Napraattopic deel 108
zondag 13 januari 2019 om 22:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 8 februari 2019 om 09:52
Ik vind dat die TO met haar autistische man heel leuk schrijft.
Maar wat ik constant denk bij het lezen is dat ze over een paar jaar een topic heeft over een scheiding omdat er niet te leven is met deze man. En dat de viva dames dan gaan vragen waarom het in hemelsnaam een goed idee was om kinderen met hem te krijgen.
Maar wat ik constant denk bij het lezen is dat ze over een paar jaar een topic heeft over een scheiding omdat er niet te leven is met deze man. En dat de viva dames dan gaan vragen waarom het in hemelsnaam een goed idee was om kinderen met hem te krijgen.

vrijdag 8 februari 2019 om 10:08
Ik denk dat het uit de duim gezogen is/gegoogeld._Inkie_ schreef: ↑08-02-2019 09:52Ik vind dat die TO met haar autistische man heel leuk schrijft.
vrijdag 8 februari 2019 om 10:15
Dat is heel goed mogelijk. De neiging om het positieve te zien in een moeilijke situatie, spat er vanaf. Een soort ontkenning. Dat zal een coping-mechanisme zijn dat op dit moment werkt, maar of het blijft werken, is de vraag.redbulletje schreef: ↑08-02-2019 09:37Nav jullie commentaren hier dat topic ook 'ns opgezocht en er hier en daar wat in gelezen, maar ik denk dat het lachen die TO nog wel zal vergaan zodra die man helemaal overprikkeld raakt door die blaag en de drukte niet meer trekt.
Persoonlijk vind ik het topic trouwens niet het volgen waard. Ik heb er alleen even gelezen omdat het hier de gemoederen bezig hield.

vrijdag 8 februari 2019 om 10:16
Dat ja, en andersom. Dat het voor het kind later vreselijk zal zijn als je een vader hebt die zich zo gedraagt. Maar ik denk ook dat het niet waar is, of anders heeeeeel sterk overdreven. Geloof namelijk niet dat je dit zo zou laten gebeuren allemaal.
redbulletje schreef: ↑08-02-2019 09:37Nav jullie commentaren hier dat topic ook 'ns opgezocht en er hier en daar wat in gelezen, maar ik denk dat het lachen die TO nog wel zal vergaan zodra die man helemaal overprikkeld raakt door die blaag en de drukte niet meer trekt.
vrijdag 8 februari 2019 om 10:46
Mwah, autisme is deels erfelijk. Wie weet wil de verse baby over een paar jaar alleen maar droog brood met een rolletje ham ernaast en bestaan zijn eerste tekeningen uit een turfschema waarin hij bijhoudt hoeveel hapjes hij over een boterham doet. Dan heeft hij in elk geval een moeder die hem voldoende spreadsheets aanlevert en hem niet meteen meesleept naar een psycholoog.

vrijdag 8 februari 2019 om 13:58
Die heeft al jaren van die vage dingen idd
vrijdag 8 februari 2019 om 15:20
Als ik ga naar mijn account en vervolgens naar het tabblad voorkeuren staat er: je hebt geen gebruikers geblokkeerd.
Ik neem aan dat er ook een lijstje namen zou kunnen staan.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

vrijdag 8 februari 2019 om 15:26
Dat is niet wat Head bedoelt toch? Ze wil weten hoe je kan zien dat de ander jou geblokkeerd heeft.

vrijdag 8 februari 2019 om 16:07
Oja dat was het!

vrijdag 8 februari 2019 om 16:44