Seven Year Switch: blijven of scheiden
vrijdag 11 januari 2019 om 21:34
Ik ook, maar dat hoeft het andere niet uit te sluiten toch?
De cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond wederom niet door.

maandag 14 januari 2019 om 23:41

dinsdag 15 januari 2019 om 07:20
Terwijl ze zelf ook een sneer maakte over dat hij de fiets nauwelijks gebruikte en altijd de scooter . Toen hij daar op wat zei schoot zij weer uit haar panty.

dinsdag 15 januari 2019 om 13:01
Ik vind Monique echt een van de afschuwelijkste mensen die ik ooit gezien heb. Wat een hel als je met zo'n vreselijk persoon moet leven. Er is echt een heleboel mis met haar. Ze zuigt. Ze is dom. Ze is een kleuter. Ze is een typische borderliner en dan ook nog eens eentje met een extreem kutkarakter. Echt helemaal NIKS is leuk aan haar. Ajb zeg me dat zij een actrice is. Want dit trek ik echt niet zo.
Ik wil haar slaan. Heel vaak en vooral: heel hard!
Ik wil haar slaan. Heel vaak en vooral: heel hard!
dinsdag 15 januari 2019 om 13:06
Geen twijfel mogelijk... Monique kampt met borderline problematiek minus inziens met haar verlatingsangst, krek naarheid, stemmingswisselimgen, manipulatieve kant (ze pasten ook schemAtherapie toe door uit te leggen aan jeroen dat hij eigenlijk op die momenten een peuter van 4 voor zich heeft staan en Jeroen heeft iig ook pers problematiek... hebben ze samen kinderen? Ik hoop van niet. Wat een complex stel...

dinsdag 15 januari 2019 om 13:12
Ik dacht van de week toen ze over het opmaken begon (dat ze helemaal niet zo lang bezig is en rekening houdt met haar partner) en verschrikkelijke drama maakte: dit is een scène uit 'achter gesloten deuren'.
Wie weet is ze aan het einde van de serie wel veranderd. Ze moet toch zelf ook ingezien hebben dat ze niet helemaal goed bezig is.
Hoelang houdt hij het met haar vol, jaar of 15 toch ofzo. De sex is goed zeiden ze. Dat zal het dan wel zijn
. Geloof best dat er veel passie is maar vermoeiend hoor zo een relatie.
Wie weet is ze aan het einde van de serie wel veranderd. Ze moet toch zelf ook ingezien hebben dat ze niet helemaal goed bezig is.
Hoelang houdt hij het met haar vol, jaar of 15 toch ofzo. De sex is goed zeiden ze. Dat zal het dan wel zijn

dinsdag 15 januari 2019 om 13:35
redbulletje schreef: ↑15-01-2019 13:14Monique is echt té vreselijk! Denk dat die man alleen nog maar bij haar is omdat zij hem op dagelijkse basis seks geeft.]
Op internet lees ik reacties dat het nep zou zijn. Zou me niets verbazen.
Schijnt al een Engelse versie van te zijn geweest en het einde van deze Nederlandse serie is ook al voorspeld. Er gaat een stel vreemd of worden verliefd.De teksten lijken ook overeen te komen.
Heb de 'acteurs' gegoogled maar weinig over te vinden.
dinsdag 15 januari 2019 om 13:39

dinsdag 15 januari 2019 om 14:03
Ik zit nu naar de Engelse serie te kijken en kan met droge ogen beweren dat de Nederlandse versie een toneelstuk is.
Die Monique en Marcel zijn twee goedkope acteurs. En alles is in scene gezet. De britse versie is overigens zeer vergelijkbaar. Ik zeg kijk die en trek je eigen conclusies.
Geen enkele vrouw is zo debiel als Monique. Dat is echt 1000 procent niet echt!!
En je zo gedragen voor tv en bij zgn verborgen camera's. Echt dikke vette flauwekul.
Wat een onzin programma. Doe me dan Temptation Island of Love Island maar. Echt honderd keer 'echter' dan dit.
Die Monique en Marcel zijn twee goedkope acteurs. En alles is in scene gezet. De britse versie is overigens zeer vergelijkbaar. Ik zeg kijk die en trek je eigen conclusies.
Geen enkele vrouw is zo debiel als Monique. Dat is echt 1000 procent niet echt!!
En je zo gedragen voor tv en bij zgn verborgen camera's. Echt dikke vette flauwekul.
Wat een onzin programma. Doe me dan Temptation Island of Love Island maar. Echt honderd keer 'echter' dan dit.