Verliefd op mijn buurman!

19-03-2009 18:34 1314 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lentekriebels!!

Normaal lees ik alleen maar mee maar nu heb ik echt jullie advies nodig! Help! Ik ben verliefd op mijn buurman!! Ik woon sinds 1,5 jaar naast hem, vond hem meteen al erg aantrekkelijk (hij is zo knap), maar hij had toendertijd een vriendin. Nu weet ik dat het sinds 3 maanden uit is en eerlijk gezegd kan ik nergens anders aan denken. Gisteren kwam ik thuis na het boodschappen doen toen hij net van zijn werk terug kwam. Hij vroeg hoe het me ging. Omg ik klapte totaal dicht. Ik voelde me heel ongemakkelijk en kon gewoon niks zinnigs verzinnen om een gesprek met hem aan te knopen. Wist niet hoe snel ik weer binnen moest zijn! Achteraf baalde ik als een stekker... Wie heeft er tips voor mij? Wat kan ik doen? Als ik hem alleen al zie voel ik me net een puber, (ben 29). Hij is 33, weet ik via zijn hyves ;) Ik krijg het ontzettend warm, mijn hart gaat tekeer, ik ga stotteren!! Vreselijk gewoon!! Bovendien schat ik mijn kansen niet echt hoog in, heb het gevoel dat hij beter kan krijgen dan mij. Normaal waag ik wel een gokje, maarja, dit is toch mijn buurman die ik in het ergste geval nog regelmatig ga tegenkomen..

Wie heeft er tips voor mij? Wat moet ik doen!!!!!

HELP!!
Aan hyves toevoegen zou ik zeker doen (als hij een herkenbare hyvesnaam heeft dan natuurlijk). Een erg vrijblijvende manier om hem te laten weten dat je 'm best wel beter wil leren kennen, of dat je gewoon blij bent dat hij je buurman is.

(heb eigenlijk nooit overwogen mijn buren op te zoeken op hyves, maar ik heb dan ook niet van die leuke).
quote:Isabelinlove schreef op 22 maart 2009 @ 19:42:

San hij heeft hyves, vind je dat ik hem moet toevoegen? Kweet niet... hij kan mij ook toevoegen hihi. Ja idd, ik wacht even af. Ik loop zo te stressen. Ik heb me al voor komende week precies uitgedacht wat ik aan ga trekken, voor het geval dat buurman langskomst... Ik ga ook over hele stomme dingen nadenken, bijvoorbeeld, als hij langskomt, tv uitzetten of juist niet? Klinkt vast belachelijk!!

Trouwens, tips blijven welkom, jullie zijn geweldig!NEE NIET OP HYVES TOEVOEGEN!!! Hallo hey, je wil toch dat hij persoonlijk dingen tegen je komt zeggen! Hyves geeft alleen maar reden elkaar minder te zien! Niet méér. Dit moet je pas doen als alle contact strand enzo. Niet in dit stadium.
Ja goudliekje dat klopt, hard to get spelen, hmm moeilijk, bij vrouwen werkt het vaak wel, maar bij mannen? Aanrakingen... vertel mij wat!! Ik krijg nog steeds kippenvel als ik denk aan die hand op mijn onderrug. (zucht)
Oke Zwieber, ik was het zelf ook al niet van plan... denk er ook een beetje zo over
Ooh ik wordt opeens heel zenuwachtig, als hij nu langskomt he, wat moet ik dan eigenlijk doen? Vorige keer hebben we gewoon heel leuk gekletst, dat is toch gewoon prima? Kijken hoe het loopt toch? Of moet ik kleine hints geven? En hoe??? hoe??? hoe??? ZWIEBER!!!
Ik ben het met Zwieber eens over de hyves!! En als hij langs komt doe gewoon de tv uit en zet een muziekje op (zorg dat een lekkere rustige cd in je speler zit). en geniet!! Vergeet dat laatste niet. Ik ben bang dat als je eenmaal een uitkomst hebt van dit verhaal dat je bijna niet meer weet wát er nou allemaal gebeurt is omdat je je zoveel zorgen maakt (zou ik ook hebben).

Om het duidelijk te maken... kijk hem in zijn ogen.... en zeg niks.....
Oke goudliekje, dus muziekje opzetten kan wel vind jij? Ja he? dacht ik zelf namelijk ook al...
Lieve schat, zou het jou echt een **** interesseren of hij tv kijkt of de radio luistert?
Ik zou geen muziekje opzetten. Het is dan zo gemaakt. Als hij langskomt biedt je hem gewoon thee of koffie aan met lekkers. "kom gerust even binnen buurman, het is tenslotte zo koud buiten. Ben je van de thee of koffie?"

En vanaf dit punt niets meer plannen. Omdat dat zinloos is, het moet natuurlijk zijn. En je hebt neem ik aan wel al dat biertje voor hem gekocht?
Bier staat zeker koud. Oké vanaf nu ga ik daar niet meer over nadenken, jullie hebben gelijk, het wordt té gemaakt.
Isabel, relax! Heerlijk dit verhaal en jouw zenuwen....maar ik word er ook hyper van ! Dit doet me een beetje aan het Moedertje-Schoolplein topic denken, wie kent het nog? Enfin, ik heb al complete beelden bij jouw lovestory Isabel. Maar wel de vinger aan de pols houden hoor, die buurman kan wel helemaal hoteldebotel van je zijn zonder het kenbaar te maken.....kerels!
Geweldig dit verhaal!! Ik nomineer dit topic voor lente-topic van het jaar Krijg er zelf helemaal kriebels van.

En niet alleen het buurman-verhaal op zich maar ook de hilarische reacties van de overige deelnemers (RosieRo met haar dronken reactie haha!)

En inderdaad.... het spanningsniveau heeft veel weg van het schoolplein topic. Dat werd toen gesloten, is er iemand die weet hoe dat sindsdien (na hun romantische begin van relatie) verder is gegaan?

Isabel ik zou het een beetje op zn beloop laten en zeker niet beginnen aan Hyves en andere digitale zaken. Volgens mij hebben dat soort zaken nooit een echt wezelijk positieve bijdrage aan romantische gebeurtenissen geleverd. Hij is je buurman dus zou het lekker face tot face houden.

Veel succes en plezier gewenst! Ook aan al mijn collega meelezers....
Haha dankjewel Jaschenca en Vievaavee, kan ik dat topic van het schoolplein nog terugvinden? kan ik misschien nog wat tips uithalen...
quote:Isabelinlove schreef op 22 maart 2009 @ 20:50:

Haha dankjewel Jaschenca en Vievaavee, kan ik dat topic van het schoolplein nog terugvinden? kan ik misschien nog wat tips uithalen...Dat topic is al zo oud, dat haal je niet meer naar boven. Is ook nog van het vorige forum, daar werden topics niet bewaard. Wel jammer dat Moedertje nooit meer iets heeft laten horen. Ze zijn wel bij elkaar gekomen hoor, was echt een gigalovestory! Ik hoop toch zo dat dit ook bij jou zo zal zijn. Ik blijf je volgen!
Ik kan me voorstellen dat het zenuwslopend is, je zit toch een beetje te wachten tot hij langskomt! Als hij langskomt zou ik gewoon de tv uitzetten (als je die dan hebt aanstaan) maar geen muziekje opzetten, dan wordt het wel heel gemaakt idd. Verder: relax, de vorige keer ging het toch ook goed!

Hyves zou ik nog even niet doen nee, het is toch wel een beetje opvalend dat je hem hebt zitten opzoeken dan
oh wat heerlijk om te lezen, ik blijf het volgen. spannend!!

krijg er de kriebels van...*zwijmel*
Als hij mij leuk zou vinden, had hij die sleutel toch al langs gebracht...

Boomkat, hyves is inderdaad te opvallend.
Nee joh... Als hij je echt leuk vind zit hij met dezelfde vraagtekens en wil hij ook niet te eager overkomen... Geef m nog even en nodig m anders terloops uit voor n biertje als jullie tegelijkertijd thuis komen ofzo...
Hmmm ik moet zeggen dat ik een beetje twijfel heb. Ik snap dat mensen je niet een vervelende reactie willen geven, maar ik zie eerlijk gezegd nog weinig tekenen dat hij net zo weg is van jou als jij van hem.. in dat geval zou hij namelijk al lang met een smoesje op de stoep hebben gestaan denk ik. Sorry!
quote:Isabelinlove schreef op 22 maart 2009 @ 21:14:

Als hij mij leuk zou vinden, had hij die sleutel toch al langs gebracht...

Boomkat, hyves is inderdaad te opvallend.Je gaat morgen gewoon werken, en overmorgen ook, en de dag erna ook. En dan is het weer vrijdag! Tijd voor ideeen en verzinsels en nog meer van dat moois! Maat tot dan....low profile. Je kan het!
misschien kan hij z'n sleutels niet vinden? je kijkt erg tegen hem op, maar denk dat hij net zo zit hoor.

hij is nog steeds single toch? hoelang al denk je?

ben benieuwd hoe hij eruit ziet. kun je hem niet iets omschrijven ? voor het romantisch plaatje haha

*duimt dat de deurbel zo gaat van isabel*
En als je het niet kan volhouden.....dan ga je nu naar hem toe met een kopje vol suiker en zegt dan "had jij dit bij mij geleend?" En als hij dan zegt "nee, niet dat ik weet", dan zeg jij "vreemd, ik leen toch alleen suiker uit aan leuke buurmannen".
Jaschenca
Stephanietje je hoeft niet sorry te zeggen!! Ik denk er namelijk een beetje hetzelfde over. Ik snap ook dat, als ik mijn teksten zo teruglees, het voor jullie misschien anders overkomt dan als ik het ervaar. En natuurlijk, hij kwam naar me toe, die hand enzo. Maarja, dat zijn nou ook weer niet echt overduidelijke tekens.Jullie zouden hem eens moeten zien en dan mij. En dat maakt me dan ook zo onzeker en zelfs een beetje bang, hij is gewoon echt een stuk en perfect in mijn ogen. Echt het soort man wat in mijn ogen voor mij een beetje onbereikbaar is. Natuurlijk vind ik van mijzelf dat ik het waard ben, maar ik wil ook een beetje realistisch blijven zodat als hij mij niet leuk zou vinden de teleurstelling niet al te groot is. Gelukkig weet ik wel dat ik dan lekker kan uithuilen op dit forum. Maarrrr, uiteraard wacht ik nog even af!!!
De leuke buurman zit nu op een ander forum de dames te vragen wat zijn volgende stap zou kunnen zijn.

Hij krijgt tientalle adviezen maar durft er geen een uit te voeren,

buurman is nl wel een lekkertje maar een beetje verlegen.

Buurman krijgt het advies de komende 3 dagen niets te ondernemen om het spannerder te maken.

Woensdagavond komt hij met een (Zwieber) smoes aan de deur en je laat hem binnen, biedt hem een biertje aan.

Dan kletsen jullie gezellig 2 of 3 uurtjes en als hij weggaat, geeft hij je bij de deur een aarzelend kusje op je wang.

Jij weet niet wat je moet doen en smijt de deur dicht en daarna vertelt Zwieber je wel wat je verder moet doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven