Je meest bizarre date
zondag 16 december 2018 om 20:24
maandag 28 januari 2019 om 19:40
Dat deel vond ik zelf zo onwennig dat ik het weer hilarisch begon te vinden en de date begon dan ook met ik die een half uur of zo de slappe lach had. Waarschijnlijk was ik net zo goed zijn meest bizarre date ooit.ManOpHetPrikbord schreef: ↑28-01-2019 19:32Excuses, ik nam het misschien iets te letterlijk.
Wel grappig om onbedoeld te party-crashen op andersmans bruiloft. En meteen een goede test: kan je date goed omgaan met cringy situaties?
dinsdag 29 januari 2019 om 09:44
Jij knapt af van iemand die cola besteld? bijzonder,,,,Neuroot schreef: ↑28-01-2019 18:50Ik had ooit een blind date en stelde een chique restaurant in mijn stad voor. Bleek daar eerder op de dag een trouwreceptie gepland te zijn die nog niet helemaal was afgelopen. We werden aan het einde van een lange tafel feestvierders gezet en waren dus onbedoeld en ongepland aan het wedding crashen. De man in kwestie nam als aperitief een cola en daar knapte ik al op af (een teken dat ik nog lang niet aan daten toe was - maar toch, als je 30+ bent frisdrank als aperitief?). Tijdens het eten praatte hij de hele tijd over jongdementie en zijn depressie. Bij het afrekenen kregen we als wisselgeld een briefje van 10€ terug. Hij was zo galant om voor te stellen dat ik het briefje mocht houden en dat hij zijn rekeningnummer zou sms'en zodat ik hem de helft kon terugstorten. En dat deed hij ook.
Op basis van de berichten die hij daarna nog stuurde, leek hij te vinden dat hij het er vlekkeloos vanaf had gebracht, maar ik had er toch niet zoveel zin meer in.
Ik zou mij wel weer kunnen voorstellen dat hij op jou zou afknappen daardoor
Hoge kak gedoe, dat staat los van het wel/niet toe zijn aan daten, dat zegt iets over karakter
“I am rarely bored alone; I am often bored in groups and crowds."
dinsdag 29 januari 2019 om 12:13
Idem hier. Ik ben geheelonthouder. Iemand die op me afkickt omdat ik geen alcohol nuttig is me de moeite niet waard. Heb er overigens geen probleem mee als iemand anders dat wel doet. Maar ik snap anno 2019 mensen niet die maar vinden dat je aan de alcohol MOET. Niet drinken is het nieuwe ‘hot’ aan het worden al een tijdje.
dinsdag 29 januari 2019 om 12:36
Natuurlijk kan dat. Zo ben ik meteen klaar als iemand rookt. Maar afknappen op een ‘gezondere of verstandigere’ keuze maken vind ik wat raar. Er zijn zoveel redenen om niet te drinken. Als ik met mensen uit eten ga die met de auto komen vind ik het ook doodnormaal dat ze helemaal alcoholvrij blijven bijvoorbeeld. Of als ze de volgende dag iets hebben. Ach joh, ook als ze geen alcohol nemen omdat hun vader het slechte voorbeeld gaf vroeger.
dinsdag 29 januari 2019 om 14:46
Sowieso kan een man optyfen als hij mij wil veranderen.Orangetree schreef: ↑29-01-2019 12:13Idem hier. Ik ben geheelonthouder. Iemand die op me afkickt omdat ik geen alcohol nuttig is me de moeite niet waard. Heb er overigens geen probleem mee als iemand anders dat wel doet. Maar ik snap anno 2019 mensen niet die maar vinden dat je aan de alcohol MOET. Niet drinken is het nieuwe ‘hot’ aan het worden al een tijdje.
dinsdag 29 januari 2019 om 17:47
Jij stelt een chique restaurant voor maar wilt niet meebetalen?Neuroot schreef: ↑28-01-2019 18:50Ik had ooit een blind date en stelde een restaurant in mijn stad voor. Bleek daar eerder op de dag een trouwreceptie gepland te zijn die nog niet helemaal was afgelopen. Tijdens het eten praatte hij de hele tijd over jongdementie en zijn depressie.
Op basis van de berichten die hij daarna nog stuurde, leek hij te vinden dat hij het er vlekkeloos vanaf had gebracht, maar ik had er toch niet zoveel zin meer in.
dinsdag 29 januari 2019 om 20:09
Neuroot schreef: ↑29-01-2019 12:22(...) Ik vind het niet zo aantrekkelijk wanneer iemand alleen maar frisdrank drinkt
(...) daarin zei iemand dat mensen het soms al een afknapper vinden wanneer iemand de verkeerde trui draagt of naar de verkeerde muziek luistert (of er ouder uitziet dan op de Tinder foto). Dat vind ik dan weer vreemd, omdat het voor mij niets zegt over de gewoonten, interesses of persoonlijkheid van een persoon.
Dit snap ik niet. De 'verkeerde' trui of muziek zegt volgens jou niets over iemands gewoontes, interesses of persoonlijkheid. Maar als iemand cola drinkt dus kennelijk wel? Want jij vindt het niet aantrekkelijk. Kan ik niet met elkaar rijmen.
Ik wil er wel even een apart topic voor openen hoor. Maar enkel als jij dan wil toelichten wat er onaantrekkelijk is aan cola vooraf.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
dinsdag 29 januari 2019 om 20:14
dinsdag 29 januari 2019 om 20:16
Tuurlijk mag dat, maar als het nergens op slaat gaan anderen daar iets van zeggen. Dat mag ook.Neuroot schreef: ↑29-01-2019 12:22Ik vind deze botte reacties een beetje spijtig. Ik vind het niet zo aantrekkelijk wanneer iemand alleen maar frisdrank drinkt, zoals ik het ook niet aantrekkelijk zou vinden mocht een date zeggen dat hij elke week 4x naar McDonald's gaat. Dat mag toch? Iedereen bepaalt toch voor zichzelf wat hij belangrijk vindt en waar ie naar op zoek is in een partner. Ik hoorde onlangs een uitzending op de radio over daten en daarin zei iemand dat mensen het soms al een afknapper vinden wanneer iemand de verkeerde trui draagt of naar de verkeerde muziek luistert (of er ouder uitziet dan op de Tinder foto). Dat vind ik dan weer vreemd, omdat het voor mij niets zegt over de gewoonten, interesses of persoonlijkheid van een persoon. Nu niet dat ik mij er kapot om zou lachen, want dat vind ik persoonlijk dan weer een beetje flauwe humor.
woensdag 30 januari 2019 om 09:30
Ja dus nu is het wel uitvoerig gezegd dus door met de horrordatesLucifer2018 schreef: ↑29-01-2019 20:16Tuurlijk mag dat, maar als het nergens op slaat gaan anderen daar iets van zeggen. Dat mag ook.
koekies zijn lekker
woensdag 30 januari 2019 om 11:39
Wat een bizarre verhalen hier. Ik heb nog nooit een vreemde date gehad, ik spreek gewoon niet af met mannen die ik nog niet goed ken en waarvan ik niet weet of we wel bij elkaar passen/ ik hem wel leuk genoeg vind.
Ik ben dus geen voorstander om af te spreken met mannen waar ik weinig van weet, zonde van mijn tijd.
Ik ben dus geen voorstander om af te spreken met mannen waar ik weinig van weet, zonde van mijn tijd.
woensdag 30 januari 2019 om 11:54
Vind je? Volgens mij gaat het niet om het colaatje/ alcoholvrije frisje, maar om het feit dat je dit kiest als je wordt gevraagd naar een aperitiefje (zeker icm een chique restaurant). Je kunt ook een Crodino bestellen als je geen alcohol lust of aangeven dat je geen aperitiefje hoeft omdat je graag een colaatje wil. Ik vind goede manieren ook heel belangrijk hoor en sprak vroeger ook niet meer af als die ontbraken. Of als iemand goede/ luxe restaurants (vakanties etc.) niet kon waarderen. Dan passen we niet bij elkaar. Geen probleem toch? (En ja, ik betaal alles zelf).Lucifer2018 schreef: ↑29-01-2019 20:14Ik lees dat wel. En ik begrijp dat vooral aan Neuroot zelf ligt.
Ik ga nu nadenken over bizarre date verhalen om deze bijdrage goed te maken
woensdag 30 januari 2019 om 12:44
Ik heb heel lang geleden eens een etentje gehad met een date man die a vertelde dat hij giles de la Tourette had en door de medicijnen was aangekomen ( hij was idd veel dikker dan de foto) en b vertelde dat hij vaak prostitués bezocht.
Verder was de maaltijd echt zo vreselijk ongezellig. Nog voor de koffie wilde hij weg en het splitten van de rekening ging gepaard met het met luide stem voorlezen van de bon. IK HAD EEN TOMATENSALADE VAN 12 EURO. etc
Zelfs de ober kwam niet meer bij en ik kreeg gratis koffie toen hij weg was. Nooit uit eten gaan met date!
Verder was de maaltijd echt zo vreselijk ongezellig. Nog voor de koffie wilde hij weg en het splitten van de rekening ging gepaard met het met luide stem voorlezen van de bon. IK HAD EEN TOMATENSALADE VAN 12 EURO. etc
Zelfs de ober kwam niet meer bij en ik kreeg gratis koffie toen hij weg was. Nooit uit eten gaan met date!
woensdag 30 januari 2019 om 13:53
Waterman26 schreef: ↑30-01-2019 12:44Ik heb heel lang geleden eens een etentje gehad met een date man die a vertelde dat hij giles de la Tourette had en door de medicijnen was aangekomen ( hij was idd veel dikker dan de foto) en b vertelde dat hij vaak prostitués bezocht.
Ik heb trouwens ook twee keer een date gehad (verschillende mannen) die hun portemonnee waren vergeten...
woensdag 30 januari 2019 om 14:00
Hahaha schold hij je ook uit?Waterman26 schreef: ↑30-01-2019 12:44Ik heb heel lang geleden eens een etentje gehad met een date man die a vertelde dat hij giles de la Tourette had en door de medicijnen was aangekomen ( hij was idd veel dikker dan de foto) en b vertelde dat hij vaak prostitués bezocht.
woensdag 30 januari 2019 om 14:37
Vivavandaag schreef: ↑30-01-2019 11:54Vind je? Volgens mij gaat het niet om het colaatje/ alcoholvrije frisje, maar om het feit dat je dit kiest als je wordt gevraagd naar een aperitiefje (zeker icm een chique restaurant). Je kunt ook een Crodino bestellen als je geen alcohol lust of aangeven dat je geen aperitiefje hoeft omdat je graag een colaatje wil. Ik vind goede manieren ook heel belangrijk hoor en sprak vroeger ook niet meer af als die ontbraken. Of als iemand goede/ luxe restaurants (vakanties etc.) niet kon waarderen. Dan passen we niet bij elkaar. Geen probleem toch? (En ja, ik betaal alles zelf).
Ik ga nu nadenken over bizarre date verhalen om deze bijdrage goed te maken![]()
Ik heb het even moeten googlen. Nooit van gehoord.
Maar nu wist ik ook niet een aperitiefje blijkbaar alcoholhoudend hoort te zijn. Dus je moet zeggen dat je geen aperitiefje wilt, maar een cola, maar een cola als aperitief is niet goed/juist?
Ingewikkeld gedoe.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
woensdag 30 januari 2019 om 14:58
En Crodino is dan weliswaar non-alcoholisch, maar wel weer geaccepteerd als aperitiefje (in tegenstelling tot cola). Om het nog ingewikkelder te maken