Entertainment alle pijlers

Seven Year Switch: blijven of scheiden

07-01-2019 21:07 231 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet precies wat ik van dit programma moet vinden en of verwachten..

Waarom zou je, je relatie shit op tv plempen begreep dat alle deelnemers kinderen hebben.
Isabellarose- schreef:
11-01-2019 21:32
Nou ik vind hem vooral een lul!
Ik ook, maar dat hoeft het andere niet uit te sluiten toch?
De cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond wederom niet door.
Net 1e aflevering gekeken. Die Jeroen :swear: Ik zit hier gewoon tegen de tv te mopperen. Wat een kwal. Echt geen partnermateriaal. Snap niet dat zijn vrouw niet gillend weggaat van die vent.
Loop een beetje voor door Videoland. Maar die Monique is echt niet oké. Zal ze een (slechte) actrice zijn of is ze echt zo vreselijk :nut:
Jezus wat een type die Monique zeg hij mag niks zeggen.
Verschrikkelijk mens idd. Zou ze tegen iedereen zo zijn? Dan heeft ze toch de godganse dag ruzie met iedereen.
Marcel heeft gelijk ze jankt echt gemaakt. Wat een dramaqueen zeg vreselijk .
Ik weet niet wat ik zie. Ze manipuleert met haar gejank.
Idd dat janken was echt heel nep, zag geen tranen. En dan dat gieren tijdens her janken...blech. Vind haar echt niet sympathiek!
Dramaqueen met lange tenen.Niet uit te houden...
Leer van gisteren , droom van morgen, maar leef vandaag
Er was hier ooit eens een forumster Tia Dalma met een profielfoto dat op Monique lijkt 😀. Word gewoon bang van haar.

Volgende week vuurwerk met Roval.

Ben benieuwd hoe zij nu naar zich zelf kijkt. Zou ze schrikken van zichzelf?
Ik vond die Monique ook heel vervelend overkomen, eerst thuis idd dat hij niks mocht zeggen en ze om elke zin boos werd pffff.. en toen met dat filmpje dacht ik eerst nog wat een lul dat hij dat zo zegt, maar meteen daarna begreep ik waarom haha het leek idd nep
Malibu123 schreef:
14-01-2019 23:41
Ik vond die Monique ook heel vervelend overkomen, eerst thuis idd dat hij niks mocht zeggen en ze om elke zin boos werd pffff.. en toen met dat filmpje dacht ik eerst nog wat een lul dat hij dat zo zegt, maar meteen daarna begreep ik waarom haha het leek idd nep
Terwijl ze zelf ook een sneer maakte over dat hij de fiets nauwelijks gebruikte en altijd de scooter . Toen hij daar op wat zei schoot zij weer uit haar panty.
Monique jankt als een dreinsende kleuter, inderdaad zonder tranen, wat een vreselijk mens.
Ik vind Monique echt een van de afschuwelijkste mensen die ik ooit gezien heb. Wat een hel als je met zo'n vreselijk persoon moet leven. Er is echt een heleboel mis met haar. Ze zuigt. Ze is dom. Ze is een kleuter. Ze is een typische borderliner en dan ook nog eens eentje met een extreem kutkarakter. Echt helemaal NIKS is leuk aan haar. Ajb zeg me dat zij een actrice is. Want dit trek ik echt niet zo.
Ik wil haar slaan. Heel vaak en vooral: heel hard!
Geen twijfel mogelijk... Monique kampt met borderline problematiek minus inziens met haar verlatingsangst, krek naarheid, stemmingswisselimgen, manipulatieve kant (ze pasten ook schemAtherapie toe door uit te leggen aan jeroen dat hij eigenlijk op die momenten een peuter van 4 voor zich heeft staan en Jeroen heeft iig ook pers problematiek... hebben ze samen kinderen? Ik hoop van niet. Wat een complex stel...
Ik dacht van de week toen ze over het opmaken begon (dat ze helemaal niet zo lang bezig is en rekening houdt met haar partner) en verschrikkelijke drama maakte: dit is een scène uit 'achter gesloten deuren'.

Wie weet is ze aan het einde van de serie wel veranderd. Ze moet toch zelf ook ingezien hebben dat ze niet helemaal goed bezig is.

Hoelang houdt hij het met haar vol, jaar of 15 toch ofzo. De sex is goed zeiden ze. Dat zal het dan wel zijn 😀. Geloof best dat er veel passie is maar vermoeiend hoor zo een relatie.
Monique is echt té vreselijk! Denk dat die man alleen nog maar bij haar is omdat zij hem op dagelijkse basis seks geeft.
Kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat dit echt is. Ze krijgen megabonje terwijl er een camera op ze gericht is en vreemde mensen over de vloer komen. Kan toch niet waar zijn?
Toch goede acteurs misschien? Zijn ze te googlen?
redbulletje schreef:
15-01-2019 13:14
Monique is echt té vreselijk! Denk dat die man alleen nog maar bij haar is omdat zij hem op dagelijkse basis seks geeft.]

Op internet lees ik reacties dat het nep zou zijn. Zou me niets verbazen.
Schijnt al een Engelse versie van te zijn geweest en het einde van deze Nederlandse serie is ook al voorspeld. Er gaat een stel vreemd of worden verliefd.De teksten lijken ook overeen te komen.
Heb de 'acteurs' gegoogled maar weinig over te vinden.
Vroeg mij ook meteen af of het acteurs zijn.
Vooral Monique en Marcel komt erg geacteerd over.
Begon al met bezoek therapeuten thuis, meteen overal moeilijk over doen. Dat doe je normaal niet meteen zo, toch?

Krijg er erg het "achter gesloten deuren" beeld bij.
Ook slechte acteurs
Die marcel komt mij ook bekend voor...
Is hij ook niet echt van "gesloten deuren" ofzo
Heb ik maar 1 a 2 keer gezien eigenlijk tijdens appen.... Dus misschien zie ik dingen die er niet zijn
Opvallend trouwens dat bij elk real life programma altijd de kinderen betrokken worden. Ik heb bij dit programma geen enkel stel afscheid zien nemen van de kinderen.
Ik zit nu naar de Engelse serie te kijken en kan met droge ogen beweren dat de Nederlandse versie een toneelstuk is.
Die Monique en Marcel zijn twee goedkope acteurs. En alles is in scene gezet. De britse versie is overigens zeer vergelijkbaar. Ik zeg kijk die en trek je eigen conclusies.
Geen enkele vrouw is zo debiel als Monique. Dat is echt 1000 procent niet echt!!
En je zo gedragen voor tv en bij zgn verborgen camera's. Echt dikke vette flauwekul.
Wat een onzin programma. Doe me dan Temptation Island of Love Island maar. Echt honderd keer 'echter' dan dit.
Welk google wonder gaat dit geheim ontrafelen?
Beer garden me niet vertellen dat dit geacteerd is!! Dan vind ik er niets meer aan.
Die partner van Monique vind ik niet heel liefde vol naar haar. Denk dat hij er al lang klaar mee is. Ik vind het toch wel sneu voor haar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven