Theehuis
zaterdag 21 maart 2009 om 19:56
Heb even in zijn topic gereageerd. Meest toepasselijke plaatje ooit gevonden
Ik moet nog steeds niet topic openen
Deed een Inadje
Ist bij jullie ook zulk lekker weer? We hebben lange fietstocht langs kust gemaakt vanmiddag, terwijl Chica bij haar vader was. En net pannenkoeken gegeten. Nu verder met theorielessen. Dinsdag heb ik tentamen.
Ik moet nog steeds niet topic openen
Deed een Inadje
Ist bij jullie ook zulk lekker weer? We hebben lange fietstocht langs kust gemaakt vanmiddag, terwijl Chica bij haar vader was. En net pannenkoeken gegeten. Nu verder met theorielessen. Dinsdag heb ik tentamen.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

zaterdag 21 maart 2009 om 20:18
zaterdag 21 maart 2009 om 20:24
zaterdag 21 maart 2009 om 20:32
zaterdag 21 maart 2009 om 20:41
zondag 22 maart 2009 om 12:18
Zo, een verjaardagsfeest later ben ik er ook weer
Lange dag, van 's ochtends vroeg bakken en kokkerellen tot 's avonds laat borrelen. Gelukkig merkten Olijf en Olief tond 01.20 uur op dat Erwt en Xan er wat ingekakt uitzagen
Nu is 't huis weer bijna aan kant. Xan blij met alle gezelligheid en kadootjes enzo
Peas on earth!
zondag 22 maart 2009 om 19:33
Jee heb je dus helemaal niet geslapen, Pep??
Eikel zien, hehehe
Fijn van leuke verjaardag, Erwt.
Ik heb ook gereageerd in NS en er iets in gezet over huizen gebeuren.
Nu weer druk verder met theorieboek. Oja Dier, je vroeg op andere topic over proefexamen, ben van de 8x pas 1x geslaagd dus.... ik leer nog even hard verder
Eikel zien, hehehe
Fijn van leuke verjaardag, Erwt.
Ik heb ook gereageerd in NS en er iets in gezet over huizen gebeuren.
Nu weer druk verder met theorieboek. Oja Dier, je vroeg op andere topic over proefexamen, ben van de 8x pas 1x geslaagd dus.... ik leer nog even hard verder

maandag 23 maart 2009 om 11:08
Oh, nachtje overslaan samen inderdaad meestal erg leuk
Dierewierewierewier, gefeliciteerd!
Ga je nog iets leuks doen vandaag?
Mijn vriend, die maand eerder is uitgerekend krijgt trouwens een jongetje en andere kdv mama ook. En ze hebben allebei meisjes van Chica's exacte leeftijd. Dus zei Chica vanmorgen: krijg ik dan ook een broertje? Dus ik zei misschien wel, lieverd. Nou, dat wilde ze toch echt niet
Dierewierewierewier, gefeliciteerd!
Ga je nog iets leuks doen vandaag?
Mijn vriend, die maand eerder is uitgerekend krijgt trouwens een jongetje en andere kdv mama ook. En ze hebben allebei meisjes van Chica's exacte leeftijd. Dus zei Chica vanmorgen: krijg ik dan ook een broertje? Dus ik zei misschien wel, lieverd. Nou, dat wilde ze toch echt niet

maandag 23 maart 2009 om 12:44