ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

18-03-2009 16:46 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons ruiltopic is gesloten dus bij deze maar een nieuwe.

Je mag ruilen maar niet tegen geld. De insteek is niet waarde voor geld of zoiets maar gewoon, jij van je zooi af, iemand anders blij.
quote:biol schreef op 23 maart 2009 @ 19:58:

varsisha, dat replay tshirtje vind ik wel leuk en dat Gsus shirtje ook ( is dat een vrouwenshirtje??)

Ja vrouwen...

kun je me nog ff weer je adres mailen en wat je precies wilt...

vind t makkelijk als ik het in mijn mail heb met inpakken...omdat het net n lopende band is
hahah 4HK, hoe kom je daar nou aan??
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
ADM heb je mijn mail met 'goedgekeurd' nog gekregen?
Het is hier veel te druk momenteel om 't bij te houden....

Ga van de week mijn spullen weer plaatsen, maar kan het even niet bijhouden dus!

Had er nog iemand interesse in zwarte ecco-instappers maat 40?? marels_@live.nl

Ik kan ook eventueel wel een foto maken, maar alleen op vraag, want anders heb ik geen tijd.
668, the neighbour of the Beast
quote:4Hellokitty schreef op 23 maart 2009 @ 20:02:

Jeetje Varisha jij hebt wel echt enorm veel in je winkel staan.

Owja, ik heb trouwens ook nog een grote fles ongeopende Vanderbilt, die paarse.wow heerlijk..ik heb er nog wel 1,5 pot van :P maar geurtjes kan ik altijd gebruiken hihi
Hier nog maar even mijn link:

http://www.mijnalbum.nl/Album-VFV4RE87

Heb het nog met mijn vriend over die snack oven gehad, maar die houden we toch maar zelf voor de vakanties. Sorry!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:varisha schreef op 23 maart 2009 @ 20:03:

[...]

Ja vrouwen...

kun je me nog ff weer je adres mailen en wat je precies wilt...

vind t makkelijk als ik het in mijn mail heb met inpakken...omdat het net n lopende band isJe hebt mail hoor!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
nieuwe mail varisha... ( ben ook een beetje van t padje hoor)
Hoi Biba,

Ik heb je gemaild!
Hoi T-Rex,

als ik toch je kant uitkom .... mag ik dan het boek "De huurster" er nog bij?

Zwieber ... ik ben waarschijnlijk donderdag in de buurt. Wil jij nog iets van me overnemen? Kijk nog even hier: http://www.mijnalbum.nl/Album=NMCBNABL
Zwieber ik zoek jou mail adres. Kan je dat even neerzetten of mij zelf mailen op trexviva@hotmail.com

Sallie: Het boek heb ik nog .. ik leg hem erbij!
Ik ben Krokusje aan het mailen.

Geloof dat Krokus van mij schoenen krijgt!

Jeeee, voor Krokus dr nieuwe schoenen
T-rex mijn mail is: z.wieber@hotmail.com
quote:sallie68 schreef op 23 maart 2009 @ 20:16:

Hoi T-Rex,

als ik toch je kant uitkom .... mag ik dan het boek "De huurster" er nog bij?

Zwieber ... ik ben waarschijnlijk donderdag in de buurt. Wil jij nog iets van me overnemen? Kijk nog even hier: http://www.mijnalbum.nl/Album=NMCBNABLSal, ik zie er even niets tussen staan. Wel lief dat je aan me dacht! Ga je lekker shoppen bij mij aan de overkant?
Biol, dat is een lang verhaal, maar ik lees net dat ik iemand er heel blij mee maak..
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 23 maart 2009 @ 20:05:

Hier nog maar even mijn link:

http://www.mijnalbum.nl/Album-VFV4RE87

Heb het nog met mijn vriend over die snack oven gehad, maar die houden we toch maar zelf voor de vakanties. Sorry!

no sorry :P

geeft niks hoor..

iemand anders die n snackoventje...blender of x box 360 spelletjes heeft??
4hellokitty, heb jij ook een track en trace nummer? ben zo benieuwd wanneer het pakje komt want je hebt het vorige week verstuurd toch?

kan je me die mailen op biba72@live.nl

?
dan is het goed 4HK...( deed me erg denken aan lang geleden!! vandaar!!)
quote:Zwieber schreef op 23 maart 2009 @ 20:24:

[...]

Sal, ik zie er even niets tussen staan. Wel lief dat je aan me dacht! Ga je lekker shoppen bij mij aan de overkant?

Ja denk het wel. Maar ik ga ook bij een mede-verslaafde (een buurvrouw van jou volgens mij) van dit topic een kattentoren (ja ... hij gaat eindelijk weg - ook al ligt poezekind tegenwoordig toch in dat ding, maar dat zal toch wel tijdelijk zijn) langsbrengen en zij maakt mij blij met iets anders. Prima ruil dus.

En ik heb nu een smoes om te gaan shoppen .
Biba, mag ik morgen voor de brievenbus liggen of nog niet?
T-rex...koffie of thee?
ik hoop morgen toch ook eea te ontvangen... van parel in ieder geval...
quote:Marels schreef op 23 maart 2009 @ 20:32:

Biba, mag ik morgen voor de brievenbus liggen of nog niet? nee want de stomme dhl meneer wilde het niet laten versturen omdat ik je achternaam niet wist... wil je me die nog ff mailen? dan ga ik morgen weer naar de dhl meneer en dan is ie er woensdag..
quote:sallie68 schreef op 23 maart 2009 @ 20:31:

[...]

Ja denk het wel. Maar ik ga ook bij een mede-verslaafde (een buurvrouw van jou volgens mij) van dit topic een kattentoren (ja ... hij gaat eindelijk weg - ook al ligt poezekind tegenwoordig toch in dat ding, maar dat zal toch wel tijdelijk zijn) langsbrengen en zij maakt mij blij met iets anders. Prima ruil dus.

En ik heb nu een smoes om te gaan shoppen .T-rex bedoel je? Want die is geen buurvrouw maar ik kijk wel uit op haar flat vanaf hier.
Mail Biba.

Ik was allang naar TNT gegaan, voor die twee euro. Wat een gezeik met dat DHL zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven