Napraattopic deel 108
zondag 13 januari 2019 om 22:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 7 februari 2019 om 19:37
Te erg. Ik lees het topic niet, dus leuke quotes zijn hier welkom!Lady*Voldemort schreef: ↑07-02-2019 19:35Er is wel degelijk geschreven dat het arme mens van narigheid die ruimte maar in ging om van het gezeur af te wezen. Maar wat ze daar dan ging doen wist TO niet, hahahahihihi.

donderdag 7 februari 2019 om 19:37
Misschien stiekem een melding bij VT doorbellen.Lady*Voldemort schreef: ↑07-02-2019 19:35Er is wel degelijk geschreven dat het arme mens van narigheid die ruimte maar in ging om van het gezeur af te wezen. Maar wat ze daar dan ging doen wist TO niet, hahahahihihi.

donderdag 7 februari 2019 om 19:38
Nou ja, ik bedoel maar. Andere mensen worden (al dan niet imaginair) gedwongen om over hun grenzen te gaan of dingen te doen die ze niet willen voor de man van TO en als wij er wat van zeggen, dan verpesten wij de gezelligheid met onze zure, nare napraterigheid.Lady*Voldemort schreef: ↑07-02-2019 19:35Er is wel degelijk geschreven dat het arme mens van narigheid die ruimte maar in ging om van het gezeur af te wezen. Maar wat ze daar dan ging doen wist TO niet, hahahahihihi.

donderdag 7 februari 2019 om 19:39
Ik heb het topic niet gelezen, een forummer wees mij gisteren op betreffende forummer (dat mijn man familie zou kunnen zijn van haar man). Alleen de OP gelezen. No way in hell dat mijn man vrijwillig, spontaan gaat stofzuigen of andere constructieve bezigheden ontplooit als hij gebukt gaat onder zorgen. Dus...

donderdag 7 februari 2019 om 19:40
Waarom? Voor een faketopic? Lijkt me ernstig overdreven. Ik snap alleen niet dat mensen hier zo vreselijk om moeten lachen dat ze een schone onderbroek aan moeten trekken (nog een citaat, speciaal voor Nem). Terwijl ik normaliter toch helemaal niet ontbloot ben van humor en zelfspot en zo.

donderdag 7 februari 2019 om 19:43
Die hypothetische kraamverzorgster hè.Lady*Voldemort schreef: ↑07-02-2019 19:40Waarom? Voor een faketopic? Lijkt me ernstig overdreven. Ik snap alleen niet dat mensen hier zo vreselijk om moeten lachen dat ze een schone onderbroek aan moeten trekken (nog een citaat, speciaal voor Nem). Terwijl ik normaliter toch helemaal niet ontbloot ben van humor en zelfspot en zo.

donderdag 7 februari 2019 om 19:44
Oh, dat was iklemoos2 schreef: ↑07-02-2019 19:39Ik heb het topic niet gelezen, een forummer wees mij gisteren op betreffende forummer (dat mijn man familie zou kunnen zijn van haar man). Alleen de OP gelezen. No way in hell dat mijn man vrijwillig, spontaan gaat stofzuigen of andere constructieve bezigheden ontplooit als hij gebukt gaat onder zorgen. Dus...

donderdag 7 februari 2019 om 19:44
Ik wel. Misschien laten herdiagnosticeren dan maar.lemoos2 schreef: ↑07-02-2019 19:39Ik heb het topic niet gelezen, een forummer wees mij gisteren op betreffende forummer (dat mijn man familie zou kunnen zijn van haar man). Alleen de OP gelezen. No way in hell dat mijn man vrijwillig, spontaan gaat stofzuigen of andere constructieve bezigheden ontplooit als hij gebukt gaat onder zorgen. Dus...

donderdag 7 februari 2019 om 19:45
Stelletje misgunners zijn we. Die mensen hebben het al zo zwaar, en dan mogen ze van ons niet eens een keertje lekker lachenBetty_Slocombe schreef: ↑07-02-2019 19:38Nou ja, ik bedoel maar. Andere mensen worden (al dan niet imaginair) gedwongen om over hun grenzen te gaan of dingen te doen die ze niet willen voor de man van TO en als wij er wat van zeggen, dan verpesten wij de gezelligheid met onze zure, nare napraterigheid.

donderdag 7 februari 2019 om 19:46

donderdag 7 februari 2019 om 19:52
Misschien is ze bezig met vingeroefeningen voor dat boek dat sommige lezers zo graag willen - en is de feedback dat t nu wel mooi is dus zelfs ook nog wel welkom: weet ze dat ook weer.
donderdag 7 februari 2019 om 19:56
De reageerders in betr topic hebben niet alleen moeten lachen hoor, van dr horrorbevalling met hartstilstand was iedereen wel even stil.
Maar gelukkig is het een faketopic. ( k was ff de sarcastische modus vergeten)
Maar gelukkig is het een faketopic. ( k was ff de sarcastische modus vergeten)
simbalabimba wijzigde dit bericht op 07-02-2019 20:10
11.05% gewijzigd
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

donderdag 7 februari 2019 om 20:32
Even tussendoor: Duitse vakantiehuisjeseigenaars hebben een merkwaardige voorkeur voor seersuckerdekbedovertrekken. En ik vind dat zulk fijn spul, ik wil dat ook. Ik googelde dus op een mooi nieuw dekbedovertrek. En ik had beet.
https://www.ruwette.nl/christian-fischb ... gLFsfD_BwE
Maar toen zag ik de prijs. En ik zal wel gek zijn, maar 844 Euro voor een dekbedovertrek, is dat niet een beetje duur?
Maar toen zag ik de prijs. En ik zal wel gek zijn, maar 844 Euro voor een dekbedovertrek, is dat niet een beetje duur?

donderdag 7 februari 2019 om 20:34
Heb ik een kast vol van.Betty_Slocombe schreef: ↑07-02-2019 20:32Even tussendoor: Duitse vakantiehuisjeseigenaars hebben een merkwaardige voorkeur voor seersuckerdekbedovertrekken. En ik vind dat zulk fijn spul, ik wil dat ook. Ik googelde dus op een mooi nieuw dekbedovertrek. En ik had beet.

donderdag 7 februari 2019 om 20:40
Het is inderdaad een flinke smak geld. Maar het scheelt je wel kastruimte, want je kunt er maar eentje bekostigen. Eénpersoons zijn ze trouwens maar 450 euro, dus je kunt ook nog overwegen twee éénpersoons dekbedden aan te schaffen en dan zelf onder zo'n lekkere seersucker te gaan liggen en voor je man zo'n synthetisch geval van een tientje te kopen bij Action.Betty_Slocombe schreef: ↑07-02-2019 20:32844 Euro voor een dekbedovertrek, is dat niet een beetje duur?

donderdag 7 februari 2019 om 20:42
Toen man en ik net samenwoonden, hadden we mooie goedkope dekbedovertrekken van de Ikea, maar ook een van de Action. Dat zorgde voor knetterende romantiek, maar dan echt. Ik werd wakker met hetzelfde kapsel als de professor uit Back to the Future.Lady*Voldemort schreef: ↑07-02-2019 20:40Het is inderdaad een flinke smak geld. Maar het scheelt je wel kastruimte, want je kunt er maar eentje bekostigen. Eénpersoons zijn ze trouwens maar 450 euro, dus je kunt ook nog overwegen twee éénpersoons dekbedden aan te schaffen en dan zelf onder zo'n lekkere seersucker te gaan liggen en voor je man zo'n synthetisch geval van een tientje te kopen bij Action.
Maar ik vraag me af wat voor soort mensen dekbedhoezen van bijna 900 Euro koopt. De koningin misschien.

donderdag 7 februari 2019 om 20:47
Hier zijn ze voor veel minder te koop, en nog biologisch ook
https://www.waschbaer.nl/shop/bio-seers ... =02&G=2207
Edit: maar dan heb heb geen Christian Fischbacher.
https://www.waschbaer.nl/shop/bio-seers ... =02&G=2207
Edit: maar dan heb heb geen Christian Fischbacher.
anoniem_356008 wijzigde dit bericht op 07-02-2019 20:49
15.03% gewijzigd

donderdag 7 februari 2019 om 20:52
Betty_Slocombe schreef: ↑07-02-2019 20:39Ja, jij bent wel een exclusief type.
Mijn moeder reed altijd in een auto die zoveel geld kostte, maar blijkbaar hadden we ook een dekbedovertrek kunnen hebben.