ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

18-03-2009 16:46 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons ruiltopic is gesloten dus bij deze maar een nieuwe.

Je mag ruilen maar niet tegen geld. De insteek is niet waarde voor geld of zoiets maar gewoon, jij van je zooi af, iemand anders blij.
quote:Zwieber schreef op 22 maart 2009 @ 19:44:

Hey T-rex, ik zag net iets van jou langskomen bij soortgelijke winkels op mijn album! Je laars is beroemd joh!Ik vind die laars zelf ook heel leuk, maar ik ben al lang zat van mezelf. Ik loop zelf nooit op hakken (ik kan het niet eens) dus waarom ik ze dan koop om ze daarna onderin me kast in een doos te bewaren ..
@ T-Rex, ik had je vanmiddag nog terug gemaild, had je dat boek wat ik in mijn mail noemde nog?
quote:c_estelle schreef op 22 maart 2009 @ 20:02:

Zoo, ben je een dagje weg, moet je al 7 pagina's bijlezen.

@Varisha, nog gecondoleerd met je oma.

Gelijk maar even wat vraagjes:

T-rex, heb je dat boek "PS, ik ook van jou" nog en dat T-shirt "MegaMuts"? Ik vind die beiden wel leuk.

Het boek is weg maar het shirt is er nog!

Mail maar naar trexviva@hotmail.com
quote:Jacqie schreef op 22 maart 2009 @ 21:17:

vind het zo leuk, zit elke keer al in de kasten te kijken waar ik nog meer afstand van wil/kan doen. Haha ja ik ook! Weg met de zooi
En ik kijk in mijn kast en denk: daar kan nog meeer bij Maar wel leuk hoor, zo heb je weer tig meer combi's die je kan maken. Ik ben juist aan het uitbreiden
T-Rex, ik heb je mailadres niet, maar wil wel graag weten of je de katten nog hebt? Ik vind ze nl. erg leuk!

Ooo .... ik zie net dat je een mail gestuurd hebt. Ik reageer daar verder wel.
quote:sallie68 schreef op 22 maart 2009 @ 22:49:

T-Rex, ik heb je mailadres niet, maar wil wel graag weten of je de katten nog hebt? Ik vind ze nl. erg leuk!Ik heb jou een kwartier geleden gemaild!
quote:Schravelvot schreef op 22 maart 2009 @ 22:40:

En ik kijk in mijn kast en denk: daar kan nog meeer bij Maar wel leuk hoor, zo heb je weer tig meer combi's die je kan maken. Ik ben juist aan het uitbreiden Je hebt mail tbv je uitbreiding
En jij mail terug haha
quote:T- rex schreef op 22 maart 2009 @ 22:50:

[...]

Ik heb jou een kwartier geleden gemaild!

Ja joh ... ik had 't inmiddels gezien. Maar ja ... ik ben verslaafder aan dit topic dan aan m'n mail . Wie niet hier?

Ik heb je overigens al teruggemaild.
Misschien hebben jullie ook iets aan deze info, voor als je pakketjes tot 10 kg. wil versturen:

DHL for you tarieven en info.

En nu ga ik echt slapen..
Varisha wanneer hou je op met leuke dingen te plaatsen? Je rood geblokte sjaaltje = erg leuk Enne..... je hebt weer mail.
quote:Schravelvot schreef op 22 maart 2009 @ 23:14:

Varisha wanneer hou je op met leuke dingen te plaatsen? Je rood geblokte sjaaltje = erg leuk Enne..... je hebt weer mail.

Ik hou op wanneer de spullen kwijt zijn haha....

ik heb weer geen mail van je hoor meid...

en ben nog niet eens klaar met uploaden haha
Daar had ik niet naar gekeken, ik dacht, ik zoek je winkeltje even op en zag hem staan. Niet verder gekeken haha.

Mail inmiddels ontvangen?
mijn winkeltje Varisha's rommelschuur

mailen kan weer naar viva_varisha@live.nl
quote:Schravelvot schreef op 22 maart 2009 @ 23:18:

Daar had ik niet naar gekeken, ik dacht, ik zoek je winkeltje even op en zag hem staan. Niet verder gekeken haha.

Mail inmiddels ontvangen?

ja heb m nu 2 keer hihi...

ik ga lekker me bedje in..

slaap lekker (k)
Hey Varisha, mag ik het Tommy hilfiger shirtje maat L en de twee gele XL dingen?
Hoe groot is die Bonita tas? Passen daar multomappen in?
goedemorgen Zwieber!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Hoi Ikbenik!
Ik dacht ff snel kijken want ik heb een eindeloos lange vergadering van half tien tot 2 vanmiddag!
Goedemorgen.

Varisha wat heb je veel.

Ik heb ook een drukke dag vandaag met allemaal dingen waar ik geen zin in heb.
Cum non tum age
Succes dames vandaag!

Van Varisha wordt ik helemaal hebberig. Staat een volle doos bij haar voor me klaar :-)
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Goedemorgen!
ook goedemorgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven