One night stand - spullen vergeten

28-01-2019 20:41 83 berichten
Wat zouden jullie doen? Heb een ons gehad maar hij is zn horloge vergeten. Ik heb halverwege de stapavond mijn nummer in zijn telefoon gezet maar kan zomaar dat ik een cijfertje verkeerd heb getikt (had aardig wat op al). Ik heb hem op fb gevonden maar misschien klopt mijn nummer wel gewoon en zoekt hij bewust geen contact. Kan ook. Zouden jullie hem berichten over het horloge? Het is geen hele dure..
Alle reacties Link kopieren
Als hij zelf zijn best er niet voor doet zal het hem niet zo veel uitmaken en dan zou ik het laten gaan
Marktplaats?

(Sorry ik had de laatste zin niet gezien)
anoniem_294939 wijzigde dit bericht op 28-01-2019 20:43
64.18% gewijzigd
Ik zou het wel doen. Hij kan je berichtje altijd nog negeren als hij echt geen contact wil.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Als 'ie leuk is kun je een berichtje sturen toch?
Over een paar maanden is het Vaderdag :idee:
Je hebt hem al een berichtje gestuurd en dat heeft hij genegeerd? En daar stond al in dat zijn horloge bij je lag?
Ik zou hem bellen (en desnoods een berichtje inspreken op zijn voicemail) en als je hem via Facebook kan bereiken, ook daar een berichtje voor hem achterlaten en als er geen reactie zou komen, zou ik het erbij laten zitten. Hij weet je te wonen, dus als hij gehecht is aan dat klokje komt hij vanzelf opdagen om het op te halen, lijkt me.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Logisch dat je hem bericht je hebt zijn horloge, eigendom. Komt ie het niet halen dan gooi je het weg. Heb je geen vriend aan wie je dit soort nonsens kunt vragen?
.
Nee heb hem geen bericht gestuurd nog. Hij heeft mijn nummer (als ik m er goed in heb gezet in ieder geval). En ik heb niks meer van hem gehoord. Maar weet dus niet of het komt omdat ik dan een verkeerd nummer heb gegeven of dat hij geen fontsct meer wil.
Ik zou gewoon een berichtje sturen, het is zijn horloge.
En hij heeft misschien geen idee waar hij het is kwijtgeraakt.
Als het hem niet uitmaakt kan hij altijd nog besluiten om er niks mee te doen, en iemand een horloge teruggeven betekend toch niet automatisch dat je verder nog iets van hem wil?
Wat is je probleem? Stuur hem gewoon een berichtje. Hoe moeilijk kan het zijn.
Head* schreef:
28-01-2019 20:52
Wat is je probleem? Stuur hem gewoon een berichtje. Hoe moeilijk kan het zijn.
:fortune:

Heel Moeilijk, blijkt.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Zou een bericht via fb sturen. Hij is toch niet midden in de nacht weggeslopen ofzo? Na een "normale" ONS kun je toch wel even berichten: je horloge ligt hier wat zullen we ermee doen.
Geen reactie? Dan zou ik hem gewoon in een la leggen wellicht komt de vraag nog.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Gewoon een berichtje sturen. Wel zo normaal. je lijkt een hoop onzekerheid te projecteren op dit contact, maar dit is gewoon een normale interactie tussen twee mensen omdat jij iets hebt dat van hem is. Niets meer en niets minder.
DingesEnzo schreef:
28-01-2019 20:48
Ik zou gewoon een berichtje sturen, het is zijn *hart.*
Als het hem niet uitmaakt kan hij altijd nog besluiten om er niks mee te doen, en iemand een *hart* teruggeven betekend toch niet automatisch dat je verder nog iets van hem wil?
Ja precies het is maar een horloge.
anoniem_376897 wijzigde dit bericht op 28-01-2019 20:58
0.49% gewijzigd
.
Moestuintje86 schreef:
Nee heb hem geen bericht gestuurd nog. Hij heeft mijn nummer (als ik m er goed in heb gezet in ieder geval). En ik heb niks meer van hem gehoord. Maar weet dus niet of het komt omdat ik dan een verkeerd nummer heb gegeven of dat hij geen fontsct meer wil.
Wat is fontsct? Heb ik een nieuwe trend gemist? "Nee, we hebben besloten er een punt achter te zetten, want hij wil geen fontsct..."
pejeka schreef:
28-01-2019 20:58
Wat is fontsct? Heb ik een nieuwe trend gemist? "Nee, we hebben besloten er een punt achter te zetten, want hij wil geen fontsct..."
Dat is die winkel fonq denk ik
.
Vanzai schreef:
28-01-2019 20:54
:fortune:

Heel Moeilijk, blijkt.

Ja, veel moeilijker dan met je zatte kop met een vreemde kerel gaan liggen ketsen, blijkbaar.
pejeka schreef:
28-01-2019 20:58
Oh sorry, ik snap hem al: For One Night Tacky Seks, Costs Timepiece...
DingesEnzo schreef:
Ik zou gewoon een berichtje sturen, het is zijn horloge.
Als het hem niet uitmaakt kan hij altijd nog besluiten om er niks mee te doen, en iemand een horloge teruggeven betekend toch niet automatisch dat je verder nog iets van hem wil?
+1
o ik dacht "spullen vergeten"die staat zonder tandenborstel en condooms.
Stuur hem gewoon een berichtje en klaar
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Okeee ik ga hem gewoon berichten. Soms denk ik er iets teveel over na!
pejeka schreef:
28-01-2019 20:47
Ik zou hem bellen (en desnoods een berichtje inspreken op zijn voicemail) en als je hem via Facebook kan bereiken, ook daar een berichtje voor hem achterlaten en als er geen reactie zou komen, zou ik het erbij laten zitten. Hij weet je te wonen, dus als hij gehecht is aan dat klokje komt hij vanzelf opdagen om het op te halen, lijkt me.
Wel een privéberichtje. Dat is leuker voor zijn vriendin... ;-)

Rare wereld leven we toch in, waarin je wel met een wildvreemde naar bed kunt maar hem, na al die intimiteit, niet eens zoiets lulligs als een berichtje durft te sturen.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Head* schreef:
28-01-2019 21:04
Ja, veel moeilijker dan met je zatte kop met een vreemde kerel gaan liggen ketsen, blijkbaar.
:rofl: nou inderdaad.
Ik hoop dat ie een condoom niet vergeten is....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven