Laatste loodjes topic

30-09-2018 20:24 2141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,
Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik in mijn verlof volop meegelezen (niet geschreven) in een laatste loodjes topic. Vond het altijd leuk om te zien waar anderen zich mee bezig hielden tijdens hun verlof en samen even klagen kan ook opluchten :).Nu is er niet zo’n topic dus vandaar dat ik hem zelf maar open!

Meer zwangeren die in hun laatste loodjes (geen precieze week, als het aanvoelt als laatste loodjes dan is dat zo ;-) ) zitten en zin hebben om de schrijven/klagen/juist leuke dingen te delen/etc?

TO trapt af: nu 35 weken zwanger en net verlof. Eindelijk tijd (en zin en energie) om alles af te maken voor de nieuwe baby! Ben benieuwd hoe het jullie vergaat :-D !
Dat klinkt pittig, Pluis, maar van harte gefeliciteerd!! Geniet ervan maar het klinkt of je dat al doet :-).
Gefeliciteerd pluis !!! Wat heerlijk
Ik dacht al aan je afgelopen dagen
Gefeliciteerd pluis! Fijn dat jullie thuis zijn!
Gefeliciteerd Pluis
Gefeliciteerd Pluis. Fijn dat alles goed gast met jullie. Geniet van deze bijzondere tijd.
Gefeliciteerd Pluis! Geniet van elkaar 💜
Gefeliciteerd Pluis, nu lekker bijkomen en genieten!
Gefeliciteerd pluis! Laat je maar lekker verwennen en geniet van je meisje!
Gefeliciteerd pluis!

Hier is ons meisje gisteravond geboren. Was wat pittiger dan ik verwacht had, maar uiteindelijk nog best rap. Savonds wat weeën, maar toch aardig kunnen slapen. Om 5 uur smorgens echt wakker met weeën en om iets voor 19 uur was ze er. We hebben deze nacht nog geen uur geslapen, dus verheug je daar maar vast op als je het zat bent :P
Gefeliciteerd Josephine!
Is het bij de rest nog rustig? Hier wat buikpijn, dus als dat aanhoudt straks toch maar even bellen. Morgen is zoon jarig dus hoop vooral niet op een zelfde verjaardag.
Ah nee dat zou niet leuk zijn aapje.

Hier rustig, wel een sh#t nacht achter de rug. Was ontzettend moe maar sliep pas laat en moest 1000x naar de wc
Zoon weer vroeg wakker vanmorgen... Pfff dat wordt nog wat met een pasgeboren baby erbij. 🤭😳
Gefeliciteerd Josephine!

Spannend aapje. Ik vannacht ook wat buikpijn maar nu niks meer.

En Syrinxx wij kunnen elkaar de hand schudden. M'n vriend kwam om. Half 12 thuis van een feestje van z'n werk, terwijl ik net sliep. Wakker, plassen. Bleef ie nog even beneden. Half uurlater naar bed, sliep ik weer net. Wakker. Half uur later nog wakker, plassen. Uur later sliep ik weer net, zoon wakker. Grootste paniek. Vriend wakker gemaakt. Die is er maar naast gaan liggen. Hij heeft 1,5u wakker in bed gezeten. Om half 6 kroop vriend weer bij mij. Wakker maar kon niet plassen want zou zoon wakker worden
Dus met pijn en moeite gered tot half 8 toen zoon wakker werd en geloof dat ik zelfs nog wat heb geslapen. Pfffff.
Gefeliciteerd Josephine!!
.
Ja ook nu is slaap niet nodig haha. Hier komt de kleine om de drie uur s' nachts, maar doet ruim een half uur over een voeding, dus veel wakker. Slapen we allemaal lekker s' ochtends en dan komt peuter. Ikke wakker!!
Gefeliciteerd Josephine! Gaat het goed met jullie?

Hier ook slecht geslapen vannacht. De momenten dat ik sliep veel liggen dromen en daarnaast vaak eruit geweest om te plassen. En had het ontzettend warm.

Vandaag precies 37 weken. Gek idee dat die kleine nu eigenlijk ieder moment kan komen.
Gefeliciteerd Josephine !

Hier 37+1
Gisteren twee keer wst bloedverlies bij afvegen en wat vage menstruatiekrampen , nu ook weer

Maandag controle Als er dan weinig groei is dan willen ze aankomende week gaan inleiden
Spannend Honing!
Teckeltje88 schreef:
16-02-2019 08:14

En Syrinxx wij kunnen elkaar de hand schudden. M'n vriend kwam om. Half 12 thuis van een feestje van z'n werk, terwijl ik net sliep. Wakker, plassen. Bleef ie nog even beneden. Half uurlater naar bed, sliep ik weer net. Wakker. Half uur later nog wakker, plassen. Uur later sliep ik weer net, zoon wakker. Grootste paniek. Vriend wakker gemaakt. Die is er maar naast gaan liggen. Hij heeft 1,5u wakker in bed gezeten. Om half 6 kroop vriend weer bij mij. Wakker maar kon niet plassen want zou zoon wakker worden
Dus met pijn en moeite gered tot half 8 toen zoon wakker werd en geloof dat ik zelfs nog wat heb geslapen. Pfffff.

:cheer2: Van harte -Josephine-!!!

ah bah teckel wat een dramatische nacht... ppfffff vreselijk he, en nu nog de hele dag. :yawnee:
vriend is nu met zoon naar buiten, lekker 'uitputten', zodat hij smiddags kan slapen. :roll:
Gefeliciteerd Pluis en Josephine! Wat klinkt dat fijn :). En spannend Honing!

Hier gaat alles goed, nog steeds fit al had ik even een klein darmvirusje dat wel vervelend was.

Ik heb zo vaak van die rare zwangerschapsdromen... Vannacht gedroomd dat er ineens een handje uit de zijkant van mijn buik stak omdat mijn buik om de een of andere reden open was. Enorme paniek omdat baby er nog niet uit mocht maar dus wel uitstak... Heel logisch allemaal haha.
Gefeliciteerd Pluis en Josephine! Geniet van jullie kleine allebei.

Pff als ik al die verhalen over het slapen van jullie zo lees, ben ik zo blij dat ik nog goed slaap. Ik moet er snachts wel regelmatig uit om te plassen, maar slaap daarna gelijk weer verder.

Ben zelf inmiddels 38.3 en voel steeds meer krampen in mijn buik, vooral onderin mijn buik echt een soort menstruatiekrampen maar tot nu toe nog niks regelmatigs. Mag van mij nu wel beginnen, want ik ben echt wel klaar met zwanger zijn. De afgelopen week ben ik enorm verkouden geweest en had ik zoiets van nou nu hoeft het niet, maar voel me inmiddels weer wat fitter dus kom maar op.

Eerst vandaag nog maar eens genieten van het zonnetje!
Ik meld me ook weer eens. Gewoon bijna een week niet op het forum geweest, zo aan het genieten van ons meisje.
Ze is afgelopen maandag om 11 u geboren met 40+6. Ik ben zaterdag avond met een ballon ingeleid. Die viel er om 15.30 de volgende dag uit met 2 cm ontsluiting. Zondagavond om 21 u braken de vliezen had ik net 3 cm ontsluiting en de volgende ochtend on 9 uur 4 cm. Een uur later zat ik op 8cm en een uur later was ze er met 6 keer persen. Zondagnacht ruggenprik laten zetten want de weeenstorm was niet op de vangen.

Bekkenproblemen zijn heel erg verminderd, heb nog nooit zo veel gezeten. Alleen zijn mijn aambeien nu echt hels. De kraamverzorgster heeft ze zelden zo erg gezien.

Maar goed heerlijk van ons dotje aan het genieten. Succes voor de wachters.
If kisses were snowflakes, I'd send you a blizzard
Gefeliciteerd boardbabe! Lekker genieten nu!
Gefelicteerd Boardbabe82!! succes met je lichamelijke ongemakken en geniet van je dochter! :heart:
Gefeliciteerd Boardbabe.

Ik heb ook heel erge aambeien gehad na de geboorte van m'n zoon. Ook een kraamhulp die ze zelden zo heftig had gezien. Ik heb toen wel baat gehad bij een lidocaine zalf. Dit zou je aan de huisarts kunnen vragen. Dat verdoofd de boel een beetje daar beneden. Verder is het uitzitten. Terugduwen helpt ook maar als je net als ik daar een hele tros hebt hangen is dat niet eenvoudig. Een week na de bevalling ging het stukken beter bij mij. Niet weg maar de ergste pijn was er wel af. Sterkte.
Gefeliciteerd boardbabe !!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven