Wat eet jij op dit moment? Deel 16

26-09-2018 21:03 3003 berichten
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal! Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Fijn een nieuwe laptop Jaja!

Drukke dag gehad en nu pijn in mijn rug,had beter iets rustiger aan gedaan.

Vriend heeft een pan champignonroomsoep gemaakt dus dat eten wij met broodjes en lekkers.
Wij zijn thuis. .het is droog gebleven de hele dag. We hebben dus nog gelopen en goed in de buitenlucht geweest, morgen zou het de hele dag regenen. we gaan het zien. Heb in huis genoeg te doen.
Hebben n afbak stokbroodje gegeten .met n blikje ragout .lekkerder gemaakt met wat verse champignons .smaakte lekker.
Nu ben ik moe. Zit rustig op de bank.en ga lekker puzzelen en lezen.
Gezellige avond. Alles komt goed :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Fijn dat jullie erop uit zijn geweest, Chris.
Zelf ook wel een aardige dag gehad.
Ik at gehaktbal met bietjes en gebakken aardappels.
Morgen met kleindochter naar paardrijden. Altijd genieten!
Goede avond,

Zojuist Chinees (bami, ayam goreng) op.
Koffie en een blokje Milka chocolade als nagerecht
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Idd Chris. Buitenlucht werkt verfrissend, vooral mentaal.
Ff de benen strekken en je hoofd legen. Bij mooi weer: Genieten van het zonnetje.

Zenz. Geniet morgen van het paardrijden met je kleindochter.
Twee vikorn boterhammen, 1 x gebakken ei/gebakken ontbijtspek en 1 x duo penotti. Ik ben ook even lekker naar buiten geweest. En met de jas, de knoopsgaten, gaat het helemaal niet goed dus maar even, balend, terzijde gelegd.
VL: wat is dat snel voorbij gegaan, jullie vakantie. Lief van opa en oma om een avond op te passen. Goede terugreis!
Jaja: wat fijn dat je overleg op het werk dit heeft opgeleverd.
Senseo: pas goed op jezelf hoor. Begrijp best dat je geen thuiszorg wenst, maar pas op dat je jezelf niet direct gaat overbelasten.
Coetje: fijn dat de napijn weg is. Hoe was het kijken naar middelbare school?
Wally: wat klinkt dat recept heerlijk
Zenzeo: veel plezier met je kleindochter
Chris: fijn dat het gisteren leuk was, vandaag ook veel plezier gewenst!
Thee: sterkte met het maken van de knoopsgaten
Jaja: je hebt lekker gegeten zo te lezen. Weet je al wat je vanavond gaat eten?

Fijne dag allemaal
Goedemorgen,

Tv,wat was je vroeg!
Ga jij nog iets leuks doen vandaag? Het is wel snertweer trouwens.
Open dag was leuk,nu heeft hij iig al een beeld van de scholen.Volgend jaar hoeven we pas echt te kiezen,al denk ik dat jongste zijn keus al heeft gemaakt.

Ik was ook al vroeg beneden,rug nog flink pijn van gister,lijkt wel op het spit,dus ik ben onder een hete douche gaan staan voor wat verlichting.
Toen moest vriend er al uit want die is naar Texel om de eerste spullen weg te halen.
Vandaag doe ik verder niks.
Ontbijt koffie en ik ga zo 2 eitjes koken voor op een cracker.
Kinderen en logee's slapen nog.

Fijne zondag allemaal!
Goedemorgen Coetje :hello:

Wat een balen van je rug. Sterkte ermee. Heeft de warme douche wat geholpen?
Eet smakelijk voor zo.
Zal best vreemd/moeilijk zijn dat vriend de spullen ophaalt, want jullie hebben daar goed tijden hebben gekend. Maar het klinkt gelijkertijd ook als een verstandig besluit om afscheid te nemen van jullie plaats, gezien de omstandigheden.
Fijn dat de open dag leuk was. Heeft hij nu al een voorkeur voor een bepaalde school?

Hier is het ook hondenweer. Vandaag geen leuke, alleen praktische zakendag.
De was draait, paar boodschappen doen etc. Geeft ook niets, gisteren al een leuke dag gehad. Op bezoek geweest, samen nog naar museum geweest waar we een goede rondleiding kregen en tot slot werd er nog voor me gekookt (heerlijk stoofvlees met broccoli, aardappeltoefjes, sla en appelcompote) . Vind ik zo'n luxe, waar ik enorm van kan genieten. Ik eet vaak alleen en moet altijd zelf koken, dus dan is samen eten en dat er voor je gekookt wordt zo gezellig en leuk. Eén van de redenen dat ik regelmatig uit eten ga. :proud:
En ik heb net lekker ongegeneerd voor de tv gegeten (brood met pindakaas en beker melk) om naar de het freestyle skiën te kijken. Dat is dan weer het voordeel van alleen eten. ;)

Deze week weer een start maken met mijn moestuingebeuren. Heb verschillende zaden en nog een paar kweekbakken gekocht. Zal denk ik ook maar wat voor familie en buren kweken, die zijn er altijd erg blij mee en hebben tuinen (dus meer ruimte dan ik). Vorig jaar waren neefjes en nichtjes superblij met hun tomaten- en aardbeienplanten. En ik natuurlijk om die blije snoetjes te zien. Vind het zo leuk dat kinderen in de huidige tijd, waarin er zoveel is, zo blij kunnen worden van iets dat vrijwel niets kost. Thee; ga jij ook weer een poging wagen met moestuineren?
Hier verder geen nieuws Coetje. En bij jou? Doe maar rustig aan!
Goedemorgen allemaal,

Coetje, sterkte met je rug. (Onder)rugoefeningen zijn echt aan te bevelen. Ze bevorderen de beweeglijkheid en doorbloeding in je spieren, verstevigen je houding, het versterkt je kracht.

Tijdschrift, ik weet nog niet wat ik vandaag ga maken.
Wat fijn voor je dat je niet alleen hoeft te eten en een educatief bezoek aan het museum. Stoofvlees is lekker in dit seizoen. Moestuin klinkt goed. Niets is lekkerder dan groenten/fruit uit eigen tuin. Ik proef het verschil. Kennissen van ons hebben ook een groot stuk grond met diverse groenten, fruitsoorten en kruiden. Als we op bezoek zijn, dan genieten we met hen mee.

Ik weet nog niet wat het menu is voor vanavond.
Voor nu eerst maar even koffie.

Fijne zondag.
goeienmorgen :
Ik denk dat vandaag eens voor de verandering een luie zondag gaat worden . Het weer is hier niet al de best .
Goedemorgen.
coetje niet leuk.nu weer de rug. sterkte ermee. liggen met n kussen in de knieholte wil mij nog wel eens helpen.

Hier ook n luie zondag Wally.

Weet niet hoe het weer op jullie stekkie is coetje .maar geen fijn weer om spullen te ruimen. Zal daar ook harder waaien.

Dat klopt helemaal Jaja.niks lekkerder dan groenten vers van het land. Krop sla zo uit de grond getrokken .je weet niet wat je eet. En verse bonen. ik verheug mij er al weer op. Heb hier ook iemand.als we deze zomer weer gaan rijden.gaan we weer bij hun langs. Kopen wij ook de aardappels. En het zijn nog bijzonder aardige mensen ook. 👍

Zenzeo jij ook n fijne dag met je kleindochter.

Ontbijt was krentenbrood met spijs. Boterham met ham.en eentje met smeerkaas. En koffie. Fijne dag.
Theepauze met groene thee.

Wall, dat is ook een keer lekker. Een relaxte zondag.
Krentenbrood met spijs doet me denken aan een feeststol, Chris. Klinkt goed.
Klopt wat jij zegt Jaja . wil m wel alleen van de echte bakker. In die supermarkt stollen vind ik de spijs niet lekker.
En deze komt uit de vriezer nog van de kerst. En van de echte bakker.👍
Van de echte bakker = ambachtelijk lekker, Christ. ;)

Als lunch had ik 1 sneetje boeren volkoren met lijnzaad en zonnebloempitten met kaas.
Tussendoor 1 appel.
Vriend belde dat ze alweer op de terugweg zijn,te slecht weer.De spullen uit voortent,bankstel,eethoek met stoelen,2 losse stoelen,kast en wasmachine zijn er al wel uit.Volgende week weer verder.

Ik heb een stuk procureur in de oven,maak daar broodjes pulled pork van vanavond.Met coleslaw.

Verder ben ik wat deuzig van de tramadol die ik toch maar genomen heb voor de pijn in rug.

Jaja,ik doe trouw de oefeningen van de fysio en merk normaal gezien wel verbetering.
Coetje, gelukkig blijf je de oefeningen doen, ondanks gevoeligheden.

Voor vanavond een verse bio wortelsalade (net geraspt) met zelfgemaakte yoghurtsaus, gebakken piepers en beef (tartaar).
Fijn is dat, hè, TV, als er voor je gekookt wordt.

Zelf maak ik het me vanavond gemakkelijk, ik eet patat.
hier was het kip en puree
Begin van de middag thuis gekomen.
Hebben de terugreis met een overnachting gedaan. Thuis de kinderen in bed gelegd, man heeft de auto uitgepakt en ik heb boodschappen gedaan. Zijn een beetje gaar en hebben wat aangerommeld. Erg jammer dat de vakantie er al weer op zit, ik had er graag nog een week aanvast geplakt.

Vanavond bloemkool, gekookte aardappelen, jus en een gehaktbal. Nu een kop thee en een chocolade bolletje met cocos.

Morgen weer aan het werk. Ik wil er nog even niet aan denken.
Welkom terug VL. TV ik heb de jas even weggelegd tot ik dinsdag naar naailes ga.
Ik heb macaroni gegeten, was lekker.
Ja dat is de ellende na de vakantie.dat je weer aan het werk moet.brrrr.je bent het zo heerlijk gewend .je komt vanzelf weer in het ritme viva.

Het was inderdaad geen weer om spullen op te ruimen coetje. Was ook n erg natte dag vandaag.

Ik word van tramadol ziek coetje.kun jij ze verdragen?

@ tijdschrift .we hebben niks gedaan vandaag. Het heeft hier ook de hele dag geregend.het zou eind van deze week beter weer worden. Afwachten dus.

Zenzeo was het leuk vandaag?
Liz en Wally ook n mooie zondag gehad.
En thee verder gegaan met de jas.of heb je m in de hoek gegooid.?
Fijne avond .Alles komt goed.
Ja, het was heel leuk! Ze rijdt heel goed en is zo mooi in haar rijkostuum!! :heart:
Daarna was ik wel doodmoe. Dus nu zit ik voor de tv, op een keukenstoel, dat geeft minder pijn heb ik ontdekt.
Viva, welkom terug. Jammer, hè, dat het niet langer duurde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven