Poes is krols

02-02-2019 14:53 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn poes is voor de zoveelste keer krols. Elke keer gaat het weg maar na een week begint ze weer. Ze schreeuwt alles bij elkaar. Zit de hele tijd met de kont in de lucht. Plast ons alles eronder. De stoelen, tapijt op de trap. Ik word er gek van. Ze kan niet direct geholpen worden omdat de dierenarts niet gelijk kan. Weet iemand een tijdelijke oplossing?
Nee.
waarom is die poes niet allang geholpen?
maandag kan je in ieder geval een afspraak maken bij een dierenarts, laat die kat helpen zeg.
S-Meds schreef:
02-02-2019 14:55
waarom is die poes niet allang geholpen?
maandag kan je in ieder geval een afspraak maken bij een dierenarts, laat die kat helpen zeg.
Denk je dat ik die poes niet wil laten helpen? Ze deed het niet meer en het is mij wijsgemaakt dat ze maar 2 keer per jaar krols worden. Niet dus!
Tijd voor een andere dierenarts.
En een ingreep.
Ik weet zelf ook wel dat ik haar moet laten helpen. Maandag bel ik gelijk voor een afspraak. Ik vraag alleen wat tips.
excusemyself schreef:
02-02-2019 14:59
Ik weet zelf ook wel dat ik haar moet laten helpen. Maandag bel ik gelijk voor een afspraak. Ik vraag alleen wat tips.
Even geduld hebben.
excusemyself schreef:

Wat voor tips dan?
Schoonmaaktips?
Er is wel een pil maar daar is niet iedereen fan van , gewoon de afspraak maar maken en de tijd uitzitten waarom heb je haar niet eerder laten helpen dan ?
excusemyself schreef:
02-02-2019 14:56
Denk je dat ik die poes niet wil laten helpen? Ze deed het niet meer en het is mij wijsgemaakt dat ze maar 2 keer per jaar krols worden. Niet dus!
alle poezen worden krols, soms wel om de maand. Alle poezen moeten geholpen worden. Dat had je kunnen weten als je je erin had verdiept voordat je een huisdier nam
karin6789 schreef:
02-02-2019 15:03
Wat voor tips dan?
Schoonmaaktips?
Die heb ik niet nodig mijn huis is spik en span :cheer2:
chokokat schreef:
02-02-2019 15:05
Er is wel een pil maar daar is niet iedereen fan van , gewoon de afspraak maar maken en de tijd uitzitten waarom heb je haar niet eerder laten helpen dan ?
die pil veroorzaakt melkklierkanker
excusemyself schreef:
02-02-2019 15:05
Die heb ik niet nodig mijn huis is spik en span :cheer2:
De stoelen en tapijt op de trap is niet ondergepiest?
excusemyself schreef:
oordopjes kopen en goed schoonmaken
Wel heel vervelend dat ze sproeit . Kun je haar niet in bv een keuken zetten ,badkamer ( klinkt wel leuk dan dat geluid van het mauwen ) waar ze niet tegen bekleding plast ? Of een grote ( echt een grote ) bench lenen ,waar ook de bak in kan ,en dan ook nu direct bellen v/e afspraak (kan ook bij een andere dierenarts , de tarieven verschillen enorm trouwens)
Nou in ieder geval bedankt voor de geweldige tips😂 Echt waar.. waarom heb je haar niet eerder laten helpen? Doet dat er nu toe? :worship: Lach me beroerd om van die stomme trutten die altijd maar een ander proberen uit te kaften🙈 Ik zeg geniet van jullie weekend!👏🏻👏🏻 Ga een leven zoeken👌🏻
Andere dierenarts bellen en zsm wanneer het kan laten helpen.

En wie heeft je wijsgemaakt dat ze maar tweemaal per jaar krols kunnen worden?
excusemyself schreef:
02-02-2019 15:07
Nou in ieder geval bedankt voor de geweldige tips😂 Echt waar.. waarom heb je haar niet eerder laten helpen? Doet dat er nu toe? :worship: Lach me beroerd om van die stomme trutten die altijd maar een ander proberen uit te kaften🙈 Ik zeg geniet van jullie weekend!👏🏻👏🏻 Ga een leven zoeken👌🏻
is wel beter voor de schoolboeken
excusemyself schreef:
Ik hoef mijn leven gelukkig niet te vullen met het schoonmaken van mijn huis, omdat ik te beroerd was de kat te laten steriliseren.
En ook geen last van het geluid van een krolse kat.
Ik geniet van mijn weekend, dank je.
karin6789 schreef:
02-02-2019 15:11
Ik hoef mijn leven gelukkig niet te vullen met het schoonmaken van mijn huis, omdat ik te beroerd was de kat te laten steriliseren.
En ook geen last van het geluid van een krolse kat.
Ik geniet van mijn weekend, dank je.
Ja hou je hem s'nachts ook fijn binnen TO hoeft de buurt er ook niet wakker van te liggen.. en dweilen moet je toch al ;)
excusemyself schreef:

Tja , dat roep je dan af natuurlijk als ze al krols geweest is . ;)
Opmerking is wat kattig .Ik hoop dat je aardiger bent voor je kat .
Doe je zelf en vooral het dier een plezier en laat het diertje helpen en verder kijk maar of je wat doet met de tips
kattenurine geur uit bekleding krijgen is een lastige klus als het al lukt.
Bij de apotheek kun je iets kopen dat is voor ongelukjes (mensen urinegeur) en anders : azijn wil de lucht nog wel eens weghalen .
en vooral NIET weg laten glippen anders is er weer een nestje op dees aardkloot
Koop oordoppen voor jezelf
S-Meds schreef:
02-02-2019 15:06
die pil veroorzaakt melkklierkanker
ja je hebt gelijk , stomme tip ook van me die pil zal waarschijnlijk niet helpen nu ze al krols is
ik ben er ook geen fan van .wilde haar helpen ivm dat sproeien maar ja werd ook niet gewaardeerd
Oh dat is heel gemakkelijk te verhelpen hoor, laat haar even naar buiten en de krolsheid zal weldra verdwijnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven