ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen
maandag 23 maart 2009 om 09:26
@ zwieber, kun je me mailen...en tuurlijk mag je ze viva_varisha@live.nl
Oow ja die multomappen passen erin hoor
Oow ja die multomappen passen erin hoor

maandag 23 maart 2009 om 10:20
Vanavond rond 8en zet ik er weer n heel hoop kleren bij....
is er iemand die interesse heeft in n 1 persoonsdekbed en kussen?
Ik heb er nl nog 3 nieuw in plastic liggen.... mailen @ viva_varisha@live.nl
toevallig iemand die n blender...klein snackoventje...x box 360 spelletjesheeft???
is er iemand die interesse heeft in n 1 persoonsdekbed en kussen?
Ik heb er nl nog 3 nieuw in plastic liggen.... mailen @ viva_varisha@live.nl
toevallig iemand die n blender...klein snackoventje...x box 360 spelletjesheeft???
maandag 23 maart 2009 om 10:41
Ja dat hoop ik ook 
en hoop dat ik niet juist failliet ga door de verzendkosten
oow gister is me toch ietsgrappigs overkomen...
Ik had allemaal pakjes in de brievenbus gepropt...(brievenbus is naast de deur) en op n gegeven moment stopte er n auto...die man wilde ook iets posten...maar hij was wel n kwartier bezig...de brievenbus zat zo vol dat die arme man zijn brief er niet in kreeg haha
ik hoop niet dat iemand dr pakjes uit heeft kunnen halen

en hoop dat ik niet juist failliet ga door de verzendkosten
oow gister is me toch ietsgrappigs overkomen...
Ik had allemaal pakjes in de brievenbus gepropt...(brievenbus is naast de deur) en op n gegeven moment stopte er n auto...die man wilde ook iets posten...maar hij was wel n kwartier bezig...de brievenbus zat zo vol dat die arme man zijn brief er niet in kreeg haha
ik hoop niet dat iemand dr pakjes uit heeft kunnen halen
maandag 23 maart 2009 om 10:54
ohhh wat beschamend! Dat heb ik ook een keer gehad toen ik heel veel pakjes verstuurde! Toen moest ik zelfs een andere brievenbus opzoeken om de rest in de dumpen Hoop ook dat ie er geen pakjes uit heeft gehaald.
De ruilers willen je vast wel de verzendkosten overmaken als zij niets voor jou hebben of jou brievenbuspost sturen, terwijl jij de kosten voor een pakket kwijt bent.
Stuur je pakketjes wel via DHL? Dan kost het 4,50. Scheelt toch weer..
De ruilers willen je vast wel de verzendkosten overmaken als zij niets voor jou hebben of jou brievenbuspost sturen, terwijl jij de kosten voor een pakket kwijt bent.
Stuur je pakketjes wel via DHL? Dan kost het 4,50. Scheelt toch weer..
maandag 23 maart 2009 om 11:00
Jeetje, ben een weekendje weg... Meer dan 16 pagina's erbij! Ik heb alleen de laatste gelezen hoor, dus mocht ik echt iets gemist hebben, hoor ik het graag.
Jeetje, Varishna, wat heb jij een mooie spullen! Ik zal eens kijken of ik nog een blender thuis heb staan voor je, er staat me iets van bij dat we er twee hebben. Kom ik later op terug!
Jeetje, Varishna, wat heb jij een mooie spullen! Ik zal eens kijken of ik nog een blender thuis heb staan voor je, er staat me iets van bij dat we er twee hebben. Kom ik later op terug!

maandag 23 maart 2009 om 11:47
maandag 23 maart 2009 om 12:27
Hondjewoef ja ik verstuurde t via dhl maar moest 5,50 per pakje betalen...doe ik dan iets niet goed ofzo??
Artemis...dat zou echt helemaal super zijn joh...
schravelvot en hondjewoef, mij niet verlegen maken he....
volgens mij zouden jullie je wild schrikken als jullie bij mij thuis zouden komen.
Ik woon in mijn uppie en heb 4 slaapkamers...toch zijn alle kamers propvol...rara hoe kan dat
Artemis...dat zou echt helemaal super zijn joh...
schravelvot en hondjewoef, mij niet verlegen maken he....
volgens mij zouden jullie je wild schrikken als jullie bij mij thuis zouden komen.
Ik woon in mijn uppie en heb 4 slaapkamers...toch zijn alle kamers propvol...rara hoe kan dat

maandag 23 maart 2009 om 12:38