Wat eet jij op dit moment? Deel 16

26-09-2018 21:03 3003 berichten
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal! Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Chris, heerlijk als je zo lekker in je boek op kunt gaan! Die slaap haal je wel weer in ;-)
:hug: voor je baaldag Viva.
En voor iedereen die hem kan gebruiken ook :hug: :P

Ik ga zo naar huis,neem van hier een soort jachtschotel mee.Hoef ik alleen maar in de oven te schuiven,zitten groenten en aardappelpuree bij.
Werken was fijn maar ben ook wel moe nu.
Viva, hopelijk morgen weer een betere dag!
Coetje ook weer aan het werk. Fijn dat je maaltijd mee kon nemen.
Zelf had ik een moot zalm, erg lekker, en een paar Monatoetjes.
Thnx everybody voor alle steun!!
walpurgisnacht schreef:
29-01-2019 12:20
goeienmiddag
Hier prikken ze niet op vitaminen en mineralen alleen op yzer
Viva : die vermoeiheid heb ik al jaren : maar dat ik al de ganse maand mijn menstruatie heb niet , maar afijn het is uit zitten .
Als ik jou was Wally.zou ik er bij de H.A. maar eens flink op aandringen.dat ie toch onderzoekt hoe dat zit met dat enorme bloed verlies.en die vreselijke vermoeidheid .
Normaal is het niet. En dan ook nog last van depressies.gewoon verder aandringen. Dit moet toch n keer stoppen. :hug:

Zenzeo ook nog steeds aan het klungelen. erg vervelend. Wel fijn dat je steeds hulp hebt. Maar je wil toch jezelf redden.n mens wil niet afhankelijk zijn .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
viva-life22 schreef:
29-01-2019 16:39
Chris, heerlijk als je zo lekker in je boek op kunt gaan! Die slaap haal je wel weer in ;-)
Ja ik ben blij dat ik van lezen hou. Was als klein kind al lid van de bieb.in ons gezin lazen wij allemaal. mijn ouders tot op hoge leeftijd,

coetje wat heerlijk eten van je werk kant en klaar meenemen. Jij hebt het wel goed voor elkaar met je baas. Ja ik weet dat jullie ook bevriend zijn. Maar jij bent ook n goeie werkneemster. Hij is net zo goed blij met jou.
Anders liep dit niet zo vloeiend. succes met de komende veranderingen. Ik hoop veranderingen ten goede.👍
Wally. Charlotte Link is ook n fijne thriller schrijfster.

Liz jij leest toch ook?

Mijn dagen zijn ook nog steeds niet geweldig.maar vandaag scheen de zon.en zijn we even weg geweest.
Buiten gelopen.beetje zon mee gepikt.wel erg koud.
Maak straks ook n kruik .leg ik zo alvast in bed. Heb ik in ieder geval de voeten warm. Was het maar vast Mei. Maar ik ben niet de enige die er zo overdenkt.
Qua ziek zijn gaat het hier aardig goed. man gaat ook redelijk.ik durf dat bijna niet hard op te zeggen. Bang het lot te tarten.

thee naar naailes vandaag geloof ik.
Viva soms wel even fijn zo,n baaldag .mag ook wel eens.

Yaya hutspot vind ik de lekkerste stamppot .lekker met nog extra gebakken uien er over.
Kom nog wel wer kijken nanavond. :bye:
walpurgisnacht schreef:
29-01-2019 12:20
goeienmiddag
Hier prikken ze niet op vitaminen en mineralen alleen op yzer
Viva : die vermoeiheid heb ik al jaren : maar dat ik al de ganse maand mijn menstruatie heb niet , maar afijn het is uit zitten .
Hoi Wally,

Ik ben geen arts, maar als ik jou was zou ik bij je huisarts aandringen op het prikken van ijzer (neem aan dat dat gedaan is, gezien bovenstaande), kalium (kan verlaagd zijn bij hevig bloedverlies), vitamine B12 en vitamine D (beide vanwege de vermoeidheid). Prikken ze deze dingen ook op verzoek niet? Is een doorverwijzing naar een gynaecoloog nog een idee? Lijkt me altijd goed dat ze lichamelijke oorzaken even uitsluiten,
Een depressie is erg zwaar; heel veel sterkte :hug:
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 29-01-2019 19:57
14.54% gewijzigd
Coetje: dat zijn flinke veranderingen voor jou zoals de werktijden. Fijn dat je kunt blijven.
Zenzeo: ik begrijp dat je niet alles op internet wilt delen; begrijp ik volledig. Maar wil je in elk geval veel sterkte wensen met alles. :hug:
Chris: jij ook sterkte deze periode van het jaar. Ik heb de theeroosserie nog niet gelezen. Bedankt voor de tip.
Lekker gedoucht en nu hang ik op de bank met een cappuccino.
Goedemorgen,

Wally,wat tv zegt vind ik een goede.Als het niet goed voelt voor je gewoon terug naar de arts.

Ik ga werken en vanmiddag naar de orthopeed voor mijn knie.
Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.

Zenzeo,hopelijk is afgelopen nacht beter gegaan!
Goedemorgen!
Heerlijk geslapen! Een zegen.
Heb een gekookt eitje op en nu rijstepap.
Ook al kip opgezetcvoor kippensoep.
Hier ook een goede nacht gehad.
Voel mij een stuk beter, laatste dagje werken.

Ontbijt was yoghurt met vers fruit en een kopje thee. Nu koffie en boterham met kaas.

Coetje, dank je wel voor je knuffel! Hoe is het in de ziekenboeg?

ZZ, fijn dat je goed geslapen hebt!

Fijne dag allemaal :hello:
goeienmorgen
Het is aan het sneeuwen :jump: :jump: . Nu een pot ananas en joghurt .
Ik heb een depressie , dat weet ik . Maar de rest is een uitgemaakte zaak voor de dokter. Conclusie : de rest zit allemaal tussen mijn oren .
Goedemorgen. Zenzeo.jij klinkt goed vanmorgen.wat n goeie nachtrust weer met n mens doet.👍hoop dat het zo blijft.

Laatste dag werken viva.en dan vakantie .of weekend?

Voor alle zieken .een : : :hug: en beterschap.

Ontbijt.brood met rookvlees. Koffie.niet veel gegeten vanmorgen.niet zo veel trek.
neem straks nog n koffie met n mergpijpen met advocaat 😀gisteren mee genomenuit Duitsland.en zijn erg lekker.
Ook n paar paaseitjes met advocaat mee genomen. Kon ze niet laten liggen🤫ben dol op chocolade met advocaat.

coetje sterkte bij de orthopeed .
Las jou eerste bericht vanmorgen verkeerd. Las dat je op de bank zat met capuchon. Dacht dan heeft ze het ook wel erg koud.maar was cappucino .🤭
Fijne dag.
Chris die mergpijpen klinken lekker, bij welke winkel/bakker heb je die precies gekocht? Zenzeo fijn dat je goed hebt geslapen vannacht, gaat het weer beter met je na het incident van eergisteren? Viva ook goed geslapen, mooi! Succes met je laatste werkdag vandaag en idd, heb je dan weekend of vakantie?
Coetje fijn dat je kunt blijven op je werk, maar wel spannend om de nieuwe dingen/veranderingen mee te maken of niet? Succes vandaag bij de orthopeed!
Wally een depressie is al slim genoeg, dan zit je er niet op te wachten dat je arts daar je overige klachten maar op afschuift. Ik zou echt teruggaan en vragen om uitgebreider onderzoek of een second opinion halen bij een andere arts als dat mogelijk is. Hoe voel je je vandaag? bij jullie sneeuwt het dus al, hier nog niks en van mij mag het ook wel wegblijven. Ik heb nu zoon tot 12.30, dan kan ik hem wegbrengen en rij ik door naar mijn ouders heen, dus dan kan ik geen sneeuw gebruiken. Vanavond ga ik uit eten met een groepje collega's, heb er zin in!
Bij de Penny Markt Liz, gele buitenkant.met chocolade aan de uiteinden.en marsepein met advocaat smaak, heb er net weer eentje gegeten bij de koffie
Eierlikeur rollchen.noemen ze ze daar.
Mijn man vind het zoete griezels. 🤭
Heb een pak mee genomen .en koop er niet meer. Ik kan dat soort dingen nl.zo achter elkaar opeten. Net als met de Sinterklaas de chocolade pepernoten. Heb ik dit jaar ook niet gekocht. Ik ken mij zelf .

Veel plezier vanavond Liz.
Mergpijpjes zijn great! Vooral de betere. Lekker, die marsepein ook.
Heb net een grote bak kippen-/groentesoep op.
Liz, veel plezier vanavond!!
ik heb een goede dag . Veel leute vanavond Liz met de collega s .
De sneeuw is foetsie bijna , jammer .
Kippen soep yummi . Moest ik een goeie ouderwetse soepkieken vinden .
Vanavond is het kip met paprika en ui .
chris die mergpijpen klinken verdomd lekker . Jammer dat ik niet in Duitsland kan raken , maar de andere kant ....
Coetje hopelijk krijg je goed bij de orthopeed .
Hoe gaat het met de rest ?
walpurgisnacht schreef:
30-01-2019 10:16
Ik heb een depressie , dat weet ik . Maar de rest is een uitgemaakte zaak voor de dokter. Conclusie : de rest zit allemaal tussen mijn oren .
Niet zo streng zijn voor jezelf! :hug:
Chris, klinkt lekker die mergpijp hmm!

Liz, is je zoon weer helemaal beter? Alvast veel plezier vanavond!

Coetje, succes bij de orthopeed.

ZZ, kan je een beetje de dag doorkomen?

Voor mij is het de laatste werkdag en dan vakantie. Donderdagnacht vertrekken we naar de wintersport.
Zin in!

De energie begint nu een beetje weg te zakken. Nog 1.5 uur en dan ben ik vrij.

Nu aan een appel met kaneel en een flesje bruis.
Viva : Ik ben lief voor mezelf hoor . Met mijn geest is alles in orde maar legt de dokter dat eens uit . De kinderen kijken er naar uit op vakantie . dat er maar veel sneeuw ligt .
Goedemiddag, nog steeds weinig schermtijd, vooral af en toe rondje wordfeut en was eerder deze week even op het forum ivm een geopend topic,
Hopelijk ga je in kleine stapjes vooruit ZZ en dan zonder foute bloedwaarden.
Rare opmerking van de dokter Wally dat de rest tussen je oren zit. Beter idd uitgebreider bloedonderzoek.
Coetje fijn dat je kunt blijven ondanks ontwikkelingen.
TV als ik al lees dat lees ik dus wel heel graag chicklit en zeker geen thrillers.
Chris met advocaatdingen maak je mij niet blij. Lidl heeft over een tijdje wel grote advocaat paaseitjes, erg lekker volgens m'n moeder. Ik neem dan de creme de cassis variant of amaretto.
JaJa ik zit idd sinds 1,5 jaar weer op naailes en ben op dit moment met een zomerjas bezig. Al een tijdje maar ook andere dingen tussendoor gegaan. Nu schiet het op. Deze week vooral knoopsgaten oefenen voor ik me aan de echte waag.
Gister at ik, beetje weinig, macaroni want had vergeten macaroni te halen. Dadelijk eet ik biefstuk van de haas met brood, grotchampignons en uiringen. Net een halve bak witte druiven op. AH bonus, erg lekker.
Chris, ik zit al te wachten op de bloedsinaasappels bij Lidl, vorig jaar waren ze zo lekker.
Lekker vooruitzicht VL!
Hallo allemaal,

Niet alles gelezen.....
Beterschap en sterkte voor de zieken.

Vandaag een drukke dag gehad. De dag afgesloten met werk evaluatie klant, formulier verwerken + verslag schrijven.
De gladheid onderweg viel gelukkig mee. Er was goed gestrooid.

Vanavond vroeg mijn nest in.

Alvast welterusten.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Welterusten en slaap lekker Jaja.
En dat wens ik jullie allemaal.een fijne nachtrust.
Wij hebben friet gegeten met n bamischijf. De echte thee. 👍
Hier is niet zo veel sneeuw gevallen.zag nog wel de strooiwagen rijden.
Trusten .Alles komt goed.
Hier ook geen sneeuw,wel de hele dag natte zooi uit de lucht.
Orthopeed kan niet zoveel,versleten en te jong voor nieuwe knie(wil ik ook niet)
Meniscus kan er nog uit maar wil ik voorlopig ook niet.Wil alleen dat ze die zenuwblokkade zetten voor de hernia en dan ga ik eens kijken hoe dat dan voelt.

Ik heb een baaldag dus duik mijn bed in!
Sorry voor de egopost.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven