Laatste loodjes topic
zondag 30 september 2018 om 20:24
Hoi,
Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik in mijn verlof volop meegelezen (niet geschreven) in een laatste loodjes topic. Vond het altijd leuk om te zien waar anderen zich mee bezig hielden tijdens hun verlof en samen even klagen kan ook opluchten
.Nu is er niet zo’n topic dus vandaar dat ik hem zelf maar open!
Meer zwangeren die in hun laatste loodjes (geen precieze week, als het aanvoelt als laatste loodjes dan is dat zo
) zitten en zin hebben om de schrijven/klagen/juist leuke dingen te delen/etc?
TO trapt af: nu 35 weken zwanger en net verlof. Eindelijk tijd (en zin en energie) om alles af te maken voor de nieuwe baby! Ben benieuwd hoe het jullie vergaat
!
Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik in mijn verlof volop meegelezen (niet geschreven) in een laatste loodjes topic. Vond het altijd leuk om te zien waar anderen zich mee bezig hielden tijdens hun verlof en samen even klagen kan ook opluchten
Meer zwangeren die in hun laatste loodjes (geen precieze week, als het aanvoelt als laatste loodjes dan is dat zo
TO trapt af: nu 35 weken zwanger en net verlof. Eindelijk tijd (en zin en energie) om alles af te maken voor de nieuwe baby! Ben benieuwd hoe het jullie vergaat
maandag 4 februari 2019 om 15:57
En écht doen hoor... Ik was te eigenwijs en heb nu, 20mnd na haar geboorte, nog bekkenpijn.Teckeltje88 schreef: ↑04-02-2019 13:40Spannend snowgirl, hoe voel je je?
Mijn vader is hier en verder geen plannen behalve straks eten koken enz.
Wat voor traktatie heb je gemaakt?
Hopelijk ben ik morgen goed genoeg voor een rondje ikea. Anders nemen we daar een rolstoel voor mij. Alle schaamte voorbij...
Succes dames, met de laatste loodjes!!
maandag 4 februari 2019 om 16:00
maandag 4 februari 2019 om 16:26
Het klinkt als mijn droombaan in ieder geval, geen idee of het zo is. Het is technische laborant functie in een ziekenhuis maar wel met patiëntencontact en is inclusief HBO opleiding van loiTeckeltje88 schreef: ↑04-02-2019 16:00@aapje wat fijn die sollicitatie! Ben benieuwd wat jouw droombaan is
maandag 4 februari 2019 om 22:27
Aapje: klinkt leuk! Hoop dat het wat wordt.
Zaphod: ik heb nog maar 1x de hik gevoeld. Of tenminste ik denk dat dat het was, het voelde te ritmisch voor andere bewegingen
Hier steeds vervelende krampen. Zijn echt regelmatig en constant aanwezig. Dus niet echt een komen en gaan.
Twijfel of het dan voorweeen zijn. Daar lees je bij dat het wel opbouwt en afneemt. Het is iig vervelend. Niet echt pijnlijk maar geeft zo"n zeurderig gevoel wat ook doortrekt naar mijn onderrug. En harde buiken erbij.
Zaphod: ik heb nog maar 1x de hik gevoeld. Of tenminste ik denk dat dat het was, het voelde te ritmisch voor andere bewegingen
Hier steeds vervelende krampen. Zijn echt regelmatig en constant aanwezig. Dus niet echt een komen en gaan.
Twijfel of het dan voorweeen zijn. Daar lees je bij dat het wel opbouwt en afneemt. Het is iig vervelend. Niet echt pijnlijk maar geeft zo"n zeurderig gevoel wat ook doortrekt naar mijn onderrug. En harde buiken erbij.
maandag 4 februari 2019 om 23:26
Ja, die van mij heeft ook ongeveer 2x per dag de hik sinds een aantal weken. Ik ben nu 38 weken en 2 dagen. Inderdaad een apart gevoel
dinsdag 5 februari 2019 om 03:06
Bij mij had baby in buik ook vaak de hik, denk 2 tot 4 keer per dag. Nu ze geboren is heeft ze ook al twee keer de hik gehad. Dus minder vaak 
En ook zoals appje zegt, deed ze aerobics in de buik. Nu trappelt ze ook veel haha.
@pluis: vervelend van die krampen.
@ teckeltje: wat jij hebt klinkt hels, die verwringing van je bekken!!! Sterkte zeg.
Sowieso lees ik veel heftige klachten. Wat naar toch.
Ik blijf jullie nog even volgen, maar zal steeds minder meeschrijven denk ik.
Voor snowgirl: zet 'm op morgen!!!
En ook zoals appje zegt, deed ze aerobics in de buik. Nu trappelt ze ook veel haha.
@pluis: vervelend van die krampen.
@ teckeltje: wat jij hebt klinkt hels, die verwringing van je bekken!!! Sterkte zeg.
Sowieso lees ik veel heftige klachten. Wat naar toch.
Ik blijf jullie nog even volgen, maar zal steeds minder meeschrijven denk ik.
Voor snowgirl: zet 'm op morgen!!!
anoniem_641a66fe0037f wijzigde dit bericht op 05-02-2019 03:07
Reden: Typefout
Reden: Typefout
0.19% gewijzigd
dinsdag 5 februari 2019 om 04:36
Hier al sinds 2 u wakker met gerommel in mijn buik, rugpijn, een bootcampende baby die het afwisselt met de hik. Ik heb het gevoel dat ik last van mijn darmen heb, maar lijkt toch anders. Zou het dan toch begonnen zijn? Ben vandaag uitgerekend dus ze is wel heel stipt dan.
If kisses were snowflakes, I'd send you a blizzard
dinsdag 5 februari 2019 om 06:37
Boardbabe82 schreef: ↑05-02-2019 04:36Hier al sinds 2 u wakker met gerommel in mijn buik, rugpijn, een bootcampende baby die het afwisselt met de hik. Ik heb het gevoel dat ik last van mijn darmen heb, maar lijkt toch anders. Zou het dan toch begonnen zijn? Ben vandaag uitgerekend dus ze is wel heel stipt dan.
Spannend Boardbabe. Zou zo maar kunnen.
Ik had dit gisteravond laat ook.
Maar uiteindelijk paar x naar de wc geweest en bleek bij mij toch meer darmen te zijn. Nu net ook weer en wat misselijk.
Ook dat kunnen tekenen zijn. Lichaam die zich alvast leegt van binnen.
Maar ik ben stukje minder ver. Dus ga zelf nergens vanuit. Al blijven de krampen wel vervelend.
Hopelijk is het bij jou wel een begin. Zal best speciaal zijn op uitgerekende datum!
dinsdag 5 februari 2019 om 07:00
dinsdag 5 februari 2019 om 07:13
Spannend en succes!
Heb je genoeg ontsluiting om de vliezen te laten prikken?
dinsdag 5 februari 2019 om 12:58
Oh spannend snowgirl, hoop dat het allemaal voorspoedig gaat vandaag.
Boardbabe, lijkt me fijn dat je nu een datum hebt. Hoop dat de slaapmedicatie wat doet voor je. Nog even goed slapen voor de baby er is zou wel zo fijn zijn.
Baby heeft hier gemiddeld 1x pd de hik. Verder is ze in mijn optiek rustig in de buik. In ieder geval een wereld v verschil met hoe zoon was (soort dolgedraaide mixer leek hij, de hele dag. Was buiten de buik niet veel beter). Dus ik hoop wel dat meisje buiten de buik ook lekker rustig is. Maar ik bereid me op 't ergste voor dan kan 't alleen maar meevallen.
Met m'n bekken gaat het gelukkig beter. Ik ben absoluut niet pijnvrij en kan nog steeds niet zelf m'n sokken aan doen. Dat doet zo allejezus veel pijn. Ik heb ook regelmatig last van voorweeën en die doen PIJN. Echt veel pijn. Niet weg te puffen pijn. Ik denk dus dat dat komt door die ellende in m'n bekken en lage rug. Donderdag afspraak bij de vk, gaan we 't over bevalling hebben. Ben ik wel blij mee want begin er nu wel ongerust over te worden, nu die voorweeen (of misschien indalingsweeen) al zo heftig zijn. Dat wil ik dus wel even goed bespreekbaar maken. Ik neig er nu naar dat ik wip afspreken dat ik zsm naar zkhs ga voor een epidural. Ik heb al genoeg pijn gehad. Ben benieuwd of dat mogelijk is.
Honing en aapje, hoe waren de controles?
Boardbabe, lijkt me fijn dat je nu een datum hebt. Hoop dat de slaapmedicatie wat doet voor je. Nog even goed slapen voor de baby er is zou wel zo fijn zijn.
Baby heeft hier gemiddeld 1x pd de hik. Verder is ze in mijn optiek rustig in de buik. In ieder geval een wereld v verschil met hoe zoon was (soort dolgedraaide mixer leek hij, de hele dag. Was buiten de buik niet veel beter). Dus ik hoop wel dat meisje buiten de buik ook lekker rustig is. Maar ik bereid me op 't ergste voor dan kan 't alleen maar meevallen.
Met m'n bekken gaat het gelukkig beter. Ik ben absoluut niet pijnvrij en kan nog steeds niet zelf m'n sokken aan doen. Dat doet zo allejezus veel pijn. Ik heb ook regelmatig last van voorweeën en die doen PIJN. Echt veel pijn. Niet weg te puffen pijn. Ik denk dus dat dat komt door die ellende in m'n bekken en lage rug. Donderdag afspraak bij de vk, gaan we 't over bevalling hebben. Ben ik wel blij mee want begin er nu wel ongerust over te worden, nu die voorweeen (of misschien indalingsweeen) al zo heftig zijn. Dat wil ik dus wel even goed bespreekbaar maken. Ik neig er nu naar dat ik wip afspreken dat ik zsm naar zkhs ga voor een epidural. Ik heb al genoeg pijn gehad. Ben benieuwd of dat mogelijk is.
Honing en aapje, hoe waren de controles?
dinsdag 5 februari 2019 om 14:40
Zo is mijn zoon ook en baby in de buik nu ook dus ik hou mijn hart vast.Teckeltje88 schreef: ↑05-02-2019 12:58. In ieder geval een wereld v verschil met hoe zoon was (soort dolgedraaide mixer leek hij, de hele dag. Was buiten de buik niet veel beter).
dinsdag 5 februari 2019 om 14:42