ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

zaterdag 21 maart 2009 om 20:34
Krokusje, ik had intresse in je kinderkleertjes. Zou je er een foto van kunnen mailen?? taartje81@hotmail.com

zaterdag 21 maart 2009 om 20:35
quote:Schravelvot schreef op 21 maart 2009 @ 20:28:
Mail nog gekeken lately? *waha ben net een stalker *
jups...heb je ook terug gemaild duffe doos
volgens mij doet hotmaal vaag...sommige mensen ontvangen mijn mailtjes pas uren later....of is de server overbelast omdat heel viva aan het mailen is haha
Mail nog gekeken lately? *waha ben net een stalker *

volgens mij doet hotmaal vaag...sommige mensen ontvangen mijn mailtjes pas uren later....of is de server overbelast omdat heel viva aan het mailen is haha
zaterdag 21 maart 2009 om 20:38
quote:varisha schreef op 21 maart 2009 @ 20:35:
[...]
Naaaah zeg! Gaan we schelden Volgens mij doet hotmail idd raar, hier nog geen mail ontvangen...
Je merkt het vanzelf wel, als je mail terug hebt
[...]

Naaaah zeg! Gaan we schelden Volgens mij doet hotmail idd raar, hier nog geen mail ontvangen...
Je merkt het vanzelf wel, als je mail terug hebt
zaterdag 21 maart 2009 om 20:45
quote:Marels schreef op 21 maart 2009 @ 20:22:
Biba, heb je het pakketje nu vandaag op de post gedaan of niet?
Dan weet ik wanneer ik in de aanslag moet gaan liggen voor de brievenbus nope te laat thuis.,. maar breng em maandag naar de dhl.. dan denk ik dat ie er dinsdag of woensdag moet zijn.. en woensdag was je misschien thuis toch?
Biba, heb je het pakketje nu vandaag op de post gedaan of niet?
Dan weet ik wanneer ik in de aanslag moet gaan liggen voor de brievenbus nope te laat thuis.,. maar breng em maandag naar de dhl.. dan denk ik dat ie er dinsdag of woensdag moet zijn.. en woensdag was je misschien thuis toch?
zaterdag 21 maart 2009 om 20:47
quote:taartje81 schreef op 21 maart 2009 @ 20:34:
Krokusje, ik had intresse in je kinderkleertjes. Zou je er een foto van kunnen mailen?? taartje81@hotmail.comik ga m'n best doen. Welke maat zoek je? Heb nl alles kriskras door elkaar op zolder liggen.
Krokusje, ik had intresse in je kinderkleertjes. Zou je er een foto van kunnen mailen?? taartje81@hotmail.comik ga m'n best doen. Welke maat zoek je? Heb nl alles kriskras door elkaar op zolder liggen.