Seven Year Switch: blijven of scheiden

dinsdag 15 januari 2019 om 14:09
Als dit inderdaad de Nederlandse versie van het Britse origineel is, verbaast het me niet dat RTL C-acteurs als Marcel en Monique inzet.
Ik vind Jeroen een dominant eikeltje maar Inge had allang in therapie moeten gaan om haar vroegere traumatische seksuele ervaring te verwerken.
Jim wilde en wil vrijheid dus die had nooit aan een relatie of een kind moeten beginnen.
Ik vind Jeroen een dominant eikeltje maar Inge had allang in therapie moeten gaan om haar vroegere traumatische seksuele ervaring te verwerken.
Jim wilde en wil vrijheid dus die had nooit aan een relatie of een kind moeten beginnen.

dinsdag 15 januari 2019 om 14:35

dinsdag 15 januari 2019 om 15:04
Ik geloof er niks van dat dit acteurs zijn. Er zijn zoveel mensen die hun in reallife kennen dat als het acteurs zijn dit zo uit komt.Isabellarose- schreef: ↑15-01-2019 14:03Ik zit nu naar de Engelse serie te kijken en kan met droge ogen beweren dat de Nederlandse versie een toneelstuk is.
Die Monique en Marcel zijn twee goedkope acteurs. En alles is in scene gezet. De britse versie is overigens zeer vergelijkbaar. Ik zeg kijk die en trek je eigen conclusies.
Geen enkele vrouw is zo debiel als Monique. Dat is echt 1000 procent niet echt!!
En je zo gedragen voor tv en bij zgn verborgen camera's. Echt dikke vette flauwekul.
Wat een onzin programma. Doe me dan Temptation Island of Love Island maar. Echt honderd keer 'echter' dan dit.
En de werkelijkheid is vaak vele malen gekker dan een soap. Ik weet zeker dat er mensen bestaan zoals Monique en Marcel.
dinsdag 15 januari 2019 om 15:25
watdachtjehiervan schreef: ↑15-01-2019 15:04Ik geloof er niks van dat dit acteurs zijn. Er zijn zoveel mensen die hun in reallife kennen dat als het acteurs zijn dit zo uit komt.
En de werkelijkheid is vaak vele malen gekker dan een soap. Ik weet zeker dat er mensen bestaan zoals Monique en Marcel.
Zeker bestaan ze. Wat we zien is twee heel beschadigde mensen die ten gevolge daarvan persoonlijk heidsproblemTiek ontwikkkeld hebben..

dinsdag 15 januari 2019 om 15:28
https://mobile.twitter.com/SoNikki020/with_replies
Monique zegt hierin dat het wel echt is.
Voor foto even scrollen naar beneden
Monique zegt hierin dat het wel echt is.
Voor foto even scrollen naar beneden

dinsdag 15 januari 2019 om 15:30
Ik denk ook dat het wel echt is. Ik loop ook een aflevering voor. Zoals Monique zich gedraagt gaat nergens over tov het onderwerp. Maar ik denk dat ze dat in haar hoofd al lang kwijt is. Die maakt 10000 stappen in 1 seconde en is alleen nog maar bezig met de intentie erachter ipv het letterlijke punt.watdachtjehiervan schreef: ↑15-01-2019 15:04Ik geloof er niks van dat dit acteurs zijn. Er zijn zoveel mensen die hun in reallife kennen dat als het acteurs zijn dit zo uit komt.
En ondertussen hebben wij als omstanders allemaal zoiets van

woensdag 16 januari 2019 om 00:46
Ik heb een sms vanavond gestuurd naar een vriendin met de tekst als:Isabellarose- schreef: ↑15-01-2019 14:03Ik zit nu naar de Engelse serie te kijken en kan met droge ogen beweren dat de Nederlandse versie een toneelstuk is.
Die Monique en Marcel zijn twee goedkope acteurs. En alles is in scene gezet. De britse versie is overigens zeer vergelijkbaar. Ik zeg kijk die en trek je eigen conclusies.
Geen enkele vrouw is zo debiel als Monique. Dat is echt 1000 procent niet echt!!
En je zo gedragen voor tv en bij zgn verborgen camera's. Echt dikke vette flauwekul.
Wat een onzin programma. Doe me dan Temptation Island of Love Island maar. Echt honderd keer 'echter' dan dit.
Als je dit kijkt snap je mij helemaal! Zo is dus mijn schoonzus. Ze lijkt qua karakter sprekend op Monique. Daar is echt niet mee te leven. Zijn heel egoiistisch, koud, kill, heel veel met 'wijsheid' praten maar niet kunnen uitvoeren, etc.

maandag 21 januari 2019 om 20:32
Misschien moet je wat nat op je ogen doen.Isabellarose- schreef: ↑15-01-2019 14:03Ik zit nu naar de Engelse serie te kijken en kan met droge ogen beweren dat de Nederlandse versie een toneelstuk is.
Er is niets echts aan die ranzige shows waar je het over hebt. Misschien is dit nep. Zal best maar echt niet dat Love island enzo echter is .

En ja zulke wijven zijn er, net als zulke mannen.

maandag 21 januari 2019 om 20:43
Vreselijk die Monique bij alles hoor de onderliggende gedachte door schemeren .
Over dat slapen ook , ik vind het niet erg om als vrouw in de woonkamer te liggen . Ofwel een echte vent had mij op die kamer laten slapen.

maandag 21 januari 2019 om 20:48
Precies.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.

maandag 21 januari 2019 om 20:49
Walgelijk zo passief agressief. Als man knap je hier toch gewoon keihard op af.

maandag 21 januari 2019 om 20:51