Gezondheid alle pijlers

Citroen

04-02-2019 23:08 30 berichten
Zoals jullie bekend heb ik het de komende dagen druk met sollicitatiegesprekken, echter voelde ik gisteravond dat er een joekel onderweg was midden op mijn neus. Voordat de joekel echt iets goors wordt moest ik stappen ondernemen. Na wat googlen vond ik het licht bij citroensap. Enthousiast een beetje opgedaan en gaan slapen. Wakker en het roder geworden plekje leek wat minder. Enthousiast weer een citroen doormidden gesneden en nu maar lekker over mijn neus wrijven.

Na lang wrijven ga ik naar de spiegel kijken of dat rode al weg is...NEE!!! Zie ineens 6 kleine cirkeltjes op mijn neus, alsof ik de bovenste huidlaag heb weggezuurd. Snel douche ingerend en die fout meuk van mijn neus afgewassen, maar de cirkels zijn er nog, komt die bovenste huidlaag nog wel terug?! En dit leidt toch niet tot blijvende littekens!?
Afbeelding

Is dit misschien wat voor je, als tijdelijke oplossing?
Alle reacties Link kopieren
Oh jee! Nou kan je het solliciteren beter maar direct staken! Heb je een goed excuus :there:
gizzmo-returns schreef:
05-02-2019 07:55
tjonge tjonge wat een verhaal. Hoe is het nu?
Het lijkt te genezen gelukkig, plekjes zijn nog wat roze, maar niet heel zichtbaar meer gelukkig...
I
MonicaG schreef:
05-02-2019 08:30
Ik zou opteren voor een gezichtstransplantatie i.p.v. alleen maar een huidtransplantatie.
Ik zeg: Hoofdtransplantatie. Een hoofd zonder joekel en met gezond verstand.
Wacht maar, als je morgen wakker wordt is heel je neus weg.
Het nu bijna niet meer zichtbaar zijn is een opleving, daarna wordt het altijd veel erger!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven