Juni 2009!

05-10-2008 02:30 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Joehoe!!! Een positieve test en uitgerekend in Juni!

Nick Lftd. Kindje Uitger. Geboren Naam angela 29 2e 6 juni 19 mei Willa (3700 gr) Zonnetje 28 2e 1 juni 28 mei Zoon (3490 gr) Ka_30 30 1e 4 juni 28 mei Noah (3660 gr) indian 30 2e 20 juni 4 juni Zoon (2505 gr) dagje28 31 2e 1 juni 6 juni Zoon (4150 gr) til1980 28 2e 11 juni 8 juni Linn (3080 gr) ilja74 34 1e 7 juni 10 juni Zoon Nijntje 30 2e 12 juni 11 juni Jente (3330) girafje2 28 2e 25 juni 12 juni Zoon (4080) Weatherwax 2e 4 juni 13 juni Willem anoniem27 27 1e 19 juni 14 juni Yalissa (3310) Bosbes 33 1e 22 juni 15 juni Dochter (3100) Herfst_2007 32 1e 26 jun 18 juni Zoon Ravenna 26 1e 1 juni FleurtjeFee 30 3e 13 juni roro 29 1e 14 juni ikol 25 1e 15 juni Berntje2 3e 15 juni Peetje74 34 2e 20 juni Vibeke 31 1e 28 juni
sohee wat een verhaal anoniem, Hier sliep de merel wel op de slaapkamer, tot een half jaar gedaan. Gedeeltelijk voor de wiegendood maar vooral omdat ik snachts te lui ben om haar uit de andere kamer te halen voor de voeding. Indian heeft wel gelijk op het moment dat je ze op hun eigen kamer legt slaap je wel een stuk beter zelf.

Van de week een verdrietig verhaal gehoord van een meisje dat met anderhalf nog dood in haar bedje gevonden werd door wiegendood, echt zo maf, laat je maar weer zien dat je echt van alles moet genieten want helemaal niks is zeker.
Indian, gefeliciteerd met Yuma z'n verjaardag!

Voor de rest, een snelle zwaai!
Indian, gefeliciteerd met de verjaardag van Yuma.

Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad gisteren.

Oeh Girafje, dat is geen leuk verhaal. Zoiets hoop je echt nooit mee te maken. (dat je kindje sterft)

Yuma sliep ook wel af en toe bij ons, in de reiswieg, als hij onrustge nacht(en) had. maar verder op zijn eigen kamer.

Maar ook hierbij moet je doen wat je zelf prettig vind, wat fijn voelt, en niet doen wat iedereen zegt te doen.(wel of neit op de kamer, volgens mij doen de meeste het wel. Is ook wel makkelijk, lief, gezellig)

Dankje voor de felicitaties!
Gefeliciteerd met Yuma Indian!!!

Ik ga even op mn gemakje Anoniems verhaal lezen :-)

Leuk dat je er weer even bent Anoniem...tijd gaat ook zo snel he?
Op de valreep nog; Indian, hartelijk gefeliciteerd met Yuma!
Hi Anoniem! Welkom terug :-)

Gek is dat he? Dat mensen je gewoon vragen of je al weet hoe je kindje gaat heten en van je verwachten dat je ze gewoon even de naam verteld? Ik zeg altijd maar dat het een "Dutch tradition" is en dat we het geheim houden.

En inderdaad, veel mensen werken door tot de bevalling. En ik ken ook mensen bij wie de vliezen op het werk braken... Ik werk gelukkig heel veel van huis, dus denk dat het wel goed komt. Mijn bedrijf is erg goed: ik krijg 13 weken betaald verlof, maar als je pech hebt krijgt je alleen onbetaald verlof (is bij wet verplicht om 12 weken onbetaald te geven)

Indian? Leuke verjaardag gehad?

En Fleurtjefee, hoe is het afgelopen met je man? Gaat ie nog op reis?

Girafje, da's echt een zielig verhaal. Ben meteen nog even bij mijn zoontje gaan kijken...

Worden jullie ook zo emotioneel bij al die verhalen? En eigenlijk niet alleen bij de zielige... Ik krijg al tranen in mijn ogen als ik de bevallingsverhalen op het maarttopic lees...
GM allemaal, hele fijne dag, en allemaal bedankt voor de felicitaties. We hebben een heel fijn weekend gehad!
Hallo!

Indian, nog gefeliciteerd met je zoontje. Ik kreeg trouwens zaterdag een mailtje dat ik de prénatal-doos op kon halen. Heb ik meteen gedaan, haha.

Anoniem: wow wat goed zeg, vanaf 10 bladzijden terug lezen en dan ook nog op alles reageren!

Ik heb ook vaker als ik me uitrek in bed dat ik dan voel dat de kuit-kramp gaat beginnen en als ik m'n voet dan snel flex, kan ik het voor zijn. Maar dus niet altijd. Ik maak m'n man altijd wakker (nou ja, hij wordt wakker van m'n gejammer, haha).

Girafje, hè bah wat een naar verhaal zeg. Met anderhalf nog overleden aan wiegendood? Ik wist niet dat dat nog zolang kon.

Angela, ik word ook emotioneel bij al die verhalen, maar op één of andere manier "zoek" ik ze toch op ofzo. Zoals hier op het viva-forum, waar een aantal topics zijn over overleden kindjes. Ook als er op tv iets is over kindjes die ziek zijn ofzo, al is het "maar" een serie, zit ik al te huilen.

Maar idd ook bij bevallingsverhalen...

We zijn afgelopen zaterdag uit eten geweest met nog 3 andere stellen. Was erg gezellig. De weekenden zijn erg druk, maar wel leuk.

Over 2 weken gaan we een lang weekend weg, heerlijk!

Jammer dat het "maar" een lang weekend is.

groetjes!

Hey Peetje, wel iets leuks om naar uit te kijken!!

Mmm hier ook nog geen mailtje, zal het eens in de gaten houden!

Bleh al de hele dag last van maagzuur. niet fijn.

Emo hier ook erg. haha kan janken om alles.

Verder weinig bijzonders, morgen naar de GYN en later op de ochtend naar de KA met Yuma. Dus van het ene ziekenhuis naar het andere. En daarna komen ze hier van het kraambureau.

Schoonmoeder gaat morgen mee naar het ZH. Kan ze ook even babyspieken.

Fijne avond allemaal en tot morgen!

Hey Nijn, jij morgen ook veel plezier en succes bij de VK/GYN
eeeeeuuuuh Indian....het is inmiddels maart......en ik moest 24 feb naar vk... hahahaha zwanger??? hihi

Heb trouwens met vriend gehad over jouw suggesties voor brilverkleiner en hij vond het wel een hele goeie! Dus nogmaals Dank voor het meedenken!

Was vrijdag bij CB geweest en ik was 'bang' dat ze zouden gaan zeuren over dat ze nog steeds niet loopt.

Maar helemaal niet. Had verpleegkundige en die is sowieso wel veel leuker dan arts, maar ze zei gewoon heel relaxed..Ja ze doet het echt op haar eigen tempo, maar er zit gewoon echt wel een stijgende lijn in, dus ik zou me echt geen zorgen maken hoor...Wel wilde ze nog even met de arts overleggen of zij haar nog eerder wilde zien dan over een jaar, maar dat was ook alles.

Verder was het wel weer duidelijk een geval van 'als ik iets moet, doe ik het lekker toch niet,,,,'

Ze moest gewogen, nou madame vertikte het echt om op de weegschaal te gaan staan. Dus uiteindelijk ben ik zelf maar op de weegschaal gaan staan en toen heeft ze m op nul gezet en toen Yara aangegeven......en toen moest ze gemeten worden.

Mocht voor de eerste keer staand gemeten worden, dus ze hoefde niet meer in de houten bak, maar ook daar wilde ze echt niet staan. Dus maar in de bak geprobeerd, nou dat was nog een groter drama.

Dus tja wat moet je dan? Uiteindelijk zei verpl.kundige laat haar eerst maar even bij mij spelen en dan kijken we wel even verder.

Echt een meisje met eigen willetje dus...als iets moet dan vertikt ze het..een echte waterman... hihi

UIteindelijk is ze wel gemeten, want vond ze de Nijntje voetjes wel heel interessant...

Dus het is allemaal goed gekomen, maar het heeft even wat voeten in de aarde gehad!

Enniewee ze is weer helemaal goedgekeurd.

Verder weinig nieuws geloof ik.

Baal alleen van het weer...heb er nog bijna niet van kunnen genieten..was vrijdagmiddag heel beroerd en zaterdag hele dag en zondag was het weer alweer veel minder....en nu begint het oiok alweer vreselijk grijs te worden....

Yara was om 6.15 al wakker en wilde niet meer slapen...uiteindelijk zaten we om 7.15 aan de ontbijttafel...ppffff ben ik niet meer gewend....

Indian: Nog gefeliciteerd met Yuma trouwens!

Peetje; lekker hoor weekendje weg....

Herfst hoe was Londen?

Angela: jeetje 12 weken onbetaald? dan is het hier in NL nog zo slecht niet...maar wel fijn dat jij een goede werkgever hebt!

Anoniem: Jeetje wat een lang verhaaaal!

Fleurtje: Man gaat weg toch? Althans dacht dat ik dat had gelezen op je 'eigen' topic... Heb niet hele topic gelezen hoor, maar las wel zoiets dat hij het gewoon zelf had besloten uiteindelijk...ben je het er een beetje mee eens?

Oh en hier heeft Yara eerste weekjes wel bij ons op de kamer gelegen, maar ik werd gek van haar steuntjes en kreuntjes..dus na een week of 4 ofzo hebben we haar regelmatig in haar eigen kamertje gelegd...

NU willen we wel babbie weer op de kamer leggen, maar dat is meer omdat de wieg nu naast mijn bed past en ik dan dus niet ver hoef om babbie te pakken

Ik kan echt niet wachten tot de babbie er is!!! Al was het alleen al omdat ik hoop en stiekem verwacht dat ik me nadat kind eruit is, me meteen weer een heel stuk beter voel....was bij Yara wel zo namelijk...

Oh Nijn, hahahahaha. ja blond en zwanger. Pffff geen goede combi.

haha

Hier alles goed bij de GYN. Over 3 weken terug. Kleine doet het goed, zit aan de bovengrens, terwijl Yuma altijd te klein was. Raar hoor!!

Graag gedaan voor het mee denken, zo helpen we elkaar, altijd handig al die tips!!

Ja leuk he die peuters en hun eiegn wil.

Hier ook zo 1 hoor!! Weet percies wat hij wel en niet wil. De verpleegkundige op het CB zei laatst ook tegen mij, dat ik er goed mee omging, en het ook goed kon ombuigen en dat het dan toch gebeurde zoals ik dat wilde, zonder dat de peuter het idee had niet zijn eigen zin te krijgen. (goed voor mama´s ego!!)

Haha ik kan ook niet wachten Nijn. Zei het vanmorgen ook tegen de gyn, dat ik al echt aan het aftellen was, en niet zo zeer omdat ik de kleine wil zien, maar omdat het allemaal zo vermoeiend etc etc etc is. (maar geniet wel hoor, zeker van het getrappel enzo in mijn buik)

14april weer naar de GYN. Krijg dan voor 1 keer een VK, omdat de gyn die dag al vol zit. Die had pas 2 weken later een gaatje. Nouja dan doen we dat maar een keer.

He dames!

Anoniem, wat een verhaal, tjonge jonge. Wel heel aardig hoor, dat je iedereen even wat hebt gezegd. De weekendjes weg zijn inderdaad genieten. Nog anderhalve week en dan gaan we een weekje naar de Canarische Eilanden, laatste vakantie met z'n tweeen...

Yuma's verjaardag gemist helaas, wel gefeliciteerd!

En ik ben benieuwd hoe ik over een paar jaar reageer, met een peuterpuber op het CB.. zo'n compliment als kan je zeker in je zak steken Indian!

Morgen weer naar de VK. Volgens mij is ze gedraaid gisteravond en nu zit ze een beetje klem rechtsboven.

Gister de sollicitatie gestuurd voor een vaste aanstelling vanaf september, en volgende week zijn de gesprekken. Spannend! Na alle horrorverhalen over werkgevers hier wel goed om te zeggen dat die van mij echt geweldig is. Zij kunnen er beter mee omgaan dan ik!! En ze willen me heel graag houden, dus heb goede hoop (mijn eigen leidinggevenden kunnen dat niet in hun eentje beslissen, moeilijk verhaal).
Even koffiepauze op het werk...

Nijntje, ik sta achter de beslissing dat hij met 35 weken naar Dubai moet. En opzich geeft die beslissing ook rust. Gisteren hadden we t nog over en hij zei ook dat hij direct kan komen mocht het nodig zijn.

Het is 1 maand voor de uitgerekende datum..Hij gaat 9 dagen weg. Komt goed!

Vind het wel grappig dat de man van Vibeke naar Nederland komt als zij 35 weken is en zij in Dubai blijft.

En anoniem's man gaat naar Curacao?

We slepen elkaar dr wel door heen. :- ))

Indian, heb je een echo gehad? En wat vond je schoonmoeder van het 'baby spieken?'

Roro, Spannend met dat solliciteren! En heerlijk naar de Canarische Eilanden. Zalig!

Ik verlang ook wel érg naar rust. Qua gezondheid gaat het niet zo goed en ik merk dat het nu wel gaat opbreken. Maar goed, nog effe. (22 april)

Vrijdag krijg ik een echo. Joepie, heb zo zin om kleintje even te zien!! Vorige keer bij VK zei ze dat ze een echo/cervixmeeting(?) wilde doen. Mmm, benieuwd wat dáár nu weer uitrolt.

Heeft jullie baby ook een voorkeur plekkie om te trappelen?

Ik voel vooral rechts/zijkant een voetje oid trappelen, én laag onderin voel ik duidelijk beweginkjes. Armpjes?

Mmm, ik ben bang dattie in een stuit ligt. Dwars.

Ik word onderhand erg moe van de onzekerheid deze héle zwangerschap.

Ik ga nog even wat doen hierzo.
Roro heerlijk bijna naar de canarische eilanden. Idd nog even lekker genieten.

Succes met de sollicitatie.

FleurtjeFee, fijn dat jullie samen een beslissing hebben genomen!

Schoonmoeder vond het dnek ik wel leuk!. Krijg altijd moeilijk hoogte van haar, van dit soort dingen.

Probeer je niet te druk te maken. Is makkelijker gezegd dan gedaan, dat weer ik.

Hier veel bewegingen onderin, maar lag schijnbaar toch met het hoofd omlaag.

Even snel voor Indian, kom later even terug...

Heb je me al gevonden op Hyves? Ik ben erg benieuwd naar de foto's...
ga je nu meteen zoeken, schaam me diep, was het al weer vergeten.
krijg 20pagina's, maar ga even zoeken!
heb je gevonden, denk ik. Begint je achternaam met een H?
nee, die leeftijd klopt niet, die is 24, terwijl hier 27 staat. Mmm zoekt weer verder.....
[
Jippie, ik heb de hyves ook gevonden! En ook een verzoek tot lidmaatschap gedaan. Ik heb bij hyves overigens een andere nickname dan hier (Ster77), dus wees niet bang voor een 'inbreker'. Ik ben het maar!

Nou, ik moet zo werken!

groetjes!
oh, oke, haha, had je net geaccepteerd en gemaild.

Lees even het berichtje van Corien, wat doen we?

Vind het wel super leuk dat ze nu weer zwanger is!!!
Ha allemaal,

Hoe is het er mee? Iedereen nog fit, vrolijk en energiek??

Hier wel, alhoewel ik wel af en toe wat benauwd ben en wat maagzuur heb...Ieehhhh vervelend gevoel zeg, bah.

Verder wel alles in orde. Oh ja, moet ook steeds meer en regelmatiger eten lijkt het wel. Anders heb ik ineens heel erg trek en begin ik te trillen. Moet daar echt rekening mee houden, dat ik genoeg eten en tussendoortjes meeneem naar mijn werk. Gisteren dus niet goed voorbereid...begon helemaal te trillen, heb toen maar bij iedereen lopen schooieren op mijn werk (opbrengst: Noodles, een banaan en een appel...toen kon ik weer even vooruit )

Wat een grappig verhaal Nijntje, over Yara bij het CB. Voor jou misschien wat minder leuk inderdaad, maar wel erg leuk om te lezen dat ze zo'n eigen willetje heeft (en uiteindelijk toch zwicht voor de nijntje voetjes hihihihi schattig).

Wow Roro, lekker hoor, vakantie in de zon!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven