Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Wuzzie Kussel voor jou! Ik waardeer het wel als mensen direct zijn en mij aan het denken zetten!! Nice!!
Kapara.. zag je reactie in t andere topic over VA & BA.. Interessant.. ik herken daar veel in van mijzelf..
Klinkt als een super dag/ weekend indi, nog even lekker van nagenieten!

Zojuist toch maar eens, en voorlopig gratis, aangemeld op RP om eens rond te kijken..ben benieuwd
PV .. hoe heet je daar ?
Hey Vleer ik zat het ook ff terug te lezen... Dus jij hebt daar ook wel tekenen van? Ik ben nog steeds niet in het boek begonnen. Heb nu even andere prio's...

Pff nog een uurtje dan ben ik jarig... heb helemaal geen jarig gevoel dit jaar... Als later dit jaar alles op zijn pootjes staat, baan, huisje enz... Dan geef ik wel een groot feest, want 2009 is MIJN jaar! Met de nodige beproevingen!
Kweet het echt niet meer Vleer, maar het komt vast weer terug.

Ik ga mischien 4/5 april zeilen met een internetmeneer ... heb de voorwaarden al geregeld (kinderen bij de papa en verplichtingen afgezegd), nu moet ie alleen nog leuk zijn...
Kapara, elk jaar is jouw jaar- van hobbels leer je, van meevallers ontdek je genot. Wens jou alle moois dat er is, komende tijd!
Trusten!
Kapara .. ik ben er alleen nog niet uit of ik nou BA of VA heb ..Waarschijnlijk gewoon beide..

Al veel boeken daar over gelezen ook het boek wat jij naar voren haalde..

Ik wil er wel heel veel over schrijven in dat topic , maar er zijn stukjes bij in mijn leven waar ik mij enigzins voor schaam (denk ik) .

Maar goed wie weet komt dat nog eens, vindhet wel erg leuk om mee te lezen en wie weet reageer ik nog eens daar.

Ik wacht nu al 1uur op 2 vrienden van mij , hufters zijn het..
Het schijnt echt vaak een combi te zijn, bij mij niet... denk ik.. ga ik uitvinden tijdens het lezen van het boek.

Een uur aan het wachten? Tjonge das niet liefff!! Ga je lekker stappen vanavond?

Thanks MissPoez trust!!
KAPARA: HAPPY BIRTHDAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Iedereen een leuke avond? Ik ben vandaag niet naar de markt geweest. Toen ik de straat uitwandelde belde een vriendin. We zijn lekker op het terras gaan zitten en toen besloten om uit eten te gaan. Nog even samen een borrel gedronken in de kroeg en nu ga ik lekker naar bed, morgen hopelijk weer zulk weer, dan ga ik weer op het terras zitten!

MP, je voet ziet er in elk geval heel feestelijk uit met al die kleurtjes;-) Ben je bij de dokter geweest? ik heb jaren geleden een paardrij-ongeluk gehad en mn voet zag er ook zo uit: zwaar gekneusd, wel foto's laten maken, maar er was niks gebroken, gelukkig. Ik weet hoe vervelend het is dat je niet kan lopen. Ging het toeteren goed? Denk dat je er toch veel bij moet staan ivm ademsteun, of lukte het ook zittend?
Halllooooo!!

Iedereen of op stap, of op één oor?

Marco Borsato was écht GE-WEL-DIG!!! Heb zo genoten, heerlijk!! Nu 26 juni zéker naar Concert@Sea!! En nu was het al super met 16.000 mensen, dan met 50.000 mensen moet het helemaal sfeertje zijn!! Heb er nu al zin in.....

Nu lekker slapen, kan gelukkig uitslapen! Hoef morgen pas om 13.30 te werken. Welterusten!!
Hey ik ben nog wakker.. Nah die 2 vrienden kwamen en we zijn de kroeg niet meer ingeweest. 1 vriend ligt sinds kort in een scheiding. Dus ff bijgekletst over t hoe en wat.

Andere vriend heeft prille relatie dus ook daar lekker mee gekletst. Veel rose op en hun veel biertjes.. Maar was gezellig !

Avondje thuis met paar vreinden is dus ook heul fijn

Ik ga slapen , morgen wil ik hardlopen en er komt een vriendin langs ff bakkie doen..

Slaap lekker all
Goedemorgen,

Kapara gefeliciteerd!!

TP, klinkt goed dat concert - het massale kan een goed concert nog een extra dimensie geven, vooral ook de reden waarom ik fan ben van oa. lowlands

Vleer, geen behoefte op mijn naam zomaar ergens neer te zetten, daarom de cryptische omschrijving: eerste drie letters van mijn naam en dat twee keer achter elkaar plaatsen

Nu een dagje werken :(
Goeiemorgen!

Kapara: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Maak er een mooie dag van!

@TP: Fijn dat je zo genoten hebt van Marco! mijn zusje is woensdag geweest in Antwerpen en die vond het ook zo gaaf!

@Pop: Lekker op het terras gezeten! Super zeg! Hier ziet het weer er vandaag wat minder uit!

@MP: Hoe gaat het vandaag met je voet?

@Vleer: Ben je alweer wakker? Klinkt als een gezellig avondje dat je hebt gehad met je vrienden!

@Prik: Succes met werken vandaag! Kan me voorstellen dat je er geen zin in hebt op zondag!

Ik werd net wakker gebeld door mijn moeder.. was gisteren al op de bank in slaap gevallen en werd om 0.45u wakker en ben maar naar bed gegaan.. Ben nog steeds moe

Vandaag even alle cadeautjes rustig bekijken en een plaatsje zoeken voor mijn 349 hyacinten..

Verder een lekker rustig dagje..

Fijne dag allemaal!! Ik neem een kopje koffie!
Oh ja TP, Marco was gisteren!!! Fijn dat je het zo leuk hebt gehad!!
Goedemorgen !

Koffie ?!

Hoe gaat het met iedereen? Vandaag nog lekker zonnetje en dan krijgen we weer die gore Hollandse regen........brrrr....zo jammer, zo leuk dat iedereen nu lekker buiten is, terrasjes vol zijn etc.

Kapara: Gefeliciteerd met je verjaardag !!!! Mooie zonnige dag heb je. Vier je het vandaag voor familie/vrienden? Ik weet niet over welk boek jullie het hebben, maar ik kreeg van Xenia de tip: she's scared, he's scared. Heb het besteld en ontvangen van bol.com, maar nog steeds niet gelezen

Indi: geniet lekker van je verjaardagssfeer, fijn dat je je weer wat beter voelt en leuke kado's hebt gekregen. Knuf !

Poez: wat is er gebeurd met je voet? Gezwikt? Gevallen?

Beterschap !

TP: Ja superconcert he !! Geniet maar lekker na.

Komt MB bij concert at sea ? Ik vind het ook lullig hoor van die vriend, zeker als je de kaartjes al zo lang in huis had. En je verheugt je er toch op.

PV: Werkze !

Pop, lekker op het terras gezeten gisteren?! Ik ook! Heerlijk!

Moet m'n bruine vakantiekleurtje zien bij te houden

Vleer, gaat de sexte in? Ik geloof er niks van

Gezellig balkon heb je hoor! Enne.......jouw balkon is wellicht wat kleiner dan die van Q, maar hij heeft geen zwembad in de tuin en jij wel !

Wuzz, is het gelukt met je krantje en andere bezigheden?

Ik heb ook een druk weekend, vooral omdat ik er zolang niet was moet ik heel wat bijlezen, eigen admin. doen en heb wat dingen te doen voor mijn vrijwilligerswerk (wat ook bijna een baan is, net als Ingel met haar JC)

Appel, Wuzz, Erykah, Xen, Ingel, en de "nieuwen" , ook gezellig weekend aan het vieren?

Ik ben maar even los gegaan op m'n 3 dagen gratis membership , heb redelijk wat (min of meer dezelfde berichten uitgestuurd en heb gisteren leuk gechat met CM, consultant meneer. Klikt leuk tot nu toe, dus ben benieuwd hoe het verder gaat.
Jeetje, kan me niet herinneren dat ik zo'n lange post heb geschreven Heb ik m'n afwezigheid een beetje goedgemaakt?

Ja en waar is Mozzzzzz ?????
Hahaha..Miran! Een beetje hyper?

Hier is de zon alweer weg..en ik zit nog steeeeeeds op de bank in mijn joggingbroek

Misschien moet ik eens even wat gaan doen..
Goeiemorgen allemaal! Koffie, croissantje en de zon door het raam. Helemaal goed!

TP, ben je niks leuks tegengekomen in de sporthal?

Kapara;

Ohja: laatste treetje van de trap gemist Miran.
quote:Indi schreef op 22 maart 2009 @ 11:47:

Hahaha..Miran! Een beetje hyper?

nee hoor, juist niet, ben nog altijd in tropische relaxmodus :-) en heb eindelijk even tijd voor het forum.

Nou, nog 1 bakkie en dan douchen, aankleden en als 1e als een mien dobbelsteen door m'n huis, wat kan een mens bij terugkomst een troep maken........

Wuzz, wanneer ga jij weg en hoe lang? Heb je wel een beetje tijd voor de zon daar of zit je in een strak programma?

MP: Wat een leuk felicitatieplaatje weer!

Hoe kom je daar toch steeds aan?
Miran..kun je ook komen Mien Dobbelstenen bij mij???

Ik heb geeeeeeen zin
quote:misspoez schreef op 22 maart 2009 @ 11:50:

Ohja: laatste treetje van de trap gemist Miran.

oeiiii, vervelend

ik heb ooit mijn enkelbanden gescheurd, 1x door een stoeprandje en 1x door een misser bij de steples. Trouwens, dat had ik mezelf beloofd voor dit jaar.....terug naar de sportschool.........ik tennis wel, maar wilde aerobics oid toch weer oppakken om al m'n spieren wat regelmatiger te trainen, conditioneel wat meer doen en strak te blijven. Ik word toch ook een daggie ouder hehehe.....
quote:Indi schreef op 22 maart 2009 @ 11:59:

Miran..kun je ook komen Mien Dobbelstenen bij mij???

Ik heb geeeeeeen zin

kookkkknie ?

Ben ook geen goede Mien hoor, ik ga alleen maar zooi opruimen, het echte schoonmaakwerk ga ik aan m'n hulpie overlaten die woensdag een half dagje weer komt (luxe he...... )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven