De Luizenmoeder
zondag 14 januari 2018 om 20:51
maandag 11 februari 2019 om 15:41
Helma is ook mijn favoriete karakter!
maandag 11 februari 2019 om 16:01
Nee, dat was juist de grap toch? Dat Ank wel de klepel had horen luiden zeg maar ? En zodoende de plank weer lekker missloeg
Nothing happens for a reason
maandag 11 februari 2019 om 16:18
Heb ik dat nou weer gemist? Bij mij stopt een programma soms een paar seconden en gaat dan weer live verder en dan mis ik een stuk in een discussie of zo als nu met deze serie. Echt irritant.
Wat was de grap of opmerking dan?
maandag 11 februari 2019 om 18:52
"Als het goed is", zei ze er nog achteraan
Such fun!1
maandag 11 februari 2019 om 19:00
maandag 11 februari 2019 om 19:01
Van mij ook. Zoals ze die Anton ook steeds aankijkt met zo'n "ik neem jou totaal niet serieus"-blik.
maandag 11 februari 2019 om 22:16
Helemaal mee eens.
Helma is mijn favoriete karakter en Nancy vind ik ook geweldig.
Ank is ook leuk, heerlijk absurd. En dan Winterklaas
maandag 11 februari 2019 om 22:34
maandag 11 februari 2019 om 23:06
Hier idem, geen collega maar een vriendin, werkzaam in het onderwijs. 'k Moest meteen aan haar denken, hahahaha!nootboek schreef: ↑11-02-2019 22:34Helma is vast geïnspireerd op een juf van onze school. Lijkt er qua uiterlijk sprekend op, rookt ook en de uitspraken van onze 'Helma' zijn iets milder maar het is zeker geen mak schaapje en ik kan me gewoon helemaal voorstellen dat zij die dingen die ip tv worden uitgesproken in elk geval denkt.
maandag 11 februari 2019 om 23:27
Mijn zoon had vroeger ook een Helma. Maar ook een juf Ank trouwens. Had het laatst met zoons begeleidster over (die was werkzaam op die school toen) Ze schoot in de lach. Verhipt, vroeg me al steeds af waarom ze me zo bekend voorkwam. Vooral de liedjes.. die zouden zo uit de mond van juf M kunnen komen. En Helma? Das juf M.Pnootboek schreef: ↑11-02-2019 22:34Helma is vast geïnspireerd op een juf van onze school. Lijkt er qua uiterlijk sprekend op, rookt ook en de uitspraken van onze 'Helma' zijn iets milder maar het is zeker geen mak schaapje en ik kan me gewoon helemaal voorstellen dat zij die dingen die ip tv worden uitgesproken in elk geval denkt.
maandag 11 februari 2019 om 23:30
Mee eens, vorig seizoen werd ze een beetje ondergesneeuwd door Juf Ank maar nu leek het wel of ze wat meer de hoofdrol pakte van de leerkrachten.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
dinsdag 12 februari 2019 om 01:44
Ja de grap was dus dat ze dat zei. Tegen een Marokkaans gezin...