Wat eet jij op dit moment? Deel 16

26-09-2018 21:03 3003 berichten
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal! Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Coetje :hug:
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Ze denken toch aan een alvleesklierontsteking,krijg zo nog wat bloeduitslagen terug en vanavond of morgenvroeg een echo.
Sterkte lieve coetje. Hoop dat je nu ook zekerheid krijgt wat er dan wel aan de hand is.
Want dat er is kan je zelf ook wel voelen .steeds koorts etc. Moet ergens weg komen .
Heel veel liefs van mij. 🌹
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Hier macaroni gegeten met kip .smaakte heerlijk,
Vanmiddag n pan rijst gekookt .en dat als .toetje gegeten.
Fijne avond. :bye:
Lieve Coetje,

Veel sterkte gewenst. Hoop dat ze snel zeker weten of dit oorzaak is, zodat ze de behandeling kunnen starten.
Natuurlijk ben je altijd het liefst in je eigen huis, maar ziekenhuisopname klinkt nu echt wel het verstandigste. Fijn dat je in goede handen bent.
Goedemorgen,

Ik heb een slaappil gekregen en toch wat kunnen slapen.Gister niks meer gehoord,alleen dat ik vandaag nuchter moet blijven.Dokter komt straks nog langs.

Bedankt voor jullie lieve berichtjes!
Fijn dat je even een berichtje plaatst Coetje en wat hebt kunnen slapen.
Ik wens je veel sterkte en vooral beterschap.
goeienmorgen
Gisteren was het kliekjesdag .
Coetje : hopelijk krijg je spoedig iets te horen en veel beterschap toe.
Coetje veel beterschap, fijn dat je ons op de hoogte houdt. Knuffel voor jou!
Wij kregen van schoonmoeder weer haar restant van gisteren, ze bedoeld het goed maar volgens mij zijn erwtensoep en hutspot met hachee niet heel handig zeg maar als iemand buikgriep heeft of wel :-? Dus ik doe het maar in de diepvries en moet zo alsnog gaan kijken wat ik ga maken vandaag.
Sterkte lieve coetje, hopelijk is het nuchter zijn achter de rug en weet je iets meer :hug:
Ik had vanochtend een extra naailes, inhaalles van toen ik bij mijn ouders was.
Weet nog niet precies wat ik ga eten vanavond.
Thee veel plezier bij naailes en fijn dat het weekend zo leuk was!
hier is het pasta met gehaktballetjes.
Thee :wat ben je aan het maken ?
Liz : hoe verzint ze het he !
Ik ben net thuis,alvleesklier wel ontstoken maar waardes zijn al aan het zakken.Krijg nog maagonderzoek maar had geen zin om tot vrijdag daarop te wachten,dan lig ik liever thuis...het was echt een chaos daar!
Coetje : doe het gewoon rustig aan , dat is nog altijd het beste op dit moment .
Was het zo erg in dat ziekenhuis , dan geloof ik wel dat je liever thuis bent .
Hallo meisjes .ik was de hele dag weg.leuke dag gehad. Wel n natte dag. nu blij dat we weer thuis zijn.

Was wel benieuwd hoe het met coetje gaat.is intussen weer thuis.
Meestal kun je thuis het beste ontspannen. Zorg wel voor je rust coetje.

Lijkt mij ook niet zo.n goed idee Lize. erwtensoep en hutspot .stik vol uien .als je geen griep hebt krijg je al last van je darmen. 😅

thee intussen al klaar met de inhaal naailes. Waar ben je nu mee bezig.?
Heb vanfpdaag nog gewinkeld .en kleding is duur. Heb nog weer n broek gekocht flink afgeprijsd. kan ik altijd gebruiken. Wil ook nog n jurkje .maar nog niet tegenaan gelopen.
Komt nog wel.
Allemaal n fijne avond.
Coetje: fijn dat je weer thuis bent. Doe maar rustig aan! Sterkte met het maagonderzoek.
Liz: lief van je schoonmoeder, maar inderdaad niet het meest handige recept nu
Thee: hoe was de extra naailes?
Wally: was de pasta lekker?
Chris: leuk je nieuwe broek!
Coetje fijn dat je weer thuis bent. Beter idd daar even afwachten dan in het ziekenhuis.
:hello: TV
Op de naailes was ik bezig met een shirt dat ik waarschijnlijk niet veel zal dragen. Op papier vond ik 'm er leuker uitzien dan nu in het echt. Tja, dat heb je soms maar dan toch leer je er weer van.
Vanavond heb ik net als gister nasi gegeten. Dat kon ik zo uit de vriezer trekken en nog geen kookzin.
Zaterdag komt mijn beste vriendin alvast voor m'n verjaardag en ik moet nog kiezen uit 2 hoofdgerechten te weten zalm met venkel en sinaasappel en kruiden uit de oven of een stoofpotje met zalm, kabeljauw, room, bouillon, wijn, wortel, prei, peterselie en citroensap. En dan ook nog de vraag of ik er zalm'paté' bij maak met o.a. gerookte zalm en mascarpone. Heb nog even tot vrijdag de tijd om na te denken, dan wil ik de boodschappen doen. Ga nu nog een glas zoethoutthee zetten. En o ja, m'n diabetes bloedwaarden waren goed, zowel de gemiddelde waarde als de nuchtere waarde.
Goedemorgen,

Thee,wat fijn van je bloedwaarden!!
Ik zou kiezen voor het stoofpotje :P

Wally,het was echt chaos,lagen met 4 op de kamer,1 vrouw was steeds keihard aan het gillen,de ander lag constant over te geven en tegenover mij lag een buitenlandse vrouw waar steeds minstens 8 mensen op bezoek waren.Bezoek was van 11-20u maar daar word het dus niet rustiger van.En dat er een bordje hangt met max 2 pers maakt uit ook niet uit.
Ik ben dus blij dat ik thuis ben,daar heb ik tenminste rust.

Oudste is vrij vandaag dus die doet wat huishouden en boodschappen met vriend,ik lig op de bank,netflix en videoland onder handbereik.
Jeetje coetje dat klinkt niet fijn nee, dan was ik er ook snel klaar mee. Waarom gilde die vrouw zo? En regels zijn er blijkbaar ook al voor niks. Lekker dan..
Thee echt super dat je suikerwaardes goed zijn! Wat jammer dat je shirt er op papier leuker uitzag dan in het echt, maar wat je zegt je leert er iig wel weer wat van.
Chris ik miste je gisteren al, je was dus lekker aan het snoppen. Mooi dat je een leuke broek hebt gevonden, hopelijk vind je het jurkje wat je nog wilt ook nog binnenkort.
Tv leuk dat je je ook weer meldt! Hoe is het met jou?
Liz,mevrouw gilde van de pijn,was heel naar om te zien en horen,arm mensje!

Vriend staat ontbijt voor mij te maken,cracker met kaas en een zacht gekookt eitje.
Dat is heel naar ja. De Pijnmedicatie is dan blijkbaar ook niet je van het.. dat is toch niet nodig in nederland dacht ik zo.. sneu voor die vrouw idd :-(
goeienmorgen
De pasta was lekker , de rest voor vanavond .
Ja Coetje , dat is inderdaad niet leuk . Maar ik denk dat het typisch voor een buitenlandse persoon die in het ziekenhuis ligt of zo , direct de ganse familie komt . leuk toch . Misschien wat minder voor een ander .
Zenzeo : Hoe gaat het met je .
Thee ook al vindt je het niet mooi , beschouw het maar als een oefening .
Voor iedereen een fijne dag .
Goedemiddag.alweer n drukke ochtend achter de rug.telefoontjes naar jarigen.
Wat op de computer regelen.had ik mijn digiD code voor nodig.heb ik altijd ruzie mee .voor ik er op zit. 😛 terwijl ik alles netjes opgeslagen heb .ben soms te ongeduldig met al die cijfers.

coetje .ja te veel drukte is niet fijn als je zelf al niet zo heel goed in orde bent. Ik kijk savonds altijd naar groeten uit Holland op t.v . vijf Marokkaanse dames die moeten integreren in Nederland .leuk om te zien.maar hebben ook ontzettend veel kabaal met z.n allen.
Ja liz was erg gezellig gisteren. Heb n man die ook van shoppen houd .ook wat nieuws aangeschaft.vind ik altijd erg prettig dat ie dat zelf regeld .n enkele jpkeer hoef ik m maar n duwtje in de goeie richting te geven. En hij laat het eerst altijd zien voor hij tot de koop overgaat. Dat doe ik trouwens ook. Niet met n gewone zwarte broek daar hoeft hij zijn mening niet over te geven. .en als ik alleen ga shoppen laat ik m ook niet alles zien bij thuiskomst. Ziet ie later wel .
Zo afhankelijk ben ik nou ook weer niet .😜al doen we sinds we de pensioen leeftijd hebben wel veel samen . Na ja .vroeger werkten we samen hele dagen.
Ga nu even nog wat kleine dingen doen .en dan stop ik.
Hartstikke leuk al dat bezoek maar je bent wel in een ziekenhuis dus wat rekening houden met elkaar is wel wenselijk..

Ik heb net een schaaltje vanillevla gegeten.

Heeft iemand nog iets van Zenzeo gehoord?
coetje voel al wat beter ?
Chris : leuk toch samen shoppen . Ik heb ook af en toe ruzie met mijn p.c. hoor.
Wat dat ziekenbezoek betreft zegt de verpleging daar niets van .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven