Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
zondag 22 maart 2009 om 22:58
quote:Erykah schreef op 22 maart 2009 @ 22:55:
Gewoon lekker rustig aan Indi op het liefdesvlak?
Ik dacht dat je het wel heel graag wilde namelijk?
Er zijn momenten dat ik het wel graag wil, maar ook momenten dat ik zoiets heb van het is prima zo..
Ik twijffel nogal veel, maar ik zeg geen nee als ik een leuke man tegenkom..
Ik sta ook op e-matching en daar bekijkt een leuke jongen steeds mijn profiel..maar als je niet betaalt kun je geen berichten sturen
Gewoon lekker rustig aan Indi op het liefdesvlak?
Ik dacht dat je het wel heel graag wilde namelijk?
Er zijn momenten dat ik het wel graag wil, maar ook momenten dat ik zoiets heb van het is prima zo..
Ik twijffel nogal veel, maar ik zeg geen nee als ik een leuke man tegenkom..
Ik sta ook op e-matching en daar bekijkt een leuke jongen steeds mijn profiel..maar als je niet betaalt kun je geen berichten sturen
zondag 22 maart 2009 om 22:59
Ik ben voor werk bezig.
Er is gewoon heel veel aan de gang op werk, daarbij komt het dat ik tot eind december niet veel heb kunnen doen ivm ziekte etc. Dus nu is het gewoon heel veel!
Appel, slaap lekker!
Indi...komt gewoon omdat je 30 bent geworden dat je het wat vaker vindt om alleen te zijn Ik zei toch,.....dit wordt het helemaal voor jouw vanaf nu!
Er is gewoon heel veel aan de gang op werk, daarbij komt het dat ik tot eind december niet veel heb kunnen doen ivm ziekte etc. Dus nu is het gewoon heel veel!
Appel, slaap lekker!
Indi...komt gewoon omdat je 30 bent geworden dat je het wat vaker vindt om alleen te zijn Ik zei toch,.....dit wordt het helemaal voor jouw vanaf nu!