December 2006 - deel 2

18-03-2009 16:22 3729 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeey Indian, klinkt leuk !!!! Spannend nu het zo dichtbij komt !!!! Fijn dat het zo goed gaat met de kids !!!

Falcon; leuk hoor zo'n weekend. Heb misschien wel ff weer iets gemist maar boek ??? Wat voor iets ??
Gezellig samen flesje doen

Met bijbehorende onderkin en kwijldruppel

Omdat zij nog wel leuk op de foto wil ( Stijn dus echt niet meer )

boek = proefschrift (om de dr. graad te behalen)
hahahaha, dat staartje! Wat een lekkere bolle toet!
Ik heb niet heulemaal goed bijgelezen maar ik zag wel dat ik Marloes kon helpen met een druppie tietmelk

Duss joeeehoeeee Marloes ik zal t morgen in een potje doen voor je
Zoo Falcon dat klinkt alsof Njilrem wel beter praat dan Y. soms... ik ben gewoon heul benieuwd hoe dat in t echt klinkt... ook van Nova trouwens... waar blijven alle youtubefilmpjes? of Hyvesfilmpjes...

Waarom neem je trouwens geen spiraal? Nurse kan je vertellen dat het ook voor een maand of 2 heel nuttig kan zijn :p maar na de volgende dan?

Indian wat een grappig staartje... wel een heel strak rechtop staartje!! Lief. Oook grappig dat je gewoon foto's met jou volledig in beeld op viva gooit... terwijl sommigen (waaronder ik al gaan miepen tegenwoordig over echte namen)
Grmbl.

Wilde vandaag een afspraak maken voor de meiden bij de HA, voor de zekerheid even de longetjes laten luisteren.

Ze had om 15:40 een plekje; ideaal, zo na t slaapje.

Zeg ik dat ik er dan zou zijn met de kindjes.

´Ow? het zijn er 2? Nee dan kan t niet....14:30?´

´Nee dan slapen ze allebei... maar t is maar even longen luisteren bij alletwee, zo gedaan, verder niets´

Nee dat kon echt niet.

Nahja zeg.

Nu dus een afspraak gemaakt voor morgen 10:45

Flodder:

Thuis ging het slapen toch ook niet zo heel verkeerd??

Schiet het thuis wel op?

En hihi, 36 wkn buik

Indian:

Fijn dat alles geregeld is! Geef een rustig gevoel lijkt me zo!

En wat een heerlijke foto´s! dat staartje!! Ons Y. heeft er ook zo eentje

Falcon:

Leuk is dat praten he! Kan er ook zo van genieten!

Gisteren wilde R. naar buiten en vroeg dit aan dr papa, zegt M. ´Papa eerst even plassen´

zegt die kleine smurf van ons: ´Tuurlijk, één ogen-blikkie´

hahaha!

Balen trouwens van je 4 kilo!! Dus als ik het goed begrijp gaan jullie voor een 2e proberen als je boek af is?

Zo!

Hier weeeeeeer een nacht doorgeslapen!

Om 7:15 allebei pap, R. wilde uit bed, Y. ligt er nog in.

Ga nu maar eens naar boven om dat kleine draakje te wekken

Fijne dag allemaal!
2 x gepost
2 x gepost dat ik 2 keer gepost had
Poef en daar was Amber..tekst weg

Korte versie nog maar een keer dan.

Ga zo langs de apotheek om een zalfje te helen voor mijn oog, de ha zou een recept faxen. Maar alle melk die nog toegestuurd wordt is welkom hoor

Floddertje, lekker nog maar 3 dagen!

Klonkt leuk/lekker die taart!

Falcon, succes met de laatste pagina's...!

Indian, leuke foto's!

Volgens mij had je nog niet verteld hoe "jullie"dag er uit zou gaan zien!

Nurse, hier kan je ook maar zelden dezelfde dag tercht voor de ha...

Was het nog een beetje te vroeg voor je vanmorgen

Ga het eten voor vanavond vast maken (rijst met zoet zure saus) want moet weer werken...
Nurse: Hoe dat precies zit met bacteriën bij dieren weet ik ook niet! Zou het ook wel willen weten eigenlijk. Hoe jij het stelt klinkt het ook wel logisch namelijk. Maar ja, ik weet wel dat dieren bepaalde ziektes kunnen overbrengen. Een kat is daarin misschien weer anders dan een schaap of een kalfje... Ik zal eens gaan googlen wat ik ervan kan vinden, wordt wel nieuwsgierig.

Met sommige dingen heb ik ook een soort smetvrees hoor (hoewel het minder is sinds Manu is geboren met al die smerige poepluiers, haha). Als Manu een geit over zijn neus heeft geaaid, dan heb ik de hele tijd zo'n soort idee in mijn achterhoofd dat ie vieze handjes heeft. En dat idee is pas weg als hij ze heeft gewassen. Zelfde als hij heel geïntereseerd met een kattenbakkorrel in zijn handjes zit die uit de vieze bak is gerold... Bah.

Met andere dingen ben ik weer veel makkelijker. Kan het niet goed uitleggen. Haha, lekker vaag...

Floddertje: Lekker man, bijna verlof! En gaaf zeg die taart! Foto! (of istie al op?).

Marloes: Beterschap met je oog! Ik heb ook al een paar nachten hele tranende ogen zodat ik 's morgens wakker wordt met prut. Maar keelpijn lijkt bijna over te zijn!

Indian: Heeee hallo! Leuk om weer wat van je te horen! Nee je had volgens mij nog niet verteld hoe jullie feest eruit gaat zien. Heb je zin om het te vertellen? Ben wel benieuwd!

Flauw dat Stijn niet met je wil trouwen, haha! Hij is ook zo'n papa'skindje hè? Dat herken ik ook van Manu, hoewel hij de laatste tijd weer veel meer naar mij lijkt te trekken.

Falcon: Is H weg voor zijn werk de hele week? Wat saai! Al heeft het ook wel weer wat dat je lekker een weekje alleen met M bent.

Had je bij die Cerazette tussentijdse bloedingen om de 2 weken? Dat lijkt me erg irritant inderdaad. Ik slikte na mijn bevalling ook Mycrogynon, maar ik deed gewoon 3 strips achter elkaar zodat ik maar 4/5x per jaar ongesteld werd. Best relaxed! Gelukkig nooit doorbraakbloedingen gehad ofwat.

Ik ben vanmorgen met Manu en mijn moeder naar de markt geweest. Vies weer! We konden voor een groot deel overdekt lopen gelukkig. Lekker kaas gekocht, fruit, kadootje voor een kindje van vrienden en stoepkrijt voor in de tuin, voor als het ooit nog droog wordt een keer...

Nu ga ik snel aan de slag in huis. Tis hier smerig!
Ik vind dit over handen wassen:

Spelen met dieren: aaien mag, handen wassen moet

02 maart 2006 - nieuwsbericht

Het is op de meeste kinder- en kampeerboerderijen goed gesteld met de hygiëne. Toch blijft het belangrijk de basisprincipes voor de hygiëne toe te passen: voeten vegen, handen wassen voor het eten en niets opeten dat op de grond heeft gelegen. De Voedsel en Waren Autoriteit controleert regelmatig of kinder- en kampeerboerderijen voldoende maatregelen treffen om de hygiëne op peil te houden. Ook moeten bezoekers voldoende geïnformeerd worden over de risico's van het omgaan met dieren.

Niet alleen vogels maar ook andere dieren op een boerderij dragen bacteriën, virussen of parasieten bij zich die bij mensen ziekten veroorzaken (Salmonella, Campylobacter, Escherichia coli). Op kinder- en kampeerboerderijen is de kans op overdracht van ziekten extra aanwezig omdat er volop wordt geaaid en gespeeld met dieren, vooral door jonge kinderen.

Bij gezonde volwassenen beperken de ziekteverschijnselen zich meestal tot misselijkheid en diarree. Bij bepaalde groepen mensen, zoals kinderen en ouderen, kunnen de ziekteverschijnselen ernstiger zijn. Met name bepaalde varianten van Escherichia coli kunnen tot ernstige complicaties leiden. De ziekteverwekkers zitten meestal in de mest. Dieren die besmeurd zijn met uitwerpselen of urine, vormen een groter risico op besmetting dan schone dieren.

Samen met de Stichting Kinderboerderijen Nederland (SKBN) en de Vereniging Medewerkers Kinderboerderijen (VMK), heeft de VWA een hygiënecode opgesteld. Daarin staat onder anderen dat dit type boerderijen hygiënisch moet werken en hygiënevoorzieningen moet aanbrengen zoals borstels om de schoenen te vegen, een gelegenheid om handen te wassen en een afgescheiden ruimte om te eten. Ook moeten kinderboerderijen met behulp van een informatiebord de bezoekers attenderen op de risico's en de te nemen voorzorgsmaatregelen. Overwogen wordt om een dergelijke code ook voor de kampeerboerderijen op te stellen.

Bij ongeveer een kwart van de kinderboerderijen bleken in 2004 de hygiënevoorzieningen of het informatiebord niet naar wens. Bij veertig procent van de kampeerboerderijen waren de voorzieningen niet op orde. Bij volgende inspecties krijgen deze zaken extra aandacht. De VWA is er een groot voorstander van dat kinder- en kampeerboerderijen een eigen kwaliteitssysteem opzetten en dit door een onafhankelijke instantie laten controleren.
Maaaar.... ook dit stukje:

Handen wassen voor het eten!

Hele volksstammen zijn bekend met die kreet. Doch vanmorgen hoorde ik op de Belgische radio iets aardigs. Kinderen die opgroeien op een boerderij hebben minder last van allergieën. Uit (Duits) onderzoek is nu gebleken dat goede bacteriën in de poep van de dieren hier een rol spelen. Handen wassen voor het eten is dus nergens voor nodig. Lekker buiten spelen in de modder, je handen aan je broek afvegen en die boterham met pindakaas gaat er hatsikidee gezond in. Trouwens .... het zijn altijd de moeders die roepen 'handen wassen!' Vaders maken zich er terecht niet druk over. Waarmee weer eens is bewezen dat mannen van nature de betere opvoeders zijn.
Tinus,

die Cerazette hoor je door te slikken en ik had daar dus inderdaad om de twee weken doorbraakbloedingen bij, die wel een paar dagen duurden. Maar omdat ik bv gaf mocht ik alleen die pil.

Ik slik de Mycrogynon ook steeds een paar maanden door, lekker niet ongesteld en ook minder menstruatiepijn. Maar nu ik ontdekte dat ik weer aankom ben ik er ineens minder blij mee.. Ik weet ook niet of het nu komt door het stoppen met de bv (in dec) en iets meer snoepen in de feestmaand of puur door die pil. Het zal wel een combinatie zijn.. maar ik geef die pil lekker de schuld.

Kletsmajoor, om menstruatiepijn te voorkomen (zonder pil heb ik die heeeeel erg, net zo erg als mijn bevallingspijn - met nadruk op mijn, want het kan veel erger) probeer ik liever geen spiraal uit. Misschien is de Nuvaring wel een oplossing tot ik weer zwanger wil worden. Ik ga eerst maar even de strips opmaken, nog 5.

Ik weet het ook niet , met die bacteriën op kinderboerderijen.. Ik ben ook een beetje smetvrezerig en was zelf mijn handen iets te vaak. Loslaten...
Ik had gisteren al gebeld met mijn werk of ik zo wel mocht werken omdat het zo besmettelijk is natuurlijk, dus via de ziekenhuis hygieniste te horen gekregen dat het wel mocht als ik maar steeds heel goed mijn handen desinfecteer. Maar er kwam vandaag zo veel troep uit, dat ik bijna continu loop te deppen en dan komt er dus weinig van werken tercht, plus dat het zo al een rotgevoel is en met bukken echt pijn doet. Dus ik had vanmorgen weer gebeld om te overleggen, toen werdt gezegd dat ik bij de stagaires zou staan dus dat ik in princiepe alleen toezicht hoef te houden, dus ik had toegezegd dat ik dan toch zou komen en zo min mogelijk patientenzorg zou doen. Toen werdt ik later toch terug gebeld dat ze iemand anders had geregeld en dat ik dus thuis mocht blijven, maar dan morgen wel de nacht in (wat ik al had hoor). Daar was ik dus wel blij mee, ook omdat H griep heeft en voor pampus op bed ligt, anders had hij de kids moeten halen en zorgen dat ze met eten op in bed kwamen...als ik hem zo zie had dat heel veel energie gekost!

Tinus, ik hoop dat het jou bespaart blijft...

Ik moet zeggen dat ik ook niet zo trouw ben met handen wassen na het buitenspelen enzo. We zijn van het weekend ook naar de boerderij geweest, maar heb er toen dus ook niet aan gedacht, volgende keer toch maar beter op letten.

Op mijn werk moet ik wel heel veel handen wassen/ desinfecteren, maar thuis doe ik het toch minder.
Hihi, grappig Tinus dat je het zo nagezocht hebt!

Wij hebben juist helemaal geen last van ´smetvrees´ zoals jij dat zegt

R. knauwt nog wel eens op een gevonden hondenbrok en rijdt met een kruiwagen paardenmest rond

Y. likt aan schepjes en emmertjes uit de zandbak (komt dr vanzelf achter dat t niet lekker ins; zand in je mond... de zandbak wordt wel na t spelen afgedekt ivm katten) en een koek die in het gras valt wordt weer verder verorberd.

Moet zeggen dat Y. er wel bewuster mee bezig is; die wast dr handjes wel eens in de waterbak van de hond

Scheelt denk ik dat ik/wij altijd buiten en dieren mensen zijn geweest... kan me niet anders heugen of heb altijd tussen de beesten geleefd met alle viezigheid die erbij kwam kijken... at mn boterham bijv. ook gewoon met de ´rouwranden´ onder mn nagels, na t uitkrabben van de hoeven van mn pony in de trailer.

Weet niet ofdat t er iets mee te maken heeft maar ik was als kind nooit ziek (en nu nog zelden)

M. zegt wed ik op deze dingen ´Krijgen ze weerstand van´

Marloes:

Fijn dat je thuis mocht blijven, t klinkt iig echt niet prettig...

Beterschap ermee!

Enne, ik heb een krabbel terug gehad van die mevrouw, ga straks ff mn tafel opmeten en dan een prijsindicatie vragen

T weer is hier trouwens ook bagger

xx
Wahaha, lees mn stukje nu terug en het staat dr ofdat we een stel smeerkezen zijn Dat is ook weer niet zo hoor Tis toch anders wanneer je net als ons op een boerderij met een boel diertjes woont denk ik
quote:TheNurse schreef op 26 maart 2009 @ 14:28:

Moet zeggen dat Y. er wel bewuster mee bezig is; die wast dr handjes wel eens in de waterbak van de hond

Hier zijn we wel behoorlijk van het handen wassen eigenlijk. Altijd voor het eten, na het plassen - ook al is dat op het potje en veegt ze zichzelf natuurlijk nog niet af, maar het is meer om de gewoonte erin te krijgen - en bij het thuiskomen na spelen/creche/boodschappen doen of zo.

We zijn niet heel smetvrezerig, het huis wordt maar 1 keer per week schoongemaakt, vaker geen tijd, maar sommige dingen, zoals de duwstang van een supermarktwagentje, of deurklinken in openbare gelegenheden of zo, geven me wel de kriebels, yuck!

En meiden die in een kroeg na het piesen gelijk weer de kroeg inlopen zonder eerst hun handen te wassen vind ik ook echt goor (mannen ook natuurlijk, maar ik kom zelden op mannentoiletten).

Ik ga vanavond lekker naar het theater, een vriendin van me speelt in een voorstelling. Helaas kan Vent niet mee, sinds de recessie hier is onze babysitter helaas terugverhuisd naar Polen. Maar goed, stiekem is het natuurlijk veel leuker met vrienden, we gaan met een hele bups.

Nurse, wat fijn dat de babbas ineens zo doorslapen! Ik denk dat Aims met een groeisprong bezig is, die wordt elke ochtend rond zessen wakker met een rázende honger momenteel.
Ainne:

Nou dan vind ik jullie wel heel goed bezig hoor dat met handjes wassen enzo Denk dat ik het onze kindjes ga leren wanneer ze zelf bij de kraan kunnen

Moet zeggen dat ik leuningen op t treinstation nooit aanpak, dat soort dingen vind ik ook ranzig

Idd heerlijk dat allebei onze meiden doorslapen! Moet zeggen dat Yasmine de laatste tijd flink gegroeid is, nu ook meer kan (lees: loopt los) dus daar zal t ook wel mee samenhangen schat ik zo maar zeker weten doe je t niet he met die prullekes?

Ohja, van die meiden die de handen niet wassen of alleen de vingertopjes om daarmee nog even door hun lokken te kunnen halen.... lekkerrrrrr

Vind je het serieus leuker zo zonder Vent? Ik vind het meestal juist leuker als M. erbij is! (uitzondering zoals een avond met oudklasgenootjes = meiden oid daargelaten)

Veel plezier vanavond iig!

Grmbl, heb de hele tijd t idee dat het vrijdag is...
Zoooo...

Heb eindelijk even tijd voor jullie! (tot 16.00 uur, dan is het hier weer voedertijd...)

Vandaag kwam de verpleegkundige van het Consultatiebureau langs voor het huisbezoek en ze heeft Meike meteen even gewogen, de griet weegt nu alweer 3780 gram, en dat met 12 dagen oud!!

Aangezien madam nog steeds geen gele borstvoedingsspuitluiers heeft maar donkere bruine met legergroene poep met gele mosterdzaadjes was ik een klein beetje beneiuwd naar haar gewicht, maar we hoeven ons geen zorgen te maken, ze krijgt eerder teveel voeding binnen dan te weinig!

Ze is dus helemaal goedgekeurd en dinsdag 7 april is de 1e keer dat we naar het consultatiebureau moeten.

Joeri gaat ngo steeds lekker, is nog steeds helemaal gek op zijn zusje en wil haar nog steeds elke dag even graag op schoot en even graag knuffelen en zoentjes geven, helemaal leuk om te zien!

Regeldag is bij een dag en nacht gebeleven, alleen was ik gister lekker lui en heb de laptop bijna niet aanghad.

Vandaag is vriendlief voor het eerst weer werken sinds Meike geboren is, Joeri zit op het kinderrdagverblijf, dus als ik Meike straks gevoed heb dan is het tijd om hem te halen, thuis rond 18:45-19:00 uur eten, naar bed en weer voedertijd voor Meike rond 20:00 uur. Ben benieuwd hoe het zal gaan straks!

Zo, nu eens reageren...

Handen wassen

Hier wassen we elke dag wel meerdere keren Joeri's handjes. Na het buitenspelen, bij het tandenpoetsen, en als hij gewoon erg vieze handjes heeft (bv na het kinderdagverblijf of na knutselen of soms na het eten of wanneer het gewoon nodig is)

Ainne

jammer dat de babysit terugverhuisd is naar Polen! Nu maar weer om de beurt stappen en leuke dingen doen...

Rond 6 uur wakker? Pfoe, dat is wel errug vroeg! Ik hoop voor jullie dat het tijdelijk is!

Nursie

Wat zijn jullie een stelletje smeerkezen zeg!

Jullie lijken de Tokkies wel!

Misschien wilde de dok wel gewoon even de tijd voor je nemen?

Marloes

lekker zo'n extra dagje thuis!!! Wel balen vanje oog, beterschap!! Ook met H. Eten klinkt lekker! Heb ik ook wel trek in!

Falcon

hier ook altijd de Microgynon 30 geslikt, maar nu, zo na 2 bevallingen en vriendlief die binnenkort geholpen wordt (Verloskundige vond het wel een leuk "puf"woord, vasectomie!) wil ik gaan kijken of ik zonder pil kan. Ik heb ook altijd erge last gehad van menstruatiepijn en slikte de pil al sinds mijn 13e of zo... wil nu eens langere tijd zonder, kijken hoe mijn lijf het doet...

Tinus

bedankt voor het opzoeken van de hygiene!

Tja, op de boerderie zal het er allemaal wel anders aan toe gaan,. vroegah was zowiezo alles anders...

Kraamhulp die bij de bevalling was was een wat oudere vrouw en die begon ook over de hygiene over bezoek wat hun handen moest wassen voor ze aan de verse beeb kwamen en wij ook na het aaien van de hond en katten...nou, nee hoor, wij hebben gewoon na het aaien Meike gepakt, anders went ze nooit aan bacterien! En het bezoek heeft ook geen handen gewassen...

Kletsmajoor

Hey jij ook weer hier! Je werd al gemist! Enneh, vrienden van ons hebben een kindje van 3 maanden ouder dan Joeri en die babbelt ook nog niet echt hoor, dus het kan nog erger...

Joeri babbelt best goed voor zijn leeftijd zeggen ze op het consultatiebureau, maar als ik hoor of lees wat de kindjes hier allemaal zeggen valt Joeri af en toe ook in et niet hoor!

Maar ik zal binnenkort eens wat filmen en posten op hyves...

Hij babbelt nu ook bij Dora op tv....echt lachen!

Oh, voedertijd!!!!!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Hoi mama-Knor! Wat goed dat Meike zo aan het groeien is! Hoe gaat het met de bv? Blijkbaar loopt het lekker dus. Heb je nog last van tepelkloven of is dat wel onder controle nu?

En wat leuk om te lezen dat Joeri het zo leuk vindt om een zusje te hebben.

Over sommige dingen ben ik best een muts vwb hygiëne. Zo zal ik ALTIJD mijn handen wassen na toiletbezoek (zelfs thuis), voor dat ik eten ga maken of na het luier verschonen. En ik ga echt uit mijn stekker als ik zie dat JP dat niet doet, haha!

Maar ben het wel eens met Knor dat je met een baby ook niet zo overdreven hoeft te doen. Al heb je nog steeds debielen die hun vieze vinger bij een baby in zijn/haar mondje stoppen!!!

Ainne: Veel plezier in het theater!

Zo heb net de weekboodschappen gedaan bij de Appie aan de plas hier. Ik deed de autodeur open en ik WOOOOOEEEIII gewoon zowat omver, zo hard waaide het daar aan het water!! Ik kwam echt compleet verwaaid met mijn haren in slierten voor mijn gezicht naar binnen vallen bij de suup, haha!

Nu ff Manu in bed doen. JP is al boven met hem voor zijn badje.
Tinus

tja, die tepelkloven gaan op zich wel....ze krijgen alleen niet echt de tijd om te genezen zo, maar goed.... tis voor een goed doel! De bv gaat op zich ook wel goed, ik dacht dat ik te weinig had, maar gezien het snelle groeien van Meike heb ik genoeg...

Ohja, na toilet was ik ook altijd mijn handen, (ook thuis) en na het luier verschonen en voor het eten bereiden ook ja! (zo standaard dat ik dat gewoon vergeet op te schrijven)

En de vieze vingers zeg ik wel dat ze die lekker bij zichzelf in de mond mogen steken hoor! Tot nu toe nog niemand gehad die überhaupt zijn of haar vinger in Meike's mond heeft gedaan...dat doe ik zelf wel...

Ja, wat waaide (of waait) het hard he? We (mijn mama, Meike en ik) waren lopend Joeri halen, ik was bekaf van de harde wind toen we terug waren!

Morgen gaan we trouwens de foto's bekijken bij de fotograve!

Ben benieuwd naar de resultaten!!!

Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
He Knorretje. Tepelkloven sucks , weet je zeker dat je goed aanlegt? Dat kan nogal eens blijvende kloofjes opleveren. Of Meike's drinktechniek is misschien nog niet helemaal optimaal? Hoop dat je er snel vanaf bent, want het doet gewoon echt zeer.

Ainne: Balen van de babysit. Wij hebben nog geen vaste, lijkt me toch wel handig hoor, om gewoon weer eens een avond op stap te kunnen maar meestal wil D toch niet mee dus hebben we geen sitter nodig...

Handen wassen Doe het zelf wel na het toiletbezoek, na de luierwissel en voor het koken. Bij Kaya deed ik het na het eten altijd met een natte hydrofiel (ik gebruik die dingen dus ècht nog steeds overal voor). Nu beginnen we haar te leren haar handen te wassen maar het is echt niet zo dat ik dat na het knuffelen met de beesten doe, is gewoon niet vol te houden met zo'n knuffel-verslaafde dochter die zich vergrijpt aan de kat en de hond. Ook niet altijd na het buitenspelen trouwens, maar wel als ze in de zandbank heeft gezeten of met stokken in de weer is geweest.. Handen zelf wassen begint er nu in te komen, maar ze maakt er meestal zo'n kliederboel van en wil dan ook nog even de afwasborstel en de afwas en de.... *zucht*

Oeps... work is calling, moet er van tussen!
Hee ik zit de hele dag in mijn uppie op kantoor. Is er niemand om mee te kletsen?

Dan ga ik maar tegen mezelf beppen... hihi.

Manu heeft een blauw oog. Mijn schuld... Ik wilde hem van zijn loopfietsje (motorviets, zoals hij het zelf zegt) aftillen maar hij was het er niet zo mee eens. Hij stribbelde tegen waardoor hij met zijn oog tegen zijn stuurtje aankwam. Ach... Hij heeft er gelukkig geen last van.

Vanavond komen mijn ouders eten. Gezellig! Ze gaan met JP naar een nieuwe auto kijken.

MIjn rol mentos is ook al op! Wie komt me entertainen!!!?
Nog niemand? Boehoe!!!

Hee ik weet wat! Nurse, als jij nu eens bevalt?! Dan heb ik weer wat leuks te lezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven