Entertainment alle pijlers

Seven Year Switch: blijven of scheiden

07-01-2019 21:07 231 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet precies wat ik van dit programma moet vinden en of verwachten..

Waarom zou je, je relatie shit op tv plempen begreep dat alle deelnemers kinderen hebben.
Als dit inderdaad de Nederlandse versie van het Britse origineel is, verbaast het me niet dat RTL C-acteurs als Marcel en Monique inzet.

Ik vind Jeroen een dominant eikeltje maar Inge had allang in therapie moeten gaan om haar vroegere traumatische seksuele ervaring te verwerken.

Jim wilde en wil vrijheid dus die had nooit aan een relatie of een kind moeten beginnen.
Als het daadwerkelijk acteurs zijn dan wel hele slechte .
Maar Marcel en Monique komen wel ontzettend nep over. De andere stellen twijfel ik nog over .
Renee_XX schreef:
15-01-2019 13:55
Opvallend trouwens dat bij elk real life programma altijd de kinderen betrokken worden. Ik heb bij dit programma geen enkel stel afscheid zien nemen van de kinderen.

En dan ook nog dat overleg terwijl zij staat te strijken. Het ligt er te dik boven op allemaal.
Voor acteerwerk vind ik dit juist over de top..
De rekatietherapeuten staan op LinkedIn en lenen zich toch niet voor acteurs?
Isabellarose- schreef:
15-01-2019 14:03
Ik zit nu naar de Engelse serie te kijken en kan met droge ogen beweren dat de Nederlandse versie een toneelstuk is.
Die Monique en Marcel zijn twee goedkope acteurs. En alles is in scene gezet. De britse versie is overigens zeer vergelijkbaar. Ik zeg kijk die en trek je eigen conclusies.
Geen enkele vrouw is zo debiel als Monique. Dat is echt 1000 procent niet echt!!
En je zo gedragen voor tv en bij zgn verborgen camera's. Echt dikke vette flauwekul.
Wat een onzin programma. Doe me dan Temptation Island of Love Island maar. Echt honderd keer 'echter' dan dit.
Ik geloof er niks van dat dit acteurs zijn. Er zijn zoveel mensen die hun in reallife kennen dat als het acteurs zijn dit zo uit komt.
En de werkelijkheid is vaak vele malen gekker dan een soap. Ik weet zeker dat er mensen bestaan zoals Monique en Marcel.
De therapeuten zijn vast wel echt therapeut
Maar de stellen daar twijfel ik sterk aan.
Wellicht sommige wel maar echt wel acteurs bij.

Is wel vaker bij dit soort programma's.
watdachtjehiervan schreef:
15-01-2019 15:04
Ik geloof er niks van dat dit acteurs zijn. Er zijn zoveel mensen die hun in reallife kennen dat als het acteurs zijn dit zo uit komt.
En de werkelijkheid is vaak vele malen gekker dan een soap. Ik weet zeker dat er mensen bestaan zoals Monique en Marcel.

Zeker bestaan ze. Wat we zien is twee heel beschadigde mensen die ten gevolge daarvan persoonlijk heidsproblemTiek ontwikkkeld hebben..
https://mobile.twitter.com/SoNikki020/with_replies

Monique zegt hierin dat het wel echt is.

Voor foto even scrollen naar beneden
watdachtjehiervan schreef:
15-01-2019 15:04
Ik denk ook dat het wel echt is. Ik loop ook een aflevering voor. Zoals Monique zich gedraagt gaat nergens over tov het onderwerp. Maar ik denk dat ze dat in haar hoofd al lang kwijt is. Die maakt 10000 stappen in 1 seconde en is alleen nog maar bezig met de intentie erachter ipv het letterlijke punt.

En ondertussen hebben wij als omstanders allemaal zoiets van O_O
Misschien hebben jullie wel gelijk hoor. Dat maakt die hele monique alleen maar nog bizarder in mijn ogen
Isabellarose- schreef:
Ik zit nu naar de Engelse serie te kijken en kan met droge ogen beweren dat de Nederlandse versie een toneelstuk is.
Die Monique en Marcel zijn twee goedkope acteurs. En alles is in scene gezet. De britse versie is overigens zeer vergelijkbaar. Ik zeg kijk die en trek je eigen conclusies.
Geen enkele vrouw is zo debiel als Monique. Dat is echt 1000 procent niet echt!!
En je zo gedragen voor tv en bij zgn verborgen camera's. Echt dikke vette flauwekul.
Wat een onzin programma. Doe me dan Temptation Island of Love Island maar. Echt honderd keer 'echter' dan dit.
Ik heb een sms vanavond gestuurd naar een vriendin met de tekst als:
Als je dit kijkt snap je mij helemaal! Zo is dus mijn schoonzus. Ze lijkt qua karakter sprekend op Monique. Daar is echt niet mee te leven. Zijn heel egoiistisch, koud, kill, heel veel met 'wijsheid' praten maar niet kunnen uitvoeren, etc.
Oja;) en de seks is in die relatie ook heel passievol!
Maar dus ook borderline, extreme hechtingsproblematiek, slachtofferrol, etc.
Wie kijkt er vanavond?
Isabellarose- schreef:
Misschien moet je wat nat op je ogen doen.

Er is niets echts aan die ranzige shows waar je het over hebt. Misschien is dit nep. Zal best maar echt niet dat Love island enzo echter is . :-D

En ja zulke wijven zijn er, net als zulke mannen.
Dit kleine meisje is zo passief agressief zo vervelend.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
EvyBlissy schreef:
21-01-2019 20:39
Vreselijk die Monique bij alles hoor de onderliggende gedachte door schemeren .
Over dat slapen ook , ik vind het niet erg om als vrouw in de woonkamer te liggen . Ofwel een echte vent had mij op die kamer laten slapen.
EvyBlissy schreef:
21-01-2019 20:39
Irritant ja.
Jezus wat een zeikwijf dat kleine vrouwtje
Die is echt niet goed hoor .
Ohhh ik zap toevallig voorbij, maar wat is dit zeg? :rofl:
Yildizlar schreef:
21-01-2019 20:43
Over dat slapen ook , ik vind het niet erg om als vrouw in de woonkamer te liggen . Ofwel een echte vent had mij op die kamer laten slapen.
Precies.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Yildizlar schreef:
21-01-2019 20:43
Walgelijk zo passief agressief. Als man knap je hier toch gewoon keihard op af.
Iemand die je net 4 dagen kent, wijzen op zijn taaalfouten omdat je dat dom vindt van iemand....

Oohhh wat een vreselijk mens die Monique!!
Renee_XX schreef:
21-01-2019 20:49
Iemand die je net 4 dagen kent, wijzen op zijn taaalfouten omdat je dat dom vindt van iemand....

Je en dan ghetto-boos wegstormen als je aangesproken wordt op je gedrag.
Pfff die maakt nog bonje met een Barbie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven