Stom begin relatie
dinsdag 22 januari 2019 om 09:51
Goedemorgen dames,
graag wil ik hier mijn hart luchten, ook om het perspectief van dames eens mee te krijgen.
Sinds anderhalf maand date ik met een ontzettend leuke dame. Ik ben smoorverliefd en we krijgen geen genoeg van elkaar. Ik weet eigenlijk wel zeker, al bijna vanaf het begin dat ik haar ontmoette, dat ik een relatie met haar wilde.
Ook zij zag/ziet mij zitten en zegt verliefd te zijn. Ze is lief voor me en we klikken op veel gebieden. Echt mijn droomvrouw. Dit zeg ik haar ook vaak.
Nu worstelde ik er alleen een beetje mee hoe ik haar officieel zou vragen mijn vriendin te zijn.
Soms liet ik het wel vallen, zo van: 'ik ]wil echt dat je mijn vriendin wordt'. of 'ik hoop dat je later mijn vriendin wordt'. Zij reageerde dan positief, van: ''dat zou ik ook wel willen". Maar vervolgens zette ik niet door, uit onzekerheid.
Vorige week toen we samen waren had ik haar gevraagd of we de app waarvan we elkaar kennen (Happn) zouden verwijderen. Dat hebben we toen gedaan.
Maar ik had nog niet gevraagd of ze mijn vriendin wilde zijn. Ik zei dat we misschien officieel konden worden nadat ik het grote project voor mijn werk (waar erg veel druk op ligt) af heb gerond. Zij stond er wel relaxt in en zei "we zien wel, het is nu toch ook gewoon leuk?".
Daarna kwam nog eens ter sprake wat we nou van elkaar waren. NIet dat zij het vroeg, maar we kwamen er via een verhaal gewoon op. Toen zei ik van "heb je al tegen je vriendinnen gezegd dat je een scharrel hebt?" IK vond dat niet ok klinken, want ik wil dolgraag dat ze mijn vriendin is en zie haar zeker niet als scharrel!. Dus dat corrigeerde ik meteen en zei: 'ik bedoel, je date".
Aan het eind van het gesprek gaf ik meteen weer aan dat ik graag wilde dat ze mijn vriendin wordt. Dat wilde zij ook. Maar ik zei dat we het dan naar buiten zouden brengen nádat mijn project afgelopen is.
nu appten we gisteren weer. Ik sloot af met "doei X, hopelijk wil je in de toekomst mijn vriendin zijn'.
Ik kreeg toen best wel een geirriteerd appje terug: 'waarom doe je zo moeilijk over of en wanneer ik je vriendin wil zijn? Als je wil dat ik je vriendin ben moet je dat gewoon vragen en anders niet. Dit komt verwarrend over'.
Ik belde haar meteen op, want ik wilde niet dat ik haar weg jaag, Ik heb namelijk bewust iets langer gewacht met haar vragen of ze mijn vriendin wil zijn omdat ik haar niet wilde afschrikken door te snel of wanhopig over te komen. Terwijl ik al vanaf de eerste date hartstikke gek op haar ben en zeker wist dat ik een relatie met haar zou willen.
Dit legde ik haar uit. En toen was het een beetje ongemakkelijk maar vroeg ik haar alsnog of ze officieel mijn vriendin wilde zijn. Dat wilde ze wel maar ze klonk niet echt heel blij of enthousiast.
Het liefst had ik het officieel gevraagd en er een leuk moment van gemaakt.
Dit voelt echt heel stom en ongemakkelijk en niet zoals ik het bedacht had. Ik ben namelijk hartstikke gek op haar.
Heb ik het verpest? Ze deed gisteren nog wel gewoon normaal en niet raar of kortaf. Ik weet niet wat het is maar soms ben ik gewoon een beetje onhandig bij haar.
graag wil ik hier mijn hart luchten, ook om het perspectief van dames eens mee te krijgen.
Sinds anderhalf maand date ik met een ontzettend leuke dame. Ik ben smoorverliefd en we krijgen geen genoeg van elkaar. Ik weet eigenlijk wel zeker, al bijna vanaf het begin dat ik haar ontmoette, dat ik een relatie met haar wilde.
Ook zij zag/ziet mij zitten en zegt verliefd te zijn. Ze is lief voor me en we klikken op veel gebieden. Echt mijn droomvrouw. Dit zeg ik haar ook vaak.
Nu worstelde ik er alleen een beetje mee hoe ik haar officieel zou vragen mijn vriendin te zijn.
Soms liet ik het wel vallen, zo van: 'ik ]wil echt dat je mijn vriendin wordt'. of 'ik hoop dat je later mijn vriendin wordt'. Zij reageerde dan positief, van: ''dat zou ik ook wel willen". Maar vervolgens zette ik niet door, uit onzekerheid.
Vorige week toen we samen waren had ik haar gevraagd of we de app waarvan we elkaar kennen (Happn) zouden verwijderen. Dat hebben we toen gedaan.
Maar ik had nog niet gevraagd of ze mijn vriendin wilde zijn. Ik zei dat we misschien officieel konden worden nadat ik het grote project voor mijn werk (waar erg veel druk op ligt) af heb gerond. Zij stond er wel relaxt in en zei "we zien wel, het is nu toch ook gewoon leuk?".
Daarna kwam nog eens ter sprake wat we nou van elkaar waren. NIet dat zij het vroeg, maar we kwamen er via een verhaal gewoon op. Toen zei ik van "heb je al tegen je vriendinnen gezegd dat je een scharrel hebt?" IK vond dat niet ok klinken, want ik wil dolgraag dat ze mijn vriendin is en zie haar zeker niet als scharrel!. Dus dat corrigeerde ik meteen en zei: 'ik bedoel, je date".
Aan het eind van het gesprek gaf ik meteen weer aan dat ik graag wilde dat ze mijn vriendin wordt. Dat wilde zij ook. Maar ik zei dat we het dan naar buiten zouden brengen nádat mijn project afgelopen is.
nu appten we gisteren weer. Ik sloot af met "doei X, hopelijk wil je in de toekomst mijn vriendin zijn'.
Ik kreeg toen best wel een geirriteerd appje terug: 'waarom doe je zo moeilijk over of en wanneer ik je vriendin wil zijn? Als je wil dat ik je vriendin ben moet je dat gewoon vragen en anders niet. Dit komt verwarrend over'.
Ik belde haar meteen op, want ik wilde niet dat ik haar weg jaag, Ik heb namelijk bewust iets langer gewacht met haar vragen of ze mijn vriendin wil zijn omdat ik haar niet wilde afschrikken door te snel of wanhopig over te komen. Terwijl ik al vanaf de eerste date hartstikke gek op haar ben en zeker wist dat ik een relatie met haar zou willen.
Dit legde ik haar uit. En toen was het een beetje ongemakkelijk maar vroeg ik haar alsnog of ze officieel mijn vriendin wilde zijn. Dat wilde ze wel maar ze klonk niet echt heel blij of enthousiast.
Het liefst had ik het officieel gevraagd en er een leuk moment van gemaakt.
Dit voelt echt heel stom en ongemakkelijk en niet zoals ik het bedacht had. Ik ben namelijk hartstikke gek op haar.
Heb ik het verpest? Ze deed gisteren nog wel gewoon normaal en niet raar of kortaf. Ik weet niet wat het is maar soms ben ik gewoon een beetje onhandig bij haar.
woensdag 23 januari 2019 om 11:27
Waar ik bang voor ben is gebeurd
Ik kreeg vanochtend een appje van haar.
Wel een gewoon lief appje maar ze zei dat ze vanavond liever met mij praat dan dat we naar de film gaan omdat ze een beetje twijfelt aan haar gevoel. Ze wil het niet uitmaken, maar ze voelt niet meer die vlinders die ze eerst voelde.
Het voelt echt alsof de grond even onder mijn voeten vandaan zakt...
Wel een gewoon lief appje maar ze zei dat ze vanavond liever met mij praat dan dat we naar de film gaan omdat ze een beetje twijfelt aan haar gevoel. Ze wil het niet uitmaken, maar ze voelt niet meer die vlinders die ze eerst voelde.
woensdag 23 januari 2019 om 11:30
Je hebt het zelf veroorzaakt. Ga nu aan jezelf werken en gun haar de vrijheid.Mistermark81 schreef: ↑23-01-2019 11:27Waar ik bang voor ben is gebeurdIk kreeg vanochtend een appje van haar.
woensdag 23 januari 2019 om 11:34
Ik hoop zo dat ik nog een kans van haar krijg..
Ik moet ook gewoon helemaal eerlijk zijn hier.
Ik heb haar gisteren misschien nog weer teveel benauwd maar ik ben zo verliefd en wilde gewoon een lief en positief berichtje sturen. Ik stuurde haar nog 1 lief appje dat ik niet kon geloven en supergelukkig was dat ze nu mijn vriendin was. Gewoon lief bedoeld. En ik vroeg of ze nog even met me wilde bellen.
Maar daar reageerde ze dus niet zo goed op. ze zei dat ze moe was en op tijd wilde slapen. Ik reageerde daar gewoon normaal op en sloot af met een appje van slaap lekker en ik hou heel erg veel je en heb zo'n zin om je morgen te zien.
En toen vanochtend dus haar appje..
Ik heb haar gisteren misschien nog weer teveel benauwd maar ik ben zo verliefd en wilde gewoon een lief en positief berichtje sturen. Ik stuurde haar nog 1 lief appje dat ik niet kon geloven en supergelukkig was dat ze nu mijn vriendin was. Gewoon lief bedoeld. En ik vroeg of ze nog even met me wilde bellen.
Maar daar reageerde ze dus niet zo goed op. ze zei dat ze moe was en op tijd wilde slapen. Ik reageerde daar gewoon normaal op en sloot af met een appje van slaap lekker en ik hou heel erg veel je en heb zo'n zin om je morgen te zien.
woensdag 23 januari 2019 om 11:35
Laat haar praten en luister goed. Niet gaan invullen, probeer echt te horen en begrijpen wat ze nodig heeft van je.Mistermark81 schreef: ↑23-01-2019 11:27Waar ik bang voor ben is gebeurdIk kreeg vanochtend een appje van haar.
Als ze het nog een kans wil geven, ga aan jezelf en je gekke onzekerheden werken. Niemand wordt daar een leuker mens van namelijk.
Succes TO, ik hoop dat het goed afloopt voor jullie.
woensdag 23 januari 2019 om 11:37
Ouch. Waarom toch! Niet niet niet doen!Mistermark81 schreef: ↑23-01-2019 11:34Ik hoop zo dat ik nog een kans van haar krijg..
woensdag 23 januari 2019 om 11:39
Haal dat bord voor je hoofd even weg. Waarom dram je zo door? Je hebt hier notabene zo goed advies gekregen en vooral te horen gekregen dat je absoluut NIET nog een keer over dat vriendin zijn moest beginnen. En dat doe je toch. Vind je het zelf ook niet heel logisch dat ze daar niet goed op reageerde?Mistermark81 schreef: ↑23-01-2019 11:34Ik hoop zo dat ik nog een kans van haar krijg..
Dram je altijd zo door?
woensdag 23 januari 2019 om 11:58
Mistermark81 schreef: ↑23-01-2019 11:34Ik hoop zo dat ik nog een kans van haar krijg..
Ja, dat heb je dus goed verkloot. Waarom open je eigenlijk een topic als je toch niets met de adviezen doet?
woensdag 23 januari 2019 om 12:00
Ik stuurde haar dat omdat zij iets heel liefs stuurde ('hoi knap vriendje van me) en ik wilde ook iets heel liefs terug sturen. Misschien was de vraag of ik nog kon bellen een beetje te veel.
Hoe dan ook: ik appte net waarover ze wilde praten en waarom ze twijfelt. Ze zegt dat ik te snel voor haar ga. En dat ze vooral schrok van dat ik een tijdje geleden een grapje maakte dat ik wel met haar zou willen trouwen. Ze weet nog helemaal niet of ze wil trouwen en nu is ze bang dat ik teleurgesteld ga raken omdat zij het rustiger aan wil doen. En ze wil elkaar minder vaak zien.
Hoe dan ook: ik appte net waarover ze wilde praten en waarom ze twijfelt. Ze zegt dat ik te snel voor haar ga. En dat ze vooral schrok van dat ik een tijdje geleden een grapje maakte dat ik wel met haar zou willen trouwen. Ze weet nog helemaal niet of ze wil trouwen en nu is ze bang dat ik teleurgesteld ga raken omdat zij het rustiger aan wil doen. En ze wil elkaar minder vaak zien.
woensdag 23 januari 2019 om 12:00
Jezus. Je hebt hier 381 keer te horen gekregen dat je veel te wanhopig bent en moet stoppen met die onzin en tóch denk jij dat het een goed idee is om haar voor de duizendste keer lastig te vallen met je geslijm? Kom, op man. Draait dit alleen om jou en je onzekerheid? Ben je überhaupt wel in staat tot het tot je nemen van adviezen?Mistermark81 schreef: ↑23-01-2019 11:34Ik hoop zo dat ik nog een kans van haar krijg..
Natuurlijk wil ze het wel uitmaken, maar het is duidelijk dat het een lief meisje is wat als de dood is om je te kwetsen, dus ze schuift het voor zich uit omdat ze bang is voor je reactie.
Als dingen goed lopen tussen jullie kun je je wanhoopsdiarree al niet inhouden, dus ik wil niet weten wat voor tsunami ze morgen over haar heen gaat krijgen. Arme meid.
En zoek alsjeblieft hulp.
woensdag 23 januari 2019 om 12:03
Mistermark81 schreef: ↑23-01-2019 12:00Ik stuurde haar dat omdat zij iets heel liefs stuurde ('hoi knap vriendje van me) en ik wilde ook iets heel liefs terug sturen. Misschien was de vraag of ik nog kon bellen een beetje te veel.
Je gaat ook veel te snel. En je bent een ongelofelijke kwijlerd.
woensdag 23 januari 2019 om 12:04
Het verhaal wordt alleen maar erger. Jeetje, wat maak jij er een potje van zeg.Mistermark81 schreef: ↑23-01-2019 12:00Ik stuurde haar dat omdat zij iets heel liefs stuurde ('hoi knap vriendje van me) en ik wilde ook iets heel liefs terug sturen. Misschien was de vraag of ik nog kon bellen een beetje te veel.
woensdag 23 januari 2019 om 12:11
Kolere.Mistermark81 schreef: ↑23-01-2019 12:00Ik stuurde haar dat omdat zij iets heel liefs stuurde ('hoi knap vriendje van me) en ik wilde ook iets heel liefs terug sturen. Misschien was de vraag of ik nog kon bellen een beetje te veel.
Wat een ziekelijk claimgedrag.
Dit gaat niet meer goed komen (vrees ik) TO. Ga in therapie hoor.
woensdag 23 januari 2019 om 12:14
OMG.Mistermark81 schreef: ↑23-01-2019 11:34Ik heb haar gisteren misschien nog weer teveel benauwd maar ik ben zo verliefd en wilde gewoon een lief en positief berichtje sturen. Ik stuurde haar nog 1 lief appje dat ik niet kon geloven en supergelukkig was dat ze nu mijn vriendin was. Gewoon lief bedoeld. En ik vroeg of ze nog even met me wilde bellen.
Waarom moest je daar nu weer over appen? Dat soort dingen moet je face to face bespreken en dat was nu net wat ze vanavond wilde doen.Mistermark81 schreef: ↑23-01-2019 12:00Hoe dan ook: ik appte net waarover ze wilde praten en waarom ze twijfelt. Ze zegt dat ik te snel voor haar ga. En dat ze vooral schrok van dat ik een tijdje geleden een grapje maakte dat ik wel met haar zou willen trouwen. Ze weet nog helemaal niet of ze wil trouwen en nu is ze bang dat ik teleurgesteld ga raken omdat zij het rustiger aan wil doen. En ze wil elkaar minder vaak zien.
En je zei dat je wel met haar wilde trouwen?
Sorry, maar jij hebt echt een enorme plaat voor je kop.
Laat je de adviezen in dit topic wel tot je doordringen?
Dat ze nu twijfelt aan haar gevoelens is echt je eigen schuld.
woensdag 23 januari 2019 om 12:15
Je date nog maar 6/7 weken . Het is geen relatie van jaren. Het is too much en veel te beklemmend Hoe jij je gedraagt. Je bent continue via het zoeken van bevestiging je angsten aan het temperen en daarbij houd je 0 rekening met de ander.Mistermark81 schreef: ↑23-01-2019 11:34Ik hoop zo dat ik nog een kans van haar krijg..
Ik zou Hulp zoeken bij je onzekerheden en angsten want een ander kan jou 100x per dag bevestigen en dan nog is het niet genoeg. Laat deze dame los en zoek Hulp.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Mistermark81 schreef: ↑23-01-2019 12:13Ik bedoelde dat trouwen als grapje trouwens. Stiekem voelde ik zoveel voor haar dat ik best zou willen maar het was achteraf gewoon een dom grapje
Als ze mijn dochter was liet ik haar niet meer alleen met je.
Je date nog maar 6/7 weken . Het is geen relatie van jaren. Het is too much en veel te beklemmend Hoe jij je gedraagt. Je bent continue via het zoeken van bevestiging je angsten aan het temperen en daarbij houd je 0 rekening met de ander.Mistermark81 schreef: ↑23-01-2019 11:34Ik hoop zo dat ik nog een kans van haar krijg..
Ik zou Hulp zoeken bij je onzekerheden en angsten want een ander kan jou 100x per dag bevestigen en dan nog is het niet genoeg. Laat deze dame los en zoek Hulp.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 23 januari 2019 om 12:16