Nog steeds chronische pijnen

zaterdag 29 december 2018 om 22:05
maandag 28 januari 2019 om 01:14
maandag 28 januari 2019 om 06:36

Goedemorgen iedereen. Mag ik even zeggen dat ik het weer veel te vroeg vind? Kon gisterenavond niet in slaap komen. Ga je ook op tijd naar bed.
Later is nu
maandag 28 januari 2019 om 08:16

maandag 28 januari 2019 om 09:34
Ik voel me toch wat bezwaard dat ik kon blijven liggen. Ik heb zo vast geslapen dat ik niet wakker kon worden. Zo eerst maar wat koffie naar binnen gieten.
@Nartjie, hoe gaat het nu met de pomp dan? Kun je er goed mee overweg?
@Lientje, sterkte vandaag
Mijn dag is rustig. IK moet wel wat dingetjes doen, maar dat kan wel vanaf de bank. Ik zou eigenlijk wel weer een rondje moeten lopen, maar het weer is er niet echt naar. Gelukkig gisteren wel wat beweging gehad.
Als het goed is belt vandaag de jurist.
@Nartjie, hoe gaat het nu met de pomp dan? Kun je er goed mee overweg?
@Lientje, sterkte vandaag

Mijn dag is rustig. IK moet wel wat dingetjes doen, maar dat kan wel vanaf de bank. Ik zou eigenlijk wel weer een rondje moeten lopen, maar het weer is er niet echt naar. Gelukkig gisteren wel wat beweging gehad.
Als het goed is belt vandaag de jurist.

maandag 28 januari 2019 om 11:27
Goed bezig.
Ik heb nog weinig gedaan helaas. Mijn moeder kwam nog even langs en stelt ons nu onbedoeld voor een nieuwe kwestie.

maandag 28 januari 2019 om 11:35
My gowddd...
Ik moet vrijdag op controle langs het ziekenhuis. En ik dacht Ahh dan kan ik de bus wel nemen ook al doet dat een beetje pijn.
Maar ik was helemaal vergeten dat de halte er voor die van de Hogeschool is. Die bus heb ik jaren genomen. Dat is sardientjes stijl. Wij liepen soms zelfs naar de bushalte bij het ziekenhuis als we weer naar huis gingen zodat we de rest voor waren en konden zitten.
Wie heeft dat verzonnen.
Die buslijnen zo.
Ik moet vrijdag op controle langs het ziekenhuis. En ik dacht Ahh dan kan ik de bus wel nemen ook al doet dat een beetje pijn.
Maar ik was helemaal vergeten dat de halte er voor die van de Hogeschool is. Die bus heb ik jaren genomen. Dat is sardientjes stijl. Wij liepen soms zelfs naar de bushalte bij het ziekenhuis als we weer naar huis gingen zodat we de rest voor waren en konden zitten.
Wie heeft dat verzonnen.

maandag 28 januari 2019 om 12:04
Mijn dochter zit ook op de Hogeschool. Wel andere plaats natuurlijk. Maar die hoor ik over exact hetzelfde klagen. Overvolle bussen idd
Man was er even klaar mee. Dus ik grijp mijn kans om ook even te zitten meteen. Hoewel ik natuurlijk al gezeten heb terwijl ik aan de boekhouding bezig was maar dat is toch anders dan even zitten en niks doen.
Man was er even klaar mee. Dus ik grijp mijn kans om ook even te zitten meteen. Hoewel ik natuurlijk al gezeten heb terwijl ik aan de boekhouding bezig was maar dat is toch anders dan even zitten en niks doen.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!

maandag 28 januari 2019 om 12:14
Zo irritant is dat. Dat was hier vroeger ook zo, als je met de bus wilde als het regende was het echt drama. Ik ging liever gewoon in de regen fietsen.
Ik kan inmiddels bijna helemaal niet meer zitten. Mijn voet begint steeds meer te tintelen en voelt dover aan dan een tijdje geleden. Ik vraag me toch af hoe de hernia er nu op een scan uit zou zien.
Ik kan inmiddels bijna helemaal niet meer zitten. Mijn voet begint steeds meer te tintelen en voelt dover aan dan een tijdje geleden. Ik vraag me toch af hoe de hernia er nu op een scan uit zou zien.

maandag 28 januari 2019 om 12:37
Bij de eerste hulp hebben zelfs heel lang papieren gehangen dat het niet de bedoeling was dat studenten er gingen parkeren (dat is de enige plek in de omgeving waar je gratis kan parkeren), echt schandalig. Het ziekenhuis terrein en de hogeschool zitten echt naast elkaar. Het word gescheiden door een hek dat open gaat voor de bus en ambulance.
Maar ik heb een lift geregeld voor als het nodig is. Maar ik ben het liefst zelfstandig dus als ik iets beweeglijkere ben neem ik wel een bus die in de buurt stopt en loop ik het laatste stukje wel. Deed ik met school ook.
Maar ik heb een lift geregeld voor als het nodig is. Maar ik ben het liefst zelfstandig dus als ik iets beweeglijkere ben neem ik wel een bus die in de buurt stopt en loop ik het laatste stukje wel. Deed ik met school ook.

maandag 28 januari 2019 om 13:25
Ik ben aan het bijkomen van een weekend met twee verjaardagen. Op zowel zaterdag als zondag een activiteit, is eigenlijk te druk voor me. Al is het elke keer maar 2 uurtjes overdag. Maar ik ben toch blij dat ik ben gegaan.
Helemaal bijlezen doe ik een andere keer weer. Voor nu iedereen een
Vervelend dat het openbaar vervoer zo slecht geregeld is, Yellow. Ik herinner het me ook uit mijn studententijd. Gelukkig heb je een back up.
Lientje, sterkte met zorgkind. Even zitten en nietsdoen is inderdaad iets anders dan zitten voor de administratie. Jou kennende ben je nu vast al weer bezig
Lise, balen van je been. En je moeder die komt met een nieuwe kwestie. Alsof je niet genoeg aan je hoofd hebt. Maar ze doet dat niet expres natuurlijk als het onbedoeld is. Heeft de jurist (eindelijk al eens) gebeld?
Helemaal bijlezen doe ik een andere keer weer. Voor nu iedereen een

Vervelend dat het openbaar vervoer zo slecht geregeld is, Yellow. Ik herinner het me ook uit mijn studententijd. Gelukkig heb je een back up.
Lientje, sterkte met zorgkind. Even zitten en nietsdoen is inderdaad iets anders dan zitten voor de administratie. Jou kennende ben je nu vast al weer bezig

Lise, balen van je been. En je moeder die komt met een nieuwe kwestie. Alsof je niet genoeg aan je hoofd hebt. Maar ze doet dat niet expres natuurlijk als het onbedoeld is. Heeft de jurist (eindelijk al eens) gebeld?

maandag 28 januari 2019 om 13:49
Nee, dat zou vandaag moeten gebeuren. Anders moet ik zelf even opnieuw bellen.
Mijn moeder stelde een vraag en daardoor heeft ze me aan het denken gezet of we zo langzamerhand de buitenwereld maar moeten vertellen dat onze kinderwens ernstig beïnvloedt wordt door mijn hernia. Mijn man denkt dat mensen zelf die conclusie wel trekken, maar ik twijfel daaraan.
maandag 28 januari 2019 om 14:08
Ik denk dat het duidelijkheid zou scheppen, Lise. Wel lastig. Emotioneel ook. Maar het geeft ook gelijk aan hoe het met jou ervoor staat. Dat het niet 'zomaar even een beetje rugpijn' is. Aan de andere kant komen er dan vast verhalen over vrouwen, die véél ergere klachten hadden maar er zo 10 kinderen uitpoepten en goed opvoedden. Daar moet je je ook vast tegen harden, denk ik.
Humeur is weer goed hoor. Maar wel balen, natuurlijk.
Als jij vond dat de test goed ging, dan is dat toch een indicatie, Nartjie. Balen dat ze ziek is. Voor haar ook, uiteraard
Humeur is weer goed hoor. Maar wel balen, natuurlijk.
Als jij vond dat de test goed ging, dan is dat toch een indicatie, Nartjie. Balen dat ze ziek is. Voor haar ook, uiteraard

Later is nu

maandag 28 januari 2019 om 14:10
Dat is ook weer zo Dreamer. Of dat mensen allerlei goedbedoelde oplossingen gaan bedenken. Dat doen ze nu ook al over werk. Met als gevolg dat ik alleen maar zit uit te leggen dat het niet kan. Dat maakt het zo negatief.
In die zin zijn de krukken wel weer positief, het maakt mijn handicap zichtbaar.
In die zin zijn de krukken wel weer positief, het maakt mijn handicap zichtbaar.

maandag 28 januari 2019 om 14:50
Lise: ik zou het nog even vaag houden. Allereerst zit je zelf nog midden in het acceptatieproces en verder inderdaad de goedbedoelde adviezen. Bovendien vind ik eigenlijk dat niemand er iets mee te maken heeft en dat je dus niets uit te leggen hebt.
Yellow: zou je toch voor deze ene keer die lift niet accepteren? Zowel in de drukke bus als een eind lopend heb je meer kans dat je wond open gaat. Ik zou het risico niet nemen.
Nartjie: jammer zeg, dat uitstel.
Lientje: sterkte met zorgkind. Het is niet niks wat hij nu weer meemaakt.
En verder groeten en knuffels voor iedereen,
Yellow: zou je toch voor deze ene keer die lift niet accepteren? Zowel in de drukke bus als een eind lopend heb je meer kans dat je wond open gaat. Ik zou het risico niet nemen.
Nartjie: jammer zeg, dat uitstel.
Lientje: sterkte met zorgkind. Het is niet niks wat hij nu weer meemaakt.
En verder groeten en knuffels voor iedereen,

maandag 28 januari 2019 om 14:55
@Cesium, dat vind ik ook wel weer een goed punt. Ik heb er gemengde gevoelens over omdat ik eigenlijk het liefst gewoon duidelijkheid wil scheppen en eerlijk wil zijn. We hebben al iemand in de familie die al jaren weet dat hij onvruchtbaar is, maar dat geheim wil houden en derhalve dus iedereen 'voorliegt'.

maandag 28 januari 2019 om 14:57
Hier is het met bussen ook beroerd geregeld, als ik in de ochtend een afspraak heb, dan is de bus bomvol met studenten die er bij het station uitgaan, dan mag ik zitten en dan komt er weer een lading scholieren bij, die er vlakbij het ziekenhuis eruit gaan. Heel leuk, dan is dat ook haring in een tonnetje.

maandag 28 januari 2019 om 16:48
Hier op het platteland is het helemaal om te janken wbt ov
Er gaat alleen in de spits een klein busje. Maar net niet daar waar je heen wilt.
Of hij is vol.
Of rijdt niet.
Vanavond breng ik zorgkind weer even naar zijn vader toe.
Zal maar weer wat te lezen meenemen.
Twijfel of ik in de auto zal blijven zitten
Is wel koud maar zit tenminste lekker.
Die stoeltjes in die hal daar zijn prut
Er gaat alleen in de spits een klein busje. Maar net niet daar waar je heen wilt.
Of hij is vol.
Of rijdt niet.
Vanavond breng ik zorgkind weer even naar zijn vader toe.
Zal maar weer wat te lezen meenemen.
Twijfel of ik in de auto zal blijven zitten
Is wel koud maar zit tenminste lekker.
Die stoeltjes in die hal daar zijn prut
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!