Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
Yildizlar schreef:
22-01-2019 18:33
Hmmm zie niks impala
Nu wel :)
.
Maleficent schreef:
22-01-2019 18:35
Als ik niet zo lui was en niet zo van lekker eten hield dan zou ik ook een beter lijf hebben. Misschien zijn daarom wel zoveel vrouwen allergisch voor Sylvie, het is toch een spiegel die ze anderen voor houdt. :rofl: (mijzelf incl dus)
Ik vind het niet zo heel mooi meer, zoals ze nu is qua lichaam. Echt niet. Geen jaloezie. Ik vind het onnatuurlijk.
.
impala schreef:
22-01-2019 18:41
Ik vind het niet zo heel mooi meer, zoals ze nu is qua lichaam. Echt niet. Geen jaloezie.
Maar wat vindt je daar niet mooi aan dan? Ik vind een iets voller lichaam persoonlijk wat mooier, maar ook qua lengte vind ik het mooier als iemand iets groter is. Maar ik zie wel dat Sylvie gewoon een goed figuur heeft. Ze is erg klein en slank, maar ik vind haar niet extreem slank.
minnimouse schreef:
22-01-2019 18:38
Nou, ik zou dat ook niet willen hoor.
Mijn vriend had dat, 15 jaar geleden. Boeide me niet. Nu verdient hij meer dan ik :)

Schulden daar zou ik wel voor passen. Zeker door eigen schuld.
.
minnimouse schreef:
22-01-2019 18:38
Nou, ik zou dat ook niet willen hoor.

O, ik vind dat dus niet zo erg. Ligt helemaal aan de omstandigheden. En ik hou mijn eigen broek op.
Such fun!1
minnimouse schreef:
22-01-2019 18:43
Maar wat vindt je daar niet mooi aan dan? Ik vind een iets voller lichaam persoonlijk wat mooier, maar ook qua lengte vind ik het mooier als iemand iets groter is. Maar ik zie wel dat Sylvie gewoon een goed figuur heeft. Ze is erg klein en slank, maar ik vind haar niet extreem slank.
Ik haf het al toegevoegd. Ik vind het er onnatuurlijk uitzien. Te dun ook. Ik zie liever ietsjes meer vlees. Ietsjes dan he. Ik vind dat ze een te popperig/kinderlijk lichaam heeft. Je ziet ook dat er té hard aan gewerkt is. Vind ik bij mannen ook niet mooi, zo'n sportschool lijf.
.
impala schreef:
22-01-2019 18:44
Mijn vriend had dat, 15 jaar geleden. Boeide me niet. Nu verdient hij meer dan ik :)

Schulden daar zou ik wel voor passen. Zeker door eigen schuld.
Het gaat mij meer om iemands leven(sstijl). Wat hij verdient maakt mij dan weer weinig uit. Je kan bijvoorbeeld weinig verdienen omdat je een (startend) bedrijf hebt, een creatief beroep, tijdelijk zonder werk zit, ziek bent (geweest) of weetikveel. Wat iemand doet en hoe hij leeft vind ik veel belangrijker, dus op bijstand trekken en ondertussen joints roken en gamen op de bank knap ik wel af ja. Maar niet vanwege het inkomen.
Eens met SallySpectra hierboven.

Afbeelding

Het was inmiddels gelukt, maar we zijn alweer 2 paginas verder geloof ik, dus nog maar een keer.

Ik herken haar hier niet meer. Vooral de onderkant is raar.
impala wijzigde dit bericht op 22-01-2019 18:57
16.45% gewijzigd
.
MarindaH schreef:
22-01-2019 18:46
O, ik vind dat dus niet zo erg. Ligt helemaal aan de omstandigheden. En ik hou mijn eigen broek op.
Ik hou ook mijn eigen broek op.
Deze foto heeft ze op haar Instagram gedeeld, links 10 jaar geleden, rechts 2018. Ze lijkt echt niet meer op zichzelf

Afbeelding
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
MarindaH schreef:
22-01-2019 18:46

Ja maar ik dingen niet zou kunnen doen omdat mijn partner er geen geld voor heeft, dan passen onze levens niet bij elkaar.
tbl1966 schreef:
22-01-2019 19:04
Deze foto heeft ze op haar Instagram gedeeld, links 10 jaar geleden, rechts 2018. Ze lijkt echt niet meer op zichzelf

Afbeelding

Grappig, ik vind dus van wel. Zelfde mond, zelfde neus, zelfde vorm ogen. Ja, andere make up en haar wenkbrauwen zijn met de tijd mee gegaan, maar verder duidelijk Sylvie.
Star² schreef:
22-01-2019 19:09
Grappig, ik vind dus van wel. Zelfde mond, zelfde neus, zelfde vorm ogen. Ja, andere make up en haar wenkbrauwen zijn met de tijd mee gegaan, maar verder duidelijk Sylvie.
Vind ik dan weer niet, vond deze foto op afbeeldingen en ben op zoek gegaan of ze het echt wel was. Pas toen ik heb op haar Instagram tegenkwam geloofde ik dat ze het was.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Star² schreef:
22-01-2019 19:07
Ja maar ik dingen niet zou kunnen doen omdat mijn partner er geen geld voor heeft, dan passen onze levens niet bij elkaar.
Hoezo kun jij dingen niet doen omdat hij geen geld heeft? Ja, als je hem mee wil hebben uit eten of op vakantie, dan zul je moeten sponsoren. Dat deed ik dus af en toe, 15 jaar geleden. Omdat ik hem graag mee wilde. En verder deed en doe ik nog steeds veel alleen of met anderen.
.
Star² schreef:
Volgens mij klopt haar haarkleur niet met haar leeftijd, en heeft ze verschillende andere behandelingen ondergaan om "jong" te blijven. Ik snap niet wat vrouwen daarmee willen bereiken? Op een gegeven moment zeggen van : Hé, ja, ik loop weliswaar met een rollator (want tja, de botten en spieren en organen slijten toch, ongeacht welke verpakking je er omheen gooit), maar ik zie er dan toch maar mooi geen dag ouder dan 29 uit...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Star² schreef:
En mijn plaatje? Ook nog steeds hetzelfde volgens jou?

Die andere is moeilijk te zeggen, teveel makeup.
impala wijzigde dit bericht op 22-01-2019 19:24
7.72% gewijzigd
.
impala schreef:
22-01-2019 19:18
Hoezo kun jij dingen niet doen omdat hij geen geld heeft? Ja, als je hem mee wil hebben uit eten of op vakantie, dan zul je moeten sponsoren. Dat deed ik dus af en toe, 15 jaar geleden. Omdat ik hem graag mee wilde. En verder deed en doe ik nog steeds veel alleen of met anderen.

Stel mijn hobby is reizen. Of sterrenrestaurants bezoeken. Of autoracen. Of wekelijks naar het theater gaan. Ik doe graag dingen met mijn partner en als hij niet zou willen vanwege ego (ik wil niet onderhouden worden) of het hebben van geen geld, dan is het geen match. Zo raar is dat toch niet? Je zoekt toch iemand die bij je past?
Ik zag Sally hierboven kunstenaar schrijven en dat deed me denken aan een recent topic. Zo iemand zo dus niet mijn partner zijn.
Als ik alleen de foto rechts zou zien zou ik echt wel even moeten nadenken .
Niks ten nadele van haar vind haar echt mooi maar toch wel veranderd. Maar wie niet in 10 jaar.
impala schreef:
22-01-2019 19:23
En mijn plaatje? Ook nog steeds hetzelfde volgens jou?

Die andere is moeilijk te zeggen, teveel makeup.

Onmiskenbaar Sylvie Meis wat mij betreft. Vreemde wangen op die foto, maar denk nog niet direct 'ooo overduidelijk botox/fillers/facelift'.
Star² schreef:
22-01-2019 19:23
Stel mijn hobby is reizen. Of sterrenrestaurants bezoeken. Of autoracen. Of wekelijks naar het theater gaan. Ik doe graag dingen met mijn partner en als hij niet zou willen vanwege ego (ik wil niet onderhouden worden) of het hebben van geen geld, dan is het geen match. Zo raar is dat toch niet? Je zoekt toch iemand die bij je past?
Ik zag Sally hierboven kunstenaar schrijven en dat deed me denken aan een recent topic. Zo iemand zo dus niet mijn partner zijn.
Mijn hobby is reizen. De zijne niet. Moet hij dan perse met mijn hobby meedoen en daar zijn geld aan uitgeven (als hij dat wel heeft) ? Stel dat zijn hobby motorracen is ofzo...

Hij heeft nu geld, maar wil het nog steeds niet uitgeven aan verre reizen. Uit eten af en toe, maar niet zo vaak als ik zou willen. Maar als hij zou motorracen, zou ik daar ook niet aan meedoen/meebetalen.
impala wijzigde dit bericht op 22-01-2019 19:29
12.68% gewijzigd
.
Star² schreef:
22-01-2019 19:25
Onmiskenbaar Sylvie Meis wat mij betreft. Vreemde wangen op die foto, maar denk nog niet direct 'ooo overduidelijk botox/fillers/facelift'.
Ik kan ook niet zeggen wat het precies is. Maar idd iets bij de wangen. En de mond. Ik herken haar daar niet.
.
Yildizlar schreef:
22-01-2019 19:24
Als ik alleen de foto rechts zou zien zou ik echt wel even moeten nadenken .
Niks ten nadele van haar vind haar echt mooi maar toch wel veranderd. Maar wie niet in 10 jaar.

Precies. Als ik nu een foto plaats van mezelf nu en tien jaar geleden, ben ik ook echt veranderd. Geen spuit/mes aan te pas gekomen. Andere make up/verzorging wel.

O en mijn haarkleur is nog wel hetzelfde :zzz:
impala schreef:
22-01-2019 19:25
Mijn hobby is reizen. De zijne niet. Moet hij dan perse met mijn hobby meedoen en daar zijn geld aan uitgeven (als hij dat wel heeft) ? Stel dat zijn hobby motorracen is ofzo...

Hij heeft nu geld, maar wil het nog steeds niet uitgeven aan verre reizen. Uit eten af en toe, maar niet zo vaak als ik zou willen.

Maar jij vindt het dus niet erg dingen alleen te doen. Ik wel. Ik doe dat graag met partner.
Star² schreef:
22-01-2019 19:27
Precies. Als ik nu een foto plaats van mezelf nu en tien jaar geleden, ben ik ook echt veranderd. Geen spuit/mes aan te pas gekomen. Andere make up/verzorging wel.

O en mijn haarkleur is nog wel hetzelfde :zzz:
Dat je haarkleur nog exact hetzelfde is, kan niet. Pigmentatie verandert met de jaren. Wil niet zeggen dat je grijs moet zijn, maar de intensiteit van je haarkleur wordt door de jaren heen anders.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
22-01-2019 19:30
Dat je haarkleur nog exact hetzelfde is, kan niet. Pigmentatie verandert met de jaren. Wil niet zeggen dat je grijs moet zijn, maar de intensiteit van je haarkleur wordt door de jaren heen anders.

Wel, want het komt al jaren uit hetzelfde flesje :bigkiss:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven