Wat eet jij op dit moment? Deel 16

woensdag 26 september 2018 om 21:03
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!

zaterdag 26 januari 2019 om 16:17
Wat erg zenzeo.zo voor het geld leven. kleding en verzorgingsproducten koopt ze dus wel. .
Ja er zijn mensen die eten totaal niet interesseert .dat kan natuurlijk.maar volgens mij mis je dan n hoop.maar niet ieder mens is het zelfde.
Ik zou wel iets minder van lekker eten mogen houden.
Ja er zijn mensen die eten totaal niet interesseert .dat kan natuurlijk.maar volgens mij mis je dan n hoop.maar niet ieder mens is het zelfde.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
zaterdag 26 januari 2019 om 16:30
Wat veel berichtjes bij te lezen. Leuk!
Hoop dat je snel verbetering merkt Wally en dan maar rustig aan doen, noodgedwongen. Ik ben afgelopen week niet naar naailes geweest. M'n kop was zo wattig dat ik maar afgemaild heb. Wil morgen en maandag wel nog wat doen, kwam er afgelopen week niet van.
Coetje gefeliciteerd met vriend en taart gaat er hier altijd wel in zoals je weet. Veel plezier met de visite en het evt. uitstapje vanavond. En vooral fijn dat jij je een stuk beter voelt!
ZZ zo vaak pap eten
vreemde buurvrouw
en douchen af en toe overslaan maakt niet uit toch. Heb je wondpijn? Hoop dat je het een beetje redt met eten verzorgen voor jezelf. Krijg je wel visite van zoon of zo?
Chris sterkte met het weer. Ik fiets nog aardig positief de koude periode door moet ik zeggen. Hoop voor jou en velen hier op het topic op
(en ook voor mezelf hoor).
Spannende hobby hoor lizenlotte. Zijn jij en zoon nu helemaal opgeknapt?
VL lekker geborreld (en geslapen)?
Alvast eet smakelijk soulsista!
Dat klinkt als een echt goede soep Jaja. Heb ik echt te lang al niet meer gemaakt. Volgens mij nog een tomatensoep van m'n moeder in de vriezer, zal eens kijken.
Ah lees inmiddels al VL dat het heel gezellig is geweest. Makkelijk dat ze bij jullie konden crashen.
Lunch was 2 geroosterde vikorn boterhammen, 1 x kaas en 1 x fruitspread abrikoos + thee. Ook 2 koekjes op en pfff 1e flesje water leeg. Zo maar weer vullen. Vanavond eet ik koolvis in coburger, flinterdunne rauwe aardappelschijfjes gebakken en ik denk worteltjes. Nu weer even mandarijntjes + 1/2 citroen persen. Deze mandarijntjes zijn gewoon te lastig pellen, nog een heel net.
Hoop dat je snel verbetering merkt Wally en dan maar rustig aan doen, noodgedwongen. Ik ben afgelopen week niet naar naailes geweest. M'n kop was zo wattig dat ik maar afgemaild heb. Wil morgen en maandag wel nog wat doen, kwam er afgelopen week niet van.
Coetje gefeliciteerd met vriend en taart gaat er hier altijd wel in zoals je weet. Veel plezier met de visite en het evt. uitstapje vanavond. En vooral fijn dat jij je een stuk beter voelt!
ZZ zo vaak pap eten

Chris sterkte met het weer. Ik fiets nog aardig positief de koude periode door moet ik zeggen. Hoop voor jou en velen hier op het topic op

Spannende hobby hoor lizenlotte. Zijn jij en zoon nu helemaal opgeknapt?
VL lekker geborreld (en geslapen)?
Alvast eet smakelijk soulsista!
Dat klinkt als een echt goede soep Jaja. Heb ik echt te lang al niet meer gemaakt. Volgens mij nog een tomatensoep van m'n moeder in de vriezer, zal eens kijken.
Ah lees inmiddels al VL dat het heel gezellig is geweest. Makkelijk dat ze bij jullie konden crashen.
Lunch was 2 geroosterde vikorn boterhammen, 1 x kaas en 1 x fruitspread abrikoos + thee. Ook 2 koekjes op en pfff 1e flesje water leeg. Zo maar weer vullen. Vanavond eet ik koolvis in coburger, flinterdunne rauwe aardappelschijfjes gebakken en ik denk worteltjes. Nu weer even mandarijntjes + 1/2 citroen persen. Deze mandarijntjes zijn gewoon te lastig pellen, nog een heel net.
zaterdag 26 januari 2019 om 18:58
Soul: Hoe was de maaltijd van de toko?
Dat is een idee voor ons betreft
volgend weekend. Wij vinden de Indische rijsttafel erg lekker.
Zenzeo: Jouw buurvrouw vindt eten niet belangrijk. Gezonde en gevarieerde voeding is toch belangrijk voor het dagelijks functioneren?
Apart, idd. Sterkte in het zkh.
Thee, wat een goed idee om mandarijnen te persen die lastig te pellen zijn. Koolvis in coburger? Wat is dat?
Fijne avond allemaal.
Dat is een idee voor ons betreft
volgend weekend. Wij vinden de Indische rijsttafel erg lekker.
Zenzeo: Jouw buurvrouw vindt eten niet belangrijk. Gezonde en gevarieerde voeding is toch belangrijk voor het dagelijks functioneren?
Apart, idd. Sterkte in het zkh.
Thee, wat een goed idee om mandarijnen te persen die lastig te pellen zijn. Koolvis in coburger? Wat is dat?
Fijne avond allemaal.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
zaterdag 26 januari 2019 om 19:19
Mee eens en dat moet iedereen ook zelf weten. Ik verbaas mij alleen enorm, er zit natuurlijk wel verschil tussen een gezonde simpele en goedkope maaltijd, dan alleen maar pap.Zenzeo schreef: ↑26-01-2019 16:09Valt mee. Dik is ze niet en ze kleedt zich verzorgd.
Maar weet je, sommige mensen geven helemaal niks om eten. Ik denk dat dàt het is. Plus dat ze een obsessie met geld heeft.
Ze zet ook nooit koffie, allemaal niet.
Klinkt als een leuke dag, Viva!
Ik drink Hero fruitwater.
Vanavond brood met sardientjes.
Simpel.
Maar je noemt ook een obsessie over geld. Misschien is dat wel meer het probleem.
Als zij er mee kan leven, dan is het prima toch?
zaterdag 26 januari 2019 om 19:21
zaterdag 26 januari 2019 om 21:00
Jij blijft ook beetje kwakkelen he Thee!
Had je nog een keer de zalm gehaald voor je voorgerechtje?
Zenzeo,moet een beetje grinniken om je buurvrouw.Ach zolang ze zelf gelukkig is.
Hele middag aanloop gehad,grieks gehaald,alles opgeruimd en nu hang ik op de bank.Twijfel of we nog weggaan,het regent en het is veel buiten lopen en ik ben eigenlijk wel heel moe.
Had je nog een keer de zalm gehaald voor je voorgerechtje?
Zenzeo,moet een beetje grinniken om je buurvrouw.Ach zolang ze zelf gelukkig is.
Hele middag aanloop gehad,grieks gehaald,alles opgeruimd en nu hang ik op de bank.Twijfel of we nog weggaan,het regent en het is veel buiten lopen en ik ben eigenlijk wel heel moe.
zaterdag 26 januari 2019 om 22:07

zondag 27 januari 2019 om 05:31
Wat leuk dat je vriend Nederlands kampioen freestyle was en motorcross doet. Freestyle vind ik geweldig om te zien, maar begrijp goed dat het beangstigend is als het je vriend betreft.lizenlotte schreef: ↑26-01-2019 12:55Wally wat naar dat je een keelontsteking hebt, beterschap! Coetje gefeliciteerd met je vriend, maak er een leuke dag van samen! En wat fijn dat het beter gaat met je.
Zenzeo fijn dat je weer thuis bent en wat dingetjes zelf probeert te doen zoals koken, hopelijk kun je snel weer wat meer dingen zelf doen en heb je geen hulp meer nodig.
Chris hopelijk voel je je vandaag wat beter dan gisteren? Die kou en regen helpt idd niet echt mee om je vrolijker te voelen..
Viva hopelijk heb je vannacht wel goed kunnen doorslapen?
Ik lees hier over motorcross, mijn vriend crosst ook al sinds zijn 3e, en dus al 40 jaar en de motor moet altijd mee in de bus als we een weekend weg gaan, dat krijg je er niet meer uit. Naast het crossen is hij vroeger nederlands kampioen freestyle geweest, Gelukkig doet hij dat nu niet meer en heb ik hem zelf niet meegemaakt in die tijd want ik sta al doodsangsten uit als we de videos kijken.![]()

zondag 27 januari 2019 om 05:39
VL: wat een leuk dagje zo voor de kinderen. Hier alles goed.
Is er iemand hier die motor rijdt? Dus geen motorcross, maar gewoon op de weg als vervoermiddel? Is altijd een wens geweest van mij om motorrijles te nemen. Maar ik vind in mijn eentje een auto en motor een beetje overdreven, duszal het alleen bij auto blijven, verwacht ik.
Is er iemand hier die motor rijdt? Dus geen motorcross, maar gewoon op de weg als vervoermiddel? Is altijd een wens geweest van mij om motorrijles te nemen. Maar ik vind in mijn eentje een auto en motor een beetje overdreven, duszal het alleen bij auto blijven, verwacht ik.

zondag 27 januari 2019 om 05:42
chrisjoh schreef: ↑26-01-2019 16:17Wat erg zenzeo.zo voor het geld leven. kleding en verzorgingsproducten koopt ze dus wel. .

Klinkt voor mij een stuk gezelliger dan vanwege het geld alleen pap eten en geen koffie drinken. Maar ieder zijn keuze natuurlijk.
Thee: veel succes met kleding maken vandaag. En als het niet lukt, dan komt er vast een andere dag waarop het wel lukt. Nu vooral even aan jezelf denken.
Coetje: ben je nog weggeweest?
Hier gisteren salade gegeten. Vandaag wordt het dus iets gekookts.
Verder gisteren nog drie shirt gekocht in de uitverkoop en deelgenomen aan de vogeltelling.
Fijne dag allemaal.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 27-01-2019 08:13
26.50% gewijzigd
zondag 27 januari 2019 om 09:40
Goedemorgen,
Wij zijn niet meer weggeweest.Waren allebei te moe.
Tv,ik heb mijn motor rijbewijs.Toen ik nog getrouwd was gingen we vaak samen touren,toen heb ik een aanrijding gehad en durfde ik niet goed meer.Ik rijd nu nog weleens een rondje op de boerderij maar neem nooit meer deel aan het echte verkeer,voel me niet meer veilig op de motor.
2 dagen na mijn ongeluk kregen mijn nicht en haar vriend een ongeluk,beide op slag dood dus die angst speelt bij mij ook een grote rol.
Ontbijt koffie en zometeen een broodje kaas.
Wij zijn niet meer weggeweest.Waren allebei te moe.
Tv,ik heb mijn motor rijbewijs.Toen ik nog getrouwd was gingen we vaak samen touren,toen heb ik een aanrijding gehad en durfde ik niet goed meer.Ik rijd nu nog weleens een rondje op de boerderij maar neem nooit meer deel aan het echte verkeer,voel me niet meer veilig op de motor.
2 dagen na mijn ongeluk kregen mijn nicht en haar vriend een ongeluk,beide op slag dood dus die angst speelt bij mij ook een grote rol.
Ontbijt koffie en zometeen een broodje kaas.
zondag 27 januari 2019 om 11:02
Goedemorgen,
Pistolet met kaas, verse sap en een ei als ontbijt. Nu wacht ik op man, die is zich aan het aankleden en dan gaan we koffie drinken met een tompuche.
Oudste heeft vannacht wel goed geslapen. Alleen jongste nog niet echt. Man mocht blijven liggen vannacht, maar ik had ook weinig energie om er steeds uit te gaan, dus ik heb haar bij ons gelegd.
Geen plannen vandaag, weer is ook niet zo denderend. Maar even kijken wie wat wil.
Tijdschrift, ik heb vrienden die motorrijden. Heb wel een keer achterop gezeten, dat vond ik leuk maar ook super spannend Maar voor de rest heb ik er helemaal niets mee.
Pistolet met kaas, verse sap en een ei als ontbijt. Nu wacht ik op man, die is zich aan het aankleden en dan gaan we koffie drinken met een tompuche.
Oudste heeft vannacht wel goed geslapen. Alleen jongste nog niet echt. Man mocht blijven liggen vannacht, maar ik had ook weinig energie om er steeds uit te gaan, dus ik heb haar bij ons gelegd.
Geen plannen vandaag, weer is ook niet zo denderend. Maar even kijken wie wat wil.
Tijdschrift, ik heb vrienden die motorrijden. Heb wel een keer achterop gezeten, dat vond ik leuk maar ook super spannend Maar voor de rest heb ik er helemaal niets mee.

zondag 27 januari 2019 om 11:41
Goedemorgen op deze grijze zondagochtend.
Ontbijt was n uitsmijter spek.smaakte goed.en koffie.
Motorrijden heeft mij nooit getrokken..had ook liever dat dat kind en kleinzoon.iets anders hadden als hobby.
Blijven thuis vandaag.heb nog n n mooi boek. Ik mag wel 200 jaar worden.als ik alle boeken nog wil lezen die mijn interesse hebben.
Tijdschrift wat lees jij voor boeken? Of zijn er meer lezers hier.
zenzeo leest wel.dat weet ik.
Fijne zondag .allen .
Ontbijt was n uitsmijter spek.smaakte goed.en koffie.
Motorrijden heeft mij nooit getrokken..had ook liever dat dat kind en kleinzoon.iets anders hadden als hobby.
Blijven thuis vandaag.heb nog n n mooi boek. Ik mag wel 200 jaar worden.als ik alle boeken nog wil lezen die mijn interesse hebben.
Tijdschrift wat lees jij voor boeken? Of zijn er meer lezers hier.
zenzeo leest wel.dat weet ik.
Fijne zondag .allen .

zondag 27 januari 2019 om 12:23
Wat erg coetje dat je nicht en haar vriend zijn verongelukt met de motor, ik kan me heel goed voorstellen dat dat je ervan weerhoudt om zelf weer op de motor te stappen zeker omdat je zelf ook al een ongeluk hebt gehad.
Mijn vriend rijdt ook motor op de weg, en op het circuit. Bij mooi weer gaan we ook wel samen touren en we willen dit jaar op herhaling naar de eifel, daar zijn we vorig jaar ook al geweest maar toen konden we niet touren omdat ik 6 hechtingen in mijn rechterhand had en me dus niet goed kon vasthouden. We hebben ons daar alsnog goed vermaakt hoor, maar op de motor beleef je de omgeving natuurlijk toch anders dan vanuit de bus.
Mijn vriend rijdt ook motor op de weg, en op het circuit. Bij mooi weer gaan we ook wel samen touren en we willen dit jaar op herhaling naar de eifel, daar zijn we vorig jaar ook al geweest maar toen konden we niet touren omdat ik 6 hechtingen in mijn rechterhand had en me dus niet goed kon vasthouden. We hebben ons daar alsnog goed vermaakt hoor, maar op de motor beleef je de omgeving natuurlijk toch anders dan vanuit de bus.
zondag 27 januari 2019 om 12:33
zondag 27 januari 2019 om 13:39
zondag 27 januari 2019 om 14:01
Je zal zeker moeten rusten nu zenzeo.maar knap dat je het gedaan hebt. Let wel op je zelf .en hou je lichaam in de gaten.
@ Liz Ik heb de boeken van jou even gegoogeld .lijken me mooi .en ik heb ze in huis.kanse dus op de ereader zetten. Heb de titel en de schrijver genoteerd .doe ik steeds als iets mij mooi lijkt .en zet ze als ik er aan toe ben op de reader.
Het meisje in het ijs.zag ik dat dat deel een is. Heb deel twee en drie ook.
helemaal top.
Ik hou van thrillers dus. De boeken van Karen Rosé zijn ook prachtig .
Karin Slaughter.Arlidge.
Lees nu weer even n paar historische romans.van Kate Furnival.ook erg mooi. Zit nu te lezen in Bloeiende Mimosa.romantiek .russische revolutie, en het enorme klassenverschil .waardoor de armen in opstand komen.
Daarvoor heb ik van dezelfde schrijfster ook n prachtig boek gelezen.titel is mij even ontschoten.
Heb er van haar nog n stuk of zes te gaan. Maar ik lees ze niet allemaal achter elkaar. moet dan even weer overschakelen op n thriller.en als ik weer genoeg over moord en bloed gelezen heb.begin ik in iets minder heftigs.
Bedankt voor de tip.want ook die komen zeker aan de beurt.
@ Liz Ik heb de boeken van jou even gegoogeld .lijken me mooi .en ik heb ze in huis.kanse dus op de ereader zetten. Heb de titel en de schrijver genoteerd .doe ik steeds als iets mij mooi lijkt .en zet ze als ik er aan toe ben op de reader.
Het meisje in het ijs.zag ik dat dat deel een is. Heb deel twee en drie ook.
Ik hou van thrillers dus. De boeken van Karen Rosé zijn ook prachtig .
Karin Slaughter.Arlidge.
Lees nu weer even n paar historische romans.van Kate Furnival.ook erg mooi. Zit nu te lezen in Bloeiende Mimosa.romantiek .russische revolutie, en het enorme klassenverschil .waardoor de armen in opstand komen.
Daarvoor heb ik van dezelfde schrijfster ook n prachtig boek gelezen.titel is mij even ontschoten.
Heb er van haar nog n stuk of zes te gaan. Maar ik lees ze niet allemaal achter elkaar. moet dan even weer overschakelen op n thriller.en als ik weer genoeg over moord en bloed gelezen heb.begin ik in iets minder heftigs.
Bedankt voor de tip.want ook die komen zeker aan de beurt.
zondag 27 januari 2019 om 14:10
Wat goed dat je weer een stapje richting je zelfredzaamheid hebt gezet zenzeo! Logisch dat je nu moe bent, zeker omdat je ook al bezoek had gehad.
Hoe gaat het met de overige zieken?
Chris dat heb ik dus ook, dat ik soms even iets anders moet lezen dan een thriller en dan grijp ik ook graag naar een historische roman. Die van Simone v/d vlugt vind ik altijd prettig weglezen.
Ik leen mijn boeken bij de bieb, heb wel ergens een goedkope ereader liggen maar miste toch het snuffelen in de bieb en vond het lastig om buiten te lezen in de zon dus ben toch maar weer teruggegaan naar de ouderwetse papieren versie.
Hoe gaat het met de overige zieken?
Chris dat heb ik dus ook, dat ik soms even iets anders moet lezen dan een thriller en dan grijp ik ook graag naar een historische roman. Die van Simone v/d vlugt vind ik altijd prettig weglezen.
Ik leen mijn boeken bij de bieb, heb wel ergens een goedkope ereader liggen maar miste toch het snuffelen in de bieb en vond het lastig om buiten te lezen in de zon dus ben toch maar weer teruggegaan naar de ouderwetse papieren versie.