Entertainment alle pijlers

De Luizenmoeder

14-01-2018 20:51 2533 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand gezien? Een aaneenschakeling van gênante momenten over de manier waarop ouders met elkaar onderling omgaan, hoe de juf weer met de ouders om gaat... Echt hilarisch! Goede serie! Ga ik volgen!

Papadag vond ik ook heel leuk maar dat is nu klaar helaas. Dat komt voorlopig niet meer.
permis schreef:
13-02-2019 19:45
Boeien Pekela, jaja bent een racist, nu weten we het wel. Ga er lekker elders een zeiktopic over openen, dit topic gaat over een grappige serie, doei doei

Nounou rascist dat vind ik wat overdreven. Volgens mij mag je zoiets best bespreken. Het gebeurde toch in de Luizenmoeder? Nou dan.
pejeka schreef:
13-02-2019 19:23
Ik vind De Luizenmoeder een geweldige serie, want in veel opzichten raken ze het doel om mensen een spiegel voor te houden. Ik vond alleen dat gebeuren rond die buitenlandse ouders van de laatste aflevering een misser en jammer dat er opeens een onderliggende agenda in de boodschap leek te zitten. Het was altijd nuchter en recht-to-the-point, en ik vond het jammer dat er in die aflevering opeens verweven moest zijn dat Nederlanders geen begrip hebben voor immigranten.
Is toch ook vaak zo?
NYC schreef:
13-02-2019 20:01
Is toch ook vaak zo?
Neeee, doe dit nou niet, voor we het weten ontaardt dit weer in een soort actueel topic o_o
Nothing happens for a reason
Lotte35 schreef:
13-02-2019 15:38
Nou ja, ze corrigeerde toch juf Ank nu, met haar 'strotklank-Achhhhmed'.
Dat had ze vorig jaar nooit gedurfd ;-)
Is ook weer zo :proud: maar toch blijf ik het maf vinden dat de serie "de luizenmoeder" heet terwijl die luizenmoeder eigenlijk de sufste rol heeft.
Nothing happens for a reason
Hannah had in de vorige serie ook een min of meer ondersteunende rol. En was natuurlijk luizenmoeder.
Vind het trouwens nog te snel om te oordelen over hoe juf Ank nu wordt neergezet. Ben benieuwd. Sowieso gewoon erg leuk dat er weer een seizoen is. :)
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
juliet64 schreef:
13-02-2019 20:09
Is ook weer zo :proud: maar toch blijf ik het maf vinden dat de serie "de luizenmoeder" heet terwijl die luizenmoeder eigenlijk de sufste rol heeft.

Haha ja.
Maar de romance met Volkert was dan wel weer haar stukje. ;-D
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Mik* schreef:
13-02-2019 14:32
Ik begreep dat dat precies hetzelfde script was maar dan met Vlaamse acteurs op een wat Belgischer uitziend schooltje? Of is dat niet zo?
Volgens mij wel ja. Ik heb het niet gezien, maar wel een artikel erover gelezen: https://www.demorgen.be/tvmedia/wanneer ... ty/shares/
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Zie ik ineens dat ik tig reacties gemist heb in dit topic, dus ik denk: "Huh, hoezo, wat heb ik gemist?" Ik kleine kaping van dit topic door Pejeka. :nope:
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
tonkje schreef:
13-02-2019 20:24
Zie ik ineens dat ik tig reacties gemist heb in dit topic, dus ik denk: "Huh, hoezo, wat heb ik gemist?" Ik kleine kaping van dit topic door Pejeka. :nope:
Alsof ze niet mag zeggen dat ze het raar vindt dat die man in middeleeuwse kleding rondloopt.
Coerage schreef:
13-02-2019 20:14
Haha ja.
Maar de romance met Volkert was dan wel weer haar stukje. ;-D
Dat is nu toch ook wel weer over. Terwijl Hannah als een loops hondje wat hoopte keek Volkert haar aan alsof ze iets is wat hij onder zijn schoen had gevonden op straat.
Lotte35 schreef:
13-02-2019 12:51
Ze is inderdaad pittiger ja.
Wel leuker, vind ik.
Maar ze is nu natuurlijk ook een doorgewinterde Klimop-moeder. Ik weet niet meer wat ze precies zei tegen die nieuwe met crimineel verleden :D moeder zei toen die heel verbouwereerd stond te kijken toen juf Ank begon te zingen en ze de klas uit bonjourde, maar het was zo'n 'ik ken deze juf' opmerking.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
tonkje schreef:
13-02-2019 20:49
Maar ze is nu natuurlijk ook een doorgewinterde Klimop-moeder. Ik weet niet meer wat ze precies zei tegen die nieuwe met crimineel verleden :D moeder zei toen die heel verbouwereerd stond te kijken toen juf Ank begon te zingen en ze de klas uit bonjourde, maar het was zo'n 'ik ken deze juf' opmerking.
Ze zei dat het went.
Ik heb echt een hekel aan sigarettenrook, maar oh, wat lijkt het me heerlijk om een jaar bij juf Helma in de klas te zitten :D :heart:
Juf Helma is dement.

Iig in dat reclame filmpje :D
Toch raar hoor om "juf Helma" als demente oudere op een fietspad te zien staan :)
heeft iemand de special van seizoen 1 gezien? die gaat over de beruchte kerstborrel :-D
Die was zo grappig, met bloopers tussendoor
Don't cry, buy a bag and move on.
Dat was toch alleen maar een paar stukjes tussendoor? Een verhaallijn zat er niet in.
Sophiever schreef:
13-02-2019 20:35
Alsof ze niet mag zeggen dat ze het raar vindt dat die man in middeleeuwse kleding rondloopt.
Hij
Pekela is een man
Frankly my dear, I don"t give a damn
juliet64 schreef:
13-02-2019 20:09
Volgens mij omdat je het door de ogen van Hannah ziet. De luizenmoeder.
Vol verbazing over alles wat er op school gebeurd.
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
calvijn1 schreef:
13-02-2019 22:31
Hij
Pekela is een man
Echt? Dat meen je niet.
Lambchop schreef:
13-02-2019 22:44
Volgens mij omdat je het door de ogen van Hannah ziet. De luizenmoeder.
Vol verbazing over alles wat er op school gebeurd.
Zo zie ik het ook.
Vond het niet onaardig. De moslim is terrorist scene was wat afgezaagd, maar verder wel een paar goede grappen weer.

'Dresden lijkt mij geen reet aan.'
Ja, hoe vreemd...

Ik dacht in fout topic te zitten.
Ik heb niet gelachen, maar was geen slechte aflevering.
Ik heb B.A.B.S. gezien waarin Anton en zijn vriendin Anneke heet.

Maar ze zijn in De luizenmoeder weer samen te zien.
Ik ga de aflevering opnieuw kijken om vergissingen uit te sluiten.
NYC schreef:
13-02-2019 20:01
Is toch ook vaak zo?

Maar vaak ook niet. Net zoals er gezellige en minder gezellige nieuwe nederlanders zijn,
Het is best grappig maar het nieuwe is er natuurlijk wel vanaf.
We used to be friends...
herfstappeltaart schreef:
13-02-2019 20:00
Nounou rascist dat vind ik wat overdreven. Volgens mij mag je zoiets best bespreken. Het gebeurde toch in de Luizenmoeder? Nou dan.

Eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven