Gezondheid alle pijlers

Nog steeds chronische pijnen

29-12-2018 22:05 2913 berichten
Een vast aantal groepje forummers die praten over pijnen, werk, thuis en ook algemeen.
Voel je vrij om mee te schrijven.

Niets moet en respect naar elkaar

Weet helaas niet hoe je een link plakt
anoniem_329315 wijzigde dit bericht op 30-12-2018 18:45
12.57% gewijzigd
Kohaku :hug:
Alle reacties Link kopieren
Zorgkind zijn rijtoets is goed gegaan! Hij mag zijn autorijbewijs gaan halen.
Zo trots op hem! :yes:

Nu nog mijn afspraak vanmiddag, benieuwd hoe dat uit gaat pakken.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Yes wat fijn voor zorgkind Lientje! Een fijn en positief bericht voor hem in deze dagen :)

Kohaku :hug:

Ik ben een dagje lekker thuis. Vanmorgen boodschappen gedaan, het lijkt buiten mooi weer maar het is echt spiegelglad helaas. Ik blijf mooi binnen vandaag. Merk dat ik het wel nodig heb, even tijd voor mezelf. Ik zeg de laatste tijd toch iets te vaak ja.
Jurist gesproken. Die vond het volkomen terecht dat we in bezwaar gaan. Hij vond het nogal een bizar verhaal dat een arts zo kan handelen.
Dus eindelijk gaat er iets gebeuren.
lientje69 schreef:
29-01-2019 12:44
Zorgkind zijn rijtoets is goed gegaan! Hij mag zijn autorijbewijs gaan halen.
Zo trots op hem! :yes:

Nu nog mijn afspraak vanmiddag, benieuwd hoe dat uit gaat pakken.
Goed nieuws!

En je afspraak van vanmiddag heeft te maken met je privé zaak?
Ik duim voor je!
Fijn dat je eindelijk iets van de jurist hebt gehoord Lise.

Ik duim ook voor je Lientje!
Nartjie, is je telefoon gecrasht of had je heen zin meer in wordfeud?
Je bent opeens uit de lijst verdwenen? :O
Fijn Lise dat hij erachteraan gaat!
En Ja, heb vanmiddag om drie uur een afspraak. :angel:
Spannend! Ik duim voor je.
Ik ga voor je duimen, Lientje

Sterkte Kohaku

Goed dat ze er nu wel achteraan gaan, Lise.

Bij mij ben je ook weg, Nartjie?

Wat ongelooflijk rot van je medicatie Cesium!

Ik heb vandaag hoofdpijn. Gelukkig niet zoveel dat ik niet kan werken, maar het wordt wel steeds erger. Ben zo bang dat dat van de diclofenac komt :( Vanavond leesclub bij mij thuis, dus wel handig als ik daar ook bij ben. Morgen lekker vrij.
Vandaag veel gedaan op het werk.
Later is nu
Gefeliciteerd met zorgkind zijn rijtoets Lientje! Dat zal voor hem ook wel een steen uit zijn rugzak zijn.

Hopelijk word je hoofdpijn snel minder Dreamer. :hug:

Fijn dat de jurist helemaal achter je staat Lise, dat kon ook niet anders!

Ik heb ruzie met mezelf. Wanneer moet ik weer actief dingen gaan doen? Rechtop zitten is nog steeds pijnlijk. Maar ik kan opzich wel hurken, staan, op mijn zij liggen. Maar veel huishoudelijke dingen zijn toch.. ingewikkelder als je denkt.. En om dan in een halve lig positie een beetje te gaan liggen schilderen en dan Regenboog de kattenbakken hebben laten doen vannochtend voelt ook zo associaal.
Ik vind het ook gewoon moeilijk, hoeveel hulp is ok zonder dat je een softy bent.

Toen ik naar de huisarts liep voor de laatste controle was ik echt hondsberoerd en toen ik eenmaal bijna thuis was, ik deed er 3 keer zo lang over als normaal kon ik weer terug omdat ze het vergeten was te zeggen dat ik antibiotica op moest halen. Toen ben ik echt huilend als een soort Gremlin over straat gegaan. En dan zeg ik ook dat ik er voor terug moet wandelen, daar zeggen ze niks over.

Maar vervolgens bij de eerste hulp kijken ze er letterlijk 1 sec na “ok dit moet onder narcose weg gehaald worden”.

Met mijn overdosis vorig jaar was het niet veel anders. Ik had 50 pillen genomen toen ik de huisarts belde en ze wilde dat ik te voet naar ze toe zou komen.. (ze wisten welke pillen ik had genomen dat had ik helemaal op moeten sommen). Naja, ik kwam niet verder dan kruipend mijn eigen trap af. En vervolgens getakkeld en naar buiten gedragen door het ambulancepersoneel omdat ze me geschift vonden omdat ik schoenen aan wilde doen.

Ik weet dan bijvoorbeeld ook gewoon echt niet of het lui is of ik vraag of ik vrijdag gebracht kan worden, of dat het juist beter is voor mijn wond, of dat het niet uit maakt en ik gewoon even met mijn kiezen op elkaar kan en het juist goed voor me is. :@@:
:hug: Yellow <3

Ik heb net janken (again) m'n reumatoloog gebeld, ze belt om half 5 terug.
Hopen dat ze iets kan doen.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Ik heb word feud nog op tablet staan. Vreemd
Lientje en dreamer, heb net uitnodiging verstuurd
Gesprek viel tegen. Ik heb zelf afgehaakt. Werkzaamheden waren niet zoals in de advertentie was voorgespiegeld.
Dat zou mijn werkplezier niet ten goede komen.
Helaas.
Jammer lientje
He Lientje wat jammer!
Balen Lientje :( :heart:
Wat jammer Lientje! Maar wel goed dat je daar nu achter komt dan.
Oh balen Lientje :redrose:

Hoofdpijn gaat af en toe weg, wanneer ik wat tegen migraine neem. Dat mag gelukkig, maar ik vind het zelf niet zo prettig bij de diclo. Ik gebruik dan ook alleen de neusspray.

Vanavond gemakkelijk eten. Dan even rustig aan doen.
Later is nu
En sterkte Yellow. Hulp vragen is óók sterk he. (ik kan het in elk geval heel slecht)
Later is nu
Het voorlopig bezwaarschrift wordt z.s.m. verzonden, nu ben ik aan het worstelen met een omschrijving in mijn eigen woorden van mijn klachten en beperkingen. Dat valt nog niet mee...

Maar goed, ik ben blij dat er wat aan gedaan wordt en dat de jurist het in elk geval serieus neemt.
Ja erg jammer
Kan nu wel zeggen waarom het ging. Ze vroegen een eerste keukenmedewerker leidinggevend in de zorg.
Alle beschreven werkzaamheden had ik ervaring in.
Maar..
De beschreven werkzaamheden waren van de ochtendmedewerker.
En ze zochten iemand voor in de middag
Van 13-19 uur.
In de afwaskeuken. Wel leidinggevend aan 8 mensen maar dan dus alleen vnl afwassen.
Géén contact met bewoners dus. Géén afwisselende werkzaamheden.

Ja sorry maar dan haak ik af... DAT hadden jullie er niet bijgezet in de advertentie...
Ik wil vooruit. Met meer plezier in mijn werk. En hogerop
Maar niet op deze manier. Fijn dat ik dan meer verdien maar op deze manier ga ik er fysiek niet op vooruit. En ook niet qua werkplezier.
Sterkte Yellow en Kohaku :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven