Napraattopic deel 108
zondag 13 januari 2019 om 22:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 6 februari 2019 om 23:23
Pijler gezondheid opheffen wegens medisch hengelen en pijler Vegen met alleen maar verzameltopics openen.blijfgewoonbianca schreef: ↑06-02-2019 22:46Maak anders een verzameltopic voor schoolonderzoeken en “ stem op onze baby “ etc. , net zoals jullie gedaan hebben voor de 3574321 meisjes/ jongensnamentopics die per dag geopend werden.
Of maak desnoods een nieuwe pijler. Doe je er ook een hengel / date pijler bij en de mods kunnen allemaal een uurtje minder werken.
Vegen en niet vegan! Anders krijg weer van die voedselhysteria

woensdag 6 februari 2019 om 23:24
Kan er ook een maximumleeftijd komen?ModeratorViva schreef: ↑06-02-2019 23:17Het topic 'Groei vraag' is verwijderd ivm te jonge TO.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

woensdag 6 februari 2019 om 23:56
donderdag 7 februari 2019 om 00:06
Dat is egt voorschut!S-Meds schreef: ↑06-02-2019 23:56En een smartfoon pijler. Een pijler waar je alle vragen over facebookstalking, whatsappgedonder en uitgelekte snapchats of instagramposts die totaal geen aandacht trekken, kan stellen. Een pijler waar je ook naar hartelust kan zeggen: me telefoon of ze zij of het zou me inprincipen een worstweze

donderdag 7 februari 2019 om 00:09
En in plaats van de lees ook zou ik graag een make over zien. Elke week pimpen cateautje en pejeka een forummer naar keuze. Met voor en nafoto’s. Wij mogen dan stemmen op de beste make over. Aan het einde van het jaar wint de stylist met de meeste geslaagde make overs een beker of vibrator of weet ik veel wat jullie daarvoor hebben
donderdag 7 februari 2019 om 02:22
Ik geloof allang niet meer dat dat topic echt is.
.
donderdag 7 februari 2019 om 07:18
Tja, aardappels bakken in olie ipv boter, is ook een goed advies.feow schreef: ↑06-02-2019 22:42Maar dyslexie bij een van je kinderen kan best lastig zijn.
En dan is veel doorzettingsvermogen, flexibiliteit en een forse dosis humor en zelfspot best handig.
Dus als je dan met zichtbare vraagtekens boven je hoofd en licht ongemakkelijk door de woonkamer kruipt terwijl je zegt "kijk schatje, zó moet het!" en ziet hoe je kind zijn/haar eerste diepzinnige gedachte vormt ('ik hoop dat sommige dingen niet erfelijk zijn')...
...Nou ja, dan heb je dus als ouder alvast een goede basis om je eventueel dyslectische kind te begeleiden.
Best goed advies dus.
Maar net zo willekeurig als het cb-advies

donderdag 7 februari 2019 om 08:43
Dat mag al 100 jaar niet. Omdat ze bang zijn dat het dan volloopt met huiswerk.DuchessMeganMarkle schreef: ↑07-02-2019 08:42Waarom mag je op het forum geen schoolonderzoeken plaatsen?
donderdag 7 februari 2019 om 08:44

donderdag 7 februari 2019 om 08:46
Juist. Alleen dat permabannen vind ik wat debiel. En laat ze dan lekker bij oproepjes om respondenten vragen.

donderdag 7 februari 2019 om 08:47
Antwoordenboekje kopen.
donderdag 7 februari 2019 om 09:10
Waarover?

¡Apagando las luces!

donderdag 7 februari 2019 om 16:08
+1

donderdag 7 februari 2019 om 16:21
Ik ook.
En ik wil er graag aan toevoegen dat ik het gedrag van de gierende dames echt heel erg sneu vind, met hun verongelijkt gedoe omdat er per ongeluk iemand hun schaterfeestje komt verstoren. Alsof hun leven is verwoest nu ze niet meer mogen lachen om die malle autist (en alsof iemand ze dat verboden heeft).

donderdag 7 februari 2019 om 16:27
Lady*Voldemort schreef: ↑07-02-2019 16:21Ik ook.
En ik wil er graag aan toevoegen dat ik het gedrag van de gierende dames echt heel erg sneu vind, met hun verongelijkt gedoe omdat er per ongeluk iemand hun schaterfeestje komt verstoren. Alsof hun leven is verwoest nu ze niet meer mogen lachen om die malle autist (en alsof iemand ze dat verboden heeft).
Van een 'gewone' man hadden 'ze' dit allemaal niet gepikt en was er allang gebruld dat ze twee kinderen had en hem het huis uit moest trappen ofzo.

donderdag 7 februari 2019 om 16:31
Nou, dat ook nog eens. Ik had geen idee dat ik een autistenknuffelreservaat was binnengelopen, waar je alleen maar mag lachen om gekke mensen terwijl je doet alsof je reuzebegripvol bent.Lady*Voldemort schreef: ↑07-02-2019 16:21Ik ook.