Entertainment alle pijlers

De Luizenmoeder

14-01-2018 20:51 2533 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand gezien? Een aaneenschakeling van gênante momenten over de manier waarop ouders met elkaar onderling omgaan, hoe de juf weer met de ouders om gaat... Echt hilarisch! Goede serie! Ga ik volgen!

Papadag vond ik ook heel leuk maar dat is nu klaar helaas. Dat komt voorlopig niet meer.
juliet64 schreef:
11-02-2019 15:37
Die Helma ook, tegen dat kind wat in de zomervakantie naar Dresden was geweest; "Dresden? Nou daar lijkt mij inderdaad ook helemaal geen reet aan" :rofl:
En toen Anton haar aanspraak over dat roken: "ach, die kinderen zijn 12, die roken binnenkort zelf ook!"
Heerlijk :rofl: :rofl:
Helma is ook mijn favoriete karakter! ;-D
Haha Helma is echt zo leuk!
Ik stond alleen wel even raar te kijken bij het l'chaim. Joods en arabisch/moslim gaan toch niet echt samen dacht ik.
nina1966 schreef:
11-02-2019 15:50
Ik stond alleen wel even raar te kijken bij het l'chaim. Joods en arabisch/moslim gaan toch niet echt samen dacht ik.
Nee, dat was juist de grap toch? Dat Ank wel de klepel had horen luiden zeg maar ? En zodoende de plank weer lekker missloeg :) ?
Nothing happens for a reason
juliet64 schreef:
11-02-2019 16:01
Nee, dat was juist de grap toch? Dat Ank wel de klepel had horen luiden zeg maar ? En zodoende de plank weer lekker missloeg :) ?

Precies :rofl:
nina1966 schreef:

Heb ik dat nou weer gemist? Bij mij stopt een programma soms een paar seconden en gaat dan weer live verder en dan mis ik een stuk in een discussie of zo als nu met deze serie. Echt irritant.

Wat was de grap of opmerking dan?
heb weer heerlijk gelachen om juf Ank :rofl: & ook om Helma heerlijk mens
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ik vond het weer leuk. :rolling:
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
juliet64 schreef:
11-02-2019 15:37
Die Helma ook, tegen dat kind wat in de zomervakantie naar Dresden was geweest; "Dresden? Nou daar lijkt mij inderdaad ook helemaal geen reet aan" :rofl:
En toen Anton haar aanspraak over dat roken: "ach, die kinderen zijn 12, die roken binnenkort zelf ook!"
Heerlijk :rofl: :rofl:

"Als het goed is", zei ze er nog achteraan :proud:
Such fun!1
nina1966 schreef:
Is dat het probleem van Juf Ank of het probleem van die mensen?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
redbulletje schreef:
11-02-2019 15:41
Helma is ook mijn favoriete karakter! ;-D
Van mij ook. Zoals ze die Anton ook steeds aankijkt met zo'n "ik neem jou totaal niet serieus"-blik. :-D
MarindaH schreef:
11-02-2019 18:52
"Als het goed is", zei ze er nog achteraan :proud:
Oja :rofl:
Nothing happens for a reason
Dat stukje over het brandalarm ook:
Helma zei: Zodra die afgaat, rennen we met zn allen naar buiten.

Brandalarm ging niet af, zegt ze: Ach ren maar alvast hebben we dat alvast gehad :rofl:
Wat was het weer genieten zeg.
Ik ben ook fan van Helma, vind haar zelfs vele malen leuker dan Ank.
Nancy vind ik ook geweldig. Dat verschrikte hoofd de hele tijd, er is echt niemand die dit beter zou kunnen spelen dan Bianca Krijgsman.
Lotte35 schreef:
11-02-2019 21:38
Nancy vind ik ook geweldig. Dat verschrikte hoofd de hele tijd, er is echt niemand die dit beter zou kunnen spelen dan Bianca Krijgsman.
Helemaal mee eens.
Helma is mijn favoriete karakter en Nancy vind ik ook geweldig.

Ank is ook leuk, heerlijk absurd. En dan Winterklaas :rofl:
Helma is vast geïnspireerd op een juf van onze school. Lijkt er qua uiterlijk sprekend op, rookt ook en de uitspraken van onze 'Helma' zijn iets milder maar het is zeker geen mak schaapje en ik kan me gewoon helemaal voorstellen dat zij die dingen die ip tv worden uitgesproken in elk geval denkt.
nootboek schreef:
11-02-2019 22:34
Helma is vast geïnspireerd op een juf van onze school. Lijkt er qua uiterlijk sprekend op, rookt ook en de uitspraken van onze 'Helma' zijn iets milder maar het is zeker geen mak schaapje en ik kan me gewoon helemaal voorstellen dat zij die dingen die ip tv worden uitgesproken in elk geval denkt.
Hier idem, geen collega maar een vriendin, werkzaam in het onderwijs. 'k Moest meteen aan haar denken, hahahaha!
nina1966 schreef:
:HA:
:rofl:
pejeka schreef:
11-02-2019 19:00
Is dat het probleem van Juf Ank of het probleem van die mensen?
juliet64 schreef:
11-02-2019 16:01
Het keppeltje had horen luiden dus :D
nootboek schreef:
11-02-2019 22:34
Mijn zoon had vroeger ook een Helma. Maar ook een juf Ank trouwens. Had het laatst met zoons begeleidster over (die was werkzaam op die school toen) Ze schoot in de lach. Verhipt, vroeg me al steeds af waarom ze me zo bekend voorkwam. Vooral de liedjes.. die zouden zo uit de mond van juf M kunnen komen. En Helma? Das juf M.P :D
Lotte35 schreef:
11-02-2019 21:38
Mee eens, vorig seizoen werd ze een beetje ondergesneeuwd door Juf Ank maar nu leek het wel of ze wat meer de hoofdrol pakte van de leerkrachten.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Helma is veel leuker dan Ank.

En zoals Volkert die zeikvader Karel met zijn *valsebommeldingtrauma* aankeek, bijna griezelig.
:rofl:
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Renee_XX schreef:
11-02-2019 16:18
Heb ik dat nou weer gemist? Bij mij stopt een programma soms een paar seconden en gaat dan weer live verder en dan mis ik een stuk in een discussie of zo als nu met deze serie. Echt irritant.

Wat was de grap of opmerking dan?
Ja de grap was dus dat ze dat zei. Tegen een Marokkaans gezin... :P
En dan weer die vrome, lijzige Anton. Heerlijk!
Zoals hij ook tegen die Arabische vader zei: 'Als u gewoon een broek en een vlotte pully aan had gehad, was dit nooit gebeurd.'

Pully :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven