December 2006 - deel 2

18-03-2009 16:22 3729 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oooooh Nurse jij staat op het punt van bevallen!!!
quote:Kletsmajoor schreef op 22 maart 2009 @ 22:55:

Oooooh Nurse jij staat op het punt van bevallen!!!Wel?! Kun je ook vertellen wanneer t van start gaat? Is wel zo makkelijk om te weten

Goedemorgen trouwens (allemaal)!!

Iedereen een goede nacht gehad?

Wij hier niet...

Y. heeft opgeteld zo 3 uur in de nacht liggen huilen, maar heb geen pap gegeven.

We willen er nu écht vanaf! Ze wilt namelijk 9 vd 10 keer geen fles bij het naar bed gaan maar wil deze dan ergens tussen 24:00 en 2:00... Vind ik eigenlijk te gek voor een kindje van bijna 16 mnd... Ze moet maar voortaan zonder kunnen (al wil ik die bij het naar bed gaan nog wel even aan blijven bieden)

Ze slaapt nu nog, Roxanne was om 7:15 wakker en wilde uit bed. (zit nu tegen me aangekropen Zeppelin te kijken )

Pffff, ben nu wel moe hoor, kijk er zelfs een beetje scheel van volgends mij

Fijne dag allemaal!

xx
Ik wilde net even komen reageren maar er rent hier een klein stinkerdje heen en weer. Als het mag van de kleine man kom ik zo nog even terug.

Oef en Knor: Leuk om van jullie te horen!

Mette: Blij dat het beter gaat met je!

en Nurse: BOE! (zo dan schrik je weer even wakker... )
Goedemorgen!

Joni, wat een leuke foto's! Die eerste is prachtig van Eize!

Oef; oe wat goed zeg van Brian, dat hij ondanks alle veranderingen bezig is met zindelijkheidstraining!!

Nursie; en? Hoe is het nu? Misschien handig om vanmiddag ook even te gaan liggen?

Falcon; lig je een beetje op schema, qua werk? Fijn dat je moeder even komt oppassen.

Ik heb heerlijk geslapen, de medicijnen werken echt als een tierelier.

Straks komen m'n ouders even, ik moet naar de dermatoloog dus m'n moeder past op Noof en m'n vader is mijn privechauffeur

Toch wel handig zo'n werkeloze vader, haha!

Ik ga nog even iets doen hier,

x
Zo eens kijken hoever ik kom. Manu en ik hebben samen al een hele stapel was opgevouwen, hij heeft een zo goed als lege doos waspoeder naar beneden gegooid waardoor ik de hele bovenverdieping moest stofzuigen, hij heeft alle schoenen van mij en JP gepast (hihi), we hebben al geverfd en nu is hij lekker met krijtjes aan het klooien. Jammer dat het regent, want ik was al helemaal gewend aan mooi weer en buiten spelen!

Mette: Fijn zeg dat je je zoveel beter voelt! Zo kun je even lekker kracht opdoen voor de keizersnede over een paar weekjes. Was het nou 8 april?

Nurse: Bah wat vervelend zo'n huilende Y de halve nacht... Toch goed dat je haar nu coldturkey laat wennen aan geen nachtfles. Al zal het wel een paar nachten moeilijk worden.

Ik zit de laatste tijd veel te denken over Manu van zijn speen laten afwennen maar poeh poeh... zie er zoooo tegenop!! Eerst maar eens beginnen met zijn slaapzak afwennen als het mooier weer wordt. Dan is zijn speen de volgende stap (ik stel het nog eventjes uit maar...)

Oef: Wat goed van Brian! Inderdaad best knap dat ie toch blijft volhouden met de zindelijkheid, ondanks de grote veranderingen in zijn leventje. Best kans dat hij nu gewoon vindt dat ie groot is!

Wat groeit die David lekker zeg! Nu Rosanne nog even vetmesten. Lastig hè dat spugen, dat heeft Manuel ook zoveel gedaan in zijn eerste weken/maanden.

Knorretje: Wat lekker dat Meike het zo goed doet! En wat een goed ritme al joh!! Als ze van 23 tot 4 doorslaapt dan heb je een hele goede nacht! Lekker dat je ook zo hebt genoten van het mooie weer. Klinkt als een hele tevreden mams!

Falcon: Heerlijk hoor om zo buiten te wandelen. Haha, dat je zo moe was! Herkenbaar!! Wij gingen zaterdag een stuk fietsen en ik was bekaf. Hoe bedoel je geen conditie... Kan goed merken dat ik sinds de verhuizing weinig wandel en fiets. In mijn oude woonplaats was alles op fietsafstand en hier tuf ik overal met de auto heen. Ik moet echt meer gaan fietsen! Vind Manu ook leuk...

Oh jee daar komt een klein jongetje zich ermee bemoeien...

Joni: Wat een mooie close-up foto van Eize.

Het lijkt mij dat kindjes juist snel ziek worden van geen handen wassen. Zo krijgen ze de bacteriën juist sneller binnen. Maar als ze ouder worden hebben ze misschien wel anti-stoffen.

Toen Manuel zo'n tijd achter elkaar heel erg verkouden was heb ik me aangewend om bij iedere maaltijd eerst zijn handjes te wassen. Helaas is daarna een beetje de klad erin gekomen.

Sannie: Welkom terug! Jammer dat je weer zo snel in je normale ritme zit hè na een vakantie. Was je in Wyrftal geweest? Ik ben daar als kind ook geweest, maar ik weet er zo even niks meer van. Herken alleen de naam eigenlijk...

Soms wil Manu wel graag in de buggy, maar veel vaker niet. Als hij bij mijn schoonmoeder is dan moet ie wel als ze de hond gaat uitlaten en dat vindt ie dan prima. Maar als Jp erbij is dan wil hij altijd dat JP hem draagt. Dat die sukkel dat dan ook doet is zijn eigen probleem vind ik, ik begin er niet aan. Tis bij mij lopen of zitten.

Floddertje: Zo gaat het dan eindelijk van start die badkamer! Goh, je zal blij zijn als het klaar is denk ik. Je hele huis onder de rotzooi en stof, bah. Wel lekker dat je zolang bij je ouders kan slapen met de kinderen.

Kletsmajoor: Hoest met de studie? Lukt het een beetje?

Jp is vanavond laat dus ik ga met Manuel bij mijn ouders eten. Lekker dat we nu zo dichtbij wonen hoor!

Ik wilde nog even zeggen dat - na mijn geklaag van vorige week dat Manuel zo vreselijk dwars was - het helemaal is omgekeerd. Manuel is de laatste dagen zo'n liefie!! Hij kan ook ineens veel meer praten, dus zou dit nog een sprongetje kunnen zijn?? Geen idee, ik ben blij dat de rust is weergekeerd. Dingen die hij vorige week ontzettend boos maakten vind hij nu gewoon best.

Alleen eet is de laatste tijd geen avondeten meer. Nou ja... dan niet. Daar ben ik ook wel makkelijker in geworden.
Mooorning!

Ach Mette, gecondoleerd met het overlijden van je tante Skippy. Fijn dat ze rustig gegaan is, maar wel heel verdrietig natuurlijk.

Fijn dat je je zoveel beter voelt!

Nurse, kom op zeg, genoeg nu, pers dat kind eruit, ik heb wel weer zin in een verse!

Tinus, ja wij wassen wel vaak handen, maar meestal is het Leah die mij eraan herinnert, haha!

Joni, wat een mooie close-up foto zeg!

Hier was het gisteren moederdag. Vent was weg het weekend, maar mijn vriendin kwam ons onverwachts ophalen en we zijn heerlijk naar de Blessington Lakes geweest, 20 minutes rijden bij ons vandaan (waarom doen we dit niet vaker?). Leah heeft zooo genoten! Om bij het meer te komen moesten we eerst cross-country door het bos lopen en ze heeft letterlijk door de blaadjes en het mos gerold, zó leuk vond ze het. Ze zag een grote boom met groene wortels, en dat was een monster, grrrrr. Toen mijn vriendin vroeg of ze op het monster wilde zitten kwam ze gauw naar mij, want dat was scary, mammy. Hihi. Daarna stenen in het water gegooid, Aims van de verdrinkingsdood gered (die heeft wat met water, vorige week stapte ze bijna een riviertje in, nu wilde ze pardoes het meer in) en met stokken gegooid, erg pedagogisch verantwoord zeg maar.

Daarna lekker wezen lunchen ergens, met uitzicht op de vallei het de meren en mezelf weer even herinnerd waarom ik zo blij ben in Ierland te wonen!

Om vier uur waren we thuis, met twee uitgeputte meiden, maar 't was zoooo leuk!

Hier woon ik zo'n dikke 20 minuten vandaan.
Oooh wat ziet dat er geweldig uit!! Ik zou zo komen logeren!

(serieus, wil best een keer op vakantie naar Ierland...)
hey!

Net bijgelezen, wordt Yahnoa weer wakker haha... mams krijgt geen rust zo....

Mette: Ik had je nog niet gecondoleerd met je tante Skippy. Gek dat het zo snel is gegaan, maakt het voor de nabestaanden wel moeilijker om aan het idee te wennen. Komt er ook geen herdenkingsdienst?

Ainne: Wat mooi zeg! Klinkt als een heerlijk dagje buiten spelen... en wie zegt dat spelen altijd pedagogisch verantwoord moet zijn!

Joni: prachtige foto's van je kereltjes zeg!

Tinus: Dat is dan weer het voordeel van een terror-peuter. Als ze bijtrekken waardeer je dat nóg meer haha!

Zwaai even naar de rest, Yahnoa wil er nu echt uit.
Een snicker en een red bull, zou dat helpen om me wakker te krijgen? (ben ik nu in no-time iig aan het verorberen )

Ik wil nog zo veel maar het gaat allemaal in een bejaardentempo dus hou ik het hier even bij meiden, sorry

Vanavond als de meiden weer op bed liggen wil ik echt even tijd voor jullie nemen.

Hele dikke kus!
Floddertje, lekker dat je bij je ouders terecht kunt!

Ik hoop dat de buurman nog wat kan sleutelen aan het board!

Mette, fijn dat je het een stuk beter gaat nu!

Hoe was het bij de dermatoloog?

Joni, ik hoop dat Eize snel weer de oude is, heeft hij wel nog een beetje geslapen? Lieve foto's! (ook op HM!)

Oef, kan me voorstellen dat het te druk is om op al ons gekakel te regeren.

Wat knap dat brian toch bezig is met zindelijk worden nu!

Hopelijk gaat Rosanne binnenkort net zo hard groeien als haar broer!

Falcon, zo dat is zeker een heel eind wandelen!

Nurse, balen weer van zo'n nacht!

Ik heb vorige week eens red bull geprobeert (had ik nou nog nooit op) maar vond het niet te drinken blegh!

Tinus, lekker dat Manu weer lekkerder in z'n velletje zit!

Super dat je bij je ouders aan kunt schuiven!

H had mijn neefje zaterdag op bed gelegd, maar hij was z'n speen vergeten te geven, ik heb hem er niet meer over gehoord, pas om 6:00 toen heeft hij hem nog even gehad zodat ik nog niet uit bed hoefde!!

Ze waren toch al van plan hem af te gaan schaffen, dus waren blij dat we het even getest hadden!!

Slaapzak had hij ook niet aangedaan, maar die heeft hij thuis volgens mij ook niet altijd meer aan.

Anders laat je hem hier een nachtje logeren, leren we hem alles in 1 keer af!

Ainne, who, dat ziet er mooi uit!

Zwaai terug naar A1mee!
Haha Marloes, nou lijkt me sterk dat het zo makkelijk gaat met die speen. Meestal moet ie al in direct na het badje. Dan volgt het voorlezen en ik kan me niet voorstellen dat ie al die tijd geen speen in wil... Maar ik wil hem wel een nachtje langs sturen hoor! (of een weekje?? )
Grappie hoor, heb ook echt niet de verbeelding dat ik hem er in een nachtje van af zou helpen...maar als je een keer omhoog zit qua logeeradres hoor ik het wel
Je bent van harte welkom hier hoor, Tinus!

Heb net even foto's van gisteren op HM gezet, kreeg ze net doorgemaild van mijn vriendin. Had geen fototoestel bij me, maar zij had wat foto's op haar telefoon gemaakt.

Gezellig zo'n logeetje, Marloes!
wow ainne, daar moet je elke week zitten!! prachtig.. ierland staat ook op mijn lijstje.. maar ik zie nog even tegen de reisafstand op, want ik zou dan willen kamperen...

ja, het was wirfttal;. het leuke was, dat ik er 15 jaar geleden in het animatieteam heb gezeten en toen later nog een keer het zwembad heb beschilderd met allerlei zee en strand decoraties.. helaas is het verbouwd en is mijn 'kunst' weg...

zo, vandaag weer aan de slagl, begon met een studiedag, maar wel leuk.. en spannend eerst renske weggebracht naar school, ik had er zelf kriebels van mijn buik, maar ze vond het super...

joni, leuke foto's

speen afwennen, bij renske dan, casper heeft hem geweigerd.. ging niet zo gemakkelijk, maar het viel wel mee, het was een weekje moeilijk... maar ze was jonger, rond 1 jaar.

en tja, bij casper moeten we gaan voor amputatie als we willen afwennen, want die duim lijkt soms wel vergroeid met haar mond.
quote:sannie2 schreef op 23 maart 2009 @ 21:02:

en tja, bij casper moeten we gaan voor amputatie als we willen afwennen, want die duim lijkt soms wel vergroeid met haar mond.Nou moe, heb ik toch altijd gedacht dat Casper een jongetje was!!
quote:sannie2 schreef op 23 maart 2009 @ 21:02:

´want die duim lijkt soms wel vergroeid met haar mond´

Wist niet dat jullie Casper stiekem een meiske is?

Ainne:

WAUW! wat een prachtige omgeving zeg!

Hoe is het eigenlijk met de temperatuur gesteld?

Mette:

Fijn dat je lekker geslapen hebt; dat de medicatie aanslaat!

Hoe voel je je verder?

Ahnee, stop mn geheugen hier al?!

Ohja, speen; R. heeft alleen in bed een speen, zodra ze haar bed verlaat moet t ding daar blijven... vind t geen gezicht een groot kind met een speen.

eehh, even posten en dan nog even spieken wat dr ook weer is geschreven
Gehehe Ainne, wat zijn we toch weer scherp en allert hè?
Zwaai naar A1mee!

Tinus:

Lekker gegeten?!

Marloes:

Hmm, moet nog steeds achter die tent aan bedenk ik me nu!

Oef:

Goed zeg van die zindelijkheidstraining! Vind het echt heel knap dat hij ondanks alle veranderingen zo goed doorzet! Thumbs up voor jullie allemaal! Kuss!

Eeehh, nu laat mn geheugen me echt in de steek...

Kussss!
Zow net terug van een heeeeerlijk dagje Zwaluwhoeve. Ik had mezelf nooit ingeschat als een sauna persoon, maar wat is dat heerlijk zeg! Heb echt zo ontzettend genoten en die warmte daar knappen mijn spieren en gewrichten ook enorm van op. Had verwacht dat ik dat naakt zijn vervelend zou vinden, maar het is daar eigenlijk zo gewoon dat ik me er ook niet aan stoorde (na een beetje onwennigheid in het begin, maar was heel snel over). Dusssss dat is zeker voor herhaling vatbaar. Heb daar een nieuwe gezichtscreme en shampoo gekocht, zonder conserveringsmiddelen. Ben benieuwd of ik hier dan niet overgevoelig op reageer. Zou mooi zijn en producten waren ook niet duur (creme 12,50 en shampoo 6,95). Wel iets eerder naar huis gegaan omdat Den keel ontsteking krijgt, dus na diner maar naar huis gegaan want hij werd wat koortsig. Ga zo maar eens slapen, morgen weer vroeg op naar werk.
Hey meiden!

Goedemorgen

Mainecoon:

Fijn dat je zo´n leuk dagje hebt gehad!

Hoe gaat t nu met D. en weet je al iets meer over het huis?

Hier:

R. zit hier bij me op de bank, Y. slaapt nog.

Ze werden allebei pas om 7:00 wakker.

Y. een fles op bed en slaapt nog, R. gewassen en aangekleed en beneden samen ontbeten.

Vanmiddag moet ik weer naar de VK, baby zit dus nog lekker knus in mn buik

Kussss!
Flodder, je hebt MEEL!
Goedemorgen!!!

Regeldag hier, vermoeiend!!!

Hoop zo in de loop van de dag wat meer tijd te hebben voor jullie, eindelijk weer eens bijbeppen en vooral reageren!!!

knuf!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Nou ja, weer een heel bericht geschreven, en *poef* dag vebinding.. Word helemaal niet goed van die draadloze router..

Maar ik ben naar de gyn. geweest, m'n vader was mee Alles goed, volgende week weer terug.

Noof is aan het spoken boven, ga er even heen
Stilletjes hier!
Oh! Hi Mette! fijn dat alles okay was bij de gyn! Wat was jullie Nova aan t doen?

Ik heb om 15:40 een afspraak bij de vk.

Enne Knor: Pff, een regeldag.. succes dr mee en we zien je gezellige roze lap wel weer verschijnen!

xx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven