Napraattopic deel 108

13-01-2019 22:55 3090 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Die komt vast van fok. Precies op de dag dat het vivaforum daar weer ter sprake kwam dook die Kluun hier oo geloof ik
Thordis* schreef:
06-02-2019 14:23
Die komt vast van fok. Precies op de dag dat het vivaforum daar weer ter sprake kwam dook die Kluun hier oo geloof ik
Ja, zo klinkt hij wel.
Thordis* schreef:
Komt ie ook.
¡Apagando las luces!
Echt een bloedirritante troll.
the_Wicked_Witch schreef:
06-02-2019 13:41
Mijn kind heeft ook niet gekropen en heeft wel degelijk de nodige problemen.
Mijn kind niet. Groep 4, leest Roald Dahl. A+ op zijn rapport voor taal en spelling. Verder überhaupt geen problemen/allergieën etc. Niks.

Jouw situatie is n=1. De mijne ook. Zegt beiden niks over de gemiddelde populatie.
Ik vermoed dat kinderen met leerproblemen, als baby niet alleen kruipproblemen hadden. M.i. Is alleen kruipen geen betrouwbare voorspeller van mogelijk probleem(gedrag) op latere leeftijd.
Ik kan er wel om lachen. Hij drukt op alle knopjes en de helft trapt erin.
Klokken&klepels en causale verbanden

Mijn CB zei: als u het kind niet leert kruipen, wordt het dyslectisch
en dat is volstrekte Lulkoek

Nogmaals, ik snap wat ze probeerden te vertellen. Maar kom mij niet aan met de stelling: als u het kind niet leert kruipen, wordt het dyslectisch
Thordis, daarom schrijf ik ook hier hoe irritant hij is en niet in het topic zelf :lol:
Thordis* schreef:
Zoveel domheid trappen ze daar toch ook wel tegen de kont?
Thordis* schreef:
06-02-2019 14:58
Ik kan er wel om lachen. Hij drukt op alle knopjes en de helft trapt erin.
Ik vind dat vooral ergerlijk dom.
Némaìn’ schreef:
06-02-2019 15:04
Er was daar een heel gesprek over hoe je vivadames over de zeik krijgt. Nou zo dus. Sommigen zeiden echt meerdere accounts te hebben hier, puur voor dat doel
Thordis* schreef:
06-02-2019 15:07
Er was daar een heel gesprek over hoe je vivadames over de zeik krijgt. Nou zo dus. Sommigen zeiden echt meerdere accounts te hebben hier, puur voor dat doel
Dan hoop ik dat ze er veel plezier aan beleven, voordat de vrouw weer zegt dat de computertijd voorbij is..
Némaìn’ schreef:
Het was geen onderzoek, het was een vraag om mensen die ze mogen interviewen. Dus ik neem aan dat het bij oproepjes mag en dat jullie haar dat ook netjes gemaild hebben?

Nee ze heeft een permaban. Vreselijke overtreding enzo.
Pipistrello schreef:
06-02-2019 15:09
Nee ze heeft een permaban. Vreselijke overtreding enzo.
Werkelijk? En die mongols van Fok laten ze zitten :P
Thordis* schreef:
Maar tja, wij mogen niet trollhunten
Soms waarschuw ik even iemand via een pb
Némaìn’ schreef:
06-02-2019 15:09
Dan hoop ik dat ze er veel plezier aan beleven, voordat de vrouw weer zegt dat de computertijd voorbij is..
Of mama :whip:
Némaìn’ schreef:
06-02-2019 15:04

We hebben het hier wel over een forum waar reacties zoals "plas in haar kont" heel gangbaar zijn. De lat ligt niet zo heel hoog, zeg maar.
RikM schreef:
06-02-2019 15:51
We hebben het hier wel over een forum waar reacties zoals "plas in haar kont" heel gangbaar zijn. De lat ligt niet zo heel hoog, zeg maar.
En waar is dat dan een aanwijzing op?
Némaìn’ schreef:
06-02-2019 15:54
En waar is dat dan een aanwijzing op?

Alles wat met vrouwen of relaties te maken heeft.
RikM schreef:
06-02-2019 16:22
Alles wat met vrouwen of relaties te maken heeft.
Dan begrijp ik wel waarom ze zoveel tijd hebben om hier kinderachtig te gaan zitten doen.
Thordis* schreef:
06-02-2019 10:32
Ik heb mijn vraagtekens. Of ze schrijft met overdrijving, maar het gemiddelde cb stuurt je na 10 min weer naar buiten.

Ik las dat boek het rosieproject tegelijk met dit topic en er zijn bizar veel overeenkomsten.

En ik ken een paar goed functionerende en een paar compleet ontspoorde autisten, met hoge en lage iq’s, maar dit vind ik wel opmerkelijk
Oh ik had precies hetzelfde inderdaad, ook met het boek! Het is allemaal zo qua grappig dat het of erg aangedikt of er zorgelijk moet zijn....
Bij dat boek vond ik vooral de gedachte aan het voordeel van heel veel ratio en heel weinig vertroebelende emotie boeiend.
Tot ik daar een nare uitwas van een praktijksituatie van hoorde.

Bij de karatetoestand bij de ober haakte ik af.
Sprookjesboeken vind ik leuker.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
ik vond boek 1 nog wel verfrissend, bij deel 2 werd het me inderdaad ook iets te hilarisch neergezet allemaal.
feow schreef:
06-02-2019 20:33
Bij dat boek vond ik vooral de gedachte aan het voordeel van heel veel ratio en heel weinig vertroebelende emotie boeiend.
Tot ik daar een nare uitwas van een praktijksituatie van hoorde.

Bij de karatetoestand bij de ober haakte ik af.
Sprookjesboeken vind ik leuker.
*
anoniem_376240 wijzigde dit bericht op 10-02-2019 13:31
0.00% gewijzigd
KaleKip schreef:
06-02-2019 21:00
Mijn dyslectische dochter heeft inderdaad nooit gekropen.
Mijn niet dyslectische dochter ook niet. Die deed een soort van hoppen en schuiven op haar billen en ging daarna best snel lopen. Maar ze is niet dyslectisch. :-D :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven