratis' kan behandelen en kan bijspuiten. Hij heeft ook zo'n glad strak voorhoofd met verbaasde ogen.
zaterdag 12 januari 2019 om 18:59
Ik vind haar juist helemaal niet mooi, vooral haar mond en die rare lach niet. Onbegrijpelijk dat zij fotomodel is geweest, want ik vind haar helemaal niet zo fotogeniek.watdachtjehiervan schreef: ↑12-01-2019 16:14Ik vond Nicolette een hele mooie meid. Tot ze van alles liet doen. Echt, zo zonde.
zaterdag 12 januari 2019 om 19:57
Het viel mij al zo op dat ze alleen met de kids naar Euro Disney ging, leek mij een hele uitdaging (ze ging met de trein). Maar goed wellicht waren er andere mee maar dat kon ik zo niet zien.
Verder valt het mij op dat veel BNN zo vlak na de kerstvakantie op vakantie zijn (Nicolette zelf, en Nicolette van Dam ook al).
Karma, en alles komt goed
zaterdag 12 januari 2019 om 20:14
Ja, Einstein, dat weet ik. Maar toen dacht had ze een heel duidelijk standpunt dat ze scheiden geen optie vindt, waarom zou dat nu anders zijn? Wij weten dat niet. Ik lees nu dat haar ziekte een grote impact heeft. Gehad op haar huwelijk. Zo'n intense gebeurtenis kan mensen dichter bij elkaar brengen maar bij een ander voor verwijdering zorgen. Uit het stuk waar ik de link van neergezet heb blijkt dat voor haar hun huwelijk niet 1-2-3 voorbij hoeft te zijn als het in zwaar weer zou zitten. Maar niemend heeft een glazen bol die je vertelt wat de toekomst gaat brengen.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
zaterdag 12 januari 2019 om 20:16
Haar kinderen zien er "viezig" uit. Wat bedoel je daar nou weer mee? Wat een nare opmerking om over een paar kleuters te maken.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.