Entertainment alle pijlers

Seven Year Switch: blijven of scheiden

07-01-2019 21:07 231 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet precies wat ik van dit programma moet vinden en of verwachten..

Waarom zou je, je relatie shit op tv plempen begreep dat alle deelnemers kinderen hebben.
hamaika schreef:
29-01-2019 12:05
Nou echt he wat een verschrikkelijk akelig mokkel
En dan nog zeggen dat zij aan zichzelf werkt en Roval dat helemaal niet doet.
Pffff
granny71 schreef:
29-01-2019 16:38
En dan nog zeggen dat zij aan zichzelf werkt en Roval dat helemaal niet doet.
Pffff
Nou precies, hij had nog helemaal niks geleerd volgens haar. Echt walgelijk.
Wat een stampvoetend krijskind, lijkt wel n peuter met een voortdurende driftbui die Monique.
hamaika schreef:
30-01-2019 08:44
Nou precies, hij had nog helemaal niks geleerd volgens haar. Echt walgelijk.
Wat een stampvoetend krijskind, lijkt wel n peuter met een voortdurende driftbui die Monique.
Nee joh, alleen als ze niet aanbeden wordt.
Ik heb Monique voorgedragen voor een Oscar......
Ik vind Melanie echt een schatje. Wat is dat een mooi mens. Typisch zo'n vrouw waar ik in eerste instantie van dacht: vrouw! Doe wat aan jezelf! Komop er zo slonzig bijlopen is toch niet nodig. Maar oh wat is ze een lieverd en wat wordt ze daardoor voor mij elke aflevering mooier en mooier.

Monique is niet goed snik.
Nou die foto’s gaan vast weer voor hysterisch gedrag zorgen bij Monique
Daar begint het al
Wat een bitch weer even snel roval zwart maken bij Melanie
Zo echt he , ik vind Roval en Marcel heel leuk samen.
Dat Monique echt is valt niet te ontkennen.
2465324 schreef:
04-02-2019 21:14
Zo echt he , ik vind Roval en Marcel heel leuk samen.
Waarschijnlijk gaan Melanie haar ogen weer open als ze deze uitzendingen gezien heeft, Marcel gaf gewoon grif toe dat ze ook totaal onbekenden uit scheldt .
En zou Monique hebben doorgegeven wat Roval wilde dat ze aan Mel zou zeggen??
theekopje2017 wijzigde dit bericht op 04-02-2019 21:20
Reden: Fout
4.52% gewijzigd
Als Melanie Roval niet herkent in de verhalen die Monique vertelt dan zegt dat toch genoeg. Monique haalt het meest slechte bij iemand naar boven.

Roval is volgens mij iemand die niet zo snel boos wordt en fijn dat Melanie (leuke meid) toegaf dat zij haar man zo niet kent. Zegt ook genoeg over hem (is niet egocentrisch) dat hij meer met Monique en marcel bezig is dan met zichzelf en met zijn eigen relatie.

Ik krijg ook de kriebels van Marcel met zijn brassa. Dat verhaal dat hij verteld over Monique dat zij toeristen uitscheld als ze in de weg lopen, wow! Mens is niet goed.
anoniem_377870 wijzigde dit bericht op 05-02-2019 09:30
2.01% gewijzigd
Theekopje2017 schreef:
04-02-2019 21:19
En zou Monique hebben doorgegeven wat Roval wilde dat ze aan Mel zou zeggen??
Heb ik gemist wat was dat ?
Roval vroeg Monique te vertellen aan Mel, bij de ontmoeting, dat hij van haar houdt en haar mist.
Slimme meid die Melanie. Ik had verwacht dat ze Monique wel wat kon doen na wat ze zou horen (van Marcel dus) maar ze geeft aan dat de partner naar zichzelf moet blijven kijken. Niet oordelen over hoe Monique doet. Knap hoor, ik zou het niet kunnen.

Ik lijk dan meer op Marcel en zou de schuld leggen bij mijn partner die in dit geval zoveel ruzie maakt en zo onmogelijk is om mee te leven.
anoniem_377870 wijzigde dit bericht op 04-02-2019 22:04
2.34% gewijzigd
Ik vind dat Monique niet alleen maar negatief over Roval praatte. Ik had het erger verwacht zeker als ze jaloers zou zijn.
Sophiever schreef:
04-02-2019 21:47
Ik vind dat Monique niet alleen maar negatief over Roval praatte. Ik had het erger verwacht zeker als ze jaloers zou zijn.

Ik bedoel wat Marcel aan Melanie vertelde. Hoe agressief Monique reageert op Roval.

Melanie herkende Roval niet, hoe hij nu is met monique. Zegt toch genoeg over Monique.
Renee_XX schreef:
04-02-2019 22:03
Ik bedoel wat Marcel aan Melanie vertelde. Hoe agressief Monique reageert op Roval.

Melanie herkende Roval niet, hoe hij nu is met monique. Zegt toch genoeg over Monique.
Ik haakte niet op jou in. :-)
Sophiever schreef:
04-02-2019 22:09
Ik haakte niet op jou in. :-)

Oh sorry :-)
Ik moet zeggen dat Roval en Monique samen het bloed onder mijn nagels vandaan halen. De manier waarop hij op haar reageert vind ik ook weer zo onvolwassen, haar op haar uiterlijk aanvallen. Hoe ze elkaar opstoken, echt verschrikkelijk.

Dus het verbaasde mij eigenlijk helemaal niet dat Melanie zei dat Roval daar ook een bijdrage in heeft. Melanie is een stuk minder heftig, maar misschien ziet zei er wel typisch Roval in om juist overal de focus op te leggen behalve op zichzelf. Hij is ook niet voor niks gekoppeld aan Monique, ze waren qua persoonlijkheid gematched. Hij heeft ook wel heethoofdigheid laten zien.
Ik zit nu aflevering 6 te kijken op nlziet en het voelt echt super ongemakkelijk. Ik vind iedereen zo in cliches vallen en vind het inkijkje in hun emoties me echt de kriebels geven. Ik vind Tamara een zeikerd, Inge een muis, Jeroen een baas die toch meteen bij thuiskomst weer doet wat ie altijd deed, Jimmy een lulletje rozenwater, Marcel een weirdo en Monique een regelrechte kut. Die zit echt voor de rest van mijn leven in mijn allergie. Komt niet meer goed.

Al met al vind ik het een gekunsteld en raar programma. Het is dat ik het nu uit wil zien maar een volgend seizoen laat ik aan me voorbij gaan. Het voelt als tenenkrommende ramptoerisme en ik vind de deelnemers echt ontzettend irritant.

Alleen Roval en Melanie vind ik leuk.
Prachtig omschreven isabellarose volledig mee eens .
Ik vind het wel lekker weg kijken. Ben vooral benieuwd of we er nog een update komt na een aantal maanden. Want dat mis ik vaak bij dit soort programma’s.
Sparoodislekker, ik denk wel dat die update er komt want ze zaten vorig jaar september op Curaçao dus dat is al wel een tijdje geleden.

Het zal me niet verbazen als ze thuis een paar maanden hebben kunnen uitproberen of het met de geleerde inzichten werkt. In de preview van De Vraag bij elkaar blijven of niet? hebben ze geen zongebruinde gezichten meer dus wie weet is dat veel later opgenomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven