Napraattopic deel 108
zondag 13 januari 2019 om 22:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 6 februari 2019 om 21:16
Je wordt niet dyslectisch van niet kruipen. Niet kruipen kan (let wel: kan) een symptoom zijn van een achterliggend probleem dat op latere leeftijd ook dyslexie kan veroorzaken, maar het niet kruipen an sich is niet de oorzaak van dat probleem. Er is dus wel een mogelijk verband, maar dat is geen causaal verband.
En daar ging de CB-juf van Lilalinda de mist in: ze suggereerde dat je dyslexie kunt voorkomen door je kind koste wat kost te leren kruipen. Wat dus aperte onzin is, want met gedwongen kruipen los je het achterliggende probleem niet op.
woensdag 6 februari 2019 om 21:20

woensdag 6 februari 2019 om 21:26
Dit is zeker waar, dan worden 2 verschillende dingen onjuist aan elkaar gekoppeld.Lady*Voldemort schreef: ↑06-02-2019 21:16Je wordt niet dyslectisch van niet kruipen. Niet kruipen kan (let wel: kan) een symptoom zijn van een achterliggend probleem dat op latere leeftijd ook dyslexie kan veroorzaken, maar het niet kruipen an sich is niet de oorzaak van dat probleem. Er is dus wel een mogelijk verband, maar dat is geen causaal verband.
En daar ging de CB-juf van Lilalinda de mist in: ze suggereerde dat je dyslexie kunt voorkomen door je kind koste wat kost te leren kruipen. Wat dus aperte onzin is, want met gedwongen kruipen los je het achterliggende probleem niet op.
woensdag 6 februari 2019 om 21:59
ModeratorViva schreef: ↑06-02-2019 21:57Beste Lady*Voldemort,
Wij willen dat de forummers niet lastiggevallen worden met opdrachten/onderzoeken. Daar is dit forum niet voor bedoeld. Dat is de reden dat de forummers een perma krijgen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Dan rijst bij mij toch de vraag: waar is dit forum eigenlijk wel voor bedoeld?
Such fun!1
woensdag 6 februari 2019 om 22:01
Juist, en daar kan ik erg slecht tegenLady*Voldemort schreef: ↑06-02-2019 21:16Je wordt niet dyslectisch van niet kruipen. Niet kruipen kan (let wel: kan) een symptoom zijn van een achterliggend probleem dat op latere leeftijd ook dyslexie kan veroorzaken, maar het niet kruipen an sich is niet de oorzaak van dat probleem. Er is dus wel een mogelijk verband, maar dat is geen causaal verband.
En ik vind het ook nog link ook, ik kan logisch nadenken, en snappen, dat het gelul is. Maar volksstammen geloven wat het cb zegt.

woensdag 6 februari 2019 om 22:01
ModeratorViva schreef: ↑06-02-2019 21:57Beste Lady*Voldemort,
Wij willen dat de forummers niet lastiggevallen worden met opdrachten/onderzoeken. Daar is dit forum niet voor bedoeld. Dat is de reden dat de forummers een perma krijgen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Ik wil ook niet lastig gevallen worden door ruktopics, racistische topics én die rare nieuwe user die er nu is.
En nu?
woensdag 6 februari 2019 om 22:05
Euh, zou je eens in jullie grote vergadering willen bespreken in hoeverre jullie die niet meelezen in staat zijn om te betuttelen beoordelen wat forummers als lastigvallen ervaren?ModeratorViva schreef: ↑06-02-2019 21:57Beste Lady*Voldemort,
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Persoonlijk vind ik de hitsige rechterzijde waar volgens jullie het forum voor bedoeld is meer reden voor een permaban...
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

woensdag 6 februari 2019 om 22:07
Je vergeet de lees ook.the_Wicked_Witch schreef: ↑06-02-2019 22:01Ik wil ook niet lastig gevallen worden door ruktopics, racistische topics én die rare nieuwe user die er nu is.
En nu?

woensdag 6 februari 2019 om 22:07
Dat is dus ook het probleem met dat direct reageren op stafjes. Mensen staffen het omdat ze denken dat het niet mag, en jullie reageren op die stafjes omdat jullie denken dat het wordt gestaft omdat de forummers het niet willen lezen.
Hebben jullie wel eens de huisregels gelezen bij Fok!, Bokt, Maroc.nl, motor-forum, tweakers.net en andere grote fora? Een stuk minder verboden, geen rare regels over huiswerk en zwarte piet en diagnoses en op de man, en veel meer duidelijkheid voor de forummers.
Hebben jullie wel eens de huisregels gelezen bij Fok!, Bokt, Maroc.nl, motor-forum, tweakers.net en andere grote fora? Een stuk minder verboden, geen rare regels over huiswerk en zwarte piet en diagnoses en op de man, en veel meer duidelijkheid voor de forummers.

woensdag 6 februari 2019 om 22:08
Dat was deze maand weer een kort gesprekje dan.ModeratorViva schreef: ↑06-02-2019 19:10Beste Fok-it,
De CM houdt dit topic in de gaten en bespreekt met de TD wat haalbaar is.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

woensdag 6 februari 2019 om 22:11
Maar lieverd, ik ervaar schoolonderzoekjes en huiswerkopdrachten helemaal niet als lastig. Erger nog, als het in mijn vermogen ligt wil ik juist graag helpen, net zoals ik mijn kinderen help als ze daarom vragen. Ik vind het echt heel erg lief van je dat je zo begaan bent met mijn forumplezier, maar laat me alsjeblieft lekker zelf bepalen wat ik lastig vind en wat niet. Zo vind ik het wel lastig als mensen nare racistische dingen schrijven, of jarenlang dooremmeren over het feit dat ze zo graag pantys dragen. En daar doen jullie toch ook niks aan, dus dan lees ik die berichten maar gewoon niet. Het leven is soms zo simpel.ModeratorViva schreef: ↑06-02-2019 21:57Beste Lady*Voldemort,
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

woensdag 6 februari 2019 om 22:12
En die drachtige griet van Kleine. En die met allemaal geile mannen om haar heen en hoe je je kutje moet wassen weten we ook allemaal wel.the_Wicked_Witch schreef: ↑06-02-2019 22:11Oh ja, en de lees ook. Ik beantwoord gaarne álle schoolonderzoeken als ik dat kinderarmpje niet meer hoef te zien.
woensdag 6 februari 2019 om 22:13

woensdag 6 februari 2019 om 22:29
eh nee
maar ik erger me altijd rot aan kutJE
mannen zeggen ook niet: ik ga even mijn lulleTJE wassen
of zal ik mijn lulletJE eens tevoorschijn halen
Een kut is gewoon een kut tenzij van een kabouter, dan is het een kutje

woensdag 6 februari 2019 om 22:38
woensdag 6 februari 2019 om 22:42
Maar dyslexie bij een van je kinderen kan best lastig zijn.Lady*Voldemort schreef: ↑06-02-2019 21:16
En dan is veel doorzettingsvermogen, flexibiliteit en een forse dosis humor en zelfspot best handig.
Dus als je dan met zichtbare vraagtekens boven je hoofd en licht ongemakkelijk door de woonkamer kruipt terwijl je zegt "kijk schatje, zó moet het!" en ziet hoe je kind zijn/haar eerste diepzinnige gedachte vormt ('ik hoop dat sommige dingen niet erfelijk zijn')...
...Nou ja, dan heb je dus als ouder alvast een goede basis om je eventueel dyslectische kind te begeleiden.
Best goed advies dus.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 6 februari 2019 om 22:46
Maak anders een verzameltopic voor schoolonderzoeken en “ stem op onze baby “ etc. , net zoals jullie gedaan hebben voor de 3574321 meisjes/ jongensnamentopics die per dag geopend werden.Lady*Voldemort schreef: ↑06-02-2019 22:11Maar lieverd, ik ervaar schoolonderzoekjes en huiswerkopdrachten helemaal niet als lastig. Erger nog, als het in mijn vermogen ligt wil ik juist graag helpen, net zoals ik mijn kinderen help als ze daarom vragen. Ik vind het echt heel erg lief van je dat je zo begaan bent met mijn forumplezier, maar laat me alsjeblieft lekker zelf bepalen wat ik lastig vind en wat niet. Zo vind ik het wel lastig als mensen nare racistische dingen schrijven, of jarenlang dooremmeren over het feit dat ze zo graag pantys dragen. En daar doen jullie toch ook niks aan, dus dan lees ik die berichten maar gewoon niet. Het leven is soms zo simpel.
Of maak desnoods een nieuwe pijler. Doe je er ook een hengel / date pijler bij en de mods kunnen allemaal een uurtje minder werken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.